آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگاناخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفون

ردیابی سریع گوشی اندروید و آیفون در چند ثانیه

ردیابی سریع گوشی با گوگل  

ممکن است برای شما هم پیش بیاید که گوشی اندرویدی خود را گم کنید و یا از شما به سرقت برود. گم شدن و یا دزدیده شدن دستگاه به معنای از دست دادن آن برای همیشه نخواهد بود. خوشبختانه در چنین شرایطی با استفاده از قابلیتی که گوگل ارایه داده است میتوانید برای ردیابی سریع گوشی اقدام نمایید.

برای استفاده از این روش باید شرایط زیر برقرار باشد:

  1. حساب کاربری گوگل (Gmail) را از قبل به دستگاه خود اضافه کرده باشید
  2. دستگاه شما “روشن” باشد
  3. دستگاه شما به “اینترنت” متصل باشد
  4. قابلیت “مکان­ یابی (GPS)” گوشی روشن باشد
  5. قابلیت «دستگاهم را پیدا کن» یا “Find My Device” فعال باشد.
ردیابی سریع گوشی اندروید و آیفون در چند ثانیه
ردیابی سریع گوشی اندروید و آیفون در چند ثانیه

برای ردیابی سریع گوشی از این طریق مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

«دستگاهم را پیدا کن» به شما کمک می‌کند مکان دستگاه Android گم‌شده را پیدا کنید و تا وقتی دوباره به دستگاه دسترسی پیدا کنید، آن را قفل کنید.

ویژگی‌ها ردیابی سریع گوشی

تلفن، رایانه لوحی یا ساعت خود را روی نقشه مشاهده کنید. اگر مکان فعلی‌تان دردسترس نباشد، آخرین مکان شناخته‌شده را مشاهده خواهید کرد.

برای کمک به پیدا کردن دستگاهتان در فرودگاه، مرکز خرید یا سایر ساختمان‌های بزرگ، از نقشه‌های داخلی استفاده کنید

با ضربه زدن روی مکان دستگاه و سپس نماد Maps، ازطریق Google Maps به دستگاهتان پیمایش کنید

حتی اگر دستگاهتان درحالت بی‌صدا است، با بلندترین میزان صدا، صدا پخش کنید

با نمایش پیامی سفارشی و شماره تماسی روی صفحه قفل، دستگاه را پاک کنید یا آن را قفل کنید

مشاهده شبکه و وضعیت باتری

مشاهده جزئیات سخت‌افزار

اعلامیه مجوزها

• مکان: برای نشان دادن مکان فعلی دستگاهتان در نقشه لازم است
• مخاطبین: برای دسترسی به نشانی ایمیل مرتبط با حساب Google شما لازم است

«دستگاهم را پیدا کن» بخشی از «سپر ایمنی Google Play» است.

ویژگی ها:

تلفن همراه گم شده را پیدا کنید: GPS Phone Tracker دارای ویژگی های زیر است.- برای یافتن تلفن گمشده خود دست بزنید
– محل تلفن را ردیابی کنید.
– مکان را از طریق پیام کوتاه به اشتراک بگذارید
– ضد سرقت (قفل تغییر سیم کارت)
– هشدار متجاوز
– سلفی مزاحم
برخورد برای یافتن تلفن همراه نابجا:
بسیاری اوقات تلفن سکوت خود را در خانه یا محل کار اشتباه می گیریم. Clap برای یافتن تلفن همراه گمشده ابزاری مفید است که به کاربران خود این امکان را می دهد تا تلفن صحیح / گمشده خود را با آهنگ زنگ با صدای بلند پیدا کنند ، حتی اگر تلفن در حالت خاموش باشد. کاربران می توانند سطح دقت را به کم ، متوسط و زیاد تغییر دهند.
ردیاب موقعیت مکانی تلفن:
ردیاب GPS موقعیت مکانی یک ویژگی ردیابی است که به کاربران خود اجازه می دهد تا مکان را روی نقشه نگه دارند. برای کاربرانی که به برنامه های تناسب اندام علاقه مند هستند و می خواهند از روالهای اجرا / پیاده روی خود پیگیری کنند ، این برنامه به عنوان یک ابزار کمک کننده ارائه می شود. تمام آنچه شما نیاز دارید این است که ویژگی ردیاب موقعیت مکانی GPS را شروع کنید و مابقی را به آن اختصاص دهید. پس از انجام کار با مسافرت / پیاده روی ، ویژگی ردیاب مکان را متوقف کنید و یک مسیر از منطقه سفر شده را دریافت خواهید کرد.
برای عملکرد صحیح این ویژگی ، کاربران باید GPS دستگاه خود را فعال کنند. ردیاب موقعیت مکانی حتی بدون اینترنت کار می کند.
اشتراک محل سکونت:
ویژگی اشتراک گذاری موقعیت مکانی به کاربران امکان می دهد مکان خود را با استفاده از GPS تلفن ، با افرادی که می خواهند به اشتراک بگذارند. به این ترتیب آنها می توانند عزیزان خود را در مورد مکان دقیق فعلی خود بر روی نقشه نگه دارند.
ضد سرقت:
ویژگی ضد سرقت باعث می شود تا کاربران از ترس از دست دادن تلفن های خود و داده های شخصی موجود در تلفن خودداری کنند. در صورت گم شدن تلفن شخصی ، اگر این دزد سعی کند سیم کارت تلفن را تغییر دهد ، تلفن با کد پین ذخیره شده به طور خودکار قفل می شود.
عکس مزاحم:
غالباً اتفاق می افتد که برخی از دوستان ، همکاران یا اعضای خانواده شما می خواهند تلفن شما را خراب کنند و سعی کردند آن را باز کنند. اگر کسی سعی در رمز عبور / پین اشتباه کرده است ، این برنامه زنگ بلند را ایجاد می کند. علاوه بر این ، سلفی Intruder گرفته خواهد شد و به همراه تلفن در نقشه های Google به ایمیل شما ارسال می شود. فوراً می توانم تلفن خود را پیدا کنم. می توانید از اعضای خانواده دلبند یا همكاران و دوستانی كه سعی در جاسوسی كردن داشته اند یا در غیاب شما سعی كرده اند قفل تلفن شما را ثبت كنند ، نگه دارید.
یافتن تلفن گمشده: ردیاب تلفن GPS به مجوزهای اداری دستگاه نیاز دارد. این مجوزها لازم است به طوری که در صورت تغییر سیم کارت تلفن به طور خودکار قفل می شود تا از تلف شدن اطلاعات شخصی جلوگیری شود.

سامانه ردیابی سریع گوشی

سامانه ردیابی سریع گوشی های موبایل و تبلت مفقودی و مسروقه در کمترین زمان ممکن و سریع تر از آنچه تصور می کنید گوشی موبایل و یا تبلت مفقودی / مسروقه شما را ردیابی و کشف می کند. فقط کافی است با مراجعه به وبسایت سامانه به آدرس spy24.ir  اطلاعات گوشی/تبلت گم شدتان را ثبت نمایید.

علاوه بر اطلاعات هویتی مالک گوشی شامل نام و نام خانوادگی و شماره موبایل ، اطلاعات گوشی و یا تبلت مفقودی / سرقتی نیز باید در سامانه گوشی ثبت گردد. اطلاعاتی مانند سریال گوشی IMEI .

سریال گوشی بر روی جعبه حک شده است . همچنین با شماره گیری #06#* می توانید به شماره سریال گوشی دسترسی داشته باشید. برای گوشی های دوسیمکارت ، دو شماره سریال تخصیص داده شده است که شما می توانید هر دو سریال را جهت ردیابی در سامانه ردیابی سریع گوشی  درج نمایید.

سامانه ردیابی سریع گوشی های موبایل و تبلت مفقودی و مسروقه در کمترین زمان ممکن و سریع تر از آنچه تصور می کنید گوشی موبایل و یا تبلت مفقودی / مسروقه شما را ردیابی و کشف می کند. فقط کافی است با مراجعه به وبسایت سامانه به آدرس SPY24.ir  اطلاعات گوشی/تبلت گم شدتان را ثبت نمایید.

علاوه بر اطلاعات هویتی مالک گوشی شامل نام و نام خانوادگی و شماره موبایل ، اطلاعات گوشی و یا تبلت مفقودی / سرقتی نیز باید در سامانه گوشی ثبت گردد. اطلاعاتی مانند سریال گوشی IMEI .
سریال گوشی بر روی جعبه حک شده است . همچنین با شماره گیری #06#* می توانید به شماره سریال گوشی دسترسی داشته باشید. برای گوشی های دوسیمکارت ، دو شماره سریال تخصیص داده شده است که شما می توانید هر دو سریال را جهت ردیابی در سامانه ردیابی سریع گوشی  درج نمایید.

ردیابی سریع گوشی آیفون از طریق قابلیت Find My iPhone

ردیابی آیفون با استفاده از قابلیت Find My iPhone یکی از موضوعاتی است که در شرایط گم شدن یا به سرقت رفتن دستگاه می‌توانید از آن استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم که مروری بر راه حل‌های پیش رویتان در شرایط گم شدن یا به سرقت رفتن آیفون داشته باشیم. با SPY24 همراه باشید.

مقدمه‌ای در مورد ردیابی آیفون

گم شدن یا به سرقت رفتن آیفون یکی از بدترین اتفاقاتی است که می‌توان برای یک فرد رخ دهد. به واقع اگر بنا به هر دلیلی آیفونمان گم شد چه کنیم؟ چه راه حل پیش رویمان قرار دارد؟ اگر آیفونمان به سرقت رفته باشد چطور؟ آیا این امکان وجود دارد که نسبت به ردیابی آیفون و دسترسی به موقعیت مکانی دقیق آن اقدام کنیم؟ اگر اطلاعات فوق‌العاده حائز اهمیتی در آیفونمان وجود داشته باشد که ارزش آن‌ها به مراتب بیشتر از خود دستگاه باشد، آیا این امکان وجود دارد که این اطلاعات را از دستگاه حذف کنیم؟

پاسخ تمام پرسش‌های فوق را در ادامه این مقاله دریافت می‌کنید. در یک پاسخ کلی باید بگوییم که انجام تمام موارد فوق پس از گم شدن یا به سرقت رفتن آیفون امکانپذیر هستند اما کسب موفقیت در آن‌ها به شانس شما بستگی دارد. اپل مدتی است که قابلیت Find My iPhone را به سیستم عامل ای او اس اضافه و به موجب آن ردیابی آیفون برای کاربر محقق می‌شود. همچنین با استفاده از این قابلیت، شما می‌توانید از راه دور نسبت به ارسال پیامی خاص بر روی نمایشگر دستگاه، انتقال آن به وضعیت Lost Mode و حتی حذف آنی تمام اطلاعات آن اقدام کنید. اما به منظور استفاده از قابلیت Fin My iPhone باید شرایط خاص برقرار باشد!

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به مرور مراحل پیش رو در شرایطی که آیفون کاربر گم شده یا به سرقت رفته باشد پرداختیم. بدون تردید ردیابی آیفون در این شرایط می‌توان کمک به سزایی کند. همچنین گزینه‌ها و آپشن‌هایی که به موجب فعال بودن قابلیت Find My iPhone در اختیارمان قرار داده می‌شوند بسیار کاربردی هستند اما اگر بنا به هر دلیلی قابلیت Find My iPhone دستگاه فعال نباشد یا دستگاه به اینترنت متصل نشده باشد، قادر به ردیابی آیفون و استفاده از گزینه‌های یاد شده نخواهید بود. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و موارد شرح داده شده نیاز به توضیحات دقیق‌تری دارید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان بخش پشتیبانی موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا