روش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

ردیابی شماره موبایل بدون نصب در گوشی مقابل

آیا تا به حال ردیابی شماره موبایل بدون نصب در گوشی مقابل انجام داده اید؟ آیا اطلاع دارید که با استفاده از برنامه ردیابی افراد به راحتی می توانید موقعیت مکانی آنها را به صورت 24 ساعت دریافت کنید و اطلاع پیدا کنید که کجا هستند؟ دانلود رایگان نرم افزار ردیابی افراد از روی شماره موبایل بدون نیاز به gps یکی از جدید ترین آپلود های برنامه ردیابی افراد از راه دور می باشد که در سال 2022 با برنامه نویسی بسیار قوی تولید و به بازار عرضه شد، در این متن از سایت اسپای 24 به توضیحاتی درباره این برنامه ردیابی خواهیم پرداخت.

ردیابی شماره موبایل بدون نصب در گوشی مقابل

ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل یکی از بزرگترین چالش های برنامه  ردیابی افراد تا سال 2022 بود، بیشتر برنامه های ردیابی توانایی ردیابی همیشگی بدون نصب برنامه روی گوشی موبایل طرف مقابل را نداشتن و شما برای تکمیل فرآیند ردیابی باید یک برنامه روی گوشی طرف مقابل نصب می کردید، تا از طریق آن برنامه گوشی شما با گوشی طرف مقابل از راه دور ارتباط برقرار کند و لوکیشن دقیق را برای شما ارسال کند.

اما در سال 2022 ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل ios و اندروید طراحی شد که شما با استفاده از آن به صورت رایگان می توانید از برنامه ردیابی افراد بدون نصب برنامه بر روی گوشی آنها و به خطر انداختن خودتان برای اطلاع از موقعیت مکانی آنها استفاده کنید.

دانلود رایگان نرم افزار ردیابی افراد از روی شماره موبایل بدون نیاز به gps از روی یکی از حرفه ای ترین ترفند های ردیابی افراد ساخته شده است، همچنین ساختار اصلی این نرم افزار بسیار قوی و حرفه ای می باشد و شما برای کارکرد اصلی بر پایه دنیای وب و GPS کار خواهید کرد.

ردیابی شماره موبایل بدون نصب در گوشی مقابل

آموزش ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل

در ابتدا مسلما شما باید ردیابی شماره موبایل بدون نصب در گوشی مقابل را انجام دهید و برنامه را به صورت مستقیم روی گوشی همراه خود نصب کنید تا بتوانید از برنامه ردیابی افراد با استفاده از IP به صورت مستقیم استفاده کنید، سپس باید یکی از روش های زیر را برای ادامه راه در برنامه مشخص کنید :

  • استفاده از شماره تلفن فرد به همراه GPS؛
  • استفاده از نصب نرم افزار روی گوشی همراه فرد؛
  • استفاده از تلگرام و روش IP.

پس از اینکه شما یکی از روش های بالا را انتخاب کنید ، دستگاه به صورت خودکار شما را به ادامه روند دعوت خواهد کرد، در این روند معمولا افراد راه یک یعنی استفاده از شماره همراه و GPS و یا راه سوم یعنی استفاده از تلگرام و IP را انتخاب می کنند، البته قابل ذکر است که برای ادامه راه ردیابی، راه های دیگر نیز وجود داشت اما این سه راه به عنوان پرطرفدار ترین راه های موجود برای ادامه راه هستند.

ردیابی افراد بدون نصب برنامه

نرم افزار ردیابی مخفیانه افراد با استفاده از IP

برای اطلاع پیدا کردن از موقعیت مکانی طرف مقابل راه های بسیار زیادی وجود دارد که یکی از آنها استفاده کردن از IP می باشد، شما می توانید با استفاده از IP به راحتی موقعیت مکانی افراد را روی نقشه دریافت کنید. تنها کافی است که در سایت های معتبر یک لینک در گوشی همراه خود با نام IP بسازید و سپس اقدام به ردیابی شماره موبایل بدون نصب در گوشی مقابل با آی پی کنید.

این لینک مخصوص به گوشی همراه شما می باشد، زمانی که شما ان لینک را برای افراد مختلف مانند اعضای خانواده خود ارسال کنید و فرد روی لینک کلیک کند تا لینک باز شود، شما موقعیت مکانی را روی نقشه دریافت خواهید کرد و می توانید بدون نصب برنامه از لوکیشن برد اطلاع پیدا کنید.

دقت داشته باشید در برخی از مواقع با ساخت IP و کلیک فرزند شما روی لینک موقعیت مکانی نمایش داده نمی شود و در ادامه راه شما باید به سایتی که لینک IP را ساختید مراجعه کنید  و لینک را به صورت مجدد به خود سایت تحویل دهید تا سایت موقعیت مکانی را به شما معرفی کند.

ردیابی گوشی موبایل

ردیابی گوشی موبایل با استفاده از GPS

اگر از دانلود رایگان ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل با روش IP خوشتان نیامد یا قادر به انجام آن نیستید، ما به شما استفاده از روش ردیابی شماره موبایل بدون نصب در گوشی مقابل با GPS را پیشنهاد خواهیم کرد، در این روش شما می توانید با استفاده از ارتباط با سامانه موقعیت یابی جهانی یا همان جی پی اس، موقعیت فرزند خود را به دست آورید.

سامانه موقعیت یاب جهانی از 24 ماهواره تشکیل شده است که در اطراف زمین قرار دارند و می توانند با توجه به محاسبات ریاضی مکان دقیق هر فرد را روی کره زمین مشخص کنند و آن را در فضای مجازی نمایش دهند، سرعت تشخیص این ماهواره ها بسیار بالا بوده و شما می توانید با به دست آوردن طول ،عرض و ارتفاع به راحتی ردیابی گوشی موبایل را با استفاده از GPS  انجام دهید.

مزیت های ردیابی گوشی همراه با استفاده از GPS

از مزیت های اصلی روش دانلود رایگان نرم افزار ردیابی افراد از روی شماره موبایل بدون نیاز به gps با استفاده از GPS می توان به

  • عدم وابستگی شما به روش خاص یا اتصال با گوشی همراه مخاطب اشاره کرد، برای مثال در روش نصب برنامه شما باید اتصال خود را با گوشی مخاطب از طریق اتصال با برنامه انجام دهید.
  • همچنین در روش دانلود رایگان (پیدا کردن مکان افراد با شماره موبایل )ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل با IP شما باید اتصال را از طریق فرستادن لینک به تلگرام، پیام یا واتساپ فرد ایجاد کنید اما در روش ردیابی شماره موبایل بدون نصب در گوشی مقابل با GPS  شما به هیچ عنوان نیاز به ایجاد اتصال با فرد مورد نظر نخواهید داشت.

دانلود رایگان نرم افزار ردیابی افراد از روی شماره موبایل بدون نیاز به gps

نحوه استفاده از سیستم GPS برای ردیابی افراد

این سیستم یک سیستم بسیار قوی شناخته می شود که با اتصال اجباری به اینترنت عمل کرده و می تواند به اطلاعات فردی شما دسترسی داشته باشد. شما در ابتدا باید اطلاعات فردی خود را برای ورود به GPS ارائه کنید تا نام شما در سامانه ثبت شود. سپس می توانید به جستجو موقعیت مکانی شماره همراه فرد مورد نظر بپردازید.

باید شماره همراه فرد را در برنامه ردیابی افراد وارد کنید تا برنامه به صورت خودکار به جستجو سیگنال های ارسال شده از شماره مورد نظر در ساعت های اخیر بپردازد. سپس سامانه به شما آخرین مکان را ارسال خواهد کرد و شما می توانید به راحتی اقدام به ردیابی شماره موبایل بدون نصب در گوشی مقابل نسبت به موقعیت دقیق با میزان دقت بالا دسترسی پیدا کنید.

سود دانلود رایگان ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل :

ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل می تواند به عنوان کنترل عملکرد فرزندان شما باشد، طراحی این برنامه هدف های شوم را دنبال نمی کند بلکه با هدف ایجاد کنترل و اطلاع از موقعیت مکانی فرزندان طراحی شده است تا خطری آنها را تهدید نکند، قبل از آپلود ردیابی شماره موبایل بدون نصب در گوشی مقابل این برنامه با روش نصب برنامه در گوشی فرزندان ارائه می شد، در آن راه شما باید در گوشی فرزند خود یک برنامه را نصب می کردید و برنامه پس از نصب به صورت خودکار مخفی می شود، اما در این روش شما نیاز به نصب هیچگونه برنامه ندارید و از راه دور می توانید عملکرد خود را ادامه دهید.

شما از این برنامه می توانید برای ردیابی فرزندان و خانواده خود برای اطلاع از موقعیت مکانی خانواده استفاده کنید تا از خطرات احتمالی جلوگیری کنید. در این مطلب از سایت Spy24 شما را با ردیابی شماره موبایل بدون نصب در گوشی مقابل، دانلود رایگان نرم افزار ردیابی افراد از روی شماره موبایل بدون نیاز به gps و ردیابی افراد بدون نصب روی گوشی طرف مقابل اشنا کردیم.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا