آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونروش عالی برای ردیابی گوشیهک آیفونهک اکانت های پلی استیشن 4 PlayStationهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

ردیابی نامحسوس موبایل دیگران از طریق شماره تلفن روی نقشه

ردیابی نامحسوس موبایل دیگران از طریق شماره تلفن این روزها به لطف فناوری بسیار پرکاربرد و جذاب جی پی اس بسیاری از امور به خصوص ردیابی و نظارت بسیار ساده تر شده است.

از جی پی اس علاوه بر ردیابی استفاده های زیاد دیگری می توان داشت. اما به هر حال مهم ترین استفاده آن برای همین بحث ردیابی نامحسوس و یافتن موقعیت مکانی وسایل و یا اطرافیانمان است.

اما استفاده از سیستم GPS برای ردیابی اشخاص، روش های مختلفی دارد که دو روش از همه معمول تر و ساده تر است.

روش اول استفاده از دستگاه های ردیاب در ابعاد مختلف می باشد که قبلا به طور مفصل درباره آنها صحبت کرده ایم و روش دوم استفاده از نرم افزار ردیابی موبایل است.

در این مطلب نیز قصد داریم ضمن معرفی چندتا از پرکاربردترین نرم افزارهای ردیابی نامحسوس موبایل، موارد استفاده از آن ها را نیز بررسی کنیم.

نرم افزار ردیابی نامحسوس اشخاص

امروزه با آمدن نرم افزارهای ردیابی، پیدا کردن موقعیت مکانی افراد به یک کار ساده و راحت تبدیل شده است که تنها با داشتن یک گوشی موبایل امکان پذیر می شود.

دیگر برای این که بفهمید فرزندتان در خانه هست یا نه، نیازی به تماس گرفتن یا ارسال پیامک به او ندارید، یا اگر منتظر آمدن همسر خود به خانه هستید، می توانید به سادگی از زمان ورود او به منزل مطلع شوید.

نرم افزار های ردیابی نامحسوس که تعدادشان هم کم نیست و در دسترس عموم قرار دارند، هر روزه با آپدیت و به روز رسانی خود، امکانات و قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربران خود قرار می دهند، به طوریکه برخی از آن ها بدون دسترسی به اینترنت و یا حتی خاموش بودن گوشی موبایل اعضای خانوادتان، امکان ردیابی شخص را به شما می دهند.

در ادامه تعدادی از نرم افزارهای ردیابی که برای سیستم عامل های اندروید و آیفون طراحی شده است را معرفی می کنیم.

Life۳۶۰ Family Locator ردیابی موبایل

این برنامه همانطور که از اسمش پیداست، برای ردیابی و نظارت بر اعضای خانواده طراحی و عرضه شده است.

اپلیکیشن Life ۳۶۰ به طور رایگان در اختیار کاربرانش قرار می گیرد و امکان ردیابی لحظه به لحظه را به اعضای خانواده می دهد.

ویژگی منحصر به فردی که این نرم افزار دارد این است که به اعضای خانواده این امکان را می دهد تا از ورود یک نفر به یک مکان از قبل تعریف شده مثل خانه یا مدرسه مطلع شوند، به این صورت که وقتی بچه ها از خانه بیرون می روند به محض رسیدن به مدرسه، اپلیکیشن پیامی را برای والدین ارسال می کند.

این نرم افزار یک تاریخچه کامل از آخرین موقعیت های مکانی را در اختیار شما قرار می دهد که برای مرور کلی فعالیت های اعضای خانواده بسیار مفید است.

در اپلیکیشن Life۳۶۰ Family Locator قابلیتی به نام panic وجود دارد که در شرایط اضطراری موقعیت مکانی دقیق شما را برای ایمیل های از پیش تعیین شده ارسال می کند.

علاوه بر امکانات ذکر شده، در این برنامه امکان فرستادن پیام بین اعضای خانواده نیز وجود دارد و می توان از آن به عنوان یک برنامه پیام رسان هم استفاده کرد.

درست است که این اپلیکیشن و خدماتش رایگان است، اما دارای یک نسخه پرمیومی (حرفه ای) می باشد که با پرداخت ۵ دلار در ماه یا ۵۰ دلار در سال برای کل اعضای خانواده قابل استفاده می باشد.

در این نسخه امکان تعریف تعداد بی نهایت موقعیت مکانی از پیش تعیین شده، قابلیت ردیابی دستگاه هایی به غیر از گوشی های هوشمند و قابلیت محافظت از گوشی های سرقتی را نیز دارید.

Find My Friends

Find My Friends هم توسط طراحان Life۳۶۰ طراحی و ساخته شده است که علاوه بر قابلیت ردیابی شخص امکان ارسال پیام و اشتراک گذاری موقعیت مکانی در شرایط اضطراری را نیز به شما می دهد.

این اپلیکیشن برای ردیابی شخص موردنظر شما از نقشه های گوگل استفاده می کند و به همین خاطر هم کار با آن بسیار ساده می باشد و می توان به صحت نقشه های آن اطمینان کرد. همچنین، این اپلیکیشن مکان های مهمی همچون ایستگاه پلیس، آتش نشانی و بیمارستان ها را نیز بر روی نقشه نمایش می دهد.

استفاده از Find My Friends رایگان می باشد، اما برای دانلود و استفاده از نسخه پرمیوم آن باید ماهیانه ۵ دلار پرداخت کرد.

Glympse

اپلیکیشن Glympse  یکی دیگر از برنامه های ردیابی می باشد و تفاوتی که با برنامه های قبلی دارد این است که حتما باید بر روی گوشی شخص موردنظر شما نصب شود و همچنین اجازه ردیابی شخص از او گرفته شود. برای ردیابی شخص موردنظرتان باید اجازه ردیابی را بگیرید و از او بخواهید که این اجازه را در برنامه برای شما صادر نماید، در این برنامه فردی که می خواهید ردیابی کنید، می تواند یک مدت زمان را برای ردیابی موقعیت مکانی توسط شما تعیین کند و اپلیکیشن پس از گذشت مدت زمان معین شده، امکان ردیابی شخص را از شما خواهد گرفت.

نرم افزار Glympse موقعیت لحظه ای افراد را به همراه زمان تقریبی رسیدن و سرعتشان را برای شما از طریق پیامک، ایمیل و یا حتی به شبکه های اجتماعی ارسال می کند. یکی از ویژگی های مهم این برنامه، یکپارچه سازی آن با تقویم است که موقعیت مکانی شما و زمان تقریبی رسیدن به مقصد را با دیگران به اشتراک می گذارد.

دانلود این نرم افزار برای اندروید و آیفون رایگان است.

نرم افزار ردیاب هوشمند ردیابی موبایل

این نرم افزار ردیابی توسط تعدادی از برنامه نویسان ایرانی و به زبان فارسی طراحی شده است. از مزیت هایی که این برنامه نسبت به دیگر برنامه ها دارد، امکان ردیابی نامحسوس افراد از طریق شماره تلفن می باشد. با استفاده از این نرم افزار بدون نیاز به اینترنت و از طریق دکل های مخابراتی می توانید به ردیابی شخص موردنظرتان بپردازید. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به نمایش موقعیت مکانی بر روی چهار نوع نقشه معمولی ، ماهواره ای ، ترکیبی و عوارض زمین اشاره کرد.

همچنین این برنامه قابلیت تعیین محدوده جغرافیایی مجاز و غیر مجاز را دارد. به این صورت که شما یک محدوده مجاز را برای فرزندتان بر روی نقشه مشخص می کنید و در صورت خروج فرزندتان از آن منطقه یک هشدار برای موبایل شما ارسال می شود.

این برنامه را می توانید برای اندروید و آیفون از لینک زیر دانلود کنید.

ردیاب هوشمند ردیابی موبایل

نرم افزار نظارتی spy24

نرم افزار spy24 با هدف نظارت بر فرزندان توسط سامانه کنترل فرزند طراحی و ساخته شده است که استفاده از آن بسیار ساده می باشد و تنها کافی است لینک آن را با آیکون یک نرم افزار کاربردی مانند تلگرام بدون فیلتر شکن برای اعضای خانواده خود ارسال کنید. به محض کلیک شخص موردنظر بر روی لینک ارسالی شما، نرم افزار برای او نصب می شود و همان لحظه پنهان می شود تا فرزند شما متوجه عملکرد برنامه نشود.

نرم افزار ردیاب

spy24 در واقع یک برنامه کنترل و هک گوشی می باشد که دسترسی شما را به تمام قسمت های گوشی فرزندتان حتی شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام او باز می کند. این برنامه علاوه بر قابلیت شنود مکالمات و قابلیت های بسیار دیگر، امکان ردیابی شخص بر روی نقشه گوگل را هم به شما می دهد.

برای دانلود و یا کسب اطلاعات بیشتر درباره این نرم افزار می توانید بر روی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.نرم افزار SPY24

در چه مواقعی باید از جی پی اس و نرم افزار ردیابی نامحسوس استفاده کنیم

یکی از مواردی که gps و ردیابی می تواند برای ما بسیار کارآمد باشد، در بحث نظارت بر کارمندان و یا فرزندان است. نظارت بر رانندگان یک شرکت حمل و نقل بسیار می تواند در ارائه خدمات بهتر به مشتری و سود دهی بیشتر به مدیر آن شرکت کمک کند. مدیر شرکت می تواند با گذاشتن یک ردیاب کوچک درون خودرو رانندگان و یا نصب یک نرم افزار ردیابی موبایل برروی گوشی آنها از موقعیت لحظه به لحظه آنها آگاه شود. همچنین می تواند با بررسی مسیرهایی که برروی نقشه نرم افزار وجود دارد، بهترین مسیر را برای تردد رانندگان انتخاب نماید، تا هم در مصرف سوخت صرفه جویی شود و هم با سرعت بیشتری خدمات به مشتریان ارائه گردد.

در ادامه به چند مورد دیگر که استفاده از نرم افزار ردیابی نامحسوس می تواند مفید واقع شود، اشاره خواهیم کرد.

ردیابی کودکان خردسال

همانطور که می دانید متاسفانه این روزها آمار جرم و جنایاتی مانند کودک ربایی و یا کودک آزاری در کشور ما بالا رفته و این مسئله موجب نگرانی بسیاری از والدین شده است. شاید شما به عنوان یک پدر یا مادر به دلیل مشغله هایی که دارید، نتوانید همیشه در کنار فرزندانتان باشید و از آنها مراقبت کنید و در چنین شرایطی به فکر یک جایگزین یا ابزاری هستید که به شما امکان مطلع شدن از وضعیت فرزندانتان حتی در صورت نبودن شما درکنارشان را بدهد. مسلما نصب نرم افزارهای نظارتی و ردیابی در این شرایط بسیار می تواند به شما کمک کند، اما چنانچه فرزندتان کوچک است و توانایی نگهداری از گوشی موبایل را ندارد پیشنهاد ما به شما استفاده از یک دستگاه ردیاب کوچک است که بتوانند همیشه همراه خود داشته باشند.

برای ردیابی موقعیت مکانی کودکان خردسال ردیاب هایی به شکل ساعت مچی کودکانه و در رنگ های مختلف وجود دارد. این ردیاب ها کاملا مانند یک ساعت مچی عادی برای کودکان عمل خواهند کرد، در عین حال که موقعیت مکانی لحظه به لحظه آنها را نیز برای شما ارسال می کند. همچنین این ردیاب ها قابلیت تماس برای مواقع ضروری را نیز دارند.

طبیعی است که با استفاده از چنین ساعتی برای کودکان خردسال خود هیچ مشکلی نخواهید داشت و ردیابی بصورت کاملا پنهانی انجام خواهد شد.

ردیابی سالخوردگان و بیماران آلزایمری

اگر تا به حال مسئولیت نگهداری از یک فرد سالمند را داشته باشید، حتما می دانید که نگهداری از این عزیزان چه قدر سخت است و در صورت مبتلا بودن آنها به آلزایمر نیز این کار چند برابر سخت خواهد شد، چرا که احتمال خارج شدن ناگهانی آنها از منزل و سپس گم شدنش زیاد خواهد بود.

برای رهایی از این نگرانی ها و پیدا کردن عزیزانتان درصورت خارج شدن آنها از منزل بازهم نرم افزارهای ردیابی می تواند مفید واقع شود.

البته که برای افراد سالخورده و بیماران آلزایمری نیز استفاده از ساعت ردیاب بهترین گزینه برای ردیابی و محافظت از اینگونه افراد است. معمولا حتی در این حالت نیازی به ردیابی نامحسوس و پنهانی نیست و در هر لحظه با داشتن این ساعت در دست افراد سالمند می توانید با آنها تماس بگیرید و همچنین دقیق ترین موقعیت مکانی آنها را شناسایی کنید.

افراد سالمند و سالخورده می توانند در هر لحظه در صورتی نیاز به کمک داشته باشند با فشردن یک کلید با شخص ناظر که می تواند فرزندان یا همسر فرد بیمار باشد تماس بگیرند.

نرم افزار ردیاب

ردیابی موبایل
فرزند شاید ممکن است که بخواهید گوشی چک گوشی یا همسرتان

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا