اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

ردیابی گوشی همسر |آیفون + اندروید|

ردیابی گوشی همسر آیا زندگی زناشویی شما با بحران روبرو شده است؟ آیا همسر شما عجیب و غریب رفتار می‌کند و از شما دوری می‌کند؟ آیا احساس می‌کنید که همسر شما فرد دیگری را پیدا کرده است و دیگر نمی‌خواهد با شما باشد؟ ردیابی گوشی همسر تنها راهی است که سبب می‌شود بتوانید با اطمینان به این سوالات پاسخ دهید.

شما با ردیابی گوشی همسر خود می‌توانید بدانید که همسرتان در حال انجام چه کارهایی با گوشی خود است. اما بخش چالش‌برانگیز ماجرا این است که این کار را به شیوه‌ای انجام دهید که همسرتان متوجه نشود. چراکه در غیر اینصورت ممکن است به دردسر بزرگی بیفتید.

اگر بخواهید گوشی همسر خود را به دست بگیرید و آن را بررسی کنید نیز نمی‌توانید تمام مدت آن را در اختیار داشته باشید. چراکه در این صورت همسر شما مشکوک خواهد شد.

خوشبختانه برای این مسئله راه حلی وجود دارد. زمانی که بخواهید گوشی کسی را ردیابی کنید، خوب است که یک نرم‌افزار که دقیقا برای این منظور طراحی شده است را در اختیار داشته باشید. نرم‌افزارهای ردیابی گوشی نه تنها قدرتمند هستند بلکه می‌توانند سبب شوند بدون اینکه همسرتان متوجه شود او را ردیابی کنید.

مسلما تمام اپلیکیشن‌های ردیابی ارزشمند نیستند. همچنین گاه نصب و استفاده از این برنامه‌ها می‌تواند دشوار و پیچیده باشد. ما پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشنی استفاده کنید که به روت کردن یا جیلبریک نیاز نداشته باشد و امکان ردیابی گوشی همسر از راه دور را فراهم کند.

مسلما شما می‌توانید ده‌ها برنامه‌ی ردیابی GPS و برنامه‌ی ردیابی گوشی همسر را دانلود کنید اما آیا این برنامه‌ها جوابگو هستند و به کار شما خواهند آمد؟ همچنین اگر کار شما به دادگاه طلاق بکشد آیا اطلاعات این برنامه‌ها می‌توانند در دادگاه به عنوان سند مورد استفاده قرار گیرند؟

ردیابی گوشی آیفون و اندروید همسر
ردیابی گوشی آیفون و اندروید همسر

برنامه‌های ردیابی چه هستند؟ ردیابی گوشی همسر

در حقیقت برنامه‌های ردیابی گوشی، نرم‌افزارهایی هستند که بر روی گوشی نصب می‌شوند و مکالمات و حتی موقعیت مکانی فرد هدف را ثبت می‌کنند.

برنامه های ردیابی می‌توانند فواید زیادی در زندگی روزمره‌ی شما داشته باشند. بسیاری از افراد از این برنامه‌ها برای پیدا کردن گوشی خود در زمان گم شدن، کنترل فرزندان نوجوان خود و بازیابی گوشی سرقتی خود استفاده می‌کنند. اما اگر جزو آن دسته از افراد هستید که به همسر خود مشکوک هستید نیز این برنامه‌ها کارایی بالایی برای شما خواهند داشت.

شما برای استفاده از این نوع اپلیکیشن‌ها باید از طریق سایت‌های فروش آن‌ها اقدام کنید. شما از طریق این سایت‌ها یک اشتراک خریداری می‌کنید. البته این در حالی است که همسر شما تنها یک موبایل یا تبلت داشته باشد. در صورتی که بخواهید بیش از یک موبایل یا تبلت را ردیابی کنید باید از تعداد بیشتری اشتراک استفاده کنید چراکه هر اشتراک تنها پاسخگوی یک دستگاه است.

پس از خرید این اپلیکیشن‌ها، ایمیلی حاوی اپلیکیشن و تاییدیه‌ی پرداخت برای شما ارسال خواهد شد. به این ترتیب برای خرید این برنامه‌های ردیابی نیازی به حضور فیزیکی شما در فروشگاه نخواهد بود.

در ایمیلی که دریافت می‌کنید دستورالعمل نصب و استفاده از برنامه موجود خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از این دستورالعمل به راحتی برنامه را نصب و استفاده کنید. همچنین شایان ذکر است که با استفاده از این برنامه می‌توان ردیابی را کاملا از راه دور انجام داد. همچنین برای نصب این برنامه تنها به یک بار دسترسی فیزیکی به گوشی همسر خود نیاز خواهید داشت. پس از نصب اولیه‌ی برنامه دیگر نیازی به دسترسی فیزیکی به گوشی همسر خود نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی و از راه دور بدون اطلاع او به ردیابی گوشی یا تبلت هدف بپردازید.

دریافت موقعیت مکانی از طریق GPS

به هنگام استفاده از این نرم افزارها جای هیچگونه نگرانی نخواهد بود. پس از اینکه برنامه را خریداری و نصب کنید، به یک داشبورد آنلاین هدایت خواهید شد. در اینجا می‌توانید به تمامی اطلاعات ضروری مورد نیاز خود دست یابید. شما می‌توانید به تاریخچه‌ی پیام‌های متنی همسر خود، لیست تماس‌ها، صفحات وب موجود در مرورگر، تصاویر و فیلم‌هایی که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته است و موقعیت مکانی او دست یابید. با استفاده از GPS بسیار قدرتمندی که در این برنامه‌ها موجود است خواهید توانست تا در هر زمان و هر مکان، موقعیت مکانی گوشی هدف را بررسی کنید. همچنین اگر گوشی گم شود نیز می‌توان از این طریق به راحتی آن را پیدا کرد.

ردیابی گوشی همسر
ردیابی گوشی همسر

معرفی برنامه ردیابی گوشی همسر SPY24

یکی از بهترین برنامه‌هایی که می‌توانید برای ردیابی گوشی همسر خود از آن استفاده کنید، SPY24 است. این برنامه یکی از مورد اعتمادترین و پیشرفته‌ترین برنامه‌هایی است که در حال حاضر برای ردیابی گوشی وجود دارد.

نکته‌ی بسیار مثبت در استفاده از این برنامه این است که نصب آن بسیار ساده است. در حقیقت شما بدون کوچک‌ترین دردسری می‌توایند این برنامه‌ی پیشرفته را نصب و اجرا کنید. نکته‌ی بسیار مهم دیگر این است که برنامه‌ی ردیابی SPY24 به هیچ وجه در لیست نرم‌افزارهای نصب شده‌ی همسر شما نمایش داده نمی‌شود.

برخی از برنامه‌های ردیابی گوشی و تبلت تنها برای اندروید و یا تنها برای iOS طراحی شده‌اند اما خوشبختانه این برنامه بر روی تمامی انواع آیفون، آیپد و همچنین گوشی‌ها و تبلت‌های اندروید قابل اجرا است.

همانطور که ذکر شد بهترین برنامه‌های ردیابی گوشی و تبلت، برنامه‌هایی هستند که به جیلبریک نیازی نداشته باشند. خوشبختانه اگر گوشی آیفون شما جدید است نیازی به استفاده از جیلبریک به هنگام استفاده از برنامه‌ی SPY24 نخواهید داشت. با این حال اگر گوشی آیفون شما خیلی قدیمی است، بهتر است تا از جیلبریک استفاده کنید.

یکی از نکات جالب دیگر این است که برای خرید این برنامه نیازی نیست تا برنامه را از طریق گوشی هدف یا همسر خود تهیه کنید. شما می‌توانید این برنامه را از هر گوشی یا تبلتی خریداری کند اما به هنگام نصب، حتما باید به اپل آیدی و رمز عبور دستگاه همسر خود دسترسی داشته باشید.

یکی از سوالاتی که ذهن افراد را در رابطه با این برنامه‌ها درگیر می‌کند این است که آیا فرد هدف قادر است برنامه را از روی گوشی خود پاک کند یا خیر؟ در جواب به این سوال باید گفت که همانگونه که ذکر شد، فرد هدف به هیچ وجه قادر به مشاهده‌ی این برنامه در گوشی خود و لیست برنامه‌هایش نخواهد بود. در نتیجه نمی‌تواند این برنامه را از روی گوشی یا تبلت خود پاک کند. اگر بخواهید برنامه را پاک کنید، باید حتما با یکی از مسئولین خدمات مشتری ما تماس حاصل کنید.

در حقیقت برنامه‌ی ردیابی گوشی همسر SPY24 بسیار حرفه‌ای است چرا که حتی اگر همسر شما پیام‌های موجود در دستگاه خود را پاک کند نیز شما قادر به دسترسی به این پیام‌ها خواهید بود. البته شایان ذکر است که در صورتی که پیش از زمان بک‌آپ این اطلاعات حذف شوند، دیگر امکان دسترسی به آن‌ها وجود نخواهد داشت.

بعد از اینکه این برنامه‌ی ردیابی را دریافت کنید، هر چند وقت یک بار برای شما به‌روزرسانی‌هایی ارسال خواهد شد. توجه داشته باشید که برای به‌روزرسانی کردن این برنامه و دسترسی به قابلیت‌های جدید SPY24 باید مجددا آن را بر روی گوشی هدف نصب کنید.

اطلاعات موجود بر روی گوشی یا تبلت همسر شما در هر 24 ساعت در حساب کاربری شما آپلود خواهد شد. توجه داشته باشید که این اطلاعات در فضای iCloud ذخیره خواهند شد. برای اینکه بتوان در هر 24 ساعت از iCloud بک‌آپ گرفت، دستگاه هدف حتما باید قفل باشد و به کابل و وای فای اتصال داشته باشد.

نکته‌ی قابل توجه این است که در صورتی که در iCloud فضای ذخیره‌ای کافی وجود نداشته باشد، نرم‌افزار قادر به کار کردن نخواهد بود و دیگر نمی‌توانید به ردیابی گوشی همسر خود بپردازید. به همین جهت حتما به بررسی حجم فضای ذخیره‌ای بپردازید تا مبادا با اختلال برنامه مواجه شوید. برای اینکه بتوانید به حجم فضای ذخیره‌ای پی ببرید،‌ باید به بخش تنظیمات و سپس به بخش iCloud Storage & Backup مراجعه کنید.

اگر همسر شما در زمانی که از این برنامه استفاده می‌کنید،‌ اطلاعات مربوط به رمز عبور یا نام کاربری گوشی یا تبلت خود را تغییر دهد دیگر قادر به ردیابی گوشی او و دریافت اطلاعات نخواهید بود. هر زمان که اطلاعات گوشی هدف تغییر کند، برای ادامه‌ی ردیابی گوشی همسر خود باید به اطلاعات جدید دسترسی داشته باشید.

 

چگونه SPY24 را تهیه کنیم؟

برای تهیه‌ی این برنامه تنها کافی است تا به سایت spy24.ir مراجعه کنید. شما پس از ورود به این سایت می‌توانید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. گزینه‌های اشتراکی مختلفی برای این برنامه وجود دارد که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود گزینه‌ی مورد نظر را انتخاب کنید.

پس از انتخاب نوع اشتراک و تکمیل کردن فرایند خرید، یک ایمیل دریافت خواهید کرد. این ایمیل حاوی دستورالعمل نصب و لینک دانلود خواهد بود. معمولا دریافت این ایمیل تنها چند دقیقه طول خواهد کشید. با این وجود اگر پس از گذر 24 ساعت موفق به دریافت ایمیل نشدید، توصیه می‌شود تا بلافاصله با ما تماس بگیرید.

به هنگام خرید این برنامه، کارت اعتباری شما امنیت کامل خواهد داشت و با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد. نکته‌ی مهم دیگر این است که نام این محصول بر روی هیچ یک از قبض‌های پرداختی شما درج نمی‌شود.

در نهایت باید گفت که در جهان امروزی و با توجه به گسترش ارتباطات مجازی، کنترل گوشی همسر برای برخی به امری ضروری تبدیل شده است. اگر شما نیز به یکی از این برنامه‌ها نیاز دارید، به سایت spy24.ir مراجعه کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

 

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا