روش عالی برای ردیابی گوشی

نرم افزارهای ردیاب گوشی گم شده خاموش و پیدا کردن موقعیت موبایل سرقت شده

ردیابی گوشی خاموش و پیدا کردن موقعیت موبایل سرقت شده , برنامه های ردیابی گوشی ردیابی سیم کارت ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده ردیابی گوشی خاموش و پیدا کردن موقعیت موبایل سرقت شده یکی از مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از کاربران گوشی های تلفن همراه پیش آمده باشد، گم شدن و یا به سرقت رفتن گوشی می باشد. در چنین شرایطی استفاده از برنامه های ردیابی گوشی و یا پیگیری از طریق مراجع قضایی می تواندتا حد مطلوبی راهگشا باشد و شما را به تلفن همراه خود نزدیک کند.

اما تمام این موارد تنها در صورتی امکان پذیر است که گوشی تلفن همراه شما روشن بوده و قابلیت ارسال و دریافت سیگنال را داشته باشد. اگر به هر دلیلی، تلفن همراه شما خاموش شود، امکان ردیابی آن تقریبا به صفر رسیده و نمی توان به سادگی قبل آن را پیدا نمود.

در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با ردیابی گوشی خاموش توضیحات بیشتری ارائه داده و در این رابطه به شما راهنمایی های بیشتری ارائه کنیم.

  • برنامه های ردیابی گوشی

ردیابی گوشی – موقعیت موبایل سرقت

ردیابی سیم کارت

ردیابی گوشی از روش های گوناگونی قابل انجام است که در گذشته در رابطه با تمامی این روش ها توضیحات مفصلی را ارائه داده ایم.

از جمله معمول ترین روش های ردیابی گوشی های تلفن همراه می توان به استفاده از سامانه موقعیت یاب جهانی یا GPS، استفاده از اتصال اینترنت و استفاده از موقعیت دکل مخابراتی، اشاره کرد.

در این روش ها می توان به سادگی و با استفاده از امکانات خود گوشی یا سیمکارت، به موقعیت یابی تلفن همراه پرداخت که معمولا از دقت عمل مطلوبی نیز برخوردار است.

استفاده از نرم افزارهای ردیاب گوشی نیز از جمله دیگر راهکارهای عمده برای ردیابی و پیدا کردن گوشی تلفن همراه می باشد که بسیار مورد توجه بوده و تا کنون اپلیکیشن ها و نرم افزارهای زیادی برای آن معرفی و عرضه شده است.

اما همانطور که اشاره شد، لازمه استفاده از این راهکارها، روشن بودن گوشی تلفن همراه می باشد و در صورتی که تلفن همراه شما خاموش شود، دیگر امکان ردیابی آن وجود نخواهد داشت.

ردیابی گوشی خاموش

اگر تجربه گم کردن گوشی و یا دزدیده شدن آن را داشته باشید، حتما به این نکته نیز توجه داشته اید که اولین کاری که سارق پس از سرقت گوشی انجام می دهد، خاموش کردن آن می باشد. همچنین اگر یابنده گوشی شما، قصد رساندن گوشی را به شما نداشته باشد نیز، در اولین اقدام گوشی را خاموش و حتی سیمکارت آن را نیز دور می اندازد. در چنین شرایطی امکان ردیابی گوشی با روش های موجود نخواهد بود و باید از راهکار دیگری که درصد موفقیت آن نیز کم است استفاده نمود.

ردیابی سیم کارت:

امکان ردیابی گوشی، حتی در صورتی که گوشی خاموش باشد نیز وجود دارد.

ردیابی گوشی خاموش ، یک عمل هزینه بر بوده و نیاز به منابع گوناگونی دارد که در دسترس عموم افراد قرار نگرفته است. اگر نگاهی به فیلم های هالیوودی داشته باشید، خواهید دید که در این فیلم ها، حتی گوشی های خاموش افراد نیز ردیابی شده و می توان آن ها را با استفاده از این گوشی ها پیدا نمود. البته این مورد، تنها یک حقه سینمایی نبوده و واقعا امکان چنین امری وجود دارد.

در حقیقت تمامی گوشی های تلفن همراه، دارای یک فریمور مودم هستند که در تمامی لحضات، حتی زمانی که گوشی شما خاموش است، اقدام به شناسایی دکل های مخابراتی می کند. این فریمور حتی در صورتی که سیمکارت گوشی را خارج کنید نیز از کار نخواهد افتاد و مدام در حال دریافت اطلاعات و آنالیز داده ها می باشد. در حقیقت سازمان های امنیتی با استفاده از همین قابلیت، امکان ردیابی گوشی خاموش را پیدا می کنند و می توانند موقعیت تقریبی گوشی را بیابند.

اما همانطور که اشاره شد، امکان ردیابی گوشی با استفاده از این قابلیت، امری هزینه بر و پیچیده بوده و در نتیجه برای موارد معمول سرقت یا گم شدن گوشی، استفاده نمی شود. بنابراین اگر شما گوشی تلفن همراه خود را گم کرده اید، نمی توانید انتظار داشته باشید که با استفاده از این روش، می توان به سادگی آن را پیدا کرد.

اگر گوشی ما سرقت شد چکار باید کرد؟

ردیابی سیم کارت

حال سوالی که ممکن است برای شما پیش آمده باشد این است که در صورت دزدیده شدن گوشی پس باید چه کاری انجام داد؟ اگر گوشی شما سرقت شده باشد و سارق آن را خاموش کرده باشد، راهکار زیادی برای یافتن آن وجود ندارد و تنها راهی که می توان از آن استفاده کرد، پیگیری و ردیابی گوشی از طریق مراجع قانونی است.

پس از اینکه سارق گوشی شما را خاموش کند، شما باید تا زمانی که دوباره گوشی شما روشن شود، صبر کنید. اما اگر سارق حرفه ای تر عمل کند، قبل از روشن کردن گوشی، آن را فلش زده و تمامی اطلاعات موجود در آن را حذف می کند. به این ترتیب شما با استفاده از نرم افزارهای ردیابی و یا با استفاده از برنامه هایی نظیر Find my mobile قابلیت ردیابی تلفن همراه خود را نخواهید داشت.

در این صورت امکان ردیابی با استفاده از سیمکارت نیز نخواهد بود، چرا که سارق آن را نیز از محل خود خارج کرده و دور خواهد انداخت. برای ردیابی گوشی خاموش بهترین راهکار، ارائه گزارش سرقت به مراجع قانونی می باشد. پس از آن شما می توانید با استفاده از سامانه های ردیابی همراه اول یا ایرانسل نیز گزارش سرقت تلفن همراه خود را ارائه کرده و منتظر دریافت اطلاعات موقعیت گوشی خود باشید.

ردیابی گوشی خاموش و پیدا کردن موقعیت موبایل سرقت شده
نرم افزارهای ردیاب گوشی گم شده خاموش و پیدا کردن موقعیت موبایل سرقت شده 11

بهترین راهکار برای ردیابی گوشی سرقت شده، اعلام گزارش سرقت به مراجع قانونی و پیگیری از طریق مخابرات است.

در این روش، آخرین رکوردهای ثبت شده گوشی شما در دکل های مخابراتی بررسی شده و IMEI گوشی بدست می آید. سپس IMEI بدست آمده در لیست سیاه قرار خواهد گرفت و به محض این که آن IMEI دوباره به شبکه متصل شود، مکان دکل مخابراتی مربوطه موقعیت یابی شده و به این ترتیب موقعیت تقریبی گوشی بدست می آید. از آنجا که روش های بسیار پیچیده ای برای تغییر IMEI گوشی وجود دارد، می توان امیدوار بود که این روش جواب خواهد داد.

ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده

ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده , ردیابی گوشی دزدیده , ردیابی گوشی خاموش استعلام گوشی سرقتی , اعلام سرقت شاید برای بسیاری از شما و یا بستگان و آشنایانتان پیش آمده باشد که گوشی شما به سرقت رفته و یا مفقود شده باشد و  نمی دانید که برای پیدا کردن گوشی خود چه راه حل هایی وجود دارد .

روش ها و نرم افزارهایی برای ردیابی گوشی وجود دارد و ضمنا اپراتورهای تلفن همراه کشور نیز مکانیزم هایی برای مسدودسازی و ردیابی گوشی مفقود شده دارند .

ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده

ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده

ردیابی گوشی از طریق گوگل ( ردیابی گوشی اندروید )

در صورتی که گوشی اندرویدی شما مفقود شده است با استفاده از قابلیت Android Device Manager می توانید گوشی خود را ردیابی کنید .

با استفاده از این قابلیت در صورتی که تنها یک بار از طریق گوشی اندرویدی خود وارد اکانت جیمیل خود شده باشید می توانید مکان فعلی گوشی خود را ردیابی کنید .

همانطور که اشاره شد حتما باید یک بار اطلاعات gmail خود را در گوشی خود وارد کرده باشید .

( از طریق gmail ، google play ، Maps ، YouTube و … ) .

برای ردیابی گوشی اندرویدی خود از این طریق باید وارد این لینک شده و اطلاعات اکانت جیمیل خود را وارد کنید . حال در صورتی که گوشی شما در حال حاضر به اینترنت متصل باشد ، مکان فعلی گوشی خود را خواهید دید و در غیر این صورت مکان گوشی شما در آخرین لحظه ای که به اینترنت متصل بوده نمایش داده خواهد شد .

بررسی شنود گوشی موبایل و معرفی نرم افزار شنود گوشی

آیا میشه واتساپ هک کرد ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده

آیا میشه واتساپ هک کرد

همچنین در صفحه Find My Device گزینه هایی نیز برای اقدامات بعدی وجود دارد :
گزینه Ring : با انتخاب این گزینه به مدت ۵ دقیقه گوشی شما زنگ خواهد خورد .
گزینه Lock : با انتخاب این گزینه می توانید گوشی خود را قفل کنید و برای آن پسورد بگذارید .
گزینه Erase : با انتخاب این گزینه کلیه اطلاعات شما از روی گوشی پاک می شود .

ردیابی گوشی ایرانسل

در صورتی که در گوشی مفقود شده شما سیم کارت ایرانسل فعال است برای ردیابی گوشی

خود از طریق اپراتور ایرانسل مراحل زیر را دنبال کنید :

۱- ابتدا با پشتیبانی ایرانسل تماس بگیرید و شماره خود را مسدود نمایید . ( شماره پشتیبانی ایرانسل ۷۰۰ یا ۷۰۳۳ از خط ایرانسل و ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ یا ۰۹۳۷۷۰۳۳۰۰۰ از سایر خطوط است )

۲- کد #۶۱۰۱* را شماره گیری کنید و مراحل زیر را انجام دهید تا درخواست شما در

سامانه ردیابی ایرانسل ثبت شود :

* با ارسال عدد ۱ قوانین را تایید کنید .
* با ارسال عدد ۱ هزینه سرویس ردیابی ایرانسل را که ۱۰۰۰ ریال است تایید کنید .
اپراتور سیم کارتی که در گوشی مفقود شده داشتید را انتخاب کنید . ( عدد ۱ ایرانسل و عدد ۲ سایر اپراتورها )
* سریال گوشی (IMEI  ) را که یک کد ۱۵ رقمی است از روی جعبه گوشی پیدا کرده و ارسال کنید .

استعلام گوشی سرقتی , اعلام سرقت

۳- ظرف مدت ۴۸ ساعت ، نتیجه ردیابی گوشی به خط ایرانسلی که از طریق آن با سامانه پیامکی تماس گرفتید ارسال می شود . در صورتی که نتیجه مثبت بود کد پیگیری و تاریخ ردیابی به وسیله یامک برای شما ارسال می شود و از طریق آن می توانید به مراجع قضایی مراجعه کرده و سایر مراحل قضایی را طی کنید .

۴- در صورتی که ظرف مدت ۴۸ ساعت پیامک نتیجه ردیابی را دریافت نکردید ، می توانید بعد از گذشت ۵ روز مجددا درخواست ردیابی ارسال کنید . هزینه هر بار ثبت درخواست در سامانه ردیابی گوشی ایرانسل ۱۰۰۰ ریال است .

ردیابی گوشی همراه اول

در صورتی که در گوشی مفقود شده شما سیم کارت همراه اول فعال است برای ردیابی گوشی خود از طریق اپراتور همراه اول مراحل زیر را دنبال کنید :
۱- سریال گوشی (IMEI) را از روی جعبه گوشی پیدا کنید .
۲- سریال گوشی مفقود شده را از طریق یک سیم کارت دائمی همراه اول ، با شماره گیری کد دستوری زیر ارسال کنید:

image
نرم افزارهای ردیاب گوشی گم شده خاموش و پیدا کردن موقعیت موبایل سرقت شده 12

۳- همچنین می توانید سریال گوشی را از طریق ارسال کد ۲۱۴۱ به شماره ۱۰ (سامانه جامع پیامکی خدمات همراه اول) ارسال نمایید .
۴- سرویس ردیابی گوشی همراه اول ظرف مدت ۱۰ روز از دریافت IMEI اقدام به پیدا کردن سیم کارت شما در شبکه می کند و در صورت موفقیت ردیابی گوشی شما نتیجه را از طریق پیامک به همان شماره ای که با آن درخواست ردیابی گوشی خود را داده اید ، ارسال می کند و شما می توانید از طریق این پیامک سایر مراحل حقوقی را از طریق مراجع قضایی طی کنید .
۵- در صورتی که پیامک نتیجه ردیابی گوشی مفقود شده خود را دریافت نکردید می توانید مجددا درخواست ردیابی گوشی خود را ارسال نمایید .

استعلام گوشی سرقتی , ردیابی گوشی خاموش , اعلام سرقت

نکته ۱ : هنگام خرید گوشی حتما سریال گوشی (IMEI) را با جعبه تطبیق دهید تا در صورت مفقود شدن گوشی با مشکل مواجه نشوید .
نکته ۲ : بعد از خرید گوشی اکانت گوگل ( در صورتی که گوشی اندرویدی دارید) و اپل آیدی ( در صورتی که گوشی iOS دارید ) را فعال کنید تا در صورت مفقود شدن گوشی بتوانید با استفاده از سرویس های موجود ، گوشی خود را ردیابی و یا اطلاعات گوشی خود را پاک کنید .

اگر به دنبال راهی برای ردیابی گوشی موبایل با شماره سریال IMEI هستید به احتمال بسیار بالا با سایت هایی روبرو شده اید که با مطالب گوناگون شما را جذب خود کرده و شما را واردار به وارد شدن به آن ها می کنند.

در همیار نیوز شما را با یکسری از این مطالب آشنا می کنیم و سپس توضیحات کاملی به شما می دهیم …

نحوه ردیابی گوشی از طریق شماره سریال ، آموزش نحوه ردیابی گوشی از طریق شماره سریال ، نرم افزار کنترل و ردیابی موبایل با شماره سریال ، ردیابی گوشی از طریق شماره سریال ، آموزش ردیابی گوشی گم شده یا دزدیده شده با شماره سریال ، ردیابی گوشی موبایل با IMEI ، ردیابی مخفی گوشی با شماره سریال IMEI ، آموزش ردیابی گوشی با شماره سریال و imei

نحوه ردیابی گوشی با شماره سریال IMEI

آیا می دانستید که اگر گوشی موبایل خود را گم کرده اید و یا حتی گوشی محبوب شما به سرقت رفته باشد، ردیابی گوشی موبایل با شماره سریال IMEI کاملا امکانپذیر بوده و شما می توانید گوشی موبایل خود را مجددا پیدا کنید. اما باید یکسری اطلاعاتی را داشته باشید وسپس اقداماتی را هم انجام دهید ..

دانلود برنامه ردیابی مخفی گوشی


شماره سریال یا IMEI چیست؟

شماره سریال IMEI مخفف متن International Mobile Equipment Identity به معنی (شناسه تجهیزات بین المللی موبایل) می باشد. شماره سریال یا IMEI یک عدد ۱۵ رقمی می باشد که برای هر گوشی بصورت کاملا خاص و منحصر به فرد است و در مواقع خاص و اضطراری می توانید از طریق شماره سریال IMEI برای پیدا کردن گوشی گم شده خود استفاده کنید.

هرچند می دانیم که موضوع ردیابی گوشی موبایل با شماره سریال IMEI شما را بسیار خوشحال کرده است، اما قبل از پرداختن به روش های پیدا کردن گوشی از طریق شماره سریال ، ابتدا به نحوه دریافت شماره سریال imei در گوشی های اندرویدی می پردازیم.


پیدا کردن شماره سریال IMEI گوشی با #۰۶#*

ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده

پیدا کردن شماره سریال گوشی های اندرویدی

سریعترین روش پیدا کردن شماره سریال گوشی های اندرویدی (شماره گیری کد #۰۶#* ستاره مربع صفر شش مربع و تماس) می باشد. این کد در تمام گوشی ها و تبلت های اندرویدی بصورت یکسان بوده و با شماره گیری این کد، شماره سریال یا همان imei دستگاه نمایش داده می شود.

دانلود برنامه ردیابی مخفی گوشی : نرم افزار ردیابی گوشی از طریق imei


پیدا کردن شماره سریال IMEI در تنظیمات گوشی

ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده

اما همچنین یک راه دیگری برای پیدا کردن شماره سریال IMEI گوشی این است که ابتدا به قسمت تنظیمات (Settings) گوشی بروید و در لیست تنظیمات به قسمت درباره تلفن (About Phone) بوید و بر روی IMEI کلیک کنید تا شماره سریال گوشی را مشاهده می کنید.دانلود برنامه ردیابی مخفی گوشی


پیدا کردن شماره سریال IMEI روی جعبه گوشی

پیدا کردن شماره سریال IMEI روی جعبه گوشی

همچنین در اکثر موارد شماره سریال موبایل روی جعبه آن و همچنین در زیر باتری گوشی درج شده است. اگر گوشی خود را گم کرده اید حتما روی جعبه گوشی را چک کنید و اگر گوشی در دسترس شماست ابتدا آن را خاموش و سپس باتری آن را جدا کرده و در زیر باتری به چک کردن شماره سریال گوشی بپردازید. اما پیشنهاد ما به شما همان (شماره گیری کد #۰۶#* ستاره مربع صفر شش مربع و تماس) می باشد.

این نکته هم به خاطر داشته باشید که اگر گوشی سامسونگ، ال جی، هواوی یا سایر گوشی های اندرویدی شما دو سیم کارته باشد موبایل شما دارای دو شماره سریال خواهد بود.

اما اکنون زمان این رسیده است که شما را با روش های پیدا کردن گوشی موبایل با شماره سریال IMEI آشنا کنیم.

آموزش ردیابی گوشی موبایل با شماره سریال IMEI

۱) تماس با پلیس جهت پیدا کردن گوشی از طریق شماره سریال

شاید عاقلانه ترین کار پس از سرقت گوشی هوشمند تماس با پلیس باشد. با پلیس تماس گرفته و شماره imei را در اختیارشان قرار دهید سپس آنها اقدام به ردیابی موبایل با شماره سریال گوشی می کنند.

۲) تماس با مرکز ارائه دهنده خط تلفن همراه

اگر گوشی خود را گم کرده باشید می توانید جهت ردیابی گوشی از طریق شماره سریال با مرکز ارائه دهنده خط تلفن همراهتان تماس گرفته و شماره IMEI را در اختیار آنها قرار دهید تا به جستجو بپردازند.

۳) استفاده از یک نرم افزار جهت ردیابی گوشی از طریق imei

نرم افزارهای زیادی وجود دارند که با نصب روی موبایل می توانید از آنها برای ردیابی گوشی از روی شماره سریال کمک بگیرید. شما فقط کافیست شماره سریال یا همان IMEI را در برنامه ها وارد کرده تا به جستجو و مکان یابی گوشی بپردازند.


برای دانلود نرم افزارهای ردیابی گوشی موبایل با شماره سریال IMEI به مارکت گوگل مراجعه کنید و لیستی از بهترین برنامه های موجود را مشاهده و دانلود کنید.

تمام اطلاعاتی را که برای ردیابی گوشی از طریق شماره سریال باید می دانستید را بصورت کامل در این مقاله به آن ها پرداخته شد. اما بخاطر داشته باشید که داشتن شماره سریال IMEI قطعا می تواند زمانی که گوشی خود را گم کرده و یا آن را دزدیده باشند، کمک زیادی به شما کند.

آموزش ردیابی گوشی از طریق شماره سریال

سه روش برای ردیابی موبایل با شماره سریال گوشی وجود دارد. در ادامه با آنها آشنا می شویم.

۱- تماس با پلیس جهت پیدا کردن گوشی از طریق شماره سریال

شاید عاقلانه ترین کار پس از سرقت گوشی هوشمند تماس با پلیس باشد. با پلیس تماس گرفته و شماره imei را در اختیارشان قرار دهید سپس آنها اقدام به ردیابی موبایل با شماره سریال گوشی می کنند.

۲- تماس با مرکز ارائه دهنده خط تلفن همراه

اگر گوشی خود را گم کرده باشید می توانید جهت ردیابی گوشی از طریق شماره سریال با مرکز ارائه دهنده خط تلفن همراهتان تماس گرفته و شماره IMEI را در اختیار آنها قرار دهید تا به جستجو بپردازند.

۳- استفاده از یک نرم افزار جهت ردیابی گوشی از طریق imei

نرم افزارهای زیادی وجود دارند که با نصب روی موبایل می توانند از آنها برای ردیابی گوشی از روی شماره سریال کمک گرفت. شما فقط کافیست شماره imei را وارد آنها کرده تا به جستجو و مکان یابی گوشی بپردازند.

استعلام گوشی سرقتی : نرم افزار ردیابی گوشی از طریق imei

ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده

یکی از بهترین این برنامه ها IMEI Tracker می باشد که می توانید از طریق گوگل پلی آن را روی گوشی خود دانلود و نصب کرده و سپس از طریق این برنامه اقدام به ردیابی گوشی های اندرویدی مثل سامسونگ، ال جی، هواوی و غیره و همچنین گوشی آیفون خود کنید.

همه چیزی که برای ردیابی گوشی از طریق شماره سریال باید می دانستید، در این مقاله به آن پرداخته شد. داشتن شماره IMEI قطعا می تواند زمانی که گوشی خود را گم کرده و یا آن را دزدیده باشند، کمک زیادی به شما کند.

پیدا کردن گوشی سرقت شده از طریق شناسه IMEI

نرم افزار ردیابی گوشی از طریق imei

اگر موبایل شما دزدیده یا گم شود برایتان بسیار نگران کننده است زیرا ممکن است در گوشی خود اطلاعات شخصی داشته باشید. مسلما یکی از بدترین اتفاقات به سرقت رفتن

گوشی و یا گمشدن آن است. با از دست دادن ناگهانی گوشی ذهنمان همواره مشغول می شود و احساس نگرانی به ما دست می دهد. دلیل مهمی که صاحب آن را نگران می کند

اطلاعاتی است که با از دست دادن گوشی از دست می دهد و در اختیار دیگران قرار می گیرد و همواره به آن فکر می کند که چه نوع اطلاعاتی و یا چه نوع عکسی در گوشی

ذخیره کرده است و ممکن است برای دیگران قابل دسترسی باشد و حتی به آن فکر می کند که چه میزان هزینه ای باید برای جایگزینی موبایل صرف کند. این موضوع که

دسترسی دیگران به چنین اطلاعاتی تا چه اندازه می تواند خطر آفرین باشد بر کسی پوشیده نیست. اکنون در اینجا چاره مشکل و رها شدن از نگرانی را مختصرا توضیح می

دهیم. معمولا روشی که برای بازیابی اطلاعات در ابتدا از آن کمک می گیرند از طریق اپلیکیشن Android Device Manager است . در صورتی که به این برنامه دسترسی

ندارید از طریق وسیله اندرویدی یکی از دوستانتان می توانید اطلاعات گوشی هوشمند خود را یا حداقل بخشی از آن را بازیابی کنید اما ما روش مهم تر و دقیق تری را به شما

پیشنهاد می کنیم که برای این کار باید به پلیس مراجعه شود و گزارشی از مفقود شدن یا به سرقت رفتن گوشی خود که حاوی اطلاعات زیادی از قبیل عکس ، کدهای امنیتی

و مجموعا اطلاعات شخصی و غیره می باشد ارائه دهید و اینجاست که به IMEI نیاز می شود. در واقع اولین اقدام بعد از مراجعه به پلیس ، ارائه کد مخصوصی است که موسوم

به شناسه بین المللی تجهیزات موبایل ( IMEI ) می باشد. این کد برای هر گوشی منحصر بفرد بوده و به واسطه آن ، مراجع مربوطه می توانند ارائه سرویس به گوشی را به طور کامل قطع کنند و یا اگر گوشی به سرقت رفته آن را جزء اموال مسروقه قرار داده و پیگیری نمایند. اکنون در اینجا سوالی پیش می آید که آیا بدون گوشی می توانیم به کد مخصوص آن که IMEI می باشد دست پیدا کنیم ؟ قطعا اگر مطابق مراحل زیر عمل کنید می توانید کد IMEI را بدست بیاورید و از اطلاعات کامل گوشی محافظت کنید تا در دسترس دیگران قرار نگیرد. نخست با حساب کاربری اندرویدتان ( آدرس ایمیل و یا رمز عبور ) وارد آدرس //www.Google.com/شوید

ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده استعلام گوشی سرقتی
نرم افزارهای ردیاب گوشی گم شده خاموش و پیدا کردن موقعیت موبایل سرقت شده 13

در میان لیست تنظیمات ، بخش مربوط به Google Account یا Account tools را بیابید و از آنجا بر روی Dashboard کلیک کنید و بار دیگر رمز عبورتان یا آدرس ایمیل خود را وارد نمایید. پس از وارد شدن به صفحه تنطیمات حساب در Google Account بر روی گزینه اندروید کلیک کنید تا IMEI گوشی و سایر وسایل اندرویدتان را یک جا ببینید. اکنون با استفاده از این کد و مراجعه به پلیس می توانید از تمام اطلاعات گوشی سرقت شده محافظت کنید و همچنین اقدامات لازم را برای یافتن گوشی انجام دهید.

همچنین می توانید از طریق نرم افزار ردیابی از طریق موبایل SPY24 گوشی موبایل خود را از راه دور ردیابی کنید. استعلام گوشی سرقتی

ردیابی گوشی خاموش

حمله سایبری

  • ردیابی گوشی دزدیده
  • استعلام گوشی سرقتی
  • ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده
  • استعلام گوشی سرقتی
  • ردیابی سیم کارت

آیا امنیت را در حوزه سایبری تامین کنند؟

  • ردیابی گوشی دزدیده شده یا گم شده
  • استعلام گوشی سرقتی
  • برنامه های ردیابی گوشی
  • ردیابی سیم کارت

برنامه SPY24 – ردیابی سیم کارت

کنترل و ردیابی – برنامه های ردیابی گوشی

ردیابی سیم کارت – برنامه های ردیابی گوشی

  • برنامه های ردیابی گوشی
  • ردیابی سیم کارت
  • برنامه های ردیابی گوشی

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

گم شدن گوشی موبایل یکی از بدترین کابوس های هر انسانی می باشد که اکثر افراد با آن درگیر هستند. چرا که امروزه اکثر افراد تمام اطلاعت شخصی و خصوصی خود را در این دستگاه های هوشمند نگهداری می کنند. اما اگر گوشی موبایل شما گم شده است و یا به سرقت رفته و خاموش می باشد، شما می توانید با ردیابی گوشی گم شده خاموش ، گوشی خود را پیدا کنید.

جستجو برای ردیابی گوشی گم شده خاموش در اینترنت

اگر در اینترنت به جستجوی و ردیابی گم شده خاموش خود باشید با تمام مطالب زیر برخورد خواهید کرد :

ردیابی گوشی خاموش ، ردیابی گوشی خاموش و پیدا کردن موقعیت موبایل سرقت شده ، دستگاهم را پیدا کن Google ، انواع روش ردیابی و یافتن گوشی گم شده خاموش ، برنامه ردیابی موبایل + ضد سرقت ، روش های ردیابی و یافتن گوشی گم شده خاموش و روشن ، چگونه گوشی گم شده خود را پیدا کنیم ، برنامه ردیابی گوشی خاموش شده ، ردیابی گوشی خاموش از طریق جیمیل ، ردیابی گوشی خاموش از طریق شماره سریال ، ردیابی گوشی با شماره سریال ، برنامه ردیابی گوشی دزدیده شده ، آیا ردیابی گوشی خاموش امکان پذیر است ؟

و بسیاری از مطالب دیگر … اما شما می توانید بهترین راه های ردیابی گوشی گم شده خاموش خود را در همیار نیوز یاد بگیرید.

ردیابی گوشی گم شده خاموش توسط اپراتورهای تلفن همراه

در صورتی که گوشی گم شده شما به هر دلیلی خاموش شده است و نمی توانید با آن ارتباط برقرار کنید ،تنها راه ارتباط و پیگیری موقعیت سیم کارت گوشی از طریق اپرواتور تلفن همراه شما است.

برای اپراتور های تلفن همراه ایران فعلا ایرانسل و همراه اول امکان ردیابی و پیگیری گوشی گم شده را دارند .

 برای سیم کارت های همراه اول میتوانید به بخش ردیابی گوشی این شرکت مراجعه و مراحل توضیح داده شده را طی کنید تا به درخواست شما رسیدگی شود. همراه اول فعلا این امکان را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است.

 برای سیم کارت های ایرانسل نیز میتوانید به صفحه ردیابی گوشی مفقود شده مراجعه و مراحل توضیح داده شده را طی کنید تا به درخواست شما رسیدگی شود. توجه داشته باشید ثبت هر درخواست ردیابی در ایرانسل ۱۰۰ تومان هزینه دارد.

 متاسفانه هنوز بخشی برای ردیابی گوشی گم شده با سیم کارت های رایتل و تالیا توسط این شرکت ها ارائه نشده است و در صورت اضافه شدن این امکان حتما آن را در همین بخش معرفی می کنیم.

ردیابی گوشی موبایل از راه دور با نرم افزارهای حرفه ای

اما یک پشنهاد عالی برای شما همراهان همیشگی همیار نیوز داریم. شما می توانید با نصب برنامه نظارت آزاد همیشه و در هرجایی گوشی موبایل خود و فرزندانتان را تحت پیگرد و ردیابی دقیق قرار دهید.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا