آیا اینستاگرام من هک شده است؟!اینستاگرام ترفند جالب

رفع بلاک دوطرفه اینستاگرام و آنبلاک کردن

رفع بلاک دوطرفه اینستاگرام و آنبلاک کردن , رفع بلاک توسط شخص در اینستاگرام , رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام , رفع بلاک دو نفر در اینستاگرام , رفع بلاک یک طرفه در اینستاگرام

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای برخی از کاربران اینستاگرام پیش آمده باشد، عدم توانایی آنبلاک کردن افرادی است که در گذشته بلاک کرده اند. این مشکل زمانی ایجاد می شود که شما شخصی را در اینستاگرام بلاک کنید و او نیز متقابلا شما را بلاک کرده باشد. به این ترتیب که به آن بلاک دوطرفه گفته می شود، نه شما می توانید به پروفایل کاربری او دست پیدا کنید و نه او می تواند به پروفایل کاربری شما دست پیدا کند تا با استفاده از گزینه Unblock بتوانید محدودیت ایجاد شده را از بین ببرید. در این مطلب با ما همراه باشید تا روشی را برای رفع بلاک دوطرفه اینستاگرام ارائه کنیم تا با استفاده از آن بتوانید این مشکل را در اینستاگرام حل کرده و حتی افرادی را که شما را بلاک کرده اند، آنبلاک نمایید.

رفع بلاک دوطرفه اینستاگرام

همانطور که اشاره شد، در صورتی که شما شخصی را در اینستاگرام بلاک کنید و آن شخص نیز شما را بلاک نماید، یک بلاک دوطرفه در اینستاگرام ایجاد خواهد شد که در نتیجه آن، نه شما قادر به دیدن پروفایل کاربری فرد بلاک شده هستید و نه او قادر به دیدن پروفایل کاربری شما می باشد. در حالت عادی، اگر ما شخصی را در اینستاگرام بلاک نماییم، به سادگی می توانیم به پروفایل کاربری او مراجعه کنیم و سپس گزینه Unblock را برای درآوررن آن شخص از بلاک، انتخاب کنیم. حتی در تنظیمات اینستاگرام، قسمتی برای مشاهده افراد بلاک شده وجود دارد که با استفاده از آن می توان نام کاربری همه افرادی که بلاک کرده ایم را مشاهده و هر کدام را که مد نظرمان است، از بلاک خارج کنیم.

رفع بلاک دوطرفه اینستاگرام و آنبلاک کردن
رفع بلاک دوطرفه اینستاگرام و آنبلاک کردن

در حالت بلاک دوطرفه اینستاگرام، امکان دیدن پروفایل کاربری فرد بلاک شده وجود ندارد و حتی نام کاربری او در لیست افراد بلاک شده نیز قرار ندارد تا با استفاده از آن بتوانیم به پروفایل کاربری او دست پیدا کنیم. از این رو هنگامی که یک بلاک دوطرفه در اینستاگرام ایجاد می شود، رفع آن بسیار مشکل بوده و ممکن است حتی انجام پذیر نباشد. اما روش های ابداعی برای این کار وجود دارد که برای برخی از کاربران تاکنون پاسخ داده است، اما کاملا صددرصدی نبوده و نمی توان گفت که این روش ها برای همه کاربران عملکرد مثبت دارند. در ادامه یکی از روش های رفع بلاک دوطرفه اینستاگرام که از عمومیت بیشتری برخوردار است را توضیح خواهیم داد که تاکنون گزارش های مثبت زیادی از سوی کاربران داشته است.

مراحل رفع بلاک دوطرفه

برای رفع بلاک دوطرفه اینستاگرام به ترتیب زیر عمل خواهیم نمود:

  1. صفحه “هوم” اینستاگرام را باز کرده و از طریق لمس گزینه Direct، به بخش چت های اینستاگرام وارد می شویم.
  2. از طریق گزینه “+” در بالای صفحه، یک چت ایجاد می کنیم.

به بخش دایرکت اینستاگرام وارد شوید.

  1. در قسمت جستجو، نام کاربری اینستاگرام خودتان را تایپ کنید. و سپس پروفایل کاربری خودتان را انتخاب کنید. (ارسال پیام به خودتان)
  2. در قسمت Write a message نام کاربری شخصی که قصد دارید آنبلاک کنید را به همراه یک “@” تایپ کنید. (دقت داشته باشید که نام کاربری را به طور کامل و صحیح منشن نمایید. برای مثال spy24@)
  3. گزینه “Send” را برای ارسال انتخاب کنید.

آی دی شخص مورد نظر را منشن کنید.

  1. حال در پیامی که برای خودتان ارسال کرده اید، روی نام کاربری منشن شده، لمس نمایید.
  2. گزینه منو را که به صورت سه نقطه در پروفایل کاربری نمایش داده شده است را انتخاب کنید.
  3. گزینه Unblock را برای رفع بلاک شخص مورد نظر انتخاب نمایید.

به این ترتیب به احتمال بسیار زیادی، شما موفق به رفع بلاک دوطرفه اینستاگرام خواهید شد و می توانید پروفایل کاربری شخص مورد نظرتان را یک بار دیگر به صورت عادی مشاهده نمایید. البته اگر روش فوق برای شما چاره ساز نبود، می توانید روش های دیگر را نیز امتحان نمایید. لازم به ذکر است که در این روش اگر فرد مورد نظر، آیدی خود را تغییر داده باشد، دیگر نمی توان به پروفایل کاربری او از طریق منشن دسترسی داشت.

اگر در اینستاگرام به سبب ارسال درخواست های فالو و لایک زیاد و یا عوامل دیگر، ریپورت شده و توسط خود اینستاگرام بلاک شده اید نیز راه حلی برای درآمدن از بلاک اینستاگرام وجود دارد که می توانید از طریق مطالعه مطلب خارج شدن از ریپورت اینستاگرام به مطالعه آن بپردازید.

رفع بلاک دوطرفه در اینستاگرام

رفع بلاک دوطرفه اینستاگرام و آنبلاک کردن
تبلیغات اینستاگرام را چگونه حذف و غیرفعال کنیم؟

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا