فناوری

رمز گوشی سامسونگ یادم رفته

رمز گوشی سامسونگ یادم رفته باز کردن قفل اندروید با استفاده از روش های مختلف و بدون پاک شدن اطلاعات یکی از مشکلاتی که ممکن است برای اکثر کاربران گوشی های اندرویدی پیش بیاید،  فراموش کردن رمز ورود به دستگاه می باشد.

اگر ما پسورد یا الگوی ورود به گوشی خود را فراموش کنیم، دیگر نخواهیم توانست قفل صفحه گوشی خود را باز کرده و به اطلاعات خود دست پیدا کنیم.

در این موارد ساده ترین راهی که ممکن است به نظر برسد، بردن گوشی به تنظیمات کارخانه و یا فلش زدن گوشی می باشد.

در ادامه با سایت SPY24 همراه باشید

اما در این روش ها تمامی اطلاعات ما نیز پاک خواهد شد.

در ادامه قصد داریم تا چند روش کارآمد و تست شده را برای باز کردن قفل اندروید آموزش دهیم تا در صورتی که رمز عبور و یا الگوی ورود به گوشی خود را فراموش نموده اید، بتوانید با استفاده از این روش ها، گوشی خود را دوباره باز نمایید.

روش های باز کردن قفل اندروید

همانطور که اشاره شد در بسیاری از موارد پیش آمده که ما الگوی ورود به گوشی یا پسورد آن را فراموش کرده و تا زمانی که قادر به یادآوری رمز عبور نبوده ایم، نتوانسته ایم به آن وارد شویم.

در چنین مواردی تنها راهی که به ذهن انسان ممکن است خطور کند، یادآوری رمز عبور و یا سپردن گوشی به یک متخصص است.

اما باید بدانید که روش هایی نیز وجود دارد که خود ما نیز می توانیم با استفاده از آن ها، در باز کردن قفل اندروید ، تا حدودی موفق شویم. البته این نکته را باید مد نظر قرار دهید

که این روش ها برای همه گوشی ها و مدل های مختلف، کارآمد نبوده و تنها در برخی مدل ها تست شده است.

با این وجود توصیه ما این است که قبل از پاک کردن و فلش زدن کامل گوشی برای باز کردن قفل اندروید ، چند مورد از روش های ارائه شده را نیز امتحان کنید.

1. استفاده از برنامه Android Lock Screen Removal

برنامه Android Lock Screen Removal از جمله برنامه های محبوب وب سایت رسمی Dr.fone می باشد که به جرات یکی از قدرتمندترین برنامه های مخصوص باز کردن قفل اندروید می باشد. این برنامه می تواند با استفاده از امکانات خود، به سادگی قفل گوشی های اندرویدی مختلفی از جمله سامسونگ گلکسی سری S و نوت و همچنین گوشی های ال جی G2, G3, G4 را نیز باز کند. این برنامه دارای قدرت فوق العاده ای بوده و می تواند به سادگی شما را به هدف خود برساند.

از جمله ویژگی های منحصر به فرد این برنامه می توان به قابلیت باز کردن قفل اندروید در چهار حالت الگو، پین، پسورد و یا اثر انگشت، اشاره داشت. همچنین این برنامه قادر است بدون این که حافظه داخلی گوشی را پاک نماید و اطلاعات مهم را از بین ببرد، تنها قفل گوشی را باز نماید. کار با این برنامه بسیار ساده بوده و نیاز به تخصص خاصی نخواهد داشت. نحوه کار با این برنامه و آموزش های مربوطه، در لینک نحوه کار با Dr.fone توضیح داده شده است.

برنامه مخصوص باز کردن قفل اندروید محصولی از dr.fone

2. استفاده از سرویس Find My Mobile برای گوشی های سامسونگ

تمامی دارندگان گوشی های سامسونگ می توانند از سرویس Find My Mobile استفاده کنند که یک سرویس فوق العاده کاربردی برای زمانی است که گوشی ما گم و یا سرقت می شود. با استفاده از این سرویس شما قادر خواهید بود به سادگی اقدام به باز کردن قفل اندروید گوشی خود نمایید. اگر از کاربران گوشی های سامسونگ هستید، می توانید با استفاده از این سرویس، علاوه بر یافتن موقعیت گوشی خود، پاک کردن اطلاعات آن از راه دور و یا به صدا در آوردن آن، رمز عبور و قفل آن را نیز بشکنید و به سادگی به گوشی خود وارد شوید. آموزش های لازم در این خصوص در مطلبی با عنوان باز کردن قفل گوشی سامسونگ به طور مفصل توضیح داده شده است که علاقه مندان می توانند از طریق مطالعه این مطلب، به سادگی اقدام به باز کردن قفل گوشی سامسونگ خود نمایند.

سرویس Find my mobile در سامسونگ

3. استفاده از Android Device Manager

یکی دیگر از روش های باز کردن قفل اندروید ، استفاده از سرویس مدیریت دستگاه اندرویدی یا ADM می باشد. این سرویس به طور پیش فرض برای تمامی گوشی های اندرویدی قابل فعال شدن است. با استفاده از این سرویس شما می توانید همچون سرویس Find My Mobile سامسونگ، علاوه بر یافتن موقعیت گوشی، به صدا در آوردن آن از راه دور و یا پاک کردن اطلاعات آن، قفل گوشی را نیز باز کنید. البته این روش در همه گوشی های اندرویدی کارآمد نبوده و در برخی موارد نمی تواند عملکرد مورد نظر را در اختیار کاربر قرار دهد. آموزش کار با این سرویس و باز کردن قفل گوشی با ADM پیش از این، در همین وب سایت مورد بررسی قرار گرفته و علاقه مندان می توانند با استفاده از آموزش های داده شده، به سادگی اقدام به باز کردن قفل گوشی اندرویدی خود نمایند.

باز کردن قفل اندروید با استفاده از ADM

4. استفاده از Google Login برای باز کردن قفل اندروید

روش دیگری که برای باز کردن قفل اندروید پیشنهاد می شود، استفاده از حساب کاربری گوگل برای ورود به گوشی می باشد. قبل از این که بخواهید این روش را امتحان کنید، باید بدانید که اگر گوشی شما از اندروید بالاتر از 4.4 بهره می برد، این روش برای شما کار نخواهد کرد! روش استفاده از حساب گوگل تنها برای اندروید نسخه 4.4 به قبل قابل انجام است و برای نسخه های بالاتر قابل استفاده نخواهد بود. برای استفاده از این روش تنها کافی است پنج بار پسورد یا الگوی خود را به اشتباه وارد کنید تا گزینه Forgot Pattern برای شما نمایش داده شود. سپس با استفاده از وارد کردن اطلاعات حساب کاربری گوگل خود، می توانید گوشی خود را باز کنید. با استفاده از این روش ساده اگر گوشی شما قدیمی باشد، می توانید اقدام به باز کردن قفل اندروید نمایید. (کنترل گوشی اندروید)

استفاده از گوگل لاگین برای باز کردن قفل اندروید

5. استفاده از Pattern Password Disable و کاستوم ریکاوری

برای اینکه بتوانید از این روش برای باز کردن قفل اندروید استفاده کنید، باید حتما با مفاهیمی مثل روت کردن گوشی  و یا کاستوم ریکاوری آشنایی داشته باشید. برای این که از این روش برای باز کردن قفل اندروید استفاده کنید، ابتدا نیاز دارید تا یک فایل مخصوص از کاستوم ریکاوری را نصب کرده و گوشی شما حتما دارای کارت حافظه خارجی باشد. هنگامی که گوشی شما قفل شده باشد، تنها را برای اینکه بتوان به آن فایل یا اطلاعات را اضافه کرد، از طریق کارت حافظه خارجی خواهد بود. مراحل انجام این کار به ترتیب زیر می باشد:

  • فایل زیپ با نام “Pattern Password Disable” را دانلود کرده از طریق کامپیوتر روی کارت حافظه گوشی خود وارد نمایید.
  • کارت حافظه را روی گوشی خود قرار دهید.
  • گوشی خود را در حالت Recovery mode ری استارت کنید.
  • فایل مربوطه از روی کارت حافظه فلش کرده و گوشی را دوباره ری استارت نمایید.
  • حال باید قفل گوشی شما باز شده باشد.
  • فراموش كردن رمز گوشي هواوي

همچنین بخوانید |  زبان های برنامه نویسی برای هک و امنیت که لازم است فرا بگیرید

6. استفاده از ADB برای باز کردن قفل اندروید

روش دیگری که برای باز کردن قفل اندروید پیشنهاد می شود روش استفاده از ADB می باشد. اما این روش تنها در زمانی کاربرد خواهد داشت که از قبل حالت USB Debugging را در گوشی خود فعال کرده باشید و سیستم کامپیوتر شما اجاز متصل شدن با ADB را نیز داشته باشد. اگر شما این پیشنیاز ها را داشته بشید، می توانید امیدوار باشید که شاید با این روش بتوانید در باز کردن قفل اندروید طبق مراحل زیر موفق باشید.

  • گوشی خود را با کابل USB به سیستم خود متصل نمایید.
  • محیط CMD را باز کرده و به مسیر پوشه ای که فایل ADB را در آنجا کپی کرده اید، وارد شوید.
  • دستور مقابل را وارد نمایید و کلید اینتر را بفشارید : adb shell rm /data/system/gesture.key
  • تلفن همراه خود را ری استارت کرده و به گوشی خود در حالت عادی وارد شوید.
  • به یاد داشته باشید قبل از اینکه بخواهید گوشی را برای بار دوم خاموش کنید، حتما یک پسورد جدید برای آن تنظیم نمایید.
  •  

اجرای ADB در محیط CMD

7. استفاده از بوت شدن در حالت Safe mode

اگر شما از یک اپلیکیشن مجزا برای قفل کردن گوشی خود استفاده نموده اید، می توانید امیدوار باشید که با استفاده از این روش خواهید توانست قفل آن را باز کنید. برای باز کردن قفل اندروید با استفاده از این شیوه ابتدا باید وارد Safe mode گوشی خود شده و سپس اپلیکیشن مورد نظر را حذف کنید. برای این منظور طبق مراحل زیر پیش خواهیم رفت:

  • ابتدا دکمه خاموش کردن گوشی خود را برای چند ثانیه نگاه دارید تا منوی مربوطه ظاهر شود.
  • انگشت خود را برای چند ثانیه روی گزینه Power off نگاه دارید.
  • در پاسخ به سوال مبنی بر ری استارت گوشی در حالت Safe mode گزینه Yes را انتخاب نمایید.
  • در حالت Safe mode به بخش اپلیکیشن های نصب شده خود رفته و اپلیکیشن مربوطه را به طور کامل حذف کرده و یا تنها دیتای آن را پاک کنید.
  • گوشی خود را دوباره ریست کنید.

نحوه رفتن به حالت Safe mode در اندروید

8. بازگشت به تنظیمات کارخانه

آخرین روشی که می توان برای باز کردن قفل اندروید نام برد، استفاده از گزینه بازگشت به تنظیمات کارخانه یا همان فکتوری ریست می باشد. این کار علاوه بر اینکه باعث باز شدن قفل اندروید می شود، منجر به پاک شدن تمامی اطلاعات شما نیز خواهد شد و به همین دلیل یک روش همراه با ریسک بالا محسوب می شود. انجام عملیات فکتوری ریست در گوشی های مختلف متفاوت است که در بخش های بعدی در این رابطه حتما سخن خواهیم گفت.

فراموش كردن رمز گوشي هواوي

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا