برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

روش های نفوذ به سیستم عامل ها

روش های نفوذ به سیستم عامل ها , هک سیستم عامل اندروید , هک سیستم عامل ios , آموزش هک سیستم عامل اندروید , هک با سیستم عامل لینوکس

سلام خدمت کاربران عزیز تیم spy24

سیستم های عامل نرم افزاری هستند که روزانه کسانی که در بخش تکنولوژی یا اداری یا بازی یا هرچیزی که مربوط به کامپیوتر باشه استفاده میکنند.

اصلی ترین نرم افزار همین سیستم عامل هست که رابط کاربری بین شخص و کرنل و اجزای سطح پایین تر رو فراهم میکنه و ما از طریق این نرم افزار غول پیکر دیگر برنامه های خودمون رو نصب میکنیم و رابط بین ما و برنامه هامون نرم افزار سیستم عامل هست.

خب تا اینجا کلا با سیستم عامل آشنا شدیم و خب تقریبا همه ما با اون سروکار داریم و هرکس به مقاصدی ازش استفاده میکنه و بخش مهم مطلب زمانی هست که دستگاهی که شما استفاده میکنید به شبکه جهانی اینترنت یا به یک شبکه داخلی متصل بشه.

خب زمانی ما از نفوذ به سیستم ها صحبت میکنیم که به اینترنت متصل باشه تا راهی برای ارتباط بین سیستم نفوذ شده و سیستم هکر ایجاد بشه پس راهی که برای نفوذ و ارتباط پایدار وجود داره

اینترنت هست (در صورتی که قصد شما انتقال ویروس به سیستم و اجرای تخریب نباشه).

اولین نکته ای که باید بهش اشاره کنم اینه که شما نمی تونید به طور مستقیم به یک سیستم شخصی با آیپی نفوذ کنید (به سرور میشه) به دلیل منطقی که توی شبکه اینترنت وجود داره ارتباط شما با اینترنت از طریق آیپی پابلیک (آیپی که شما توی اینترنت باهاش شناخته میشین) هست و دقیقا شما پشت این دروازه قرار دارین و درخواستی به سیستم شما نخواهد رسید حالا چطوری پس سیستم ما بهش نفوذ میشه ؟ در ادامه بررسی میکینم.

روش های نفوذ پایدار به سیستم عامل ها:

۱File Formats

۲Services

۳Software Vulnerability

۴Links of Web

۱– فرمت های فایل : کسی که با شما توی یه شبکه محلی نباشه اولین روشی که استفاده میشه ساخت یه فایل که تروجان یا رت شناخته میشه هست که میتونه فرمت های مختلفی (exe,pdf,doc,jpg,hta,bat …..) باشه و این فایل درونش آیپی نفوذگر وجود داره که سیستم شما رو متصل میکنه به سیستم نفوذگر که نفوذگر اون دروازه ای (NAT) که سیستم پشتت قرار داره رو با باز کردن یه پورت روی روتر باعث میشه درخواست ها از اینترنت به سیستم برسه پس توجه داشته باشین که اولین کسی که درخواست ارتباط میده سیستم قربانی هست که با اجازه خودش اینکارو میکنه.

۲سرویس ها: نفوذ از طریق سرویس ها روشی برای نفوذ به سرورها و سیستم هایی که باهم توی یه شبکه محلی قرار دارند و میتونند به طور مستقیم ارتباط برقرار کنند استفاده میشه,سرویس ها درگاهی برای ارتباط با سیستم هستند و اگر آسیب پذیری در این ارتباط کشف بشه باعث نفوذ به سیستم عامل میشه مانند سرویس smb روی ویندوز که از طریق اون میشه به سیستم دسترسی گرفت وارد جزئیات نمیشیم همین که بدونید روشی برای نفوذ هست برای این مطلب کافیه.

۳باگ های نرم افزاری: اغلب برنامه هایی که روی سیستم عامل نصب میشوند دارای باگ های نرم افزاری هستند که بیشتر به باگ های حافظه مشهورند و همین باعث بهره برداری (Exploit) برای نفوذ به سیستم عامل میشوند که ممکنه اون نرم افزار ارتباط با اینترنت داشته باشه یا نه , مثلا نرم افزار PDF خوان یا پخش MP3 میتونند آسیب پذیر باشند و سیستم از طریق فایل فرمت هایی با این نوع مورد نفوذ قرار میگیرند که جزو نفوذ از طریق فایل فرمت میشن که عامل نفوذ نرم افزار اجرای این فایل هست.

۴لینک های وب: معمولا اتفاق میوفته که با باز کردن لینکی درون مرورگر وب سیستم شما نفوذ میشه که مکانیزم کار اینجوریه که اون لینک فایلی رو روی سیستم شما دانلود و اجرا میکنه که همون فایل فرمت ها مشین که اینجا عامل نفوذ لینک باز شده بود, این کار از طریق جاوا اسکریپت انجام میشد که توابعی برای دانلود و اجرای اون فایل استفاده میکرد درحال حاضر این نقص پچ(عیب یابی) شده و ممکنه در آینده هم این تکنیک اتفاق بیوفته و بهترین فریم ورکی که برای بکارگیری مرورگر در حال حاضر وجود داره beef هست.

خب به این نتیجه میرسیم که عامل اصلی نفوذ به سیستم های شخصی همون فایل فرمت هست (به جز سرویس ها) که از طرایقی به سیستم منتقل میشه و خب ارتباط فایل با سیستم نفوذگر هم با آیپی هست که شنود پکت های ارسالی و دریافتی شبکه میشه متوجه این امر شد.

روش های نفوذ به سیستم عامل ها
روش های نفوذ به سیستم عامل ها , هک سیستم عامل اندروید , هک سیستم عامل ios , آموزش هک سیستم عامل اندروید , هک با سیستم عامل لینوکس

امیدوارم مطلب مفید واقع شده باشه ????

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا