هک واتس اپ

روش های کنترل تماس واتساپ

کنترل تماس واتساپ، یکی از راه های دسترسی به داده های واتساپ است که شما می توانید به کمک آن، امکان شنود تماس و دسترسی به پیام های واتساپ کاربران داشته باشید. هک واتساپ می تواند به روش های مختلفی انجام شود که از جمله آنها می توان به استفاده از آدرس مک، استفاده از برنامه های جاسوسی و نظارتی و … اشاره نمود. در این مقاله با ما همراه باشید تا در مورد این روش ها بیشتر صحبت کنیم.

واتساپ

واتس اپ را می توان از قدیمی ترین پیام رسان ها در سطح جهانی دانست که برای اولین بار در سال 2009 در ماه ژانویه منتشر شد. این پیام رسان توسط فردی به نام یان کوم در ابتدا برای سیستم عامل های اندروید و IOS و سپس کای او اس، ویندوز، مک او اس و وب طراحی و ارائه گردید. در ابتدا این شرکت در سال 2003 اعلام کرد که بیش از 300 میلیون مشترک دارد و در آخرین گزارش خود، تعداد کاربران را بیش از 2 میلیارد نفر اعلام نموده است.

پس از گسترش و محبوبیت این پیام رسان، شرکت فیسبوک آن را به قیمت 19 میلیارد دلار در سال 2014 خریداری نمود. جالب است بدانید که این پیام رسان در نیمه های سال 1394 به زبان فارسی ترجمه شده است و در حال حاضر از 46 زبان پشتیبانی می کند و در کشورهای مختلف کاربران مختلف از آن استفاده می کنند.

روش های کنترل تماس واتساپ
روش های کنترل تماس واتساپ

هک واتساپ

واتساپ از سال 2016 رمزنگاری پیام های خود را به صورت کامل آغاز کرد. این پیام رسان از رمزنگاری END TO END استفاده می کند که از پیشرفته ترین روش های امنیتی است. در این سیستم امنیتی، تنها کاربر ارسال کننده و گیرنده پیام ها را دریافت می کنند.

اما در مورد هک واتساپ باید گفت این پیام رسان در طول تاریخ مورد حمله هکر ها و درز اطلاعاتی به طور گسترده قرار گرفته است که بیشتر این شیوه های هک، از طریق حفره های امنیتی صورت گرفت. به عنوان مثال می توان به حمله هکر ها در سال در ماه مه سال 2019 ، اشاره نمود که از طریق یک حفره امنیتی می توانستند برنامه ای جاسوسی را در دستگاه کاربر نصب کنند. لازم به ذکر است که پیام های کاربران در سرور های این پیام رسان ذخیره نمی شود بلکه در خود دستگاه ذخیره شده و کاربر باید برای نگهداری از آنها، اقدام به گرفتن بکاپ در گوگل درایو یا …. نماید.

هک واتساپ
هک واتساپ

کنترل تماس واتساپ

یکی از موضوعات بسیار جالب در این رابطه، هک کردن واتساپ است. ممکن است شما نیز به عنوان والدین فرزندان خود، کارفرمای کارمندان خود و یا به عنوان یک همسر یا شوهر، نسبت به اطرافیان خود شک کرده باشید. در این صورت می توانید برای دسترسی به داده های آنان، اقدام به نصب کردن و کنترل تماس واتساپ نموده و فعالیت های آنان را در دست بگیرید. برای این کار، روش های مختلفی وجود دارد که در این مقاله سعی می کنیم به معرفی آنها پرداخته و شما را با شیوه های هک کردن واتساپ و کنترل تماس واتساپ بیشتر آشنا سازیم.

کنترل تماس واتساپ
کنترل تماس واتساپ

هک کردن و کنترل تماس با Mac Address

یکی از راه های هک کردن گوشی یا دستگاه کاربران، هک کردن از طریق آدرس مک آنها است. در این روش نیاز است تا کاربران به یک مودم متصل شده و از این طریق، هر کدام از دستگاه ها دارای شناسه ای منحصر به فرد هستند. به این شناسه، مک آدرس گفته می شود که می توان به کمک آن، قابلیت اتصال به یک شبکه را فراهم کرد.

آدرس مک از 12 تا 16 رقم تشکیل شده است و به صورت xx:xx:xx: از یکدیگر جدا می شود. هر کدام از کارت های شبکه ها، یک آدرس مک مخصوص به خود را دارند و می توانند به یک شبکه متصل شوند. در این روش، هکر می تواند با فهمیدن آدرس مک شما یک دستگاه تقلبی با نام شما را ایجاد کند و اقدام به هک نمودن دستگاه و واتساپ نموده و همچنین اقدام به کنترل تماس واتساپ شما نماید. روش هک در قسمت بعدی به طور کامل و جامع بیان می شود.

هک کردن و کنترل تماس با Mac Address
هک کردن و کنترل تماس با Mac Address

چگونگی روش هک

هک و کنترل تماس واتساپ در این روش بدین صورت است که هکر ابتدا برنامه واتساپ نصب شده در تلفن هوشمند خود را به طور کامل حذف می کند. سپس در قدم دوم و هک واتساپ بدین شکل پیش می رود که هکر باید بتواند مک آدرس تلفن هوشمند فرد تارگت را بدست آورده تا بتواند این عملیات هک را انجام دهد. برای این کار در واقع هکر می تواند از روش های زیر استفاده کند:

در تلفن های اندروید، هکر باید به آدرس : Settings > About phone > Status > Wi-Fi MAC address برود و در این قسمت می تواند مک آدرس فرد مقابل را مشاهده نماید. همچنین این مسیر برای دستگاه های آیفون به صورت روبرو است: Settings > General > About > Wi-Fi address.

حال لازم است در مرحله بعدی یک فرد هکر، آدرس مک خود را که می تواند از مرحله قبل بدست آورد، با آدرس مک دستگاه کاربر جایگزین نموده و عملیات هک را به طور کامل و صحیح انجام دهد. برای این کار باید دو برنامه Busy Box و برنامه Terminal Emulator توسط هکر نصب شود تا بتواند اقدام به مانیتور کردن اکانت واتساپ وی نماید.

حال هکر با جایگزینی مک آدرس، وارد واتساپ کاربر شما و می تواند داده های وی را هک کند. این روش می تواند امکان متوجه شدن و ردیابی دستگاه هکر را از بین ببرد و به هکر امکان کنترل تماس واتساپ و انجام هر نوع عملیات هک را بدون متوجه شدن این پیام رسان ارائه دهد.

چگونگی روش هک
چگونگی روش هک

کنترل تماس واتساپ با POCWAPP

روش اول در هک کردن واتساپ، استفاده از برنامه POCWAPP است که با عنوان های دیگری همچون POC Whatsapp نیز شناخته می شود. این برنامه که یک برنامه هک واتساپ است، توسط یک کاربر چینی ساخته شده و می توان به کمک آن، اکانت های واتساپ کاربران را هک کرده و اقدام به کنترل تماس واتساپ آنان نمود. این برنامه می تواند به شما امکان هک کردن از راه دور برای برنامه واتساپ را بدهد و فرد هکر می تواند از طریق این برنامه، اقدام به هک نمودن چندین اکانت کاربری این شبکه پیام رسان و کنترل تماس واتساپ آنها نماید.

کنترل تماس واتساپ با POCWAPP
کنترل تماس واتساپ با POCWAPP

روش هک کردن با POCWAPP

برنامه POCWAPP می تواند داده ها و اطلاعات کاربران خودش را به همراه شماره تلفن فرد مقابل، جمع آوری نموده و آنها را ذخیره سازی نماید. روش هک و کنترل تماس واتساپ در این برنامه به این شیوه است که هک کردن داده ها با دور زدن و دسترسی به فضای ذخیره سازی ابری و شماره شناسه آنها در سرور انجام شده و می تواند هک کردن واتساپ را با این کار انجام دهد.

هک کردن با برنامه Kids Guard
هک کردن با برنامه Kids Guard

هک کردن با برنامه Kids Guard

روش دیگر برای هک تماس واتساپ در واقع استفاده از برنامه Kids Guard می باشد. این برنامه یعنی Kids Guard Pro به طور خاص برای والدین نگران ساخته شده است که می خواهند فعالیت های تلفنی فرزندان خود را کنترل کنند. با این وجود هکر ها می توانند از این برنامه برای هک کردن و کنترل تماس واتساپ افراد نیز استفاده کنند. این برنامه، از آنجایی که می تواند امکانات مختلفی را برای هک کردن واتساپ و دیگر قابلیت ها ارائه کند، توانسته است جزو برنامه های محبوب در سراسر جهان شود که افراد مختلف از آن استفاده می کنند.

به طور خلاصه، Kids Guard Pro یک برنامه نظارت بر تلفن بسیار حرفه ای و ردیاب GPS اندروید است که می توان از آن برای کنترل تماس واتساپ نیز استفاده نمود.  این برنامه می تواند کلیه برنامه ها و پیام رسان های اجتماعی و همچنین موقعیت مکانی GPS در لحظه، ضبط تماس های ورودی و خروجی و غیره را ردیابی کند. علاوه بر این با استفاده از این برنامه می توانید سابقه و تاریخچه ای از تماس ها و دیگر اطلاعات فرد داشته باشید.

هک کردن با برنامه Kids Guard
هک کردن با برنامه Kids Guard

چگونگی هک با برنامه Kids Guard

در مورد چگونگی هک و کنترل تماس واتساپ با این برنامه می توان گفت، لازم است برای هک کردن و دسترسی به چت واتساپ و … مراحل زیر را انجام دهید:

  1.  ابتدا باید به Kids Guard Pro مراجعه کرده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای انجام این کار، باید یک آدرس ایمیل معتبر نیز ارائه دهید. پس از آن، می توانید اشتراک این برنامه را تهیه کرده و سپس سیستم عامل مورد نظر خود را از بین (Android یا iOS) تأیید کنید.
  2. بسته به سیستم عاملی که انتخاب کرده اید، این مرحله متفاوت خواهد بود. اگر دستگاه مورد نظر Android است، Kids Guard Pro را روی آن دانلود و نصب کنید. برای دستگاه iOS ، می توانید بدون نیاز به دسترسی مستقیم آن را با تایید اعتبار نامه iCloud نصب نمایید.
  3. پس از نصب، با استفاده از یک مرورگر وب به داشبورد Kids Guard Pro خود بروید. سپس، می توانید تمام پرونده ها و داده ها را به دلخواه بررسی کنید.
  4. اشتراک های این برنامه عبارتند از اشتراک یک ماهه با مبلغ 30 دلار، اشتراک 3 ماهه با مبلغ 49.95 دلار و اشتراک 1 ساله با مبلغ 99.95 دلار.
چگونگی هک با برنامه Kids Guard
چگونگی هک با برنامه Kids Guard

کنترل تماس واتساپ با mspy

همانطور که می دانید، برنامه های هک مختلفی در فضای مجازی وجود دارد که در مورد یکی از این موارد، به برنامه mSpy می توان اشاره نمود. این برنامه می تواند به خوبی تمام برنامه های لازم برای کنترل تماس واتساپ را در اختیار شما قرار دهد که در این حالت، شما لازم است تا اشتراک این برنامه را در پلن های مختلفی که دارد، تهیه نمایید.

هک کردن واتساپ در این برنامه به این صورت انجام می شود که ابتدا باید ثبت نام توسط کاربر انجام شده و یک آدرس ایمیل مناسب وارد شود. با انتخاب نوع سیستم عامل، برنامه به آدرس وی فرستاده می شود که باید این لینک دانلود را از طریق گوشی کاربر هدف بارگیری کرده و برنامه را نصب کند. حال می تواند برای مخفی ماندن این برنامه، گزینه پنهان سازی را نیز فعال نماید. پس از این مورد، هکر می تواند به پنل یا داشبورد کاربری خود مراجعه کند و با انتخاب گزینه Whatsapp ، به اطلاعات هک شده اعم از پیام ها و … دسترسی داشته باشد. استفاده از این شیوه های هک بسیار آسان بوده و تنها نیاز به نصب آنها بر روی دستگاه مورد نظر دارد.

کنترل تماس واتساپ با mspy
کنترل تماس واتساپ با mspy

جمع بندی کنترل تماس واتساپ

همچنین قابل ذکر است که در سطح کلان تر و همچنین نهاد های دولتی و امنیتی نیز می توانند اقدام به هک کردن و کنترل تماس واتساپ شما نمایند که این کار می تواند از طریق ابزارها و نرم افزار های خاصی انجام شود. به عنوان مثال در این فرآیند، هک کردن خارج از بستر واتساپ انجام شده و از طریق سرویس های ارائه کننده خدمات مخابراتی و اینترنتی انجام پذیر است.

چگونگی کنترل تماس واتساپ در این روش ها نیز بدین گونه است که شرکت های مخابراتی می توانند با جلوگیری از پروتکل های امنیتی، از رمزنگاری پیام های واتساپ جلوگیری کرده و پیام های تبادل شده را در حالت رمزنگاری یا عادی مشاهده نمایند.

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا