اینستاگرام ترفند جالب

ساخت استیکر اینستاگرام

در این مقاله با نحوه ساخت استیکر خود و استفاده از آن در شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام یا اسنپ چت آشنا می شوید. با ما همراه باشید تا مراحل انجام این کار را مرحله به مرحله به شما نشان دهیم:

اپلیکیشن Bitmoji را دانلود و نصب کنید…

برای اینکه استیکر خود را بسازید و همچنین آن را به استوری اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی اضافه کنید، باید اپلیکیشن بیتموجی را دانلود و نصب کنید.

پس از نصب و دانلود، آیکون زیر باید در صفحه سایت شما ظاهر شود:

1

حالا وارد اپلیکیشن شوید و همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید دو راه برای ثبت نام در این افزونه دارید:

2

1- ثبت نام از طریق ایمیل

2 – اگر اکانت اسنپ چت دارید کافی است  فیلترشکن را باز کنید و تیک این گزینه را بزنید و در این صورت اگر قبلا در اسنپ چت آن را ساخته اید استیکر شما به صورت خودکار به بیتموجی اضافه می شود اما در این آموزش فقط به آموزش خواهیم پرداخت. شما روش اول را توضیح دهید و روش دوم مربوط به اسنپ چت را به اختصار توضیح دهید.

ابتدا توضیح مختصری در مورد روش اسنپ چت می دهیم:

 پس از کلیک بر روی گزینه اسنپ چت، در صورتی که از قبل اکانت اسنپ چت دارید، کافی است روی login کلیک کنید تا این برنامه مانند تصویر زیر به حساب کاربری خود پیوند داده شود و به صورت خودکار اضافه شود. برچسب های ساخته شده در اسنپ چت:

3

تبریک می‌گوییم و اکنون می‌توانید از ویژگی استیکر در اینستاگرام فقط با دادن مقداری دسترسی به بیت‌موجی استفاده کنید.

اما در این آموزش می خواهیم به روش دوم یعنی ثبت نام از طریق ایمیل بپردازیم:

در این روش همانطور که در عکس های بالا مشاهده می کنید بر روی ثبت نام کلیک کنید و سپس در مرحله اول سن خود را انتخاب کنید و به یاد داشته باشید که اگر زیر 18 سال هستید سن خود را انتخاب کنید تا مشکل احتمالی نداشته باشید. بیش از 18 سال (تصویر زیر):

4

در مرحله بعد در فیلد اول نام، در فیلد دوم نام خانوادگی و سپس ایمیل و در نهایت یک رمز عبور قوی و سپس دکمه بنفش را کلیک کنید.

5

تبریک می گویم، شما تقریباً تمام مراحل ثبت نام در این برنامه را تا این مرحله انجام داده اید. من گزینه زیر را انتخاب کردم. با توجه به جنسیت خود گزینه را انخاب کنید.

6

پس از انتخاب جنسیت، برنامه از شما یک سوال می پرسد (با یک سلفی شروع کنید) آیا می خواهید استیکر خود را بر اساس عکس خود نشان دهید یا آن را از ابتدا طراحی کنید؟ اگر روی دکمه ادامه کلیک کنید، دوربین جلو باز می شود و می توانید یک سلفی عالی بگیرید تا برنامه بتواند ظاهر شما را تشخیص دهد و به شما نشان دهد که چند شکل را می توانید انتخاب کنید. رد شوید تا ظاهر ما را از ابتدا بسازید (البته می توانید ظاهر استیکر خود را به روش سلفی نیز تغییر دهید).

پس از انتخاب گزینه Skip صفحه ای مانند تصویر زیر مشاهده می کنید و می توانید ظاهر استیکر خود را خودتان طراحی کنید.

7

همانطور که در تصویر بالا می بینید، ابتدا می توانید رنگ پوست خود را طراحی کنید، روی هر یک از گزینه های رنگ صورت کلیک کنید تا آن را اعمال کنید و اگر نوار قرمز رنگی در پایین (در اطراف آن) کشیده شد، آن را اعمال کنید. در قسمت های دیگر استیکرها مدل مو، مدل ریش و ابرو، مدل چشم و رنگ، ابرو، بینی و … را نشان می دهند. می بینید که می توانید انتخاب کنید نحوه کار با آن نیز بسیار آسان است، کافیست روی آن قسمت در پایین کلیک کنید، برای مثال شروع به ساخت استیکر فرضی روی عکس های زیر می کنیم:

8

مثلا در عکس بالا رفتیم و استیکر موهایمان را عوض کردیم (شما می توانید هر مدل مویی که می خواهید انتخاب کنید):

9 1

در این مرحله پس از انتخاب رنگ ریش، ابرو و چشم، برای تکمیل شخصیت خود در مراحل زیر اقدام به انتخاب عینک کردیم:

10

این را هم بگوییم که می‌توانید علاوه بر جلوه دادن در بیت‌موجی، لباس‌ها را برای استیکر خود انتخاب کنید، زیرا در استیکرهای آماده شده تنها چهره شخصیت شما نشان داده نمی‌شود:

11

در نهایت روی Save Avatar کلیک کنید تا استیکری که ساخته ایم ذخیره شود و آماده اید، مطمئن شوید که از این مرحله به بعد همه مراحل را با ما انجام دهید:

12

بعد از اینکه در مرحله قبل دکمه Save Avatar را فشار دادید، یک اعلان خواهید دید که از شما می‌خواهد اجازه دهید bitmoji به برنامه به‌روزرسانی شود، همانطور که در بالا نشان داده شده است، بنابراین روی Open کلیک کنید.

13

در این مرحله برای افزودن استیکر به کیبورد موبایل خود باید اقدامات لازم را انجام دهید، بنابراین مانند تصویر بالا مراحل لازم برای این کار نوشته شده است، روی تنظیمات Open کلیک کنید:

14

در این قسمت از تنظیمات باز شده روی صفحه کلید کلیک کنید:

15

سپس بر روی Allow Full Access کلیک کنید و بررسی کنید و مطمئن باشید که دسترسی درخواستی این برنامه ممکن است برای افرادی که در خارج از ایران زندگی می کنند و کارت اعتباری دارند اما در ایران زندگی می کنند خطرناک باشد. دسترسی به چنین کارت هایی خطری ایجاد نمی کند، بنابراین با خیال راحت به این برنامه دسترسی لازم را بدهید و سپس به bitmoji برگردید.

16

تبریک می‌گوییم، برچسب شما اکنون ساخته شده و به صفحه کلید موبایل شما اضافه شده است.

یک استیکر داخلی به استوری های اینستاگرام اضافه کنید

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را باز کرده و سپس وارد قسمت استوری شده و کیبورد موبایل خود را باز کرده و روی آیکون تغییر زبان (نوار قرمز رنگ دور آن کشیده شده است) کلیک کنید تا وارد صفحه bitmoji شوید:

17

سپس وارد صفحه صفحه‌کلید بیت‌موجی سفارشی شوید، سپس بر روی استیکری که می‌خواهید اضافه کنید کلیک کنید و همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، پس از کلیک بر روی استیکری که می‌خواهید اضافه کنید، یک نوار سبز رنگ به بالای بیت‌موجی در آدرس زیر اضافه می‌شود. بالای صفحه کلید نوشته شده است (استیکر کپی شده است، حالا پیست کنید) فقط با کلیک بر روی استیکر مورد نظر می توانید آن استیکر را کپی و پیست کنید.

18

همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است، برای چسباندن استیکر مورد نظر بر روی paste کلیک کنید:

19

در نهایت، تبریک می‌گوییم که می‌توانید استیکرهای خود را مطابق شکل زیر به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید:

20

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا