اینستاگرام ترفند جالب

ساخت اکانت جدید اینستاگرام

چند اکانت اینستاگرام می توانید داشته باشید؟

خوب است بدانید که اینستاگرام تعداد اکانت هایی را که هر کسی می تواند داشته باشد محدود نمی کند. اینستاگرام به شما این امکان را می دهد که بیش از 5 اکانت اینستاگرام داشته باشید و آنها را به طور همزمان مدیریت کنید. همانطور که می دانید، برای هر حساب کاربری باید یک ایمیل جداگانه داشته باشید و در هر ایمیل نمی توانید بیش از یک حساب داشته باشید.

یک حساب کاربری دوم در اینستاگرام ایجاد کنید

اگر فقط یک حساب کاربری در اینستاگرام دارید و در تلاش برای ایجاد حساب دوم هستید، با ما همراه باشید. در این آموزش ما یک اکانت اینستاگرام دوم ایجاد می کنیم و به طور خودکار به حساب اصلی و قبلی شما لینک می شود. با این حال، اگر از قبل چندین اکانت اینستاگرام دارید و می خواهید یک حساب اضافی داشته باشید، به قسمت بعدی آموزش نحوه افزودن اکانت به اینستاگرام بروید.

در ادامه می خواهیم به شما آموزش دهیم که چگونه یک اکانت اینستاگرام دوم بسازید که به طور خودکار به حساب اول و اصلی شما لینک شود. برای این منظور دستورالعمل زیر را دنبال کنید:

گام اول: اپلیکیشن اینستاگرام را روی موبایل خود باز کنید و پروفایل خود را مشاهده کنید.

گام دوم: روی نماد چرخ دنده ای که در گوشه سمت راست بالای صفحه پروفایل خود می بینید ضربه بزنید تا

قسمت تنظیمات اینستاگرام باز شود.

WhatsApp Image 2022 05 07 at 11.31.18 PM

گام سوم: صفحه را به پایین اسکرول کنید و روی Add Account ضربه بزنید.

WhatsApp Image 2022 05 07 at 11.31.19 PM

گام چهارم: روی Sign Up در پایین صفحه ضربه بزنید.

گام پنجم: در این قسمت می توانید گزینه های موجود برای افتتاح حساب کاربری در اینستاگرام را مشاهده کنید. این گزینه ها شامل تلفن و ایمیل است. اما اگر یک اکانت فیسبوک نیز دارید، می توانید از آن برای ایجاد اکانت دوم اینستاگرام خود استفاده کنید.

گام ششم: برای مثال می توانید با وارد کردن شماره تلفن همراه خود یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام ایجاد کنید. از طرف دیگر، می توانید با ورود به فیس بوک مجوز ایجاد حساب کاربری اینستاگرام را دریافت کنید.

گام هفتم: شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را وارد کنید. شما نمی توانید از همان ایمیل برای ایجاد اکانت دوم اینستاگرام خود استفاده کنید. می توانید یک سیم کارت ارزان قیمت بگیرید و روی آن حساب دیگری بسازید. ساده ترین راه استفاده از شماره موبایل برای ایجاد اکانت اینستاگرام است. اگر از ایمیل برای ایجاد حساب دوم خود استفاده می کنید، باید پس از وارد کردن ایمیل در قسمت مورد نظر وارد حساب ایمیل خود شوید و روی لینک تایید ارسال شده برای شما کلیک کنید تا امکان دسترسی به مراحل بعدی فراهم شود. .

اگر از شماره موبایل برای ایجاد حساب دوم خود استفاده می کنید، قبل از اینکه بتوانید به مراحل بعدی دسترسی پیدا کنید، باید شماره تأییدیه ای که به خط شما ارسال می شود را وارد کنید. این کد بلافاصله به صورت پیام به خط شما ارسال می شود و باید آن را کپی کرده و در جای مخصوص نمایش داده شده وارد کنید.حال روی Next ضربه بزنید.

گام هشتم: اکنون می توانید وارد پروفایل خود شوید و یک عکس برای پروفایل خود قرار دهید.

گام نهم: حالا باید یک نام کاربری برای خود انتخاب کنید. شما را با این نام می شناسند. شما می توانید این نام کاربری را در هر زمان تغییر دهید. اما بهتر است ابتدا کمی زمان بگذارید تا این نام را انتخاب کنید تا بعداً مجبور به تغییر آن نشوید. پس از آن، اینستاگرام بر اساس نامی که در مرحله قبل انتخاب کرده اید، یک نام کاربری پیشنهاد می کند.

گام دهم: پس از انتخاب نام کاربری مورد نظر برای حساب دوم خود، روی Next ضربه بزنید تا به مرحله بعدی ثبت حساب جدید بروید.

گام یازدهم: در این مرحله از شما پرسیده می شود که آیا می خواهید حساب جدید شما به فیس بوک پیوند داده شود یا خیر. اگر چندین اکانت اینستاگرام به یک حساب کاربری در فیس بوک لینک دارید، می توانید روی Skip ضربه بزنید و به مرحله بعدی بروید.

گام دوازدهم: پس از این مرحله اینستاگرام به سراغ مخاطبین فیس بوک شما می رود و اگر دیدید که مخاطبان هدف شما در فیس بوک اکانت اینستاگرام دارند، به آنها پیشنهاد می کند تا با شما ارتباط برقرار کنند. می توانید به اینستاگرام بگویید مخاطبان شما را در فیس بوک جستجو کند یا از این مرحله رد شوید. برای رد شدن از این مرحله باید روی Skip ضربه بزنید.

گام سیزدهم: اکنون می توانید روی Discover People ضربه بزنید تا اینستاگرام بتواند به طور خودکار سایر حساب های شما را به این حساب مرتبط کند.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا