اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفون

سامانه استعلام اینترنتی ممنوع ‌الخروجی آنلاین قوه قضاییه

سامانه استعلام ممنوع ‌الخروجی آنلاین سرویس و مراحل رفع ممنوع الخروج و زمان و مدت ممنوع الخروجی ممنوع ‌الخروجی به معنی اینکه هر شخصی حقیقی و حقوقی بدلیل مشکلات قانونی اعم از بدهکاری مالیاتی، سوء سابقه شخص در خارج از کشور ایران بدلیل مشکلات و بزه اجتماعی مانند دزدی و سرقت، بی خانمانی ، ولگردی،گدائی و ناتوانی از تامین نیازهای شخص در کشور بیگانه همچنین ، سوء سابقه کیفری که منجر به رای دادگاهای ایران علیه شخص در ایران شده باشد و شخص مجرم متهم به ندادن خسارت به دولت و یا اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر شده باشد. سایت استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی – استعلام ممنوع الخروجی قوه قضاییه

در چین مواقعی خیلی از افراد دانسته و ندانسته در پشت گیتهای فرودگاهی کشور ایران از طریق پلیس دیپلماتیک ممنوع الخروجی آنها اعلام شده و اگر کلی هزینه برای سفرشان انجام داده باشند همگی به یکباره سوخت میشود.

سامانه استعلام اینترنتی ممنوع ‌الخروجی آنلاین قوه قضاییه

در گذشته تنها را حل جلوگیری از این خسارت مادی و معنوی که ذهن هر شخصی را درگیر مینمود.

رفتن به خیابان گیشا و اداره گذرنامه جهت اطلاع از ممنوع الخروجی و مطلع شدن از اینکه شخص ممنوع ‌الخروجی میباشد یا خیر ؟

و این امر برای خیلی ها که دسترسی راحتی به اداره گذرنامه نداشتن و یا اینکه در شهرستان زندگی میکردند خیلی سخت و دشوار بود.به مرور زمان شماره تلفنهای از طریق پلیس و اداره گذرنامه برای استعلام ممنوع ‌الخروجی راه اندازی شد و  در کاملترین قدم دولت الکترونیک خوشبختانه شما میتوانید از طریق اینترنت به راحتی از ممنوع الخروجی خودتان مطلع شوید.

سایت استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی 🙁 سرویس استعلام ممنوع الخروجی)

اخیرا با توجه به مشکلاتی که برای هموطنان برای خروج از کشور بوجود آمده است.

اداره گذرنامه جهت اطلاع از ممنوع الخروجی افراد حقیقی و حقوقی به کمک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سامانه آنلاینی را افتتاح نموده که شما میتوانید براحتی و با استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی خیالتان قبل از سفر به خارج از کشور راحت شود. آدرس سایت استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir میباشد.

استعلام ممنوع الخروجی  شامل چه مواردی است؟

  • استعلام ممنوع الخروجی کیفری
  • استعلام ممنوع الخروجی مالیاتی
  • استعلام ممنوع الخروجی قوه قضاییه
  • استعلام ممنوع الخروجی دارایی
سامانه استعلام ممنوع ‌الخروجی آنلاین سایت استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی
استعلام ممنوع الخروجی قوه قضاییه

مراحل رفع ممنوع الخروج به چه شکلی است؟

قانون خیلی واضح توضیح داده است که اگر متهم بدلیل بدهی مالیاتی ممنوع الخروج بود باید بدهی خود را بپردازد و با در دست داشتن مدارک به شعبه صادر کننده رای رفته و نسبت به فسخ قرار ممنوع الخروجی توسط مرجع صادر کننده یا نقض ممنوع الخروج توسط مرجع تجدید نظر کننده اقدام نماید.بدهکاران ارزی که تعهدات ارزی دارند باید ماده ۱۷ قانون گذرنامه را به دقت بخوانند.چرا که دولت و قوه قضایی میتواند طبق بدهی ارزی قرار ممنوع الخروجی شخص را صادر کند.

افراد ممنوع الخروج  به چه اشخاصی گفته می شود؟

  • افرادی که بدهی قطعی مالیاتی دارند و یک مرجع ذیصلاح حکم بدهی آنها را محرز دانسته و منجر به صدور رای دادگاه در خصوص آنها شده باشد.
  • افراد بی بند و باری که در کشورهای خارجی در سنوات گذشته مشکلات اخلاقی و بی بندو باری و گدایی و یا دزدی و کلاشی و کلاهبرداری فیزیکی و یا اینترنتی انجام داده باشند و توسط پلیس کشور ثالث به پلیس بین اللمل و اینتر پل گزارش شده باشند.
  • افرادی که مقامات کشور سفر آنها را به دلایل امنیتی به صلاح کشور نمیدانند
  • خانم ها و یا فرزندانی که همسرشان و یا پدرشان وکالت دارند و باید با اخذ اجازه از آنها از کشور خارج شوند

زمان و مدت ممنوع الخروجی هر شخص چقدر است؟

طبق آیین دادرسی ماده ۱۳۳ دادرسی کیفری دادگاه ۶ ماه میتواند شخص را ممنوع الخروج نماید و در هر دوره نیز رای را برای یک دوره ۶ ماهه دیگر تمدید کند.

مراحل رفع ممنوع الخروجی:

متهم به ممنوع الخروجی ۲۰ روز فرصت اعتراض به رای دادگاه و اثبات بیگناهی و برائت خود دارد و اگر بیگناهی اثبات شد دادگاه میبایست بلافاصله  به سازمان مرتبط اطلاع دهد تا حکم لغو شود.

سخن آخر:

اگر فکر میکنید که حتی در سفر با تور استانبول ممکن است این مشکل برای شما بوجد نیاید کمی فکر کنید و قبلا رزرو تور خود یا گرفتن ویزا و یا خرید بلیط هواپیما به سایت استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی exitban.ssaa.ir مراجعه نمائید

شاید برای شما عزیزان پیش آمده باشه که ببینید افرادی در هنگام خروج از کشور و در فرودگاه با این مساله مواجه می شوند که ممنوع الخروج هستند و اجازه رد شدن از گیت را به آنان داده نشده باشد ، این موضوع می تواند همه برنامه های سفر شخص هر فردی را به هم بریزد و به ویژه در تور نوروز ۲۰۲۰ که محل اقامت نیز در کشور مقصد رزرو شده است خسارت های مالی بیشتری وارد خواهد کرد که بسیار هم ناراحت کننده است. 

در حال حاضر استعلام ممنوع الخروج بودن و اطلاع از ممنوع الخروج بودن قبل از سفر برای عده ای که قصد سفر را دارند و کمی هم شک دارند روی این موضوع ، بسیار مفید خواهد بود و باعث می شود که با برنامه ریزی بهتر سفر خود را جلو ببرند و در ضمن برای بررسی ممنوع الخروج بودن بهترین گزینه و مرجع اداره گذرنامه بوده که می تواند بهترین کمک را به شما گردشگران و مسافران عزیز نماید . اگر قصد دارید تعطیلات امسال خود را به سفر بگذرانید، می توانید از فهرست سفرهای ما دیدن کنید. محبوب ترین مقاصد عیدانه سلام پرواز به شرح زیر هستند:

لازم به ذکر است که در گذشته روش های مختلفی برای استعلام ممنوع خروج بودن اشخاص وجود داشت مانند تلفنی ، اینترنتی و … بوده تا اینجا که چک کردن ممنوع خروج بودن از طریق اداره گذرنامه انجام شد و هرشخصی که قصد سفر داشت باید به این ارگان مراجعه می کرد تا اینکه بر طبق قانون جدیدی که وضع شده است که ما قصد داریم در این مطلب به روش استعلام اینترنتی از ممنوع الخروج بودن با مراجعه به سامانه استعلام در سایت سازمان ثبت اسناد در خصوص ممنوع الخروج بودن بپردازیم ، پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید تا اطلاعات تکمیلی تری در اختیار شما گردشگران عزیز قرار دهیم .

مراحل رفع ممنوع الخروج ؟


ماده ۱۷ قانون گذرنامه می ‌گوید : ” دولت می ‌تواند از صدور گذرنامه و خروج بدهکاران قطعی مالیاتی و اجرای دادگستری و ثبت اسناد و متخلفان از انجام تعهدات ارزی طبق ضوابط و مقرراتی که در آیین نامه تعیین می‌شود جلوگیری نماید ” بنابراین ماده به دولت یا قوه مجریه اجازه داده شده تا خروج بدهکاران اجرایی از کشور را بنا به تقاضای طلبکار انجام دهد و دقت داشته باشید که تا زمانی که از طرف بدهکار بدهی خود را پرداخت نکند یا رضایت طلبکار خود را نگیرد ، نمی ‌تواند نسبت به رفع ممنوع الخروجی اقدام نماید .

چه کسانی ممنوع الخروج می شوند؟


توجه داشته باشید که ممنوع الخروجی افراد 4 علت مهم را در برگرفته است و تنها ۵ گروه از افراد برای خروج از مرزهای کشور دچار مشکل و ممنوع الخروجی می شوند که در زیر به آنها اشاره می کنیم :
۱ – بدهکاران قطعی مالیاتی ، بدهکارانی که به موجب صدور حکم قطعی دادگاه یا صدور اجرائیه در اجرای ثبت سازمان ثبت اسناد و املاک ، بدهی آن‌ها محرز شده است .
۲ – افرادی که در خارج از ایران به خاطر تکدی ، ولگردی ، سرقت ، کلاهبرداری و هر عنوان دیگری دارای سوء شهرت شده باشند .
۳ – افرادی که مسافرت آنها به خارج از کشور به تشخیص مقامات قضایی مخالف مصالح جمهوری اسلامی کشورمان ایران باشد ، کسانی که به موجب اعلام کتبی مقامات قصایی اجازه خروج از کشور را ندارند .
۴ – افرادی که اخذ گذرنامه و خروج از کشور آنها به اراده فرد دیگری مانند ( پدر، شوهر و…) محول شده است اجازه ندارند از کشور خارج شوند .

مدت اعتبار ممنوع الخروجی هر شخص


به موجب ماده ۱۳۳ قانون آیین دادرسی کیفری با توجه به اهمیت و دلایل جرم فرد ، دادگاه این امکان را دارد که قرار عدم خروج متهم از کشور را صادر نماید و ضمنا مدت اعتبار این قرار ۶ ماه یکبار در نظر گرفته شده است ، اما بر طبق صلاحدید دادگاه این اعتبار می ‌تواند هر ۶ ماه یکبار مجدد تمدید شود و در ضمن توجه داشته باشید که این قرار پس از ابلاغ ظرف ۲۰ روز در دادگاه تجدید نظر استان مورد نظرتان قابل اعتراض می باشد و این در حالی است که در صورت فسخ قرار توسط مرجع صادر کننده یا نقض آن توسط مرجع تجدید نظر یا صدور قرار منع پیگرد یا موقوفی تعقیب یا برائت متهم ، دادگاه بدوی مکلف است موضوع را بلافاصله به مراجع ذیربط اطلاع رسانی نماید تا نسبت به رفع ممنوع الخروجی فرد اقدام گردد .

استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی 


خوشبختانه با توجه به مراحل مختلف سخت و زمانبری که جهت استعلام ممنوع الخروجی هر فردی وجود داشت که تعدادی را در بالا برایتان توضیح دادیم در حال حاضر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از امروز سامانه‌ ای برای استعلام آنلاین ممنوعیت خروج مسافران راه اندازی کرده است که افراد تنها با وارد کردن ” کد ملی خود ” در سایت exitban.ssaa.ir می ‌توانند از وضعیت ممنوع الخروجی خود مطلع شوند و با خیال راحت به برنامه ریزی سفرشان برسند .

سامانه استعلام ممنوع ‌الخروجی


همانطور که برای شما گردشگران توضیح دادیم در گذشته مسافرانی که قصد خروج از کشور را داشتند تنها از راه مراجعه حضوری به اداره گذرنامه یا استعلام تلفنی قادر به مشخص کردن وضعیت ممنوع الخروجی خود بودند و اما با راه ‌اندازی این سامانه از این پس این امکان را دارند به صورت آنلاین ممنوع الخروجی بودن یا نبودن خود را چک نمایند و قابل توجه شما مسافران اینکه ، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور” لینک استعلام فوری ممنوع ‌الخروجی افراد “ را روی سایت خود قرار داده است .

اگر ممنوع الخروج شده اید و دلیل آن قضایی است، فقط باید از طریق سامانه ثنا ، اقدام به دیدن ابلاغیه های مربوط به آن کنید. اگر با این سامانه آشنا نیستید از دو لینک زیر اقدام کنید:

پس از استعلام از سامانه ممنوع الخروجی و در صورتی که مشکلی وجود نداشت، می توانید یکی از سفرهای ما را انتخاب کنید و به گشت و گذار در زیباترین شهرها و کشورهای جهان بپردازید. محبوب ترین تورهای ما به این شرح هستند:

سوالات متداول سامانه استعلام ممنوع ‌الخروجی

۱- چگونه می شود با کد ملی استعلام ممنوع الخروجی گرفت؟

شما با وارد شدن به سایت استعلام ممنوع الخروجی سایت اجرای اسناد رسمی می توانید کد ملی فرد مورد نظر را وارد نمایید و سپس در همان لحظه به صورت آنلاین وضعیت را مشاهده نمایید.

۲- چه افرادی شامل ممنوع الخروجی می شوند؟

افرادی که بنا به دلایل مالیاتی ، محکومیت های قضایی ، سوء سابقه در خارج از کشور و همچنین اجاره خروج انها به پدر ، مادر و …. محول شده است و اجازه خروج از کشور را ندارد شامل ممنوعیت خروج از کشور می شوند.

۳- آیا ممنوع الخروجی از بین می رود؟

با توجه به نوع ممنوعیت خروج از کشور و بسته به نوع حکم قضایی فرد مدت تعیین شده نمی تواند از کشور خارج شود و پس از گذشت مشکل حل شده و یا رفع مشکل میتواند از کشور خارج شود.

۴- مراحل رفع ممنون الخروجی به چه صورت است؟

پس از استعلام ممنوع الخروجی و مشخص شدن دلیل ممنوع الخروج شدن فرد ، شخص می تواند با مراجعه به مراجع مربوطه نسبت به رفع ممنوعیت خود از کشور اقدام نماید.

چگونه استعلام ممنوع الخروجی بگیریم؟

ممنوع‌الخروج بودن دلایل متعددی دارد و مدت‌زمان آن نیز، با توجه به نوع محکومیت، متغیر است. به همین دلیل، عده‌ای از افراد که نسبت به ممنوع‌ الخروج بودن خود شک دارند، پیش از شروع سفر نسبت به استعلام وضعیت ممنوع‌ الخروجی خود اقدام می‌کنند. این کار کمک می‌کند تا آن‌ها با خیالی آسوده‌تر مقدمات سفر خود به خارج از کشور را فراهم کنند.

ما نیز به همین بهانه به سراغ روش‌های استعلام ممنوع‌ الخروجی رفته‌ایم و سعی داریم شما را با راه‌های رفع این مشکل نیز آشنا کنیم.

دلایل ممنوع الخروجی افراد چیست؟

افراد ممنوع‌ الخروج به ۵ دسته تقسیم می‌شوند و اگر شما هم جزو این دسته باشید، به‌ احتمال‌ زیاد نمی‌توانید از مرزهای رسمی کشور خارج شوید. اگر هم در این دسته قرار ندارید، بد نیست با استعلام ممنوع‌ الخروجی خود، با خیالی آسوده عازم سفر شوید.

افرادی که ممنوع‌ الخروج هستند، عبارتند از:

  • بدهکاران مالیاتی
  • افراد بدهکار با حکم قطعی
  • مجرمانی که در خارج از کشور مرتکب جرم‌هایی چون تکدی‌گری، سرقت و کلاه‌برداری شده‌اند.
  • افرادی که اجازه‌ی خروج از کشور آن‌ها مشروط به تعهد محضری شخص دیگری چون پدر و همسر است.
  • افرادی که خروج آن‌ها به تشخیص مقامات قضایی برای مصالح ملی کشور ممنوع است.
  • سرویس استعلام ممنوع الخروجی

مدت زمان ممنوع الخروجی هر فرد چقدر است؟

به‌موجب ماده‌ی ۱۳۳ قانون آیین دادرسی کیفری و با توجه به اهمیت و دلایل جرم هر فرد، دادگاه می‌تواند قرار عدم خروج فرد از کشور را صادر کند. به‌علاوه مدت اعتبار این قرار هر ۶ ماه یک‌بار در نظر گرفته شده و دادگاه می‌تواند آن را تمدید یا رفع کند.

فرد می‌تواند پس از ابلاغ حکم، ظرف مدت ۲۰ روز در دادگاه تجدیدنظر، اعتراض خود را اعلام کند. درصورتی‌که دادگاه تجدیدنظر رأی بر بی‌گناهی فرد صادر کند و قرار ممنوع‌الخروجی از سوی مرجع تجدیدنظر نقض شود، دادگاه بدوی می‌بایست موضوع را بلافاصله به مراجع ذی‌ربط بابت رفع ممنوع‌ الخروجی فرد اطلاع دهد.

استعلام ممنوع الخروجی شامل چه مواردی می شود؟

سایت استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی

  • استعلام ممنوع‌ الخروجی کیفری
  • استعلام ممنوع‌ الخروجی مالیاتی
  • استعلام ممنوع‌ الخروجی قوه قضاییه
  • استعلام ممنوع‌ الخروجی دارایی
  • سامانه استعلام ممنوع ‌الخروجی آنلاین
  • سرویس استعلام ممنوع الخروجی
  • استعلام ممنوع الخروجی قوه قضاییه

روش های استعلام ممنوع الخروجی

افراد می‌بایست در گذشته برای استعلام ممنوع‌الخروجی خود، مراحل متعدد و دشواری را طی می‌کردند. ازجمله اینکه از طریق تماس‌های تلفنی یا مراجعه به اداره‌ی گذرنامه نسبت به این موضوع مطلع می‌شدند. اما به علت مشکلات پیش‌آمده، اداره‌ی گذرنامه از انجام این راه‌ها جلوگیری کرد. بااین‌حال، امروزه می‌توان به‌راحتی و با کمک اینترنت نسبت به وضعیت ممنوع‌ الخروجی خود مطلع شد.

سامانه آنلاین استعلام ممنوع الخروجی با کد ملی

اگر از وضعیت ممنوع‌ الخروجی خود مطلع نیستید، می‌توانید به‌راحتی به سامانه‌ی آنلاین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مراجعه کنید و با وارد کردن مشخصات خود، ازجمله نام، نام خانوادگی و کد ملی، نسبت به وضعیت خود آگاه شوید. این روش به ما کمک می‌کند تا با خیالی آسوده راهی سفر شویم.

توجه: این سایت صرفاً برای استعلام ممنوع‌ الخروجی مربوط به پرونده‌های دوایر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است و افراد باید در موارد دیگر به‌طور حضوری به اداره‌ی گذرنامه مراجعه کنند.

اگر ممنوع‌ الخروج شده‌اید و دلیل آن قضایی است، صرفاً باید به سامانه ثنا مراجعه کرده و اقدام به دیدن ابلاغیه‌های مربوطه کنید.

راهکارهای رفع ممنوع الخروجی چیست؟

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، دلایل متعددی می‌توانند علت ممنوع‌ الخروجی ما باشند. یکی از این دلایل، عدم پرداخت مهریه است. در این مورد، حکم اعسار می‌تواند به رفع ممنوع‌ الخروجی فرد کمک کند. اعسار در واژگان حقوقی به معنای ناتوانی فرد در پرداخت است و شامل مهریه هم می‌شود. اگر دادگاه حکم اعسار برای فردی صادر کند، امکان رفع ممنوع خروجی وجود دارد. به‌علاوه، قسط‌بندی مهریه نیز می‌تواند به رفع ممنوع‌ الخروجی فرد منجر شود.

سامانه استعلام ممنوع ‌الخروجی آنلاین سایت استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی
سامانه استعلام اینترنتی ممنوع ‌الخروجی آنلاین قوه قضاییه 4

بدهکاران مالیاتی نیز می‌توانند به روش‌های مختلفی، حکم رفع ممنوع‌ الخروجی بگیرند:

  • پرداخت بدهی یا معادل آن
  • تضمین بانکی
  • قرار وثیقه‌ی ملکی یا وجه نقد در نزد دادگاه
  • گرفتن رأی شورای عالی مالیاتی مبنی بر نقض آرای هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی
  • ارائه‌ی حکم ورشکستگی
  • سامانه استعلام ممنوع ‌الخروجی آنلاین
  • سرویس استعلام ممنوع الخروجی
  • سایت استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی

بدهکاران مالیاتی همچنین می‌توانند برای موارد زیر، یک‌بار حکم رفع ممنوع‌ الخروجی بگیرند:

  • تشرف به خانه خدا یا زیارت عتبات عالیات
  • انجام امور درمانی و پزشکی
  • پیگیری مسائل تجاری به‌منظور تسویه‌ی بدهی
  • موارد دیگر با تشخیص و حکم سازمان امور مالیاتی
  • سامانه استعلام ممنوع ‌الخروجی آنلاین
  • سرویس استعلام ممنوع الخروجی
  • سایت استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی

استعلام ممنوع الخروجی اداره گذرنامه

استعلام تلفنی ممنوع الخروجی را فقط با یک تماس از کارشناسان مجرب سامانه استعلام ممنوع الخروجی اجرای اسناد رسمی در مجموعه مشاور گروپ بخواهید. از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب همه روزه حتی روزهای جمعه و تعطیلی های رسمی پاسخگوی شما  عزیزان هستیم.

شماره تماس 

استعلام ممنوع الخروجی گذرنامه

خیلی مواقع پیش آمده که افراد هنگام خروج از کشور و در فرودگاه با این مساله مواجه می شوند که ممنوع الخروج هستند. بررسی ممنوعیت خروج از کشور می تواند همه برنامه های سفر شخص را به هم بریزد و در صورتی که محل اقامت نیز در کشور مقصد رزرو شده باشد متحمل خسارت های بیشتری خواهد شد. استعلام تلفنی ممنوع الخروجی و اطلاع از ممنوع الخروج بودن قبل از سفر بسیار مفید خواهد بود و باعث می شود که برنامه خود را بدانیم. برای بررسی ممنوع الخروج بودن بهترین مرجع اداره گذرنامه است که می تواند بهترین کمک را به ما بکند اما  کارشناسان خبره سامانه استعلام ممنوع الخروجی اجرای اسناد رسمی در مجموعه مشاور گروپ هم قادر به راهنمایی شما عزیزان هستند.

ممنوعیت خروج از کشور دلایل مختلفی مانند بدهی مالیاتی (حداقل ۵۰۰ میلیون تومان)، عدم اجازه ولی یا قیم، منع امنیتی و برای کشور و منافات با مصالح نظام و همچنین دستور مقام قضایی دارد. در سال های اخیر حکم ممنوعیت خروج از کشور به شخص ابلاغ نمی شد و این مشکلاتی را بوجود می آورد اما جدیدا به دنبال طرحی هستند که این مساله به شخص ابلاغ گردد.

همین حالا و تنها با یک تماس و ارائه کد ملی و اطلاعات فردی خود از آخرین وضعیت ممنوع الخروجی خود با خبر شوید. برای استعلام وضعیت خروج از کشور خود و یا بستگانتان کافیست با شماره  تماس بگیرید.

علل ممنوع الخروجی و نحوه استعلام تلفنی ممنوع الخروجی

طبق  ماده ۱۶ قانون گذرنامه سامانه استعلام ممنوع الخروجی به اشخاص زیر هیچ گونه گذرنامه برای خروج از کشور داده نخواهد شد.

  • کسانی که به موجب اعلام کتبی مقامات قضایی حق خروج  از کشور را ندارند.
  • کسانی که در خارج از ایران به سبب تکدی گری و ولگردی و یا ارتکاب سرقت وکلاهبرداری و یا به عنوان دیگر دارای سوء شهرت هستند.
  • کسانی که مسافرت آن ها به خارج از کشور به تشخیص مقامات قضایی مخالف مصالح جمهوری اسلامی ایران است و ماده ۱۷ قانون فوق تأکید دارد که : « دولت می تواند از صدور گذرنامه و خروج بدهکاران قطعی مالیاتی و اجرای دادگستری و ثبت اسناد و متخلفان از انجام تعهدات ارزی طبق ضوابط و مقررات که در آئین نامه تعیین می شود جلوگیری کند.»
  • سامانه استعلام ممنوع ‌الخروجی آنلاین
  • سرویس استعلام ممنوع الخروجی
  • استعلام ممنوع الخروجی قوه قضاییه

 و همچنین با توجه به بند یک و سه ماده ۱۸ قانون گذرنامه افراد زیر ۱۸ سال با اجازه کتبی ولی و قیم آن ها و زنان شوهردار با موافقت نامه کتبی شوهر و در موارد اضطراری با اجازه دادستان می توانند برای خروج از کشور گذرنامه دریافت کنند.

ضمن اینکه برخی از دوایر دولتی در مورد جلوگیری از خروج بدهکاران دارای مقررات خاص خود هستند مانند:

جلوگیری از خروج بدهکاران مالیاتی و همچنین بخشنامه IS بندی بانک مرکزی در خصوص شرایط اعمال ممنوع الخروجی بدهکاران بانکی که برای بدهی اشخاص حقوقی ۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال و مدیران اشخاص حقیقی در صورت نداشتن وثیقه مناسب ۵،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال در نظر گرفته شده است.

لیست افراد ممنوع الخروج اداره گذرنامه

بنابراین با استفاده از قوانین فوق لیست افراد ممنوع الخروج اداره گذرنامه  6 گروه  ذیل می باشند:

  1. کسانی که بدهی قطعی مالیاتی دارند. 
  2. کسانی که طبق حکم قطعی دادگاه یا صدور اجرائیه توسط اجرای اداره ثبت دارای بدهی قطعی هستند.  
  3. افرادی که به دلایلی مانند سرقت – تکدگری و کلاهبرداری و یا هر جرم دیگری در خارج از ایران دارای سوء شهرت هستند.
  4. کسانی که مسافرت آن هابه خارج از کشور به تشخیص مقامات قضایی مخالف مصالح جمهوری اسلامی ایران بوده و یا به موجب دستور کتبی مقامات قضایی حق خروج از کشور را نداشته باشند 
  5. افرادی که اخذ گذرنامه و خروج از کشور آن ها، به اراده فرد دیگری مانند پدر، شوهر و قیم محول شده باشد.  
  6. بدهکاران بانکی
  7. سامانه استعلام ممنوع ‌الخروجی آنلاین
  8. سرویس استعلام ممنوع الخروجی
  9. سایت استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی
  10. استعلام ممنوع الخروجی قوه قضاییه

وضعیت استعلام ممنوع الخروجی به صورت اینترنتی و تلفنی

در حال حاضر به علل مختلف بدهکاران از  صدور اجرائیه و ممنوع الخروجی خود مطلع نمی شوند و زمانیکه قصد خروج از کشور را دارند در مرزهای زمینی- دریایی و هوایی متوجه ممنوع الخروجی خود شده و متحمل خسارت می شوند.

برای  حل این مشکلات هم با توجه به اینکه دادگستری مرجع تظلمات عمومی است افراد فوق باید با مراجعه به دادگستری و یا مرجع صدور اجرائیه و اثبات حقانیت خود ممنوع الخروجی را رفع کنند.

 در حال حاضر استعلام ممنوع الخروجی به سه روش امکان پذیر است :

  • استفاده از سامانه اینترنتی exitban.ssaa.ir
  • مراجعه  مستقیم فرد به اداره گذرنامه
  • استعلام تلفنی ممنوع الخروجی
  • سامانه استعلام ممنوع ‌الخروجی آنلاین
  • سرویس استعلام ممنوع الخروجی
  • سایت استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی
  • استعلام ممنوع الخروجی قوه قضاییه

جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی در مورد استعلام تلفنی ممنوع الخروجی و راهکار های رفع آن با کارشناسان مجرب مجموعه مشاور گروپ تماس بگیرید. exitban.ssaa.ir

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

 
 
  • سامانه استعلام ممنوع ‌الخروجی آنلاین
  • سرویس استعلام ممنوع الخروجی
  • سایت استعلام اینترنتی ممنوع الخروجی
  • استعلام ممنوع الخروجی قوه قضاییه

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا