اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

سریعترین شبکه اینترنت کشور دابکو

1 چرا دابکو ؟! 2 تعرفه ها 3 مشتریان ما 4 اخبار 5 ارتباط با ما چرا دابکـــو؟؟؟ پوشش گسترده خدمات تعرفه ها و بسته های مقرون به صرفه و سفارشی سریعترین شبکه اینترنت کشور دابکو

سریعترین شبکه اینترنت کشور دابکـــو
سریعترین شبکه اینترنت کشور دابکو 4

درباره دابکو

شرکت کاوشگران ارتباط پردیس با نام تجاری دابکو در راستای توسعه صنعت IT کشور و پیشبرد اهداف اطلاع رسانی به عموم هموطنان گرامی در استان هرمزگان، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ به صورت جدی و با بهره گیری از نیروهای متخصص آغاز نمود و در طی زمان فعالیت موفق به اخذ مجوز ISP  گردید.

این گروه، در همین راستا در سال ۱۳۸۲ اقدام به  ارائه سرویس های پهنای باند (Broadband) نمود و موفق به دریافت مجوز نمایندگی (PAP) از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گردید.

شرکت کاوشگران ارتباط پردیس مفتخر است بدون وابستگی به هیچ شرکت و ارگانی موفق به دریافت مجوز servco به شماره ۵۶-۹۵-۱۰۰ از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در سال ۱۳۹۶ گردیده است.
هم اکنون این شرکت، با گسترش دامنه فعالیت های خود در سراسر کشور به عنوان گسترده ترین XDSL Provider در سطح کشور ، سرویس های معروف خانواده DSL مانند VDSL2/VDSL/G.SHDSL/ADSL را ارائه مینماید و در سطح استان هرمزگان مشغول فعالیت سرویس های مبتنی بر IT میباشد.

سال تاسیس: ۱۳۷۹

حوزه اصلی فعالیت: فناوری اطلاعات و ارتباطات

اشتغال ایجاد شده: اشتغال مستقیم نزدیک به ۵۰ نفر و غیر مستقیم: بیش از ۱۱۵ نفر

مدل اقتصادی: سهامی خاص

خدمات اصلی: سرمایه گذاری در حوزه ICT

خدمات فرعی: انواع نرم افزارهای تحت وب به سفارش مشتری، خدمات RFID، سیستم های هوشمند، ویدئو کنفرانس، سرورهای امنیتی و کلیه سرویس های ارزش افزوده

 یکی از مهمترین اقدامات شرکت دابکو در حوزه ICT استان هرمزگان ، دریافت پهنای باند بدون واسطه از شرکت ارتباطات زیرساخت ایران می باشد، که با استفاده از این امکان به عنوان یک Provider قوی استان مبدل خواهد شد .

 

از جمله‌ خدمات شرکت دابکو است که برای استفاده‌ی کارآمد شرکت‌ها و سازمان‌ها از اینترنت و برقراری ارتباط میان نقاط مختلف جغرافیایی ارائه می‌شود.

پهنای ‌باند (BroadBand) ، واژه‌‌ای‌ است که برای تشریح اتصال پرسرعت داده‌ها به کار می‌رود و منظور از خدمات پهنای باند، راهکاریست که شرکت‌ها و سازمان‌ها را قادر می‌سازد  تا بتوانند به صورت آنلاین و با سرعتی به مراتب بیشتر از تماس تلفنی ساده، به شبکه‌ی جهانی اینترنت و شبکه‌های محلی وصل شوند .


دسترسی به اینترنت پر سرعتِ مطمئن یکی از نیازهای هر ارگان یا سازمانی می باشد ، شرکت دابک. امکان برقراری ارتباط بی سیم برای دریافت پهنای باند اختصاصی را برای اکثر  نقاط استان هرمزگان فراهم نموده است . این شرکت آماده برقراری ارتباط سرویس در کمترین زمان ممکن برای متقاضیان میباشد .

دابکو
سریعترین شبکه اینترنت کشور دابکو 5

  پشتیبانی اختصاصی از مشتریان پهنای باند

  تخصیص IP Address اختصاصی ( IP Static )

  با قابلیت مانیتورینگ لحظه ای پهنای باند

  امکان افزایش پهنای باند در هر زمان از شبانه روز

  دارای پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته

  تضمین ارتباط به میزان ۹۸,۵ درصد

  تضمین پرداخت خسارت (Service Level Agreement)   

  امکان تعیین مسیر اینترنت از طریق پروتکل مسیریابی BGP 

شرایط اشتراک اینترنت پرسرعت

قرارداد +ADSL۲دابکو

شبکه دابکو: شامل زیر ساخت و تجهیزات خطوط پر سرعت است که تحت مالکیت شرکت بوده و با نظارت وی اداره و نگهداری می شود .سیم کشی داخل ساختمان مصرف کننده ، خطوط تلفن ، زیر ساخت شبکه مخابراتی  کشور و تجهیزاتی که تحت مالکیت ، اختیار یا نظارت شرکت نیست ، جزء شبکه دابکو محسوب نمی شود.

مصرف کننده :خریدار هر یک از سرویس های شرکت با نشانی و مشخصات مندرج در ذیل قرارداد .

نماینده : شخصیت حقوقی یا حقیقی منتخب و دارای مجوز از طرف دابکو جهت فروش خدمات در منطقه فعالیت .

دوره اشتراک : مدت زمان سرویس انتخابی که مصرف کننده بر اساس تعرفه “دابکو” هزینه آن را پرداخت می نماید .

ترافیک دوره : میزان حجم تبادل بسته های اطلاعاتی ارسالی و دریافتی مصرف کننده از شبکه دابکو طبق سرویس خریداری شده که غیرقابل انتقال به دوره بعد می باشد .

ماده۱موضوع قرارداد :

واگذاری سرویس اینترنت ADSL بر اساس نوع سرویس مشخص شده به مصرف کننده

تبصره۱: شرکت متعهد به ارائه سرویس به مصرف کننده طبق نشانی و شماره تلفن وی مندرج در ذیل قرارداد بوده و در صورت تغییر نشانی و یا شماره تلفن مصرف کننده ، شرکت هیچ تعهدی نسبت ارائه و استمرار سرویس ندارد .

تبصره۲: طبق قوانین و ضوابط اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی ، مصرف کنندگان حقیقی مجاز به عقد قرارداد سرویس های با سرعت بالاتر از ۱۲۸Kb/s نیستند مگر با ارائه گواهی از دانشگاه های معتبر مبنی بر نیاز ایشان به سرویس هایی با سرعت بالاتر در مدت زمان مشخص .

ماده ۲تعهدات مصرف کننده :

  • مصرف کننده متعهد است کلیه قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و شرکت مخابرات را در ارتباط با موضوع قرارداد رعایت نماید. مسئولیت هر گونه دسترسی و استفاده خود و کاربران شبکه خود به سایت ها و موضوعات خلاف اخلاق و عفت عمومی و همچنین مسئولیت محتوای محاورات ، نامه ها ، اوراق و پرونده های ارسالی و دریافتی بر عهده مصرف کننده خواهد بود .
  • مصرف کننده متعهد است از بروز هر گونه اختلالات نرم افزاری ، سخت افزاری و امنیتی در شبکه دابکو و دیگر شبکه ها خودداری نماید در غیر این صورت کلیه عواقب و خسارت های ناشی از آن بر عهده مصرف کننده خواهد بود .
  • مصرف کننده حق واگذاری موضوع قرارداد را جزئاً و یا کلاً بغیر را ندارد و در غیر این صورت شرکت مجاز خواهد بود بصورت یک جانبه قرارداد را فسخ و یاقیمانده مبلغ قرارداد را به نفع خویش ضبط نماید و مسئولیت هر گونه استفاده غیرقانونی و غیر مجاز  و یا ایجاد اختلال بعهده مصرف کننده می باشد.
  • چنانچه مصرف کننده پس از تحویل سرویس ، در  شبکه و یا تجهیزات مورد استفاده ، تغییراتی را ایجاد نماید که منجر به اختلال در خدمات شود و رفع آن ملزم به حضور کارشناس در محل مصرف کننده باشد، راه اندازی مجدد منوط به پرداخت هزینه خواهد بود .
  • در مدت زمان اشتراک به محض اتمام حجم ، سرویس مصرف کننده قطع و برقراری ارتباط مصرف کننده منوط به خریداری حجم اضافه از دابکو خواهد بود .
  • حفاظت از اطلاعات ، امنیت شبکه ، نام کاربری و رمز عبور سرویس مصرف کننده بعهده وی می باشد .
  • مصرف کننده موظف است ، پس از اولین ارتباط با شبکه دابکو ، نسبت به تغییر رمز ورودی سرویس ADSL خود اقدام نماید و در صورت بی توجهی به این امر ، کلیه عواقب و خسارت های ناشی از این بی توجهی بر عهده مصرف کننده خواهد بود.
  • مصرف کننده تعهد می نماید از ارسال هر گونه Spam و نامه های تبلیغاتی خواسته و یا ناخواسته به اینترنت خودداری کرده و در این راستا اقدامات لازم برای جلوگیری از ارسال ناخواسته Spamو نامه های تبلیغاتی را اعمال کند. همچنین مصرف کننده متعهد می گردد از هر گونه اقدام و تلاش برای نفوذ به شبکه سرویس دهنده ، ایجاد اختلال در سرویس های عمومی و خصوصی و دسترسی بدون مجوز به اطلاعات خصوصی افراد ، شرکت ها و سازمانهای داخلی و خارجی و استفاده از سرویس سایر مشترکین خودداری نماید.
  • مصرف کننده اقرار می نماید که:

الف ) از مفاد مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص شبکه های  اطلاع رسانی رایانه ای به ویژه مندرجات بند شش بخش ب آن مطلع بوده و متعهد به رعایت آنها است.

ب )  از ممنوعیت موارد زیر مطلع است و هرگز با استفاده از خدمات ارایه شده مرتکب آنها نخواهد شد :

  • هرگونه نفوذ غیر مجاز به مراکز دارنده اطلاعات خصوصی و محرمانه و تلاش در جهت شکستن قفل و رمز سیستمها وغیره .
  • هرگونه حمله به مراکز اطلاع رسانی و اینترنتی دیگران برای از کار انداختن و یا کاهش کارایی آنها .
  • هرگونه تلاش برای انجام شنود و بررسی بسته های اطلاعاتی در حال گذر در شبکه که به دیگران تعلق دارد .
  • اسکن کردن شبکه شرکت سرویس دهنده یا سایرین .
  • استفاده از خدمات برای راه اندازی سرویس میزبانی اینترنتی (HOSTING)
  • هرگونه تلاش برای نفوذ در کارکنان شرکت سرویس دهنده جهت کسب هرگونه اطلاعات غیر عمومی .
  • ارتکاب جرایم مندرج در قانون تجارت الکترونیکی ، قانون حمایت از حقوق پدید آورندگان نرم افزاری رایانه ای و آیین نامه مربوط ، و سایر جرایم با استفاده از شبکه اینترنت .
  • استفاده از آدرسهای IP دیگر به غیر از IP آدرسهای تخصیص داده شده از شرکت سرویس دهنده برای خدمات خاص.
  • انجام Voice Termination.
  • مصرف کننده اقرار می نماید با آگاهی از شرایـــط لازم جهت دریافت ســرویــس های با سرعــت بالاتــر از ۱۲۸kb  اقدام به عقد قـــرارداد مــی نماید.
  • در صورت ارتکاب تخلف در باب هر یک از موارد فوق ،کلیه مسئولیتهای ناشی از آن به عهده مصرف کننده خواهد بود.

ماده ۳تعهدات شرکت :

  • شرکت متعهد است که ارتباط با اینترنت را در  درگاه خروجی مودم تحویل مصرف کننده نماید. نصب و راه اندازی خدمات بصورت پیش فرض به روش تلفنی انجام میپذیرد و در صورت مراجعه به محل ، هزینه حضور کارشناس اخذ می گردد .
  • شرکت خدمات پشتیبانی فنی تلفنی در موضوع استفاده از خطوط پرسرعت داده ها به مصرف کننده را بصورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته تعهد می کند .

تبصره : چنانچه مصرف کننده از تجهیزاتی استفاده کند که مورد تائید فنی شرکت نباشد ، شرکت مختار است از ارائه خدمات پشتیبانی فنی خودداری کند .

  • شرکت هیچ گونه تعهدی نسبت به ارایه سرویس در صورت مشکلات پیش آمده از طرف مخابرات اعم از قطع خط مصرف کننده ، عملیات کابل بر گردان ، تبدیل شدن خط تلفن به حالت  PCM  یا فیبر نوری و غیره و همچنین بروز اشکال و اختلال در شبکه های مخابراتی و انتقال داده های شرکت مخابرات ایران و سایر شرکتهای مخابراتی وابسته و غیره و یا اختلال در اینترنت جهانی را نخواهد داشت .
  • شرکت برقراری موضوع قرارداد را بدون احتساب مشکلات ناشی از سخت افزار و نرم افزار های رایانه مصرف کننده و همچنین اشکالات ناشی از شرکت مخابرات به میزان ۹۵% تضمین می نماید .
  • تغییر سرویس مصرف کننده ( نوع سرویس ، ارتقاء یا کاهش ) با توجه به امکانات ، صلاحدید ، شرایط و ضوابط شرکت و در ابتدای دوره اشتراک بعدی امکان پذیر خواهد بود .
  • شرکت می تواند به صلاحدید خود و در راستای حفظ امنیت و یا بهره وری مناسب شبکه ، برخی از دسترسی های مصرف کننده بر روی بعضی از پورت ها و یا پروتکل ها را محدود نماید.
  • شرکت متعهد است در صورتی که اختلال و قطعی به وجود آمده مربوط به شبکه دابکو و در حیطه مسئولیت شرکت باشد مطابق با ضوابط و چارچوب موافقت نامه های سطح خدمات       ( SLA )سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی  اقدام به جبران قطعی ها نماید .
  • ضریب دسترسی ، مشخص کننده حداکثر میزان دسترسی مشتری به خدمت های ارائه شده روی بستر ADSL  شبکه دابکو بوده و با توجه به پارامترهای مندج در موافقتنامه سطح خدمات تعیین گردیده است.

به طور مثال در زیر به ضرایب A  و B اشاره شده است :

ضریب A : (میزان تلفات بسته PLR) ، بیان کننده میانگین گم شدن یا از دست رفتن بسته های IPدر طول شبکه دابکو و برابر با ۳% می باشد.

ضریب B : (تاخیر یا Latency) ، متوسط زمانی است که طول می کشد تا یک بسته از پورت دسترسی مشتری تا نقطه انتهایی شبکه دابکو رسیده و برابر با ۱۶۰ میلی ثانیه می باشد.

ضریب C : پهنای باند تضمین شده ، به حداقل پهنای باند اختصاص یافته به خدمت گیرنده در دوره زمانی اطلاق می شود که برابر با ۰,۱۲۵ میباشد .

ضریب MTTR : میانگین زمان بازیابی یا تعمیر ، میانگین زمان رفع خرابی و برقراری مجدد خدمت ۷۲ میباشد .

  • در صورتیکه برای دابکو محرز گردد ، مصرف کننده مدارک جعلی جهت استفاده از سرویس های با سرعت بالاتر از ۱۲۸kb ارائه نموده و یا در ارسال مدارک لازم پس از عقد قرارداد طبق تعهد نامه ارسال مدارک ، قصور کرده است ، بصورت یک طرفه اقدام به تعویض سرویس فعلی به نزدیکترین سرویس از نظر میزان پرداخت مشترک و با سرعت ۱۲۸kb اقدام خواهد نمود .
  • در صورتیکه برای دابکو محرز گردد ، مصرف کننده مدارک جعلی جهت استفاده از سرویس های با سرعت بالاتر از ۱۲۸kb ارائه نموده و یا در ارسال مدارک لازم پس از عقد قرارداد طبق تعهد نامه ارسال مدارک ، قصور کرده است ، بصورت یک طرفه اقدام به تعویض سرویس فعلی به نزدیکترین سرویس از نظر میزان پرداخت مشترک و با سرعت ۱۲۸kb اقدام خواهد نمود .

ماده ۴شرایط پشتیبانی تلفنی :

  • مصرف کننده متعهد می گردد در زمان بروز مشکل فنی ، تنها با شماره۲۳۵۴۵ ، داخلی پشتیبانی فنی تماس گرفته و طرح مشکل نماید ، در صورت عدم رفع مشکل و یا عدم برقراری ارتباط ، شماره پیگیری مشکل خود را جهت تماس های بعدی از واحد پشتیبانی دریافت نماید.
  • عیب یابی مودم بصورت تلفنی تنها شامل مودم های مورد تائید دابکو خواهد بود .
  • مصرف کننده متعهد می گردد در صورت نیاز به راهنمائی در خصوص تنظیمات مودم ، از مودم های مورد تائید شرکت دابکو که اسامی آنها در وب سایت دابکو درج شده است استفاده نماید ..
  • عیب یابی مودم های وایرلس بصورت تلفنی  ، تنها بر روی پورت LAN مودم امکان پذیر است .
  • دابکو هیچ مسئولیتی در پاسخگوئی به مشکلات مودم هایی که مورد تائید نیستند ، ندارد .

ماده ۵شرایط فسخ ، قطع و تمدید قرارداد :

  • چنانچه هر یک از طرفین به تعهدات خود در این قرارداد عمل ننماید ، طرف مقابل می تواند نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید .
  • در موارد ناشی از حوادث غیر مترقبه ( فورس ماژور ) و نه محدود به جنگ ، اعتصاب ، حوادث طبیعی مانند زلزله ، سیل ، آتش سوزی ، وضع قوانین و مقررات جدید و مشکلات ناشی از شرکتهای مخابرات ، سلب امکان ارائه خدمات از دابکو ، مسئولیتی متوجه شرکت نخواهد بود و در این صورت مصرف کننده می تواند نسبت به فسخ قرارداد اقدام نماید.
  • چنانچه مصرف کننده حداکثر تا پایان هر دوره نسبت به پرداخت حق اشتراک دوره بعد اقدام ننماید ، خدمات ارائه شده به مصرف کننده بطور موقت تا ۷ روز قطع خواهد شد . مصرف کننده می تواند در این مدت نسبت به تمدید اشتراک خود با پرداخت هزینه های آن اقدام نماید .در غیر اینصورت شرکت پورت اختصاص یافته به مصرف کننده را به متقاضیان دیگر واگذار خواهد نمود . تمدید مجدد اشتراک منوط به وجود امکانات فنی و پرداخت هزینه نصب مجدد خواهد بود .
  • در صورت خاتمه دوره اشتراک ، ادامه سرویس مصرف کننده مشروط به تمدید اشتراک خواهد بود .
  • با پرداخت حق اشتراک ، این قرارداد خود به خود برای دوره ایی که حق اشتراک آن پرداخت شده تمدید می گردد .
  • وجوه پرداختی برای خدمات اضافه بر موضوع قرارداد ، غیرقابل استرداد می باشد .
  • چنانچه مصرف کننده به هر یک از تعهدات خود عمل ننماید، شرکت مجاز به فسخ قرارداد و قطع ارتباط مربوطه از طریق مخابرات خواهد بود . بدیهی است در اینصورت مبلغ باقیمانده حق اشتراک مسترد نخواهد شد و مصرف کننده ملزم به جبران هر نوع خسارت وارده خواهد بود .
  • در صورت ارسال دستور از مقامات امنیتی ذیصلاح در خصوص قطع ارتباط اینترنتی مصرف کننده ، شرکت ملزم به تبعیت می باشد و هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص برعهده شرکت نمی باشد.
  • هزینه دایری و تخلیه خطوط مشترکین ۵۰۰۰۰ریال میباشد .
  • هزینه نصب و راه اندازی به صورت حضوری ۹۵۰۰۰ریال میباشد .

ماده ۶نسخه های قرارداد :

  • این قرارداد در ۲نسخه ، شامل ۵ ماده و ۲ تبصره تنظیم شده است که هر نسخه حکم واحد را دارا می باشد .

اینجانب / شرکت ……………………………………………………… به نشانی مندرج در برگ درخواست سرویس ، در تاریخ ……………………………… ضمن مطالعه مفاد قرارداد و با قبول شرایط مندرج ، تقاضای دریافت خدمات اشتراک اینترنت پر سرعت را از شرکت دابکو  دارم .

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام :

اشخاص حقیقی :

  • نام و نام خانوادگی متقاضی اینترنت پرسرعت بهمراه کارت ملی
    • نام و نام خانوادگی صاحب خط تلفن بهمراه کارت ملی
    • آدرس پستی، پست الکترونیکی ، شماره همراه متقاضی اینترنت پرسرعت

اشخاص حقوقی :

  • صفحه روزنامه رسمی شرکت متقاضی
    • نام و نام خانوداگی و کارت ملی شخص رابط
    • آدرس پستی، پست الکترونیکی ، شماره همراه متقاضی اینترنت پرسرعت

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا