برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

سوزاندن سیم کارت ایرانسل غیر حضوری

آیا شما نیز به فکر سوزاندن سیم کارت ایرانسل خود هستید اما نمی دانید چگونه باید اینکار را انجام داد؟ برای دریافت اطلاعات کامل سوزاندن سیم کارت ایرانسل در ادامه این متن با ما همراه باشید.

سوزاندن سیم کارت ایرانسل

سوزاندن سیم کارت ایرانسل :

بسیاری از افراد به دلایل مختلف مانند گم شدن سیم کارت خود، عوض کردن شماره همراه یا خاموش کردن سیم کارت خود قصد به سوزاندن سیم کارت ایرانسل خود دارند که بهترین کار را نیز انجام می دهند زیرا زمانی که مالکیت یک سیم کارت ایرانسل به نام شما باشد یعنی تمامی مسئولیت فعالیت های انجام شده توسط سیم کارت نیز با شما است.

برای مثال اگر شما سیم کارت خود را گم کرده باشید و از سیم کارت برای فعالیت های غیر قانونی مانند دزدی، مزاحمت برای افراد، جابه جایی مواد مخدر، پخش کردن فیلم و عکس در اینترنت با استفاده از خط همراه شما و… استفاده شود، شما نمی توانید پس از انجام فعالیت ادعا به وجود نداشتن سیم کارت کنید و جرم تمامی فعالیت های انجام شده بر پای شما می باشد.

به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم به محض اینکه سیم کارت خود را گم کردید یا قصد به عوض کردن شماره همراه خود دارید، سیم کارت خود را بسوزانید تا کسی از سیم کارت شما سواستفاده نکند، همچنین اگر قصد به خاموش کردن موقت سیم کارت خود تنها برای چند ماه دارید به سوزاندن موقت سیم کارت خود بپردازید و پس از چند ماه سیم کارت را باز پس بگیرید.

سوزاندن سیم کارت ایرانسل

آیا امکان دارد سیم کارتی به نام ما وجود داشته باشد اما ما اطلاع نداشته باشیم؟

مسلما این امکان وجود دارد که شخصی با نام شما سیم کارت دریافت کرده باشد به همین دلیل شما می توانید از طریق سازمان ارتباطات رادیویی تعداد سیم کارت های خود را به راحتی دریافت کنید تنها کافی است که به شماره زیر کد ملی خود را ارسال کنید تا سامانه تعداد سیم کارت های موجود را به همراه شماره های موجود برای شما ارسال کند:

3000150 یا 3000504901

اگر پس از دریافت اطلاعات، سیم کارتی را مشاهده کردید که در مالکیت آن شک داشتید سریعا اقدام به سوزاندن سیم کارت ایرانسل کنید.

چرا سیم کارت ما بدون درخواست ما غیر فعال می شود؟

در برخی از مواقع بدون درخواست شما سیم کارت غیر فعال می شود و شما دیگر نمی توانید از آن استفاده کنید، مسلما پاسخ این سوال را می توان در موارد زیر پیدا کرد:

1 ــ پیدا شدن نقص در مدارک مالک سیم کارت برای ثبت نام و غیر فعال سازی سیم کارت از طرف اپراتور های اصلی.

2 ــ اشتباه وارد کردن رمز پین سیم کارت که در پایان به غیر فعال شدن سیم کارت شما ختم می شود تا زمانی که دوباره سیم کارت را از طریق اپراتور دریافت کنید.

3 ـ استفاده نکردن طولانی مدت از سیم کارت که باعث سلب امتیاز سیم کارت از شما و غیر فعال شدن آن می شود، در این صورت شما دیگر نمی توانید سیم کارت را دریافت کرده و از آن استفاده کنید.

4 ــ وارد شدن آسیب فیزیکی به سیم کارت که باعث از بین رفتن پوکه آن شده باشد یا باعث ایجاد خط و خش روی پوکه آن شده باشد.

5 ــ پرداخت نکردن قبض ایرانسل در مهلتی که اپراتور برای شما تعیین کرده است، برای مثال اگر اپراتور دو ماه را برای پرداخت قبض ایرانسل شما تعیین کرده باشد و شما در دوماه هزینه تعیین شده را پرداخت نکنید پس از دوماه سیم کارت ایرانسل شما به صورت خودکار سلب امتیاز خواهد شد.

اگر به دلایل بالا سیم کارت شما غیر فعال شده است، سریعا باید برای جلوگیری از سوزاندن سیم کارت ایرانسل اجباری توسط اپراتورها به یک اپراتور اصلی مراجعه کرده و سیم کارت خود را به صورت مجدد دریافت کرده و فعال کنید.

سوزاندن سیم کارت ایرانسل

روند کلی سلب امتیاز در صورت پرداخت نکردن صورت حساب :

در صورتی که شما هزینه سیم کارت خود را پرداخت نکنید اپراتور در ابتدا خط تلفن شما را به حالت تعلیق یک طرفه تبدیل می کند، در این حالت شما نمی توانید از سیمکارت خود استفاده کنید اما افراد دیگر می توانند با شما تماس بگیرند یا به شما پیامک ارسال کنند.

این تعلیق پس از پرداخت نکردن قبض ایرانسل تا دو ماه باقی خواهد بود و پس از اینکه شما بازهم قبض ایرانسل خود را پرداخت نکنید، تعلیق یک طرفه به تعلیق دو طرف تبدیل خواهد شد، در این حالت نه شما می توانید از سیم کارت خود استفاده کنید و نه افراد دیگر می توانند با شما تماس حاصل کنند.

در صورتی که شما تا 12 ماه قبض ایرانسل خود را پرداخت نکنید، اپراتور ایرانسل از تعلیق سیم کارت شما به صورت کامل به سوزاندن سیم کارت ایرانسل شما خواهد پرداخت و سیمکارت به صورت کامل از شما سلب امتیاز می شود.

سوزاندن سیم کارت ایرانسل :

در زمان قدیم سوزاندن سیم کارت ایرانسل تنها توسط مراجعه به اپراتور ها امکان پذیر بود و شما نمی توانستید خودتان این کار را انجام دهید اما با گذشت زمان برای  سوزاندن سیم کارت ایرانسل روش های جدیدی ابداع شد که در این متن به آنها اشاره می کنیم.

1 ــ سوزاندن سیم کارت ایرانسل حضوری :

برای سوزاندن سیم کارت به صورت حضوری شما باید یک درخواست کامل برای انتقال امتیاز سیم کارت خود پر کنید که در آن اعلام می شود شما درخواست دارید سیم کارت خود را بسوزانید و دیگر قصد به بازگشت آن ندارید، سپس درخواست سوزاندن سیم کارت را به همراه کارت ملی خود باید به یکی از اپراتور ها و مراکز خدمات ایرانسل ببرید، در سیم کارت شما برای انجام فعالیت سلب امتیاز باید حداقل 10000 هزار تومان شارژ باشد تا هزینه های مورد نیاز از سیم کارت شما دریافت شود.

( سلب امتیاز سیم کارت در بازه زمانی 3 هفته کامل انجام می شود، در صورتی که شما از سلب امتیاز سیم کارت خود پشیمان شوید می توانید تا 3 هفته اقدام به بازگشت سیم کارت خود داشته باشید.)

سوزاندن سیم کارت ایرانسل

2 ــ سوزاندن سیم کارت به صورت غیر حضوری :

سوزاندن سیم کارت ایرانسل به صورت غیر حضوری در سال 1400 می تواند از راه های زیر انجام شود:

·         تماس با 700 :

شما می توانید بدون استفاده از اینترنت با پشتیبان 24 ساعته ایرانسل تماس حاصل کنید، کد تماس با پشتیبان 700 می باشد، پس از اینکه ارتباط شما با اپراتور ایجاد شد می توانید درخواست سوزاندن سیم کارت خود را اعلام کنید تا اپراتور پس از دریافت کد ملی شما و برداشت هزینه از سیم کارت تنها در چند دقیقه این کار را برای شما انجام دهد.

استفاده از پشتیبان آنلاین :

شما می توانید به سایت ما وارد شوید و با استفاده از پشتیبان آنلاین که در قسمت پایین سایت قرار دارد درخواست غیر فعال کردن و سوزاندن سیم کارت ایرانسل خود را ارائه کنید، در نهایت سیم کارت شما بررسی خواهد شد تا اقدامات مورد نیاز برای مسدودیت انجام شود.

·         استفاده از اپلیکیشن:

شما می توانید از اپلیکشین برای مسدود کردن سیم کارت به صورت آنلاین و از طریق گوشی همراه خود استفاده کنید، تنها کافی است در اپلیکیشن به بخش ایجاد مسدودیت، رفع مسدودیت وارد شوید، اگر این بخش را پیدا نمی کنید باید در ابتدا به بخش خدمات ایرانسل وارد شوید سپس منو را باز کنید تا گزینه مسدودیت سیم کارت را مشاهده کنید.

·         سامانه اینترنتی :

شما می توانید علاوه بر روش های بالا برای ایجاد مسدودیت سیم کارت از سامانه اینترنتی استفاده کنید که به تازگی ساخته شده است.

سوزاندن سیم کارت ایرانسل

نکته : در صورتی که شما قصد استفاده از هر کدام از روش های ذکر شده را داشته باشید باید کد روی سیم کارت را ارائه کنید اما اگر به کد دسترسی ندارید می توانید با تماس با 09370000000 این کد را دریافت کنید.

برای دریافت کد از طریق تماس با شماره بالا در ابتدا با وارد کردن عدد 2 زبان فارسی را انتخاب کرده، سپس با وارد کردن عدد 1 سیم کارت فعلی را انتخاب کنید و در نهایت با وارد کردن عدد 0 ارتباط با پشتیبانی را ایجاد کنید.

سوزاندن سیم کارت ایرانسل


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا