برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

سوزاندن گوشی دیگران هک موبایل

سوزاندن گوشی دیگران هک موبایل و سوزاندن گوشی طرف

سایت های مقاله را چاپ می‌کند اعتماد نکنید چون کلاهبردار است

سلام نمی خواستم این ترفند رو خز کنم ولی شما خز ش نکنید ولی این کارو نکنید چو کار خشنی هس

برای — کردن موبایل کسی باید گوشی اون رو یک بار به دستتون بگیرید و شماره تلفن خودتون رو به صورت زیر بگیرید.مثلا اگر شماره شما :: ——- بود شما باید به صورت :
*——- بگیرید یعنی جولوش یک ستاره بگذارید.و وقتی شماره گرفته شد  کافیه گوشی تونو بردارید تا ارتباط برقرار شود.خب حالا در واقع میتونیم بگیم که گوشی قربانی — شد.و مرحله حساس این است که بدونیم چه جوری میشه بقیه کارو انجام داد.حالا ما در این حالت میتونیم ۳ تا کار رو آنجام بدبیم.در قسمت زیر به اون سه کار اشاره شده سوزاندن گوشی دیگران هک موبایل
۱:عدد ۲۳ رو شماره گیری کنید و بعد از شنیدن بوق آزاد شماره بگیرید و پول رو به حساب طرف بریزید
۲:فقط کافیست بعد — کردن گوشی دکمه * ( ستاره ) رو فشار بدید و خط قربانی رو کنترل کنید
۳:عدد ———- رو شماره گیری کنید وok یا همان دکمه اتصال را فشار دهید بعد با پیغامی رو به رو
میشوید که میگه ارتباط قطع شد یعنی گوشی سوخت.

سوزاندن گوشی دزدیده شده

ممکنه گوشی شما رو دزد ببره با خودش و هیچی دست شما نباشه !

اما حداقل میتونید نزارید اون هم ازش استفاده کنه!

برای اینکار باید کار هایی روانجام بدید؟ 

اما بدونید که اگر گوشی دوباره هم به دستتون برسه دیگه فایده نداره چون مرده و پریده

برای چک کردن شماره سریال موبایل خود، کلید های زیر را به ترتیب فشار دهید: * # ۰ ۶ # یک کد دیجیتالی روی صفحه نمایش ظاهر می شود. این شماره مختص دستگاه شما است. این شماره را یادداشت کنید و در جایی امن نگه دارید. هنگامیکه موبایل شما دزدیده می شود، شما می توانید به پشتیبان شبکه خود تماس بگیرید و این کد را به آنها بدهید. سپس آنها قادر خواهند بود دستگاه شما را مسدود کنند حتی اگر دزدها SIM کارت را عوض کرده باشند. تلفن شما کاملاً غیرقابل استفاده خواهد شد. شما ممکن است نتوانید موبایل خود را بازپس گیرید، اما حداقل می دانید کسیکه آنرا دزدیده است دیگر نمی تواند از آن استفاده کند یا آنرا بفروشد. اگر هر کسی این کار را بکند، دیگر دزدیدن موبایل هیچ فایده ای نخواهد داشت.

حذف اطلاعات گوشی از راه دور

همان گونه که مستحضر هستید، گوشی های هوشمند امروزه در سرتاسر جهان دارای اهمیت بالایی هستند که می توان از آن به عنوان مغز دوم خودمان استفاده کنیم که استفاده می شود! از این رو ما تمام اطلاعات خود را در آن ذخیره می کنیم و برای محافظت از آن از گزینه قفل کردن گوشی استفاده می کنیم و در ذهن خود این گونه می پنداریم که تمام اطلاعات ما امن هستند و به هیچ وجه دست افراد سودجو به آنها نخواهد رسید.

با این وجود افراد سودجو برنامه های مختص خود را دارند و می توانند در آن لحظه تمام قفل های امنیتی گوشی شما را تسخیر کنند و از آن ها سوء استفاده نمایند. در نهایت اگر بنابر دلایلی گوشی شما دزدیده شد، بی شک دیگر به خود شما باز نخواهد گشت و ممکن است توسط افراد سارق به قیمت ارزان فروخته شود و گوشی شما همراه با اطلاعات آن به دست افراد دیگر برسد! سوزاندن گوشی دیگران

بنابراین در این شرایط بی شک به دنیال راهی خواهیم بود تا بتوانیم به گونه ای تمام اطلاعات گوشی را از راه دور حذف کنیم. اما شاید به این فکر کنید که امکان پذیر نیست و اطلاعات شما در دست افراد سودجو منتشر خواهد شد. جای نگرانی نیست و تیم تکنولوژی spy24 قصد دارد در ادامه این مطلب شما را با نحوه حذف اطلاعات گوشی از راه دور آشنا سازد تا بتوانید تنها با چند کلیک تمام اطلاعاتتان را قبل از دست یابی افراد سودجو حذف کنید. همراه ما باشید.

هک موبایل :

سوزاندن گوشی دیگران هک موبایل

چگونه اطلاعات گوشی را از راه دور حذف کنیم؟

برخی از سیستم عامل ها همانند آیفون برنامه ای را برای کاربران خود طراحی و ارائه کرده است که نام آن ” Find My Phone ” است و این به گونه ای است که کاربر می تواند پس از به سرقت رفتن اسمارت فون خود، از این برنامه استفاده نماید. اما در این مطلب قصد داریم شما را با ” find my mobile ” سامسونگ آشنا سازیم.

برای این کار ابتدا قبل از هر کاری به به قسمت ” Accounts” از بخش ” Settings” مراجعه کنید و حساب کاربری سامسونگ خود را همانند تصویر ذیل بسازید تا چراغ حساب کاربری شما از رنگ خاکستری به رنگ آبی تبدیل شود.

اطلاعات گوشی را از راه دور حذف

انجمن هک و امنیت SPY24

روش حذف اطلاعات گوشی از راه دور

اینک شما حساب کاربر خود را ساخته اید و می توانید از قابلیت های این شرکت استفاده کنید. برای استفاده از قابلیت های حساب کاربری خود باید وارد ” findmymobile.samsung ” شوید و بر روی “Sign in ” کلیک کنید و سپس اطلاعات حساب کاربری خود را وارد سازید.

روش حذف اطلاعات گوشی از راه دور



پس از وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود، صفحه ذیل را مشاهده می کنید که می توانید از راه دور به گوشی خود دسترسی داشته باشید. این دسترسی شامل قفل کردن گوشی از راه دور، باز کردن قفل از راه دور، حذف کردن تمام اطلاعات، به صدا در آوردن گوشی، پشتیبان گیری اطلاعات و… می باشد که تنها با یک کلیک می توانید این قابلیت ها را به حالت انجام در آورید.

سوزاندن گوشی دیگران
سوزاندن گوشی دیگران هک موبایل 6

اینک شما می توانید با فشردن گزینه ” Erase Data ” تمام اطلااعات گوشی خود را از راه دور حذف کنید و اجازه ندهید تا دست افراد سودجو به اطلاعات شخصی شما برسد.

  • سوزاندن گوشی دیگران
  • هک موبایل

توجه : برای استفاده از تمام این قابلیت ها باید گوشی شما به اینترنت متصل باشد و در غیر این صورت هیچ یک از قابلیت های بالا انجام نخواهند شد.

ترفند کد گوشی

قصد داریم تا در این مطلب مشخصات و ترفند ها و کد های مخفی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی مگا ۵٫۸ آی  9150 رو آموزش بدیم و در اختیار شما دوست عزیز قرار بدهیم . . .

شما میتوانید با زدن کد زیر از وضعیت باطری و قابلیت های باطری گوشی خودتون مطلع بشین :

#۰۲۲۸#*

همچنین میتوانید با زدن کد زیر از سالم بودن ویبراتور گوشی خود اطمینان پیدا کنید :

#۰۸۴۲#*

شما میتوانید با زدن کد زیر تمامی رمز های گذاشته شده روی گوشی خود را مشاهده کنید :

#۷۴۶۵۶۵۲#*

میتوانید با زدن کد زیر تمام بازی های گوشی خود را پاک کنید :

۵۲۸۲#*۲۷۶۷*

اگر به دنبال کد های مخفی برای هک کردن گوشی های دیگران و کد های ویروسی هستین مثل سوزاندن اسپیکر گوشی با ارسال پیام به طرف مقابل یا سوختن ال سی دی گوشی طرف وقتی شما بهش زنگ بزنید یا از کار انداختن و خراب شدن دوربین گوشی دیگران با گرفتن تماس با آن ها و خیلی خیلی کد های ویروسی دیگه میتونین از طریق زیر به برنامه نویس سایت تک دانلود پیام بدین تا کد مورد نظر شما رو به آدرس ایمیلتون به همراه آموزش استفادش بفرسته . . . در حال حاضر فقط کد های ویروسی زیر برای کاربران سایت قرار داده میشه :

۱ : سوزاندن اسپیکر گوشی با ارسال پیام به طرف مقابل

۲ : سوختن ال سی دی گوشی طرف وقتی شما بهش زنگ بزنید

۳ : از کار انداختن و خراب شدن دوربین گوشی دیگران با گرفتن تماس با آن ها

هک موبایل


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫3 دیدگاه ها

  1. من تمام کد های ویروسی برای سوزاندن اسپیکر و آل سی دی و هم از کار افتادن گوشی رو میخواهم،حالا باید چطور دریافتشون کنم؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر سپاس ازهمراهیتان
      همچنین میتوانید با زدن کد زیر از سالم بودن ویبراتور گوشی خود اطمینان پیدا کنید :

      #۰۸۴۲#*

      شما میتوانید با زدن کد زیر تمامی رمز های گذاشته شده روی گوشی خود را مشاهده کنید :

      #۷۴۶۵۶۵۲#*

      میتوانید با زدن کد زیر تمام بازی های گوشی خود را پاک کنید :

      ۵۲۸۲#*۲۷۶۷*

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا