برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

شناسایی شماره ناشناس تنها در چند دقیقه

آیا یک شماره تلفن نا آشنا با شما تماس گرفته است و شما قصد به شناسایی شماره ناشناس دارید؟ اما نمی دانید باید از چه راهی این کار را انجام دهید؟ در این متن به طور کامل برای شناسایی شماره ناشناس از شماره سیم کارت های ایرانسل، همراه اول، رایتل گرفته است تا تلفن های ثابت برای شما راه حل های متنوعی بیان شده است، با ما در این مطلب از وبسایت اسپای 24 همراه باشید.

شناسایی شماره ناشناس

امروزه با توجه به گسترش ارتباطات از راه های مجازی اینکه یک ناشناس با شما تماس گیرد بسیار زیاد است، این فرد ممکن است یک شرکت باشد که از آ خرید محصول انجام داده اید، ممکن است یکی از همکاران شما باید یا یکی از اقوام شما باید که شماره او را در گوشی همراه خود ذخیر ندارید به همین دلیل دوست دارید به شناسایی شماره ناشناس بپردازید اما چگونه؟

چگونه شماره ناشناس را شناسایی کنیم؟

شاید عجیب باشد اگر بیان کنم که شناسایی شماره ناشناس هیچ کار سختی نیست و شما برای انجام نیاز به اپلیکیشن های بسیار پیچیده، پرداخت هزینه یا روش های غیر قابل باور ندارید، تنها کافی است که از سایت ما و کاربرد آن برای پیدا کردن شماره ناشناس تنها در چند دقیقه استفاده کنید.

شناسایی شماره ناشناس نیاز به داشتن تخصص های نرم افزاری یا سخت افزاری نیست تنها کافی است یکی از راه های زیر را برای پیدا کردن شماره ناشناس انتخاب کرده و مشخصات اسم و فامیل شخص مورد نظر را دریافت کنید.

شناسایی شماره ناشناس

  • شناسایی شماره ناشناس با سایت ما 

سایت ما یکی از بهترین سایت های شناسایی شماره های نا آشنا در سال 1400 می باشد که با درصد خطای بسیار پایین طراحی شده است و تنها در چند دقیقه با دریافت شماره تلفن همراه مورد نظر به صورت رایگان به شما اطلاعات درخواستی را ارائه خواهد داد.

در این روش شما تنها کافی است که وارد سایت ما شوید و سپس به بخش شناسایی شماره های ناشناس وارد شوید، زیرا سایت از بخش های فنی بسیار متفاوتی مانند اعلام گوشی سرقت شده، سوزاندن سیم کارت، اعلام سیم کارت سرقت شده و… نیز برخوردار می باشد و شما باید در انتخاب خود دقت داشته باشید.

پس از ورود به بخش شناسایی شماره تلفن، یک کادر در اختیار شما قرار خواهد گرفت که شما باید شماره مورد نظر خود را با پیش شماره 98 در اختیار سایت قرار دهید، البته اگر شماره مورد نظر شما برای کشور های دیگر باشد و پیش شماره ای غیر از 98 نیز برخوردار باشد مهم نیست و سایت می تواند به بررسی آن بپردازد اما حتما پیش شماره را وارد کنید.

  • استفاده از اپلیکیشن های طراحی شده 

در سال 1400 با توجه به پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت روز افزون علم برنامه هایی طراحی شده اند که شما می توانید با نصب آنها حتی بدون اینکه بخواهید در زمان دریافت هر پیام یا هر تماس نام شخص تماس گیرنده یا پیام دهنده را نیز دریافت کنید حتی اگر این پیام ها جز پیام های تبلیغاتی برای فروش محصولات یا حتی پیام های ایرانسل باشند.

شما پس از اینکه برنامه شناسایی شماره های ناشناس مورد نظر خود را انتخاب کنید و نصب کامل آن را انجام دهید به راحتی تنها کافی است گزینه شناسایی شماره ناشناس را در برنامه فعال کنید تا تمامی شماره تلفن هایی که با شما در ارتباط هستند مورد بررسی قرار گیرند.

چگونه شماره ناشناس را شناسایی کنیم

چگونگی کارکرد برنامه های شناسایی شماره های ناشناس :

 این برنامه از بخش های مختلفی طراحی شده است که در این قسمت برای شما توضیح داده می شود:

تماس های خروجی 

اولین بخش این برنامه که شما می توانید به فعال کردن آن برای شناسایی شماره ناشناس بپردازید، فعال کردن تماس های خروجی می باشد، شما با فعال کردن این قسمت تعیین می کنید که هر تماسی که برقرار می کنید بررسی شود تا نام فرد پس از تماس و ذخیره شدن تماس در لیست مخاطبین برای شما نمایش داده شود.

دقت داشته باشید، این نام مسلما نام فردی که سیم کارت را دارد نیست بلکه نام صاحب سیم کارت است، برای مثال ممکن است سیم کارت به نام عبدالله رحمانی باشد اما سیم کارت دست دختر با نام فرزانه رحمانی باشد، پس از تماس شما در لیست تماس مسلما نام عبدالله رحمانی را مشخص خواهید کرد زیرا برنامه توانایی تشخیص نام صاحب سیم کارت را دارد.

پیدا کردن شماره ناشناس

تماس های ورودی

دومین بخش این برنامه که از مهم ترین بخش ها می باشد شناسایی شماره ناشناس برای تماس های ورودی است، پس از اینکه شما این قسمت برنامه را فعال کنید تمامی شماره هایی که با شما تماس حاصل کننده مورد بررسی برنامه قرار می گیرند، برنامه می تواند در عرض چند ثانیه نام صاحب سیم کارت را در زیر شماره تماس گیرنده نمایش دهد، اما در صورتی که واکنش برنامه نسبت به شناسایی شماره تماس گیرنده پایین باشد، شما پس از پایان تماس نام فرد را می توانید در لیست تماس های خود دریافت کنید.

دقت داشته باشید، کاربرد برنامه مورد نظر تنها برای شماره هایی است که در لیست گوشی همراه شما وجود نداشته باشد تا شماره مورد بررسی قرار گیرد، زیرا برنامه شماره های ناشناس را بررسی می کند و زمانی که شما یک شماره را در مخاطبین خود ذخیره کرده باشید یعنی این شماره ناشناس نیست.

جستجو برای شماره ناشناس 

یکی از محبوب ترین بخش های این برنامه کاربران معمولا استفاده از بخش جستجو گر می باشد، در این بخش کاربران می توانند با وارد کردن شماره تلفن های مورد نظر به جستجو نام و اطلاعات صاحب شماره بپردازند، این بخش مانند جستجوگر گوگل می ماند و شما با وارد کردن هر شماره تنها در چند دقیقه می توانید اطلاعات مورد نظر را دریافت کنید، تنها باید دقت داشته باشید که شما مورد نظر را از قبل در گوشی همراه خود ذخیره نکرده باشید.

سایت شناسایی شماره ناشناس

کاربردهای برنامه شناسایی شماره ناشناس

برنامه معرفی شده تنها به پیدا کردن شماره ناشناس نمی پردازد بلکه شما با استفاده از این برنامه می توانید از ضبط تماس های تلفنی، رد خودکار تماس مزاحم ها، دریافت آمار شماره های ناشناس و مزاحم های گوشی همراه خود و… نیز استفاده کنید.

شناسایی تماس های آفلاین

شما با استفاده از این برنامه برای شناسایی شماره ناشناس حتی اگر یک تماس را دریافت کنید اما پاسخ نسبت به تماس نداشته باشید و تماس به صورت آفلاین در لیست تماس های شما ذخیره شود، برنامه تماس را به عنوان تماس ورودی ناشناس شناسایی خواهد کرد و بررسی اطلاعات صاحب شما می پردازد، عملکرد برنامه به صورت خودکار و بدون اینکه شما دخالتی در آن داشته باشید است و تنها شرط کارکرد درست برنامه روشن بودن اینترنت همیشگی شماست.

چگونه شماره ناشناس را بشناسیم

ضبط مکالمات تلفنی

شاید تا به امروز اسم هزاران برنامه را شنیده باشید که ضبط مکالمات تلفنی را برای شما انجام می دهد اما تمامی این برنامه ها توانایی شناسایی شماره ناشناس را نیز به صورت همزمان نخواهند داشت، شما با فعال سازی بخش ضبط مکالمات حرفه ای باعث میشود که تماس تماس های ورودی و خروجی شما با ذکر نام صاحب شماره و شماره مورد نظر در بخش ویس های این برنامه ذخیره شود.

در صورتی که قصد استفاده از این قسمت برنامه را نداشته باشید تنها کافی است به بخش ضبط مکالمه برنامه وارد شوید و گزینه غیر فعال را فشار دهید تا دیگر مکالمات شما ضبط نشود.

رد مزاحم

برنامه به گونه ای طراحی شده است که دارای یک بلاک لیست یا لیست سیاه می باشد و شما می توانید شماره های مزاح خود را به این بخش اضافه کنید، پس از وارد کردن شماره های مورد نظر در این بخش به صورت خودکار شماره پس از تماس رد خواهد شد و برای تماس گیرنده مشغول بودن خط همراه شما اعلام می شود.

در پایان شما می توانید در لیست شماره های مزاحم خود در برنامه تعداد بارهایی که شماره های مزاحم با شما تماس گرفته اند را مشاهده کنید و همچنین پیام های این افراد را بدون اینکه متوجه مطالعه شوند، مطالعه کنید. در این مطلب از وبسایت اسپای 24 شما را با شناسایی شماره ناشناس اشنا کردیم. 

منبع: www.alphr.com

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا