اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

شنود تلفن ثابت از راه دور

شنود تلفن ثابت از راه دور به دلایل امنیتی و مراقبت از خانواده از راه های مختلفی مانند استفاده از ابزار، کامپیوتر و نرم افزارهای مختص آن انجام پذیر است.

پیشنهاد روش جدید به والدین و مدیران امنیتی برای شنود تلفن ثابت و سایر موارد مهم در این مقاله آورده شده است.

مسئله شنود تلفن ثابت مختص این روزها نیست و چندین سال قبل نیز با روش های سنتی و ابزارهای امنیتی انجام میشده است. مشابه آنچه در دوره ساواک و برای کارهای غیر قابل قبول می دیدیم. اما این روزها مسئله شنود تلفن ثابت رنگ و بوی دیگری دارد.

شنود تلفن ثابت از راه دور
شنود تلفن ثابت از راه دور

 

کنترل نامحسوس فرزندان

با گسترش تکنولوژی و ابزارهای ارتباط جمعی، نگرانی هایی برای والدین بوجود آمده است. استفاده بیش از اندازه فرزندان از این وسایل، نه فقط وقت آن ها را به میزان زیادی در اینترنت و گوشی و تلفن ثابت می گیرد، بلکه ارتباط های نامناسب بیشترین خطر را برای آن ها بوجود می آورد.

یکی از دعواهای رایج بین والدین و فرزندان دقیقا همین استفاده از موبایل است. اما خوب است بدانید امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تغییر آداب و رسوم، نمی توان با دعوا کاری را پیش برد. این کار صرفا تنش ایجاد می کند.

استفاده از وسایل ارتباط جمعی مانند تلفن ثابت و گوشی یکی از بدیهی ترین استفاده ها در زندگی روزمره به حساب می آید. به همین دلیل منع بچه ها از استفاده آن کاری سخت است.

همچنین در سازمان ها و شرکت هایی که امنیت برای آن ها اهمیت دارد ویا اطلاعات خاص و منحصر به فردی وجود دارد که نمی توان از سازمان خارج کرد، ممکن است بخواهند از راه های مختلف تلفن ثابت، تماس ها، پیام ها و سایر ارتباطات را کنترل کنند.

در گذشته شنود تلفن ثابت بیشتر توسط تراشه های کوچک بوده است اما این روزها همه گوشی های هوشمند امکان ضبط صدا یا شنود در سطح پایین تر را می توانند انجام دهند. در این مورد مقاله زیر را بخوانید:

 

  • تمامی راه های ممکن برای شنود تلفن ثابت
  • موارد استفاده از شنود تلفن دیگران
  • شنود تلفن ثابت ؛ امکانات نرم افزار SPY24
  • شنود تلفن ثابت از راه دور

 

کنترل نامحسوس فرزندان
شنود تلفن ثابت از راه دور

تمامی راه های ممکن برای شنود تلفن ثابت

از قدیم تا به امروز زندگی ما انسان ها دچار تغییرات جدی و اساسی بوده است. شنود تلفن ثابت نیز از این موارد می باشد. در ادامه به راه های شنود تلفن اشاره می کنیم:

 

1- دستگاه و نرم افزارهای ضبط صدا:

یکی از ساده ترین روش های شنود و ضبط مکالمات استفاده از تراشه کوچک روی دستگاه ویا نرم افزارهای ضبط مکالمه است. این نرم افزار که بر روی همه گوشی های اندرویدی وجود دارد، مخصوصا در ارتباط والدین با فرزندان می تواند مورد استفاده قرار گیرد اگر آن ها نسبت به این نرم افزار آگاهی نداشته باشند.

این نرم افزار از ابتدای شروع تماس، مکالمه را ضبط و در حافظه موبایل ذخیره می کند.

 

2- شنود مکالمات با دستگاه فعال کننده موبایل فرد مقابل :

همان طور که می دانید هر گوشی یک میکروفون بسیار حساس دارد که همیشه روشن است. معمولا هیچ کس به شکل پیش فرض میکروفون گوشی خود را خاموش نمی کند.

این نرم افزار، موبایل فرد مقابل را برای شنیدن مکالمات او تبدیل به میکروفون شخصی شما با تمامی افراد می کند. نحوه کار این نرم افزار به این شکل است که یک کد دستوری به گوشی فرد ارسال می شود. این کد از طریق بلوتوث، پیام تبریک ویا پیام های دسته جمعی که بعضا سامانه ها برای همه ارسال می کنند، ارسال می شود.

حتی اگر موبایل شما خاموش باشد، با توجه به حساسیت میکروفون باز هم امکان ضبط صدای موبایل طرف مقابل وجود خواهد داشت.

تمامی راه های ممکن برای شنود تلفن ثابت
شنود تلفن ثابت از راه دور

3- استفاده از نرم افزار SPY24:

جالب است بدانید این نرم افزار از SPF هم قدرتمندتر است. چرا که SPF اجازه شنود مکالمات نمی دهد. نرم افزار SPY24 امکان شنیدن مکالمات، پیام ها، شبکه های اجتماعی و تمامی آنچه در گوشی فرد مقابل هست را می دهد.

این نرم افزار نیازی به روت کردن گوشی فرد مقابل ندارد. کاری که انجام می شود این است که شما به عنوان فرد ثالث، به کنفرانس تلفنی اضافه می شوید، ساکت هستید و فقط گوش می دهید. حتی می توانید مستقیما و در حین مکالمه شنود کنید.

این برنامه برای مراقبت از خانواده تولید شده است و چنانچه فرزندان بازیگوشی دارید، می توانید رفتار آن ها را زیر نظر بگیرید تا به آن ها کمک کنید رفتار عاقلانه تری داشته باشند و از خطرات احتمالی مصون بمانند.

هر وقت تماسی با تلفن فرد مقابل برقرار شود، می توانید از طریق اعلان ارسالی به گوشی خودتان مطلع شوید. برای این کار ارتباط قوی به تلفن همراه نیاز می باشد. فرد مقابل نیز باید بتواند به اینترنت وصل شود.

ممکن است شما وقت کافی برای شنیدن تمامی تماس ها نداشته باشید، پس برنامه شروع به ضبط مکالمه می کند تا بعدا بتوانید استفاده کنید.

دقت کنید گوش دادن به تماس دیگران، غیر قانونی می باشد. پس تلاش کنید تا آن را فقط در موارد لازم انجام دهید. یعنی در ارتباط والدین و فرزندان.

 

موارد استفاده از شنود تلفن دیگران

این را باید به خوبی برای شما یادآوری کنیم که شنود تلفن دیگران حتی اگر از دوستان و بستگان شما باشند، نوعی جاسوسی، تجاوز به حریم دیگران و کاری غیر قانونی، غیر اخلاقی و نامتعارف است.

مطمئنا شما نیز چنین کاری را در مورد خودتان نمی پسندید و دوست دارید دیگران به حریم شخصی شما احترام بگذارند. مطمئن باشید اگر بخواهید از زندگی دیگران سر در آورید که فردا روز علیه آن ها استفاده کنید، همین رفتار با شما خواهد شد.

شما هم حتما موضوعات پنهانی در زندگی خود دارید که تمایل ندارید دیگران اطلاع داشته باشند.

اما مورد استفاده مهم شنود تلفن ثابت برای اداره ها و سازمان هایی می باشد که از لحاظ امنیتی شرایط خاصی دارند و لازم است مکالمات کارمندان با خارج از مجموعه و در داخل مجموعه شان کنترل شود.

همچنین والدینی که موبایل و تلفن ثابت در اختیار فرزند خود قرار داده اند، ممکن است نگرانی هایی داشته باشند. گاهی فرزندان با استفاده بیش از حد خود از وسایل ارتباط جمعی، ارتباط نگرفتن با والدین و دیگر اعضای خانواده، بیش از حد درون گرا بودن و مواردی از این دست، والدین را ناچار به استفاده از روش های مبتنی بر فناوری اطلاعات می کنند.

این راه یعنی استفاده از نرم افزار و کنترل غیر مستقیم فرزندان، هم اثر تربیتی بهتری خواهد داشت و هم از درگیری های احتمالی جلوگیری خواهد شد. البته استفاده از این ابزار نباید با هدف مچ گیری و راه انداختن دعوا با فرزندان باشد، بلکه خوب است با هدف ارتقاء سطح آگاهی فرزندان، هوشمند کردن آن ها برای داشتن فردایی بهتر و پیدا کردن مشکلات احتمالی باشد.

 

عدم موفق بودن زور و تهدید

نمی توان با تهدید و کتک و امثالهم به بچه ها گفت گه از تلفن ثابت و گوشی همراه استفاده نکنند. این کار نیاز به خردمندی و استفاده از مشاور دارد. بچه ها امروزه نوع تربیتی مختص خود را می پسندند و در مقابل دعوا واکنش بروز می دهند.

چنانچه شما بچه ها را نامحسوس کنترل کنید، سپس گزارش آن را آماده کنید تا از نظر مشاور استفاده کنید، این بهترین نتیجه را می دهد. نسبت به وقتی که بخواهید با دعوا و خرد کردن اعصاب خودتان و خانواده تان، همه چیز را حل کنید.

خودتان هم می دانید با این شیوه نمی توان مشکلات را حل کرد و فقط سخت تر خواهد شد. چرا که بچه ها این روزها با گذشته های دور تفاوت بسیاری داشته اند. قانون استفاده از این نرم افزار برای افراد زیر 18 سال است.

پس دقت کنید که نوع روش تربیتی که انتخاب می کنید، اولین نتیجه اش به شما بر می گردد. ضمن آنکه مسئله استراق سمع در بسیاری از کشورها نیاز به اجازه های دادگاهی دارد و قابل قبول نیست. اما هنگامی که والدین نگران فرزندان خود باشند، از این نرم افزار می توانند استفاده کنند.

 

شنود تلفن ثابت ؛ امکانات نرم افزار SPY24

نرم افزار SPY24 یکی از نرم افزارهای مراقبت از خانواده می باشد که به منظور ضبط و مشاهده تمامی اتفاقاتی که در یک گوشی می افتد، خدماتی را به کاربر می دهد.

برخی امکانات این نرم افزار عبارتند از:

1- مشاهده دفتر تلفن و مخاطبین:

همه کانتکت هایی که در گوشی ذخیره شده می توانید مشاهده کنید. این نرم افزار تمامی اطلاعات موجود در گوشی فرد مقابل را به شما می دهد. گزارش همه پیام ها و تماس های گوشی می تواند روی سیستم شما ذخیره شود. و چنانچه موردی را دوست نداشتید می توانید مسدود کنید تا از اتصال فرزندتان به آن شخص جلوگیری شود.

2- گزارش عملکرد کامل استفاده از شبکه های اجتماعی مانند واتساپ، اینستاگرام، تلگرام و… را می دهد. هر پیامی که ارسال می شود و هر تماسی که گرفته و دریافت می شود و هر فایلی دریافت می شود، همگی توسط نرم افزار برای شما قابل رویت خواهد بود.

3- امکان مدیریت و دسترسی به وب سایت های بازدید شده توسط موبایل را می دهد. همچنین می توان سایت های ناخواسته را مسدود کرد تا امکان دسترسی به آن موجود نباشد.

نرم افزار قدرتمند SPY24  را می توانید از طریق همین وب سایت دریافت کنید و پنل خود را به مدت 1 ماه، 3 ماه و 1 سال فعال نمایید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا