دانلود برنامه شنود صداکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

شنود موبایل همسر (برنامه شنود مکالمات همسر رایگان)

شاید برایتان جالب باشد که بدانید در تمامی گوشی های هوشمند یک میکروفون بسیار حساس وجود دارد. شما برای شنود موبایل همسر می توانید اقدام به فعال کردن آن میکروفون کنید. البته لازم به ذکر است که در صورت خاموش بودن و غیرفعال بودن سیم کارت هم می توانید برنامه شنود مکالمات همسر رایگان را فعال کرده و اقدام به ضبط مکالمه مخفی همسر نمایید. اما این کار غیرقانونی و جرم است ولی شما میتوانید برای کنترل فرزندان زیر 18سال خود می توانید این برنامه ها را استفاده کنید. در ادامه ازمطلب سایت اسپای 24 شما را بیشتر با آن اشنا می کنیم. 

ویژگی های شنود موبایل همسر چیست؟

محتوا پنهان

شاید شما با شنیدن کلمه برنامه شنود مکالمات همسر رایگان یا ضبط مکالمه مخفی همسر این گونه تصور کنید که همه مکالمات باید به وسیله دستگاهی ضبط شود؛ اما با پیشرفت فناوری شما حتی با فاصله های مکانی زیاد نیز می توانید این کار را از طریق برنامه های گوناگون انجام دهید. در ادامه ویژگی هیا که این نوع برنامه ها را برای شما آورده شده است.

هر تماس ورودی و خروجی را ردیابی کنید

سابقه تماس یک دستگاه را از راه دور در داشبورد spy24 دریافت کنید. یک برنامه جاسوسی پیشرفته تماس، شنود مکالمات همسر جزئیات گسترده ای را برای گزارش های تماس ارائه می دهد. شما از طریق شنود موبایل همسر می توانید به اطلاعات زیر دسترسی داشته باشید.

  • تمام جزئیات تماس ورودی و خروجی را بدانید؛
  • اطلاعات در مورد زمان و مدت زمان؛
  • ۵ تماس گیرنده برتر را بطور خودکار شناسایی می کند؛
  • کاربران حتی می توانند گزارش های تماس حذف شده را مشاهده کنند؛
  • برای پیگیری تماس نیازی به ریشه یا فرار از زندان نیست؛
  • ضبط مکالمات صدا تماس؛
  • شنود مکالمات محیط.

شنود موبایل همسر

ردیاب تماس از راه دور از طریق برنامه شنود مکالمات همسر رایگان

از طریق داشبورد آنلاین spy24 از طریق هر دستگاه تماس با Android یا iOS از طریق تماس گرفته شده جاسوسی کنید.

آهنگ هر تماس

برنامه شنود موبایل همسر؛ یک ردیاب تماس کامل است که حتی اگر مخاطب ذخیره نشده باشد ، در هر تماس ورودی و خروجی ضربه می زند.

جزئیات تماس را مشخص کنید

کاربران می توانند از راه دور اطلاعات تماس گیرنده و نام آن ها را بدانند (اگر مخاطب از قبل ذخیره شده است).

زمان سنجها و مدت زمان تماسها به واسطه شنود موبایل همسر

جزئیات مربوط به تاریخ، زمان، مدت زمان و نوع تماس نیز نمایش داده می شود.

۵ تماس گیرنده اخیر

برنامه شنود مکالمات همسر رایگان به طور خودکار ۵ تماس گیرنده فعال را شناسایی می کند.

تماس های حذف شده را مشاهده کنید

spy24 تمام اطلاعات مربوط به تماس را ذخیره می کند و به کاربران اجازه می دهد؛ حتی ورودی های حذف شده را مشاهده کنند.

هشدارهای تماس در زمان واقعی

با برنامه شنود موبایل همسر می توانید هشدارهای فوری را هربار تماس از شماره خاصی دریافت می کند یا دریافت می شود.

فیلترهای پیشرفته

به سرعت با استفاده از فیلترهای مربوط به زمان یا با وارد کردن دستی ارقام ، یک ورودی را جستجو کنید.

مشخصات برنامه شنود موبایل همسر SpyMyFone

  • گزارش تماس
  • مخاطب
  • پیام های متنی
  • واتس اپ
  • فیس بوک
  • اینستاگرام
  • پرونده های چندرسانه ای
  • محل
  • تاریخچه مرور
  • Keylogger
  • نظارت بر برنامه

ضبط مکالمه مخفی همسر چیست؟

همانطور که در مقاله‌ی قوانین ضبط مکالمات تلفن گفته شد، ممنوع است مگر در موارد استثنا. در شنود مکالمات تلفن، امکان دارد که هر شماره تلفن ثابت و یا همراه زیر نظر قرار گیرد.
به بیان گسترده‌تر با برنامه شنود موبایل همسر، تمام مکالمات، پیامک‌های نوشتاری (SMS) و تصویری (MMS)، ارتباط با اینترنت (GPRS) که دریافت و ارسال می‌شود، می‌تواند مورد شنود قرار گیرد.

چگونه از برنامه شنود مکالمات همسر رایگان جلوگیری کنیم؟

  1. در صورتی که این سیستم جاسوسی توسط یکی از شرکت‌های سازنده تلفن همراه (مانند نوکیا) به فرد مهاجم فروخته بشود، عملاً هیچ کاری نمی توان انجام داد، بجز اینکه به هنگام حضور در جلسات کاری و خصوصی که اطلاعات با ارزشی (مانند اطلاعات مالی) ردوبدل می‌شود باتری موبایل خود را خارج کرده و فضای کاری را عاری از دستگاه تلفن همراه نمایید.
  2. حتی الامکان شماره‌هایی که پیامک‌های گروهی ارسال می نماید را بلاک کنید.
  3. پیامک هایی که از افراد ناشناس می‌رسد و دارای حجمی بیشتر از یک اس ام اس است را باز نکنید.
  4. Bluetooth موبایل خود را در مواقع غیر ضروری، خاموش کنید.
  5. اطلاعات شخصی و حساس مانند رمز عبور سامانه بانکی، شماره حساب و … را در موبایل خود ذخیره ننمایید.
  6. در بازه‌های زمانی کوتاه، تلفن همراه خود را فرمت نمایید.
  7. به یاد داشته باشید که تلفن‌های همراه نسل قدیم به دلیل قدرت پردازش و فضای حافظه اندک از امنیت به مراتب بالاتری نسبت به گوشی‌های نسل جدید برخوردارند.

شنود موبایل همسر جز در موارد امنیتی و کشف جرم غیرقانونی است؟

نظر وکیل‌ آنلاین درباره ضبط مکالمه مخفی همسر این است: در خصوص امکان شنود تلفن در کشور توضیح دهید. آیا مکالمات ما شنود می شود؟ چه کسی می تواند دستور شنود دهد؟

پاسخ کارشناسان وکیل‌آنلاین: اصل ۲۵ قانون اساسی ، ضبط و فاش کردن مکالمات تلفنی، استراق سمع و هرگونه تجسس را جز به حکم قانون ممنوع اعلام کرده است. بنابراین اصل بر عدم جواز کنترل ارتباطات تلفنی است.پیرو این اصل قانونگذار در قانون آیین دادرسی کیفری و در ماده ۱۵۰ اصل را ممنوعیت کنترل و شنود قرار داده است. مطابق این ماده: کنترل ارتباطات مخابراتی افراد ممنوع است، مگر در مواردی که به امنیت داخلی و خارجی کشور مربوط باشد یا برای کشف جرایم موضوع بندهای (الف)، (ب)، (پ) و (ت) ماده (۳۰۲) این قانون لازم تشخیص داده شود.در این‌صورت با موافقت رییس کل دادگستری استان و با تعیین مدت و دفعات کنترل، اقدام می‌شود.

در چه مواردی می توان از برنامه شنود موبایل استفاده کرد؟
کنترل مکالمات تلفنی اشخاص و مقامات موضوع ماده (۳۰۷) این قانون منوط به تأیید رییس قوه قضاییه است و این اختیار قابل تفویض به سایرین نمی‌باشد. بنابراین باید بیان داشت استثنا در اصل ممنوعیت استراق سمع ارتباطات مخابراتی افراد، به این موارد محدود است:

  • مربوط بودن به امنیت داخلی و خارجی کشور.
  • برای کشف جرایم مستوجب مجازات سلب حیات، حبس ابد، قطع عضو، جنایات عمدی علیه تمامیت جسمانی با میزان نصف دیه کامل یا بیش از آن و جرایم تعزیری درجه یک تا سه لازم تشخیص داده شود. دراینصورت کنترل تلفن افراد متهم حتما باید با موافقت رییس کل دادگستری باشد و مدت و دفعات کنترل نیز دقیقا مشخص شود.همچنین به دلالت تبصره ۲ ماده مذکور کنترل اطلاعات تلفنی اشخاص محکوم ممنوع است مگر به تشخیص یکی از این دو مقام:
  1. اول، دادگاه بدوی که رای زیر نظر آن اجرا می شود.
  2. دوم، قاضی اجرای احکاماین در حالی است که مطابق ماده ۶۸۳ قانون آیین دادرسی کیفری، امکان کنترل ارتباطات شخصی میان افراد با رعایت شرایط مقرر در ماده ۱۵۰ قانون آیین دادرسی کیفری وجود خواهد داشت.اما این امر به معنای آزادی در ورود و تجاوز به حریم خصوصی افراد نمی باشد. چه اینکه اولا قانونگذار موارد کنترل و شرایط آنرا به دقت مشخص نموده است. دوما مجازات هایی را برای سوءاستفاده کنندگان و نیز متجاوزان به حریم خصوصی افراد در نظر گرفته است.

از همین روی در ماده ۵۸۲ کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی مقرر داشته، هر یک از مستخدمین و مامورین دولتی، مراسلات یا مخابرات یا مکالمات تلفنی اشخاص را در غیر مواردی که قانون اجازه داده مانند شنود موبایل همسر حسب‌ مورد مفتوح یا توقیف یا معدوم یا بازرسی یا ضبط یا استراق سمع نماید یا بدون اجازه صاحبان آنها مطالب آنها را افشاء نماید به حبس از یک سال تا‌سه سال و یا جزای نقدی از شش تا هیجده میلیون ریال محکوم خواهد شد.

برنامه شنود مکالمات همسر رایگان

شنود از طریق وسیله‌ای که همیشه همراه شماست؟

امروزه استفاده از ابزارهای ارتباطی سیّار مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته در کنار استفاده از این وسایل تهدیداتی هم وجود دارد که باید از آنها دوری کرد. یکی از تهدیداتی که وجود دارد شنود غیرمجاز از طریق تلفن موبایل است که به وسیله دو قطعه در این دستگاه می توان شنود موبایل همسر را انجام داد. یکی سیم کارت که برای ردیابی و شنود می توان از آن استفاده کرد. دومین قطعه خود گوشی تلفن همراه است که به دو طریق نصب نرم افزار شنود و یا ارسال خودکار اطلاعات را انجام می دهد.

روش های شنود غیر مجاز از طریق تلفن همراه

 یکی از روش‌ها شنود بعد از خاموش نمودن گوشی تلفن همراه است. اکثر مردم فکر می کنند با استفاده از این روش می توانند جلوی شنود غیرمجاز را بگیرند. ولی نمی‌دانند که یکی از بهترین روش های شنود موبایل همسر غیرمجاز همین روشی است که کاربر تلفن همراه خود را خاموش می‌نماید. به این طریق که با خاموش نمودن گوشی و خاموش شدن صفحه نمایش تلفن به صورت خودکار (البته با تنظیماتی که قبلاً توسط فرد جاسوس اطلاعاتی روی گوشی شما صورت گرفته است) شروع به شماره گیری شماره های عناصر شنود که قبلاً در حفره های نرم افزاری ثبت شده‌اند را می‌نماید و به این ترتیب به فرستنده‌ای مخفی برای شنود تبدیل می‌شود.


*توجه نمایید که حتی درآوردن باتری هم موجب از بین رفتن احتمال شنود نمی‌شود چون ممکن است یک باتری دیگر و کوچکتری در مدارات گوشی تعبیه شده باشد و عمل رساندن برق و انرژی به گوشی جهت شنود را فراهم نماید. 

تنظیم و برنامه ریزی یک شماره خاص در تلفن همراه


تنظیم و برنامه ریزی یک شماره خاص در تلفن همراه یکی دیگر از روش های شنود موبایل همسر غیرمجاز است. این روش به این صورت است که فرد شنود کننده با شخص مورد نظر تماس می گیرد و بدون اینکه گوشی تلفن همراه آن شخص زنگ بخورد میکروفون دهنی گوشی به طور خودکار روشن می شود و شنود صورت می گیرد. بدون اینکه شخص طعمه متوجه شود.

روش های پیشگیری از شنود موبایل همسر 

  • جلوگیری از ورود تلفن همراه به مکان‌های حساس و مهم بخصوص جلسات
  • ایجاد اختلالات الکترونیکی در نوع آنتن دهی مناطق مهم و حساس جهت عدم برقراری ارتباط
  •  از خرید گوشی‌های دست دوم و کارکرده اجتناب نمایید.
  • در خرید گوشی تلفن همراه دقت نمایید، بعد از خرید از لحاظ حفره‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گوشی را بررسی نمایید.
  • باتری‌ تلفن همراه را بررسی نمایید که دستگاه‌های شنود جاسازی نشده باشند.
  • تماس‌های ورودی و خروجی در تلفن همراه خود و از طریق فهرست مکالماتی شرکت مخابراتی ارائه دهنده خدمات تلفن همراه خود را دائماً چک نمایید.

ضبط مکالمه مخفی همسر

علائم ضبط مکالمه مخفی همسر چیست ؟

  1. کاهش نامعمول عمر باتری گوشی
  2. زود تمام شدن شارژ گوشی
  3. گرم شدن دائمی گوشی از نشانه های شنود موبایل همسر
  4. دریافت تماس های توام با پارازیت
  5. بررسی مصرف دیتا توسط گوشی از علائم نصب برنامه شنود مکالمات همسر رایگان
  6. خاموش و روشن شدن های ناگهانی دستگاه
  7. دریافت پیام های غیرمعمول
  8. نرم افزار جاسوسی شنود صدا

شنود مکالمات همسر برنامه ، نرم افزار جاسوسی شنود صدا

ترفند هایی برای جلوگیری از برنامه شنود مکالمات همسر رایگان

در صورتی که با وجود نشانه های معرفی شده از تحت کنترل بودن دستگاه خود مطمئن شدید، با استفاده از ترفند های زیر می توانید ایمنی دستگاه خود را بالا ببرید و از سرقت اطلاعات و خسارات احتمالی پیشگری کنید:

استفاده از گوشی های روت نشده

همان طور که گفته شد گوشی های آیفون در صورتی که قفل شکسته نباشند؛ ایمنی بیشتری دارند. همچنین استفاده از گوشی های اندرویدی روت شده، به منزله صدور مجوز برای دسترسی هکرها به کدهای دستگاه و تغییر آن است. بدین منظور می توانید با استفاده از راه های حذف روت اندروید پیش بروید و از شنود موبایل همسر جلوگیری شود. 

استفاده از آنتی ویروس

نصب آنتی ویروس تا حدودی از نفوذ بدافزارها در گوشی های هوشمند جلوگیری می کند.

جان کلام

تولید کننده های گوشی های هوشمند سودهای زیادی را به واسطه ساخت این نوع گوشی ها به دست می آورند. فعال کردن میکروفن ها می تواند به سود آن ها بیافزاید. شما برای استفاده از برنامه شنود مکالمات همسر رایگان باید پیام تبریکی را جایگزین پیام فعال کردن میکروفن کنید که فرد با قبول کردن آن دسترسی شنود موبایل همسر و ضبط مکالمه مخفی همسر به شما داده شود. البته لازم به ذکر است که وبسایت اسپای 24 دارای برنامه های برای شنود صدای همسر 24 ساعته است.

منبع: www.rosen.com

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا