فناوری

شکستن رمز فایل rar با روش های متنوع

چگونه رمز فایل rar را بشکنیم ؟ آیا میدانستید که شکستن رمز فایل rar امکان پذیر است؟ یکی از بهترین نرم افزار هایی که طراحی شده است را می توان نرم افزار پیدا کردن رمز فایل rar معرفی کرد، با استفاده از این نرم افزار مشکل بسیاری از افراد در به دست آوردن اطلاعات حل شده است، اگر شما نیز از افرادی هستید که از خود سوال می کنید چگونه رمز فایل rar را بشکنیم ؟ برای پیدا کردن پاسخ سوال خود این متن را در SPY24 مطالعه کنید.

فایل rar  چه کاربردی دارد ؟

برخی از افراد نسبت به کاربرد فایل rar در کامپیوتر آگاهی ندارند، شما با استفاده از فایل rar به راحتی می توانید حجم اطلاعات موجود در دستگاه خود را کم کنید تا حافظه بیشتری در دستگاه برای کار شما وجود داشته باشد، برای مثال اگر شما قصد ارسال 50 فایل ورد را به یک فرد دیگر واتساپ دارید، می توانید این 50 فایل را در یک فایل rar قرار دهید و با کمترین حجم ممکن ارسال کنید.

شکستن رمز فایل

چرا روی فایل rar رمز قرار می دهند ؟

یکی از مزیت های اصلی فایل های rar قرار دادن رمز روی فایل است، شما می توانید در این فایل ها پس از قراردادن اطلاعات خود یک رمز قرار دهید تا شخصی به جز افرادی که نسبت به رمز آگاهی دارند نتواند وارد فایل شود، این رمز می تواند از عدد، حروف کوچک، حروف بزرگ تشکیل شده باشد، در واقع هدف اصلی قرار دادن رمز روی فایل افزایش امنیت فایل مورد نظر می باشد، شما با گذاشتن یک رمز می توانید اطلاعات شخصی خود را حفظ کنید.

فراموش کردن رمز فایل rar 

یکی از بزرگترین مشکلات در استفاده از فایل های کاهش دهنده حجم  را می توان فراموش کردن رمز فایل rar معرفی کرد، برای مثال ممکن است شما یک فایل ایجاد کنید و اطلاعات بسیار مهمی را در آن به همراه یک رمز قرار دهید اما به دلیل اینکه رمز را فراموش کرده اید نمی توانید وارد فایل شوید یا اطلاعات برای شخص دیگر ارسال کنید، در زمان قدیم در این موقعیت شما اطلاعات خود را به صورت کامل از دست داده بودید اما با گذشت زمان برای شکستن رمز فایل rar روش های متنوعی طراحی شده اند که شما می توانید از آنها استفاده کنید.

فراموش کردن رمز فایل

شکستن رمز فایل rar

برای شکستن قفل فایل rar روش های متنوعی وجود دارد که در این قسمت بیان شده است :

1 ــ حدس زدن رمز و امتحان کردن رمز های متنوع :

یکی از راه های همیشگی برای پیدا کردن رمز عبور را می توان حدس زدن رمز عبور معرفی کرد، شما می توانید برای شکستن رمز فایل rar به راحتی تمامی رمز هایی که از قبل برای رمز گوشی همراه، رمز کارت عابر بانک و… استفاده میکردید را استفاده کنید، امکان اینکه یکی از این رمز در ترکیب رشته ای درست باشد، زیاد است.

همچنین شما می توانید از اطلاعات مهم خود مانند سال تولد خانواده یا خود نیز استفاده کنید، زیرا در بسیاری از شرایط استفاده از نام عزیزان، سال تولد، شماره تلفن همراه و… برای رمز گذاری ممکن می باشد، برای مثال از این رمز ها می توان به 1234، 11111، 1234567، اسم حیوان خانگی، اسم ماشین مورد علاقه، اسم خود، اسم عزیزان، اسم آهنگ، کتاب و… اشاره کرد.

فایل های کاهش دهنده حجم

2 ــ شکستن رمز فایل rar با استفاده از اینترنت :

یکی از راه های قطعی برای شکستن رمز فایل rar را می توان استفاده از اینترنت است، قابل ذکر است که شکستن رمز فایل rar با استفاده از اینترنت کاملا رایگان می باشد و شما نیاز به پرداخت هزینه ندارید، تنها کافی است که یک سایت معتبر برای شکستن رمز فایل rar پیدا کنید و فایل مورد نظر را در آن قرار دهید، پس از چند دقیقه بدون هیچ حدس و گمان یا تلاشی از طرف شما فایل بدون رمز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

روش شکستن رمز فایل rar با استفاده از اینترنت :

1 ــ وارد سایت می شوید .

2 ــ قابل خود را در سایت دانلود می کنید و روی آن کلیک می کنید تا قفل بودن آن مشخص شود.

3 ــ روی گزینه فراموش کردن رمز فایل کلیک می کنید.

4 ــ سایت شروع به فعال و تبدیل پسوند های فایل به یکدیگر خواهد کرد.

5 ــ شکستن رمز فایل rar

6 ــ شما می توانید در نهایت فایل مورد نظر را بدون رمز در اختیار داشته باشید.

حریم خصوصی فایل های rar :

برای شکستن رمز فایل rar به این نکته دقت داشته باشید که اگر اطلاعات مهم یک اداره، شرکت، اطلاعات تجاری ، اطلاعات شخصی بسیار مهم در فایل دارید از سایت های غیر معتبر برای شکستن رمز استفاده نکنید زیرا اطلاعات شما ممکن است در سایت مورد نظر ذخیره شود و امنیت اطلاعات شما با خطر مواجه شود.

روش شکستن رمز فایل

3 ــ از بین بردن رمز فایل rar با استفاده از کامپیوتر :

در صورتی که اطلاعات موجود در فایل بسیار مهم باشند ، همانطور که بیان شد قرار دادن اطلاعات در سایت های مختلف می تواند خطرناک باشد، به همین دلیل پیشنهاد می شود که از روش هک رمز فایل rar با استفاده از خود کامپیوتر استفاده کنید در این روش شما باید یک نرم افزار هک رمز فایل روی کامپیوتر خود نصب کنید، پس از اینکه نرم افزار با کارایی بالا و مطمئن روی گوشی همراه یا لپتاپ خود نصب کردید ، می توانید به کمک آن فایل را باز کرده و رمز را از بین ببرید، همچنین اطلاعات شما به جز کامپیوتر در هیچ کجا ذخیره نخواهد شد.

آیا می توان با گوشی رمز فایل rar را از بین برد ؟

یکی از روش های از بین بردن رمز فایل rar استفاده از گوشی همراه می باشد، اگر شما یک فایل rar را از اینترنت دانلود کنید و فایل مورد نظر رمز داشته باشد، به راحتی می توانید با استفاده از نرم افزار های شکستن رمز فایل rar اندروید رمز آن را از بین ببرید.

وارد یکی از برنامه های دانلود نرم افزار شوید و اسم شکستن رمز فایل zip را وارد کنید، سپس در بین برنامه های پیشنهاد یک برنامه معتبر و محبوب را دانلود کنید (برنامه نظارت بر گوشی فرزندان اسپای 24) ، پس از دانلود و نصب فایل مورد نظر را در برنامه قرار دهید و روی کلمه فراموش کردن رمز ورود کلیک کنید، پس از چند دقیقه مانند نرم افزارهایی که روی کامپیوتر نصب می شوند، فایل بدون هیچگونه رمز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

چگونه رمز فایل rar را بشکنیم

نکته :

برای شکستن رمز فایل rar به هیچ عنوان از برنامه های غیر معتبر استفاده نکنید، برخی از برنامه ها به صورت ناخودآگاه سیستم کامپیوتر شما یا سیستم گوشی همراه شما را آلوده می کنند و در نهایت سیستم دچار ویروس می شود، ویروس در سیستم نه تنها اطلاعات فایل rar را به صورت کامل از بین می برد بلکه باعث می شود تا اطلاعات کامپیوتر یا گوشی همراه شما نیز غیر قابل استفاده باشند.

زمان مورد نیاز برای از بین بردن رمز فایل rar چقدر است ؟

زمان از بین بردن رمز فایل rar به روش مورد استفاده شما برای از بین بردن رمز بستگی دارد، در برخی از مواقع از بین بردن رمز فایل تنها چند ثانیه زمان بر خواهد بود اما در یک روش ممکن است یک ساعت زمان بر باشد، برای مثال اگر شما از روش های آنلاین برای شکستن رمز فایل rar استفاده کنید، می توانید در چند ثانیه رمز فایل خود را پیدا کنید اما اگر از نرم افزار های غیر معتبر با کارایی پایین برای پیدا کردن رمز فایل rar استفاده کنید، فرآیند شکستن رمز ممکن است حتی یک ساعت زمان بر باشد. به همین دلیل در زمان انتخاب روش شکستن رمز شما باید به عوامل متفاوت مانند روش مورد استفاده برای پیدا کردن رمز، اطلاعات موجود در فایل، میزان اهمیت امنیت فایل، مدت زمان مورد نیاز برای هک کردن رمز و… دقت داشته باشید تا با هیچ مشکلی در زمان هک رمز روبرو نشوید.

از بین بردن رمز فایل rar

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا