اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

شگفت انگیز ترین نرم افزار های ردیابی موبایل را بشناسید!

نرم افزار ردیابی شماره موبایل اندروید اگر گوشی اندروید شما گم شده و یا به سرقت رفته است، بهترین اپلیکیشن ردیاب گوشی در این زمینه استفاده از “دستگاهم را پیدا کن” (Find My Device) می باشد. این قابلیت از طریق جیمیل (Gmail) گوشی اندروید شما را ردیابی کرده و استفاده از قابلیت دستگاهم را پیدا کن ملزم به برقراری یک سری شرایط می باشد، از جمله: فعال کردن جیمیل روی گوشی اندرویدی خود، فعال کردن دسترسی به اینترنت و مکان یابی گوشی. شما می توانید آموزش کامل این مطلب را در این لینک بخوانید:آموزش ردیابی گوشی اندروید با ویژگی  “دستگاهم” را پیدا کن علاوه بر این برای ردیابی گوشی های سامسونگ نیز قابلیت منحصر به فردی به نام “یافتن تلفن من” Find My Mobile در دسترس می باشد که می توانید برای ردیابی گوشی سامسونگ خود از آن استفاده کنید.

شگفت انگیز ترین نرم افزار های ردیابی موبایل را بشناسید!
شگفت انگیز ترین نرم افزار های ردیابی موبایل را بشناسید!

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

نرم افزار ردیابی شماره موبایل آیفون

برای ردیابی گوشی آیفون، شما می توانید از قابلیت مهمی که این پلتفرم در اختیار شما قرار داده است بهره مند شوید. از طریق قابلیت Find My iPhone به معنی ” آیفون من را پیدا کن!” شما می توانید گوشی آیفونتان را ردیابی کنید. در کنار این قابلیت کاربردی شما می توانید در صورتیکه گوشی شما هنوز به اینترنت متصل باشد، برای گوشی خود پیام ارسال کنید و یا اطلاعات خود را جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی از راه دور پاک نمایید. 

نرم افزار ردیابی شماره موبایل آیفون
نرم افزار ردیابی شماره موبایل آیفون

بهترین نرم افزار ردیابی شماره موبایل چیست؟

همیاب۲۴ با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و با همکاری اصناف و کلانتری های سراسر کشور، در خصوص تسهیل و تسریع فرآیند ردیابی گوشی، بستری مناسب فراهم کرده است. همیاب۲۴– از طریق همکاری با اپراتورها، دادگستری‌ها، کلانتری‌ها و اصناف موبایل و کامپیوتر سراسر کشور- به سرعت و از راه قانونی دستگاه گمشده یا سرقت شده شما را ردیابی می کند. جهت فعال شدن فرآیند ردیابی، شماره IMEI گوشی را در اپلیکیشن ردیاب گوشی همیاب۲۴ ثبت نمایید تا ردیابی گوشی گمشده یا سرقتی شما فعال گردد. از این طریق علاوه بر ردیابی گوشی شما در اپراتورهای مخابراتی، با اطلاع رسانی کشوری از خرید و فروش و خارج شدن گوشی از مرزهای کشور جلوگیری می شود، بین تمام کالاهای پیدا شده سراسر کشور، کلانتری ها و بازرسی های مرزی جستجو شده و به شما اطلاع داده می شود.

بهترین نرم افزار ردیابی شماره موبایل با همیاب 24

  • ثبت کالای پیدا شده
  • اعلام سرقت و ردیابی کالای سرقتی
  • جستجوی کالای سرقتی در بین کالاهای پیدا شده سراسر کشور و کلانتری ها
  • استعلام توعمان طرح رجیستری و سرقتی بودن موبایل، تبلت و لپ تاپ
  • بیمه موبایل تبلت و لپ تاپ
  • اطلاع رسانی به فروشگاه‌ها، اصناف و کلانتری های سراسر کشور جهت جلوگیری از خرید و فروش و خروج کالای سرقتی از مرز

ردیابی شماره موبایل از طریق imei

  1. نرم افزار ردیابی شماره موبایل همراه اول: هت ردیابی گوشی مفقودی یا دزدیده شده خود از طریق اپرتور همراه اول می توانید، از سرویس هایی که این اپراتور بدین منظور ارایه داده است استفاده نمایید. برای استفاده از این سرویس ابتدا باید برای سوازاندن سیم کارت فعال روی گوشی اقدام نمایید. سپس شماره IMEI گوشی که بر روی جعبه گوشی مندرج شده را از طریق خطوط همراه اول، با یکی از روش های زیر ارسال و سرویس ردیابی گوشی همراه اول را فعال نمایید.
  • ارسال شماره IMEI گوشی از طریق شماره گیری کد # شماره سریال *۲۱۴۱* ۱۱۱*
  • از طریق سامانه جامع پیامکی خدمات همراه اول با ارسال ۲۱۴۱ به شماره ۱۱۱
  1. نرم افزار ردیابی شماره موبایل رایتل: برای ردیابی گوشی سرقتی یا گمشده از طریق اپراتور رایتل، مراحل زیر را دنبال کنید:

–  جهت جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی ابتدا نسبت به مسدود کردن سیم‌کارت اقدام نمایید.

–      شماره IMEI دستگاه خود را به سرشماره ۶۱۰۱ پیامک کنید.

  • پس از ثبت موفق شماره سریال از شما درخواست می‌شود تا در صورتی‌که در زمان مفقودی دستگاه از سیم‌کارت رایتل استفاده می‌کردید شماره‌ آن را ارسال و در غیر اینصورت، عدد ۰ را ارسال فرمایید.
  • سپس باید یکی از بازه‌های زمانی اشاره شده در زیر را جهت ردیابی دستگاه خود انتخاب کنید:

عدد ۱: از ۱۰ روز گذشته تا ابتدای روز جاری (هزینه ۱۰۰۰ ریال)
عدد ۲: از ابتدای روز جاری تا ۱۰ روز آینده (هزینه ۱۰،۰۰۰ریال)
عدد ۳: از ۱۰ روز گذشته تا ۱۰ روز آینده (هزینه ۱۱،۰۰۰ ریال)

  1. نرم افزار ردیابی شماره موبایل ایرانسل: شرکت ایرانسل سامانه پیامکی #۶۱۰۱* را جهت ردیابی گوشی های مفقودی/ سرقتی در اختیار مشترکان قرار داده است.
  • ابتدا درخواست مسدودی یا سوزاندن سیم کارت فعال روی گوشی گمشده یا دزدیده شده را به اپراتور خود بدهید.
  • 5 روز پس از مسدود شدن خط، کد #۶۱۰۱* را از یک خط ایرانسلی شماره‌گیری نمایید. نتیجه ردیابی پس از ۴۸ ساعت برای شما ارسال خواهد شد.
  • در صورت مثبت بودن نتیجه ردیابی، شما می توانید سایر مراحل را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنید و در صورتی که نتیجه ردیابی شما منفی بود، باید حداقل ۵ روز پس از دریافت پیامک اول مجدداً درخواست ردیابی خود را ثبت کنید. برای اطلاعات بیشتر می توانید مطلب نحوه ردیابی گوشی سرقتی توسط اپراتور ایرانسل را مطالعه کنید.

نرم افزار ردیابی شماره موبایل و ریجستری گوشی نو و دست دوم

*گوشی نو:

۱- استعلام اصالت شناسه گوشی تلفن همراه قبل از پرداخت هزینه از طریق شماره گیری #۷۷۷۷* (گزینه استعلام اصالت) یا از طریق پیامک ۷۷۷۷

۲- حصول اطمینان از وجود کارت گارانتی و کد فعالسازی غیر قابل رویت درج شده روی کارت گارانتی به همراه جعبه گوشی.

۳- پس از حصول اطمینان از قانونی بودن و نو بودن گوشی و خرید، انجام عملیات فعالسازی از طریق شماره گیری #۷۷۷۷* (گزینه فعالسازی) یا از طریق سایت همتا.

*گوشی دست دوم:

۱- استعلام اصالت شناسه گوشی تلفن همراه قبل از پرداخت هزینه از طریق شماره گیری #۷۷۷۷* (گزینه استعلام اصالت) یا از طریق پیامک ۷۷۷۷

۲- الزام انجام عملیات انتقال مالکیت از فروشنده به خریدار از طریق شماره گیری #۷۷۷۷* و فعال کردن گزینه انتقال مالکیت یا از طریق ورود به سایت همتا [email protected] توسط فروشنده.

۳- ارسال پیامک حاوی کد فعالسازی به شماره تلفن خریدار و انجام عملیات فعالسازی توسط خریدار.

نکته قابل توجه:  در صورتی که برای گوشی های قدیمی و یا گوشی هایی که قبل از طرح فعال بوده اند اقدام به انتقال مالکیت می کنید، می بایست در ابتدا شناسه دستگاه از طریق شماره گیری #۷۷۷۷* یا سایت همتا، گزینه افزودن دستگاه، در کارتابل فروشنده یا انتقال دهنده ثبت و سپس عملیات انتقال مالکیت انجام شود.

نحوه انتقال مالکیت از طریق کد دستوری #۷۷۷۷*:

باید با استفاده از یک تلفن همراه و با همان سیمکارتی که پیش از این روی تلفن همراهی که قصد فروشش را دارد، قرار گرفته است، کد دستوری #۷۷۷۷* را شماره‌گیری کرده و در ادامه عدد مربوط به گزینه «انتقال مالکیت» یعنی عدد ۳ را ارسال کند. در ادامه لازم است شناسه IMEI تلفن همراه را وارد کند. درصورتیکه شناسه IMEI گوشی را قبلاً از طریق فرآیند افزودن دستگاه [که در ادامه توضیح داده خواهد شد] وارد کارتابل خود کرده باشد، در این مرحله شناسه قابل مشاهده است و می توان آن را انتخاب  کرد.

در مرحله بعد لازم است شماره سیمکارت فردی که قصد انتقال مالکیت به او وجود دارد، وارد شود. پس از تائید اطلاعات وارد شده، پیغامی مبنی بر ارسال کد فعالسازی به شماره سیمکارت خریدار نمایش داده می‌شود. درنهایت شخص خریدار باید با استفاده از کد فعالسازی دریافتی، تلفن همراه را برای شماره سیمکارت خود فعال کند.

ویژگی نرم افزار ردیابی شماره موبایل

  • شماره‌گیر قدرتمند نرم افزار ردیابی شماره موبایل
  1.  پیام‌رسانی سریع – اشتراک‌گذاری مکان، شکلک و وضعیت در پیام Flash به دوستان
  2.  با نرم افزار ردیابی شماره موبایل می‌توانید کسانی که با شما تماس می‌گیرند را شناسایی کنید.
  3. مشاهده اسامی شماره‌های ناشناس در تاریخچه تماس
  4. ضبط تماس‌های تلفنی مهم و ذخیره آنها در تلفن خود
  5. مسدودسازی افراد مزاحم و تماس‌های تبلیغاتی
  6. پشتیبان‌گیری از سابقه تماس، مخاطبین، پیام‌ها و تنظیمات در گوگل درایو
  • پیام‌رسانی هوشمند نرم افزار ردیابی شماره موبایل
  1. مسدودسازی بر اساس نام و سری شماره
  2. شناسایی خودکار پیامک‌های ناشناس
  3.  مسدودسازی خودکار پیامک‌های اسپم و تبلیغاتی

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا