امنیت سایبری (Cyber Security)

علت نصب نشدن اسنپ چت

7 روش برای حل مشکل تکمیل ثبت نام در اسنپ چت

اسنپ چت برنامه ای جذاب است که با استفاده از آن می توانید به راحتی عکس و فیلم را به صورت اسنپ برای دوستان خود ارسال کنید، این عکس ها و فیلم ها برای چند ثانیه ظاهر می شوند و سپس ناپدید می شوند. این اپلیکیشن نیز شبیه به مابقی پیام رسان ها مراحل متعددی برای ثبت نام دارند ما در این مقاله تمامی مراحل به علاوه راه حل مشکل ثبت نام کاربران ایرانی را نیز کامل شرح داده ایم.

حل مشکل ثبت نام در اسنپ چت (snapchat) و نحوه نصب و کار با آن

How to fix ‘Snapchat login temporarily failed’ error and sign up problem

یکی دیگر از برنامه های پرطرفدار برای ارسال عکس و فیلم اسنپ چت است که در ادامه با آن آشنا خواهید شد. اما قبل از آموزش استفاده از آن در ایران ، مشکلاتی در زمینه نحوه عضویت، عدم راه اندازی و مشکل ثبت نام در اسنپ چت وجود دارد که ابتدا به بررسی روش های حل این مشکل می پردازیم:

نحوه عیب یابی نصب و ثبت نام اسنپ چت

اگر مطمئن هستید که گوشی شما به اینترنت متصل است و ایرادی ندارد و اسنپ چت شما اینترنت وای فای در خانه یا محل کارتان راه اندازی نکرده است یا برای ثبت نام مشکل دارید، روش های زیر را امتحان کنید:

روش 1: زبان سیستم عامل گوشی را تغییر دهید

توصیه می کنیم قبل از ثبت نام و باز کردن برنامه زبان اصلی تلفن خود به انگلیسی تغییر دهید.

روش 2: از برنامه های تغییر IP استفاده کنید

اگر نمی توانید از طریق IP اینترنتی خود به اسنپ چت دسترسی داشته باشید و در آن ثبت نام کنید، می توانید IP اینترنت خود را از برنامه هایی مانند Hotspot Shield و سایر تغییر دهنده های IP رایگان تغییر دهید و سپس آن را انتخاب کنید.

روش 3: از نسخه های قدیمی برنامه برای ثبت نام استفاده کنید

برخلاف توصیه همیشگی ما برای استفاده از آخرین نسخه برنامه، در صورتی که در حین ثبت نام کد ثبت نام برای شما ارسال نشد یا با خطاهای مشابه Snapchat login temporarily failed مواجه شدید می توانید از نسخه های قدیمی برای ثبت نام استفاده کنید. می توانید برنامه را در سایت های مشابه apkmirror جستجو و دانلود کنید.

علت نصب نشدن اسنپ چت

روش 4: از نسخه رسمی استفاده کنید

اگر روش بالا جواب نداد، پیشنهاد می کنیم ابتدا کش گوشی خود را پاک کنید، اپلیکیشن sanpchat را حذف کنید و سپس برنامه رسمی را از گوگل پلی دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید. حالا دوباره برنامه را ثبت یا نصب کنید.

روش 5: به حساب Google خود وارد شوید

در گوشی های اندروید، قبل از ثبت نام در اسنپ چت، مطمئن شوید که وارد حساب کاربری گوگل (Google Account) خود شده و آن را تایید کنید.

روش 6: کش اسنپ چت و سرویس گوگل پلی اندروید را پاک کنید

برای پاک کردن کش برنامه اسنپ چت ابتدا به تنظیمات گوشی بروید و برنامه اسنپ چت را انتخاب کنید و بخش تنظیمات این برنامه را باز کنید.سپس Storage option را انتخاب کنید و سپس گزینه Clear Cache را انتخاب کنید. همچنین موارد بالا را برای گزینه Google Play Services نیز انجام دهید.

روش 7: مطمئن شوید که Google Play به درستی کار می کند

در روش آخر پیشنهاد می کنیم برای اجرای صحیح اسنپ چت در اندروید به این سرویس در تنظیمات اندروید > استفاده از داده > خدمات گوگل بروید.

 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا