امنیت سایبری (Cyber Security)

فراموش کردن رمز دو مرحله ای تلگرام

برای بازیابی رمز دوم تلگرام چه باید کرد؟ آیا امکان ریست و بازیابی پسورد اکانت بدون ایمیل و پسورد وجود دارد؟ اینها سوالاتی است که ممکن است زیاد با آن برخورد کرده باشید و از خود بپرسید این چه مزخرفی است اما اینطور نیست!! یکی از قابلیت های خوب تلگرام برای جلوگیری از دسترسی افراد سودجو به اکانت شما، قابلیت دوم پسورد تلگرام است. یعنی زمانی که وارد حساب کاربری خود می شوید کد ارسال شده به خط خود را وارد می کنید و در مرحله بعد باید رمز دومی را که قبلا برای خود تعیین کرده اید وارد کنید.

اما در صورت فراموشی رمز دوم تلگرام چه باید کرد؟ همانطور که احتمالا می دانید این رمز عبور مانند رمز اول به خط شما ارسال نمی شود و فقط باید آن را به خاطر بسپارید، نمی توانید وارد تلگرام شوید و اکانت خود را حذف کنید. با ما همراه باشید تا این مشکل را حل کنیم.

1- شکستن تایید دو مرحله ای تلگرام (لاگین نیستید)

این روش ریست برای کسانی است که در حال حاضر به اکانت خود دسترسی ندارند (اگر اکانت هستید از روش دوم استفاده کنید) حالا به دلایلی رمز دو مرحله ای را فراموش کرده اید و باید کد فعال سازی تلگرام را بازیابی کنید. لطفاً توجه داشته باشید که وقتی روی ایمیلی که قبلاً وارد کرده‌اید، یعنی Forgot Password را بزنید، تلگرام برای شما ایمیلی ارسال می‌کند که در آن می‌توانید رمز دوم تلگرام را بازیابی کنید، اما اگر قبلاً ایمیلی وارد نکرده باشید،در ادامه اموزش با ما همراه باشید.

ریست اکانت تلگرام (مناسب برای کسانی که ایمیل بازیابی دریافت نمی کنند)

اگر برای رمز عبور ۲ مرحله‌ای خود ایمیل بازیابی تنظیم نکرده‌اید، دیگر به حساب خود دسترسی نخواهید داشت و باید حساب خود را بازنشانی کنید. ابتدا بشمارید و رمز اول را وارد کنید و رمز عبور (همان رمز دوم) را مانند تصویر زیر وارد کنید. روی Forgot Padword اینجا کلیک کنید.

WhatsApp Image 2022 05 09 at 11.14.38 PM

پس از انجام مراحل بالا، در این مرحله باید Reset My Account را بزنید.

WhatsApp Image 2022 05 09 at 11.14.40 PM

 سپس روی RESET ACCOUNT بزنید

WhatsApp Image 2022 05 09 at 11.14.40 PM 1

3. وارد مرورگر Safari شده و URL ذخیره شده را در نوار آدرس قرار دهید.

WhatsApp Image 2022 05 09 at 10.21.32 PM 1

پس از تنظیم مجدد، می توانید بلافاصله پس از کادر نام و نام خانوادگی وارد شوید و همچنین ممکن است بگوید که حساب شما پس از 7 روز بازنشانی خواهد شد.

قبل از انتخاب این گزینه باید بدانید که می توانید با تنظیم مجدد وارد تلگرام خود شوید، اما تمام چت ها، گروه ها، کانال ها، پیام ها، عکس ها و …. پاک می شود.

با انتخاب گزینه ریست قرمز، اکانت شما بعد از ۷ روز دوباره قابل استفاده است، این زمان ها هفت روز است تا در تلگرام هک نشوید.اگر ریست کردید و قبل 7 روز رمز یادتون اومد با ورود به اکانتتون عملیات ریست به صورت خودکار غیر فعال میشود

2- شکستن تایید دو مرحله ای تلگرام (شما در اکانت خود هستید)

این روش برای کسانی که در اکانت خود دارند و رمز دو مرحله ای را فراموش کرده اند مفید است و اگر روزی تلگرامشان پاک شود دچار مشکل می شوند پس ابتدا تلگرام خود را آپدیت کرده و وارد تنظیمات آن شده و به Twe-step Verification بروید

WhatsApp Image 2022 05 09 at 11.14.41 PM
WhatsApp Image 2022 05 09 at 11.14.41 PM 1

خوب، رمز عبور را به خاطر نمی آورید، پس رمز عبور یا فراموش کردن رمز عبور روی پایین صفحه کلیک کنید.

اگر ایمیل دارید و دسترسی دارید، سریع به صندوق ورودی ایمیل خود رفته و کد بازیابی را در اینجا وارد کنید. اگر ایمیل ندارید یا به آن دسترسی ندارید Having trouble accessing your email را بزنید و روی Reset ضربه بزنید و در صورت وجود رمز عبور پس از 7 روز بازنشانی می شود و می توانید رمز عبور جدیدی انتخاب کنید. هیچ یک از اطلاعات و مکالمات شما به این راحتی پاک نمی شود.

WhatsApp Image 2022 05 09 at 11.14.41 PM 2

پسورد دوم تلگرام را بدون ایمیل بازیابی کنید

این روش بازنشانی حساب فقط برای افرادی قابل انجام است که اولین رمز عبور خود را دارند (همان کد ارسال شده به سیم کارت) یعنی اگر به سیم کارت خود دسترسی ندارید نمی‌توانید از این روش استفاده کنید و افراد دیگر هم تا رمز اول شمارو نداشته باشند نمی‌توانند به تلگرام شما دست پیدا کنند.

اگر اطلاعات برای شما بسیار مهم است و نمی خواهید آن را به راحتی از دست بدهید، عجولانه تصمیم نگیرید. بعداً می توانید رمز عبور را به خاطر بسپارید و محتوای شما از بین نمی رود! چیزهای مورد علاقه خود را از تاریخ تولد تا نام حیوان خانگی و برنامه تلویزیونی آزمایش کنید، شاید یکی از آنها رمز عبور شما باشد!

ضمن فعال کردن تأیید دو مرحله‌ای ایمیل موجود برای بازیابی رمز عبور، توصیه می‌شود آن را مشخص کنید تا در صورت فراموش کردن آن، مجبور نباشید تمام چت‌ها، گروه‌ها و کانال‌های حساب خود را بازنشانی و حذف کنید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا