برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

فروش گوشی ورتو کپی سیگنچر

قیمت گوشی ورتو Vertu Signature S. طرح اصل شبیه سازی شده گوشی موبایل ورتو قیمت گوشی ورتو. امروز قصد داریم یک گوشی باکیفیت از سری کپی سیگنچر فروش گوشی ورتو کپی

قیمت گوشی vertu signature s – فروش گوشی ورتو کپی

فروش ویژه گوشی موبایل طرح اصلی  Vertu Signature S قیمت گوشی ورتو

طرح اصل شبیه سازی شده گوشی موبایل ورتو سیگنچر اس فروش گوشی ورتو کپی

امروز قصد داریم یک گوشی باکیفیت از سری گوشی‌های طرح اصلی را به شما معرفی کنیم. اگر نمی‌دانید گوشی طرح اصل به چه معنا است؛ اینجا را بخوانید.

آیا در مورد گوشی‌های لوکس شرکت VERTU چیزی شنیده‌اید؟! Vertu یک شرکت انگلیسی است که در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی موبایل‌های دست‌ساز لوکس و بسیار گران قیمت فعالیت می‌کند. گوشی‌های ۲۰ میلیون تومانی به بالا!!

شبکه ۲GGSM 850 / 900 / 1800 / 1900
شبکه ۳GUMTS 850 / 2100
تاریخ معرفی۲۰۰۷
وضعیتموجود در بازار. عرضه شده در اکتبر ۲۰۰۸
اندازه ورتو Signature S

ابعاد۱۳۰x42x13 میلیمتر, ۶۵ سی سی
وزنFrom 166 گرم to 238 گرم
صفحه نمایش ورتو Signature S

نوعTFT, با ۱۶ میلیون رنگ
اندازه۲۴۰×۳۲۰ پیکسل, ۲٫۰ اینچ
– Scratch-resistant surface
زنگ ورتو Signature S

انواع زنگویبریشن; پلی فونیک, MP3 زنگ
اسپیکر
حافظه ورتو Signature S

دفتر تلفن‬۲۰۰۰ مورد
حافظه تماس ها
داخل دستگاه۴ گیگابایت
کارت حافظه
امکانات ارتباطی قیمت گوشی ورتو Signature S

GPRS
HSCSD
EDGE
۳Gدارد, ۳۸۴ kbps
شبکه بی سیمWi-Fi 802.11 b/g
بلوتوث
مادون قرمز
USBدارد, microUSB
دوربین ورتو قیمت گوشی ورتو

No
دیگر امکانات ورتو Signature S

پیغام رسانیSMS, MMS, Email
مرورگر وبWAP, xHTML
رادیو
بازی ها
رنگ بندیطلایی سفید, طلایی زرد, نقره‌ای ضدزنگ
زبانهاانگلیسی, فرانسوی, ایتالیایی, آلمانی, اسپانیایی, چینی
موقعیت یاب (GPS)
جاوا
– Organizer
– Vertu Fortress Wireless synchronization service
– Vertu Concierge service
– Front made of sapphire
– ۴٫۷۵ carats ruby bearings for the keys
– Voice memo
– T9
باطری قیمت گوشی ورتو

Standard battery, Li-Ion
زمان آماده باشتا ۳۰۰ ساعت
زمان صحبتتا ۵ ساعت (۲G) / تا ۳ ساعت (۳G)
صالت گوشی طرح – High Copy
شرکت سازنده ورتو – Vertu
رنگ مشکی
شارژر دارد
هندزفری دارد
گارانتی ندارد
فروش یک گوشی خاص و لوکس ، برای اونهایی که می خوان متفاوت باشند .

گوشی ورتو یک گوشی خاص و زیبا و به قولی لوکس می باشد که طرفداران خاص خودش را دارد .
این گوشی مورد توجه مدیران و افرادی است که می خواهند یک گوشی متفاوت داشته باشند ..
مدل گوشی که مشاهده می کنید signature می باشد .

قیمت گوشی اصلی بین ۱۰/۰۰۰ تا ۱۵/۰۰۰ دلار است .

مدل کپی این گوشی با کیفیت بسیار خوب عرضه شده ، طوری که شما می توانید از این گوشی به عنوان اصلی در بین دوستان و آشنایان خود استفاده کنید .
شما هم اگر دوست دارین یک گوشی لوکس و خاص داشته باشید ، این گوشی کمیاب را از ما تهیه کنید .

این گوشی را می توانید به عنوان هدیه بسیار عالی ، به دوستان خود بدهید .

با جعبه مشکی بسیار شیک و زیبا
دفترچه راهنما
باطری
هندزفری
شارژر و کابل شارژ
نمی‌توان در لیست وسایل شیک و لوکس این عصر نام ورتو را از قلم انداخت. سمبل‌هایی از لوکسی و گرانقیمت بودن این‌روزها پایشان به ایران هم رسیده است که یکی از آنها گوشی‌های ورتو است ولی داستان گوشی‌های ورتو که تبدیل به نماد ثروت شده‌اند چیست؟

به گزارش کلیک، در واقع ورتو Vertu یک شرکت بریتانیایی است که در کار تولید گوشی های دست ساز لوکس است. شرکت ورتو Vertu در اصل توسط شرکت نوکیا در سال ۱۹۹۸ تاسیس شد اما در ماه اکتبر سال ۲۰۱۲ شرکت ورتو به یک بخش خصوصی سوئدی به نام EQT VI فروخته شد. در مورد مبلغ فروش، هرگز چیزی مشخص نشد اما شایعاتی مبنی بر اینکه قیمت قرارداد چیزی در حدود ۲۰۰ میلیون دلار بوده وجود دارد. نوکیا ۱۰ درصد از سهم فروش شرکت ورتو Vertu را هنوز برای خودش دارد. کار بسیار زیرکانه و عاقلانه ای بود چون این برند اکنون نشان داده ارزش این معامله را داشته است.(قیمت گوشی vertu signature s) فروش گوشی ورتو کپی

قیمت گوشی vertu signature s :

آمار خرید و فروش این گوشی‌ها بالاتر از چیزی است که از یک گوشی در این استاندارها انتظار می‌رود، در سال ۲۰۱۳ ، گوشی های ورتو در حدود ۳۵۰ هزار مشتری داشت و در سال ۲۰۱۵ ، شرکت خصوصی EQT ، سهم خودش از ورتو را به یه شرکت سرمایه گذاری هنگ کنگی به نام Godin Holdings فروخت. شرکت ورتو در حال حاضر حدود ۹۰۰ کارمند دارد.

شرکت سازنده گوشی ورتو با ایده ای نشئت گرفته از اندیشه‌ای مبتنی بر پولدار بودن شکل گرفت : « اگه شما می توانید ۲۰ هزار دلار برای یک ساعت شیک پول بدهید، چرا برای یک گوشی شیک ۲۰ هزار دلار ندهید ؟ »

مرکز توجه سازندگان گوشی های ورتو بیشتر برروی کیفیت ساخت، ظاهر فریبنده و لوکس بودن آن است تا مثلا شبیه گلکسی اس ۷ توقع امکانات عجیب و غریب از آن داشته باشند. در واقع آن چیزی که گوشی های Vertu را بیشتر از دیگر گوشی‌ها ارزشمند می‌نماید ”دست ساز بودن ” آن است.

به گفته شرکت ورتو ، تمام مراحل ساخت گوشی های ورتو با دست و بدون دخالت ابزارآلات ماشینی انجام می‌شود.و بهتر است بدانید قطعات این گوشی‌ها درجه یک است و در بعضی از مدل‌های آن از جواهرات بسیار گرانبها استفاده شده است.

دفتر اصلی شرکت ورتو Vertu هم اکنون در انگلستان است ولی دفاتر دیگری هم در شهرهای نیویورک، دبی، مسکو، فرانکفورت، هنگ کنگ، پاریس و سنگاپور هم دارند. ورتو در شهر های مختلف ، فروشگاه های کوچکی دارد که بیشتر این فروشگاه‌ها شبیه جواهر فروشی‌ها هستند. ظاهر گوشی‌های ورتو شما را به یاد گوشی‌های قدیمی نوکیا می‌اندازند ولی با یک بار در دست گرفتن آن کافیست که بدانید ارزش ۱۵تا ۱۶۰ هزار دلاری را که در دست می‌گیرید دارد.

فروش گوشی ورتو کپی سیگنچر , قیمت گوشی ورتو
فروش گوشی ورتو کپی سیگنچر 3

انواع گوشی‌های ورتو

Signature گوشی‌های ورتو به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند. Signature معمولی و دیگری هم ورتو Signature لمسی یا Signature Touch با سیستم عامل اندروید . گوشی ورتو Signature در مدل های مختلفی ارائه میشود مثلا مدل S، مدل Diamond ، مدل کبرا Cobra و … اما ماهیت همگی شبیه به هم می‌باشد. مثلا برروی مدل Diamond یک سری الماس و جواهرآلات کار شده است یا در مدل Cobra بر روی آن یک مار کبرا با جواهر درست شده است. قیمت گوشی ورتو

امکانات گوشی‌های ورتو

در گوشی‌های ورتو خبری از سیستم عامل به آن شکلی که مد نظر شماست نیست، گوشی‌های ورتو دارای ۴ گیگ حافظه داخلی، صفحه نمایش، ورتو Signature دو اینچ و با کیفیت QVGA است. باتری لیتیوم یونی قابل تعویض که می تواند جوابگوی ۵ساعت و نیم مکالمه تلفنی باشد و در حدود ۳۰۰ ساعت در حالت استندبای داشته باشد.

گوشی ورتو Signature Touch دارای سیستم عامل اندروید ۵٫۱ است، پردازنده کوالکام ۸ هسته ای مدل ۸۱۰ ، صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی فول اچ دی با تراکم پیکسلی ۴۲۸ پیکسل در اینچ و محافظ نمایشگر یاقوت کبود است .دوربین اصلی ۲۱ مگاپیکسل و تکنولوژی دو فلشه LED دارد. حافظه داخلی ۶۴ گیگ ، کارت حافظه تا ۶۴ گیگ و حافظه RAM به مقدار ۴ گیگ که در نوع خودش خیلی خوب است. باتری لیتیوم یونی ۳۱۶۰ میلی آمپری و قابلیت شارژ سریع کوالکام ورژن ۲ را داراست.(قیمت گوشی vertu signature s) قیمت گوشی ورتو

قیمت گوشی ورتو -قیمت گوشی vertu signature s 

قیمت‌های گوشیهای ورتو از ۱۵۰۰۰ دلار تا ۱۶۰ هزار دلار است. در حال حاضر گران ترین گوشی ورتو مدل Signature Cobra می‌باشد که در واقع با یک مار کبرا که دور تا دور گوشی را گرفته است، تزئین شده است. اگر بخواهیم علت این قیمت‌های سرسام آور را بگوییم علاوه بر نام برند متوجه جواهرکاری که روی بعضی از این گوشی ها شده است می‌شویم.مطمئنا درباره‌ی گوشی‌های ورتو بیشتر از کارایی گوشی باید به ظاهر و شکل آن پرداخت که برای خریداران آن حائز اهمیت است حالا که پای این گوشی‌ها به طبقه‌ی ثروتمندان ایرانی کشیده شده است توجه مردم هم به این گوشی‌های گرانقیمت جذب شده‌است. باید دید که خبرها از چه قیمتی برای رسیدن یک گوشی از این مدل به ایران می‌دهند گرچه اگر رقم یک و نیم میلیارد تومان به گوشتان خورد زیاد تعجب نکنید.

فروش ویژه گوشی موبایل طرح اصلی  Vertu Signature S

طرح اصل شبیه سازی شده گوشی موبایل ورتو سیگنچر اس

امروز قصد داریم یک گوشی باکیفیت از سری گوشی‌های طرح اصلی را به شما معرفی کنیم. اگر نمی‌دانید گوشی طرح اصل به چه معنا است؛ اینجا را بخوانید.

آیا در مورد گوشی‌های لوکس شرکت VERTU چیزی شنیده‌اید؟! Vertu یک شرکت انگلیسی است که در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی موبایل‌های دست‌ساز لوکس و بسیار گران قیمت فعالیت می‌کند. گوشی‌های ۲۰ میلیون تومانی به بالا!!

از نظر ورتو، زمانی که میلیونرها می‌توانند ۱۰ هزار دلار برای خرید ساعت مچی لوکس و زیبا هزینه کنند، چرا نمی‌توان یک گوشی موبایل ۱۰ هزار دلاری داشت؟! پس تمرکز اصلی بر روی لوکس بودن و ظاهر گوشی است تا امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن. دقیقاً مانند ساعت و زیورآلات بسیار گران‌قیمت.

در ایران مکانی برای فروش گوشی‌های Vertu وجود ندارد؛ ولی افرادی که تمایل داشته باشند می‌توانند در فروشگاه‌های مخصوص ثبت سفارش کنند تا گوشی ورتو برای آن‌ها خریداری و وارد کشور شود.

اشتباه نکنید! قرار نیست ما به شما گوشی چند میلیون تومانی Vertu بفروشیم! ابتدا عکس زیر را ببینید:

همان‌طور که در عکس بالا مشاهده می‌کنید گوشی Vertu مدل Signature S در سایت ebay به قیمت ۲۰ هزار دلار برای فروش قرار داده شده است! یعنی بیش از ۷۰ میلیون تومان!(قیمت گوشی vertu signature s)

خب چه حسی دارید اگر مشابه این گوشی را فقط به قیمت ۲۴۹ هزار تومان خرید کنید!

بسیار شبیه به گوشی اصلی ورتو سیگنچر اس

بدنه فلزی پشت چرمی

آنتن دهی عالی

صفحه نمایش ۲ اینچ نوع TFT

موجودی محدود

خاص ترین گوشی طرح اصلی قیمت گوشی ورتو

نکته مهم: برخی از تصاویر، مربوط به نمونه‌ی اورجینال محصول هستند.

نمونه‌ی طرح اصل که ارسال خواهد شد، ممکن است اندک اختلاف ظاهری داشته باشد.

قیمت گوشی vertu signature s – قیمت گوشی ورتو فروش گوشی ورتو کپی قیمت گوشی ورتو گوشی ورتو سیگنچر


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا