اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

قرارگیری قیمت بیت کوین در سرازیری سقوط

در روزهای اخیر قیمت بیت کوین با ریزش شدیدی مواجه شده است و بسیاری از افراد گمان می کنند که بیت کوین در سرازیری سقوط قرار گرفته است. نظر شما در خصوص این موضوع چیست؟ آیا شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که نسبت به آینده بیت کوین خوشبین نیستید و گمان می کنید که قیمت این رمز ارز به بیست هزار دلار می رسد؟ ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره ریزش های اخیر بیت کوین صحبت کنیم و نکات بسیار جالب و مهمی را درباره این موضوع به شما ارائه دهیم. بنابراین با ما همراه باشید.

نرم افزار کنترل و ردیابی آشنایی با اپلیکیشن های کنترل و ردیابی اندروید

ریزش قیمت بیت کوین در روزهای اخیر

بسیاری از کارشناسان زمانی که قیمت بیت کوین در یک رالی صعودی قرار داشت پیشبینی هایی در خصوص ریزش بیت کوین داشتند و دلایل منطقی را نیز برای این موضوع ارائه می کردند. بیت کوین نیز مانند تمامی سهام موجود در دنیا و تمامی ارزهای دیجیتال دیگر نیازمند اصلاحاتی است که تا بتواند روند صعودی خود را ادامه دهد. زمانی که شما به نمودار سهام و بسیاری از ارزهای دیگر نگاه کنید متوجه می شوید که هیچ نموداری در یک بازه زمانی به صورت یکباره صعود نکرده است و هر صعودی یک اصلاح و حتی شاید یک ریزش شدید را نیز در پی داشته باشد و این مسئله در بازارهای مالی یک مسئله کاملا عادی است. نکته ای که وجود دارد این است که با توجه به افزایش قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در سال های اخیر بسیاری از افراد انتظار دارند که این رمز ارز مسیر صعودی خود را مانند قبل ادامه دهد و همین باور اشتباه باعث شده است تا بسیاری از افراد ریزش بیت کوین را قبول نکرده و حتی نگاه بدبینانه ای نسبت به آن داشته باشند. حال سوالی که پیش می آید این است که آیا این ریزش ها ادامه پیدا خواهد کرد و آیا باید شاهد قیمت های بسیار پایین تر برای این رمز ارز باشیم؟

ریزش قیمت بیت کوین در روزهای اخیر

قیمت بیت کوین

آیا مقدار ریزش بیت کوین طبیعی است؟

یکی از سوالات رایجی که در خصوص ریزش اخیر قیمت بیت کوین بسیاری از افراد می پرسند این است که آیا این ریزش ها در بازارهای مالی و به خصوص بازار ارزهای دیجیتال طبیعی است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که بله این ریزش ها و حتی ریزش های قیمتی شدیدتر از این هم کاملا طبیعی است و اگر به نمودار سال های گذشته بیت کوین نگاهی داشته باشید متوجه می شوید که قبل از صعود قیمتی فوق العاده ای که بیت کوین در سال گذشته داشته باشد ریزش های بسیار شدیدتر نسبت به ریزش اخیر داشته است. بنابراین نگرانی در خصوص سقوط قیمت بیت کوین وجود ندارد و در صورتی که شما تخصص کافی برای انجام معاملات و همین طور سرمایه گذاری روی بیت کوین را داشته باشید می توانید با خیالی راحت فعالیت خود در این بازار را ادامه دهید و بیشترین سود را از این ریزش ها داشته باشید.

آیا مقدار ریزش بیت کوین طبیعی است؟ قیمت بیت کوین

پیش بینی ها در خصوص ریزش قیمتی بیت کوین

بعد از ریزش نسبتا شدیدی که بیت کوین در طی یک شب تجربه کرد بسیاری از کارشناسان و حتی افراد عادی پیشبینی های مختلفی نسبت به این مسئله انجام دادند. برخی از کارشناسان ادعا دارند که به احتمال زیاد قیمت بیت کوین وارد کانال 20 هزار دلار خواهد شد و باید این انتظار را از این ارز دیجیتال داشته باشیم که در ماه های آینده در حوالی این قیمت معامله شود ولی بسیاری از متخصصان دیگر نیز ادعا دارند که این قیمت ها در آینده ای نزدیک برای بیت کوین تبدیل به یک خاطره خواهد شد و قیمت این ارز دیجیتال بدون شک در آینده ای نزدیک بسیار بیشتر از 50 هزار دلار خواهد بود. با توجه به مشاهداتی که در این حوزه داشتیم پیش بینی می شود که قیمت این رمز ارز حداقل برای یک مدت زمان کوتاه در همین حوالی خواهد بود و ریزش یا صعود ناگهانی را در آن تجربه نخواهیم کرد.

پیش بینی ها در خصوص ریزش قیمتی بیت کوین

تاثیر ریزش قیمت بیت کوین روی سایر ارزهای دیجیتال

یکی از مشکلات مهمی که سقوط قیمت بیت کوین در بازار ارزهای دیجیتال به همراه داشته است تاثیر آن روی سایر ارزهای دیجیتال می باشد. این مسئله از دو جهت حائز اهمیت است. اول این که سقوط قیمت بیت کوین باعث شده است تا بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر نیز با ریزش مواجه شوند و حجم زیادی از عرضه در این ارزها به وجود بیاید. مسئله دوم این است که ریزش قیمت ارز دیجیتال بیت کوین اعتماد سرمایه گذاران و معامله گرها را به بازار ارزهای دیجیتال کم کرده است و همین عامل نیز باعث خروج پول از این بازار شده است. تاثیر سقوط قیمتی بیت کوین روی ارزهای دیجیتال باعث شده تا بسیاری از متخصصانی که در این بازارها فعالیت دارند توصیه کنند که تا زمانی که قیمت این ارز دیجیتال به یک ثبات نرسیده است در این بازار فعالیت نکنید. با این حال هنوز هم هستند افرادی که در چنین شرایطی سودهای زیادی از معامله در این بازار به دست می آورند. پس همه چیز به سطح تخصص شما در زمینه بازارهای مالی بستگی دارد.

تاثیر ریزش قیمت بیت کوین روی سایر ارزهای دیجیتال

آیا شاهد تغییر لیدر بازار ارزهای دیجیتال خواهیم بود؟

قرار گرفتن قیمت بیت کوین در سرازیری سقوط گمانه زنی های زیادی را در خصوص بازار ارزهای دیجیتال به وجود آورده است که یکی از مهم ترین آنها تغییر لیدر بازار می باشد. همانطور که می دانید در سال های اخیر قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال وابستگی شدیدی به قیمت بیت کوین داشته است و در حال حاضر نیز شاهد آن هستیم که با کاهش قیمت این ارز دیجیتال بسیاری از رمز ارزهای دیگر نیز با نزول قیمتی مواجه شده اند. ابن مسئله به آن معناست که بیت کوین امروزه به عنوان لیدر این بازار شناخته می شود ولی کاهش شدید قیمت این ارز باعث شده است تا ارزهای بزرگ دیگر و به خصوص اتریوم به عنوان یکی از بهترین جایگزین های بیت کوین برای لیدر بازار بودن شناخته شوند. البته هنوز هم قیمت ارزهای دیجیتال تا حدود زیادی به بیت کوین وابسته است ولی با ادامه پیدا کردن این وضعیت می توان پیشبینی کرد که اتریوم به یکی از لیدرهای اصلی در این بازار تبدیل شود.

 قیمت بیت کوین

ریزش قیمت بیت کوین ادامه پیدا می کند؟

اگر علاقه مند به بازار ارزهای دیجیتال هستید حتما می دانید که امروزه بسیاری از سرمایه گذاران بزرگ در سراسر دنیا علاقه مند به سرمایه گذاری روی بیت کوین شده اند و شاهد آن هستیم که بسیاری از بانک ها و شرکت های بزرگ سرمایه گذاری نیز سرمایه های کلانی را برای سرمایه گذاری روی بیت کوین و بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر تخصیص داده اند. این اعتماد بسیار زیاد شرکت های سرمایه گذاری به بیت کوین باعث می شود تا نسبت به ادامه پیدا کردن روند ریزشی قیمت بیت کوین شک و تردیدهای بسیار زیادی به وجود بیاید. با توجه به این که بسیاری از سرمایه داران بزرگ در کل دنیا روی این ارز سرمایه گذاری های کلانی کرده اند پیش بینی می شود که اجازه کاهش بیشتر قیمت را به این رمز ارز ندهند و به نوعی می توان گفت محدوده 40 تا 50 هزار دلار یک محدوده حمایتی بسیار قدرتمند برای این ارز به شمار می آید. با این حال باید به این نکته دقت کنید که تمامی این موارد صرفا تحلیل و پیشبینی هستند و به هیچ وجه نمی توان به صورت صددرصدی به آنها اعتماد کرد.

ریزش قیمت بیت کوین ادامه پیدا می کند؟

نتیجه گیری و صحبت آخر

بدون شک کاهش قیمت بیت کوین می تواند مشکلات مختلفی را برای فعالین بازار ارزهای دیجیتال به وجود بیاورد ولی با این حال نگرانی های زیادی در این خصوص وجود ندارد چرا که اکثر متخصصان این حوزه آینده ارزهای دیجیتال و به خصوص آینده بیت کوین را بسیار درخشان می دانند و همین عامل نیز باعث می شود تا ریزش های کوچک و یا حتی بزرگ در قیمت این رمز ارز باعث به وجود آمدن نگرانی های گسترده در سرمایه گذاران این ارز دیجیتال نشود. 

بهترین برنامه کنترل گوشی برنامه XSPY


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا