برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

کپی خور کردن xbox one s


پاسخ به پرسش‌های پرتکرار در رابطه با ایکس‌باکس وان کپی‌خور شده در روزهای گذشته پرسش‌های بسیاری در رابطه با نسخه کپی‌خور شده ایکس‌باکس وان مطرح شد. در این مطلب به این سوال‌ها پاسخ‌ داده‌ایم.  كپي خور كردن xbox one s

مطالب مرتبط

_____________________________________________________________________

ایکس باکس وان کپی خور شد

شاید هنوز هم این اعتقاد را داشته باشید که موضوع مطرح شده در رابطه با نسخه کپی‌خور شده ایکس‌باکس وان قابل اطمینان نیست. xbox one s

توضیحات نسبتا کاملی در مطلب قبلی در این مورد داده شد تا علاقه‌مندان با آگاهی کامل اقدام به خرید این محصول کنند.

همچنین توضیح دادیم که این کنسول چه مزیت‌ها و معایبی دارد.

با این وجود هنوز هم ابهاماتی وجود دارد و سوال‌های زیادی در مورد این کنسول مطرح می‌شود.

بر حسب وظیفه به این سوال‌ها پاسخ داده‌ایم تا بیشتر با مزیت‌ها و نکات منفی استفاده از این کنسول آشنا شوید: 

آیا می‌توان از بازی‌ها را بصورت آنلاین انجام داد؟

این مهم‌ترین سوالی است که در مورد کنسول کپی‌خور شده ایکس‌باکس وان مطرح می‌شود و لازم دانستیم در همین ابتدا به آن اشاره کنیم.

پس اگر به انجام بازی‌های آنلاین علاقه دارید و یا از خدمات ایکس‌باکس وان استفاده می‌کنید، دلیلی برای کپی‌خور شدن کنسول شما و یا خرید چنین کنسولی وجود ندارد و حتی نیازی به خواندن ادامه این مطلب ندارید!

در هنگام استفاده از این کنسول نباید به اینترنت متصل شوید و فقط مجاز به اجرای بازی‌ها در حالت آفلاین خواهید بود. درنتیجه از آپدیت‌ها، خدمات ایکس‌باکس لایو و بازی‌های چندنفره آنلاین محروم خواهید شد. 

– اگر با کنسول کپی‌خور شده به اینترنت متصل شویم چه اتفاقی می‌افتد؟ 

در این حالت بازی‌هایتان قفل خواهد شد و قادر به استفاده از آن‌ها نخواهید بود. همچنین احتمال این وجود داردکه کنسول شما از سوی مایکروسافت Ban شود و با این اتفاق دیگر هیچ‌وقت قادر به استفاده از آن نخواهید بود و روشی برای تعمیر آن نیز وجود ندارد و غیرقابل استفاده می‌شود.

xbox one s

– کنسول ایکس‌باکس وان از چه طریقی کپی‌خور شده است؟ 

این کنسول بصورت نرم‌افزاری کپی‌خور شده و شباهتی با روش‌های موجود برای کنسول پلی‌استیشن ۴ ندارد.

لازم به‌ذکر است که سخت‌افزار دستگاه شما به هیچ‌وجه دچار تغییر نمی‌شود. 

– آیا می‌توان از بازی‌های اورجینال در کنسول کپی‌خور شده استفاده کرد؟ 

خیر! چنین ویژگی در این نسخه پیش‌بینی نشده و فقط می‌توانید بازی‌های کپی شده روی کنسول خود را تجربه کنید. 

– آیا می‌توان کنسول را به‌حالت اول برگرداند و بازی‌های اورجینال و چندنفره را روی همان کنسول تجربه کرد؟ 

بله خوشبختانه چنین امکانی برای شما وجود دارد و این یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های کنسول کپی‌خور شده ایکس باکس وان است. شاید بپرسید که چرا این موضوع یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود؟ فرض کنید قصد تجربه مجموعه‌ای از بازی‌های آفلاین را دارید و قرار است برای اولین بار به‌سراغ آن‌ها بروید. می‌توانید با هزینه بسیار پایین تعداد زیادی از این بازی‌ها را تجربه کنید و پس از آن کنسول خود را به‌حالت اول برگردانید و به‌سراغ بازی‌های اورجینال و چندنفره بروید. با توجه به هزینه ۱۰ تا ۱۵ هزار تومانی برای هر بازی (با توجه به پکیج انتخابی شما) این یک تجربه بسیار به‌صرفه خواهد بود و به‌راحتی می‌توانید چندین بازی بزرگ را تجربه کنید. همان‌طور که می‌دانید بازی‌های بزرگ زیادی وجود دارند که هیچ نیازی به اینترنت ندارند و بخش تک‌نفره و داستانی آن‌ها مورد توجه علاقه‌مندان است.

xbox one s review 5d min
کپی خور کردن xbox one s 3

– چگونه می‌توان کنسول را به‌حالت اول برگرداند؟

کافیست کنسول خود را به کارشناسان واحد فنی Pspro تحویل دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کنسول شما را به حالت اولیه بازگردانند. توجه داشته باشید که تمام محتویات کنسول شما از قبیل بازی‌ها و فایل‌های ذخیره سازی و حتی اچیومنت‌های شما پاک خواهند شد. 

– چگونه می‌توان بازی‌های کپی‌خور شده را انتخاب کرد؟ 

سه پکیج بازی کپی‌خور شده در Pspro وجود دارد که بسته به حجم کنسول‌تان می‌توان آن‌ها را خریداری کنید. اگر کنسول ۵۰۰GB دارید پکیج ۱۰تایی ما را خریداری کنید. اگر کنسول یک ترابایت دارید پکیج ۲۰تایی مناسب‌ترین گزینه شما خواهد بود و اگر هم کنسول دو ترابایتی داشته باشید می‌توانید تا ۴۰ بازی را برای آن خریداری کنید. در هنگام سفارش هر کدام از پکیج‌ها می‌توانید در قسمت توضیحات بازی‌های مورد علاقه خود را به‌ترتیب اولویت بنویسید و یا بصورت تلفنی بازی‌های درخواستی خود را به کارشناسان Pspro معرفی کنید. 

– اگر در کنسول یک ترابایتی ۲۰ بازی جا نشد تکلیف چیست؟ 

شما باید ۲۰ بازی را به‌ترتیب اولویت انتخاب کنید. بسته به حجم بازی‌ها ممکن است مثلا ۱۵ بازی روی هارد کنسول شما کپی شود و فضای کافی برای باقی‌ بازی‌ها وجود نداشته باشد. این اطمینان را داشته باشید که هارد کنسول شما کاملا پر‌خواهد شد. اگر هم بازی‌های کم‌حجمی را انتخاب کرده باشید تا سقف ۲۰ بازی برای شما کپی خواهد شد. 

– آیا می‌توان بازی‌ها را پس از مدتی تغییر داد؟ 

این امکان فقط در صورت خرید یک پکیج جدید وجود دارد. اگر بخواهید فقط یک یا چند بازی را پاک کرده و بجای آن‌ها چند بازی جدید خریداری کنید، باید پکیج بازی‌های کپی‌خور شده را مجددا خریداری کنید و لیستی کاملا جدید از بازی‌های مورد علاقه خود ارایه دهید. با این کار تمام محتویات روی کنسول شما از قبیل بازی‌ها، فایل‌های ذخیره بازی و دستاوردهای شما از بین خواهد رفت. 

– آماده شدن کنسول کپی‌خور شده خریداری شده توسط مشتری و بازی‌های آن چقدر طول می‌کشد؟ 

آماده شدن کنسول و بازی‌های شما بین سه تا شش روز کاری طول خواهد کشید و به محض آماده شدن کنسول، کارشناسان واحد ارسال Pspro با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی‌های لازم را انجام خواهند داد. كپي خور كردن xbox one s

جمع‌بندی: 

همان‌طور که اشاره شد کنسول کپی‌خور شده ایکس‌باکس وان در کنار مزیت‌هایش، معایبی هم دارد و به‌درد هر مخاطبی نمی‌خورد. اگر به‌دنبال تجربه‌ای کامل از ایکس‌باکس وان و بازی‌های آن هستید، قطعا باید فکر استفاده از کنسول کپی‌خور شده را به‌دلیل کاهش هزینه‌ها از ذهن خود دور کنید. این کنسول مخاطب خاص خودش را دارد و از طرفی با کمی هوش و ذکاوت می‌توانید در بازه زمانی کوتاهی بسیاری از بازی‌های بزرگ را با کمترین هزینه ممکن بازی کنید و پس از تجربه آن‌ها کنسول خود را به‌حالت طبیعی بازگردانید. اگر هم صاحب گیم‌نت هستید، قطعا کنسول کپی‌خور شده بهترین گزینه پیش روی شماست!برای خرید محصولات کپی‌خور شده ایکس باکس وان به این لینک مراجعه کنید. 


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


کپی خور کردن xbox one s , نصب بازی کپی روی xbox one , نصب بازی آفلاین xbox one , آموزش هک xbox one , اموزش نصب بازی آفلاین xbox one

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا