آموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگاناخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینفناوری

مراحل آموزش و یادگیری امنیت شبکه

امنیت شبکه یکی از شغل های سخت و پیچیده و در عین حال بسیار سود آور و بی نظیری می باشد و برای یادگیری امنیت شبکه باید طبق مراحلی خاص عمل کنید و مرحله به مرحله پیش روید تا در نهایت پس از گذشت مدت زمان شش ماه الی دو ساله بطور میانگین به یک متخصص شبکه تبدیل شوید هرچند که هیچکس در ابتدای کار استاد و متخصص نمی باشد ولی شما می توانید با یادگیری اصولی امنیت شبکه به یک متخصص امنیت حرفه ای و ماهر تبدیل شوید فقط باید طبق مواردی که در زیر گفته می شود عمل کنید.

منظور از نرم افزار هک گوشی چیست ؟

مراحل کلی یادگیری امنیت شبکه

بطور کلی برای یادگیری امنیت شبکه راه های زیادی وجود دارد که هر کدام از این راه ها مزایا و معایب خاص خودش را دارد ما در این مقاله اصولی ترین راه یادگیری امنیت شبکه را برای شما معرفی خواهیم نمود ولی ابتدا اجازه دهید مسیر کلی را در این بخش برای شما شرح دهیم و در ادامه مقاله به بررسی جزئی هر مرحله از کار خواهیم پرداخت. بطور کلی شما قبل از هرچیز باید در این زمینه اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید، منظور از اطلاعات عمومی این می باشد که بروید از کتاب ها و منابع مختلف در مورد سختی کار امنیت شبکه و مهمترین معیار های یک متخصص شبکه و سختی ها ودشواری های اینکار و همچنین میزان حقوق متوسط یک متخصص امنیت تحقیق کنید و سپس با آگاهی کامل شروع به یادگیری توسط روش هایی که در ادامه ی مقاله گفته می شود کنید و در عین حال که در حال یادگیری هستید باید پروژه های تمرینی برای خود بسازید و با خود تمرین کنید این تمرین هیچگاه حتی بعد از تبدیل شدن به یک متخصص شبکه نباید متوقف شود و سپس مهارت های خود را در زمینه های مرتبط با امنیت شبکه بالا ببرید تا در میان مدت شاهد باشید که به یک متخصص حرفه ای در زمینه امنیت شبکه تبدیل شده اید.

 آموزش و یادگیری امنیت شبکه
آموزش و یادگیری امنیت شبکه

تحقیق اولیه در مورد یادگیری امنیت شبکه

همان طور که در قسمت بالا نیز به این مورد اشاره شد شما باید یک تحقیق کلی در مورد امنیت شبکه داشته باشید شما باید در مورد میزان حقوق متخصص امنیت شبکه، دشواری ها و چالش های پیش روی متخصص امنیت، آینده حوزه شبکه امنیت در ایران و موارد این چنینی تحقیقی کامل داشته باشید، حالا شاید برخی از شما با خود فکر کنید چرا فهمیدن همه این موارد برای ما الزامی می باشد؟ به این دلیل که شما وارد هر کاری شوید باید با دانش کامل و تحقیق کامل وارد شوید و پس از شروع یادگیری و سرمایه گذاری در این حوزه خدایی ناکرده پشیمان نشوید. ولی اگر نظر ما را بخواهید آینده شبکه و امنیت نه تنها در ایران بلکه در کل دنیا رو به رشد می باشد چرا که کلا دنیای ما به سمت اثر دیجیتال می رود و روز به روز شرکت های مختلفی تاسیس می شود که نیاز به یک متخصص امنیت دارد و در حال حاضر و در آینده نیز حقوق و مزایای این کار به شکل قابل قبولی می باشد پس اولین قدم در یادگیری امنیت شبکه تحقیقات و مطالعات اولیه در این زمینه می باشد .

یادگیری امنیت شبکه 
یادگیری امنیت شبکه

پیش نیاز های یادگیری امنیت شبکه

امنیت شبکه نیز مانند هر تخصص دیگری برای یادگیری نیاز به مهارت ها و استعداد هایی دارد که برای این که به یک متخصص امنیت شبکه فوق حرفه ایی تبدیل شوید و به اصطلاح در کار خود بهترین باشید باید حتما این موارد را یاد بگیرید، سعی کنید یا به هیچ زمینه ای وارد نشوید و یا اگر وارد شدید باید در آن کار بهترین باشید. شما باید بهترین فرد در کار خود باشید و این اصلا کار سختی نمی باشد، فقط نیازمند زمان ، تلاش و کوشش می باشد، اول از همه باید بگوییم پیش نیاز پایه و ریشه برای یادگیری علاقه می باشد. فقط در صورتی که علاقه دارید به یادگیری امنیت شبکه مشغول شوید .سپس بهتر است یک زبان برنامه نویسی ریشه ای یاد بگیرید مانند زبان c و c++ این دو مورد پیش نیاز مهمی می باشد .هرچند یادگیری پایتون نیز در کار امنیت شبکه خیلی به کارتان می آید و یادگیری آن خالی از لطف نمی باشد ولی دو زبان سی و سی پلاس پلاس در کار امنیت شبکه و حوزه های دیگر نیز خیلی به کارتان خواهد آمد.

نیاز های یادگیری امنیت شبکه

از چه دوره ها و آموزش هایی استفاده کنیم؟

یکی از سوالات متداولی که مکررا پرسیده می شود و در ذهن اکثریت شما نیز به وجود می آید این مورد می باشد که در چه دوره ها و کلاس هایی شرکت کنیم ، آیا کلاس های آنلاین و غیر حضوری شرکت کنیم یا کلاس های حضوری؟ برای پاسخ به این سوالات نیاز می باشد که هدف و نیت خود را از یادگیری امنیت شبکه متوجه شوید. آیا برای استخدام در شرکت های دولتی می خواهید این حوزه را یاد بگیرید؟ آیا به عنوان شغل دوم؟ آیا صرفا برای اینکه شاید در آینده به دردتان بخورد. اگر شما قصد کاملا جدی برای یادگیری دارید و می خواهید به عنوان شغل اصلی و اول و آخر خود به این حوزه پا بگذارید شما باید در کلاس های حضوری شبکه و امنیت آن هم در آموزشگاه های معتبر که مدرک رسمی و بین المللی اعطا می کنند تک تک مدارک را بگیرید و حتی زبان هایی چون پایتون را نیز یاد بگیرید تا بتوانید در آینده یک متخصص کاملا حرفه ای باشید و از نظر شغلی نیز کاملا تضمین می شوید چرا که متخصص امنیت شبکه که واقعا در کار خود خبره باشد آن هم در ایران بسیار کم می باشد ولی اگر به عنوان شغل دوم و یا صرفا به عنوان مهارت می خواهید به یادگیری امنیت شبکه بپردازید همین کلاس های غیر حضوری کاملا برایتان کافی می باشد.

تست نفوذ و هک

یادگیری حوزه تست نفوذ و هک قانونمند

شما برای اینکه کاملا به یک متخصص امنیت شبکه تبدیل شوید باید هک قانونمند را نیز یاد بگیرید. البته اگر قصد فعالیت جدی در این زمینه  را دارید چرا که یک متخصص امنیت باید بداند زمانی که شبکه مورد حمله و هک قرار می گیرد چه اقداماتی باید انجام دهد و به چه صورت بر هکی که صورت گرفته غالب شود  و حتی قبل هک باید اقداماتی انجام دهد که هک کردن شبکه مورد نظر کار بسیار سخت و دشواری باشد. پس شمایی که می خواهید به یک متخصص واقعی به معنای واقعی کلمه تبدیل شوید باید کار با سیستم عامل های تست نفوذ را یاد بگیرید که یکی از معروف ترین و مهمترین این سیستم عامل ها کالی لینوکس می باشد.

یادگیری کامل امنیت شبکه
یادگیری کامل امنیت شبکه

چه مدت زمانی برای یادگیری کامل امنیت شبکه نیاز می باشد؟

برای یادگیری اصولی امنیت شبکه قطعا نیاز به وقت و زمان نسبتا زیادی دارد ولی مدت زمان دقیق نمی توان برای این مورد داد چرا که هرکس با توجه به میزان تلاش و کوشش و حتی آموزشی که می بیند در میان مدت و بلند مدت به یک متخصص واقعی شبکه تبدیل می شود ولی تقریبا برای یادگیری امنیت شبکه به صورت کامل و دیدن آموزش های هک قانونمند و غیره به زمانی بالغ بر حداقل شش ماه الی چهار سال نیاز می باشد ولی پس از گذراندن این مدت و دیدن تمامی آموزش ها شما به یک متخصص ماهر امنیت شبکه تبدیل شده اید.

 آموزش امنیت شبکه
آموزش امنیت شبکه

جمع بندی

در کل کار امنیت شبکه دارای میزان تقاضا و درآمد بالایی می باشد ولی این تقاضا و درامد برای کسانی می باشد که به صورت اصولی به یادگیری امنیت شبکه پرداخته اند و تمامی آموزش های اولیه و ثانویه از جمله زبان برنامه نویسی سی و سی پلاس و پایتون و دیگر زبان ها را دیده اند و از طرفی دیگر در زمینه تست نفوذ و هک قانونمند دارای استعداد بالایی می باشند که برای یادگیری اصولی همه این موارد 6 ماه الی 4 سال زمان نیاز می باشد .

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا