برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

معرفی محصول نرم افزار کنترل گوشی همسر

امروزه با گسترده شدن فضای مجازی و استفاده‌ی روزافزون از وسایل ارتباط جمعی مشکلات زیادی پدید آمده که کانون گرم خانواده‌ها را با مشکل مواجه کرده است. بسیاری از افراد تمایل دارند تا با کنترل گوشی همسر خود از کانون خانوده‌ی خود حمایت کنند و زندگی آرام‌تری را تجربه کنند. یکی از راه‌های انجام این کار استفاده از نرم‌افزار کنترل گوشی همسر است. اما اگر شما هم جزو این دسته از افراد باشید، شاید آشنایی کافی با اینگونه نرم‌افزارها و برنامه‌ها را نداشته باشید. از این رو در این متن به معرفی نرم افزار کنترل گوشی همسر و محصول SPY24 که مربوط به سامانه مراقبت از خانواده در فضای مجازی است می‌پردازیم. شما با این برنامه خواهید توانست به صورت نامحسوس و از راه دور به کنترل همسر خود بپردازید.

نرم افزار کنترل گوشی همسر
معرفی محصول نرم افزار کنترل گوشی همسر 4

معرفی محصول

نرم افزار کنترل گوشی همسر SPY24، مورد اعتمادترین و همچنین پیشرفته‌ترین برنامه‌ی کنترلی موبایل است که به صورت مخفیانه به ضبط و آپلود تمامی داده‌ها و موقعیت‌های مکانی موجود بر روی موبایل یا تبلتی که بر روی آن نصب شده است، می‌پردازد. این برنامه‌ی پیشرفته به آپلود تمامی این اطلاعات بر روی یک پنل کنترلی آنلاین می‌پردازد.

استفاده از این نرم‌افزار آسان است. تنها کافی است تا نرم افزار کنترل گوشی همسر را برای یک بار بر روی موبایل یا تبلت همسر خود نصب کنید و سپس از راه دور تمام داده‌های موجود در موبایل یا تبلت او و موقعیت‌های مکانی وی را از طریق کامپیوتر یا موبایل خود کنترل کنید.

اما شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که آیا این برنامه برای همسرتان قابل مشاهده است یا خیر؟ در جواب به این سوال باید گفت که نرم افزار کنترل گوشی همسر SPY24 کاملا غیر قابل مشاهده است. این برنامه به صورت پنهانی بر روی گوشی یا تبلتی که بر روی آن نصب شده است، عمل می‌کند. همچنین، این برنامه در لیست اپلیکیشن‌های نصب‌شده‌ی موجود در موبایل یا تبلت قابل مشاهده نیست.

نرم افزار کنترل گوشی همسر SPY24 بر روی چه دستگاه‌هایی قابل نصب است؟

این برنامه به خوبی بر روی تمامی انواع آیفون، آیپد و تبلت‌ها و گوشی‌های اندروید کار می‌کند. اما شاید بپرسید که برای گوشی‌های آیفون هدف به جیلبریک نیاز است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که برای نسخه‌های قدیمی آیفون، جیلبریک پیشنهاد می‌شود اما نسخه‌های اخیر ios به این مورد نیازی ندارند.

آیا باید برای نصب نرم‌افزار به دستگاه مورد نظر دسترسی فیزیکی داشت؟

شما برای نصب این برنامه بر روی دستگاه اندروید یا ios تنها به یک بار دسترسی فیزیکی نیاز دارید. زمانی که سرویس ما یک بار بر روی دستگاه مورد نظر تنظیم و اجرا شود، شما می‌توانید از طریق حساب وب خود به تمامی داده‌ها از راه دور دسترسی داشته باشید.

نحوه‌ی خرید و نصب نرم افزار کنترل گوشی همسر SPY24
معرفی محصول نرم افزار کنترل گوشی همسر 5

نحوه‌ی خرید و نصب نرم افزار کنترل گوشی همسر SPY24

برای اینکه بتوانید از راه دور به کنترل گوشی یا تبلت فرد مقابل بپردازید باید این نرم‌افزار را به صورت آنلاین تهیه کنید. بعد از اینکه این نرم‌افزار را تهیه کردید، آن را بر روی دستگاه هدف نصب کنید. در این هنگام خواهید توانست از راه دور به داده‌ها و موقعیت‌های دستگاه هدف دسترسی کامل داشته باشید.

نکته‌ی مهم این است که بدانید برای نصب این نرم‌افزار نیازی نیست تا آن را از طریق گوشی هدف خریداری کنید. شما می‌توانید از طریق هر دستگاهی به خرید این محصول بپردازید. اطمینان حاصل کنید که اپل آی‌دی و رمز عبور دستگاه هدف را در اختیار دارید. شما می‌توانید از طریق این سایت برای خرید این نرم‌افزار اقدام کنید.

درست پس از اینکه خرید شما تایید شود و فرایند پرداخت را به اتمام برسانید، یک ایمیل که حاوی لینک دانلود و دستورالعمل نصب است برای شما ارسال خواهد شد. همچنین خوب است بدانید به هنگام خرید این محصول، کارت اعتباری شما کاملا ایمن است و با هیچ مشکلی مواجه نخواهد شد. همچین نام نرم افزار کنترل گوشی همسر SPY24 بر روی قبض پرداختی شما درج نخواهد شد.

لطفا توجه داشته باشید که این نرم‌افزار به صورت فیزیکی برای شما ارسال نخواهد شد. شما پس از پرداخت وجه، تنها یک ایمیل که حاوی لینک دانلود است را دریافت می‌کنید. این بدین معناست که نیازی نیست برای ارسال محصول منتظر بمانید و به محض دریافت ایمیل می‌توانید آن را نصب کنید.

معمولا تا زمان دریافت ایمیل تایید و دستورالعمل نصب چند دقیقه طول می‌کشد. با این حال اگر تا 24 ساعت موفق به دریافت ایمیل نشدید، توصیه می‌کنیم تا بلافاصله با ما تماس برقرار کنید.

آیا می‌توان با یک بار خرید، از نرم افزار بر روی بیش از یک دستگاه بهره برد؟

اگر بخواهید به صورت همزمان به کنترل بیش از یک گوشی یا تبلت بپردازید، باید اشتراک‌های مجزا داشته باشید. در حقیقت شما می‌توانید از این نرم‌افزار بر روی هر تعداد دستگاه استفاده کنید اما باید توجه داشته باشید که هر دستگاه به اشتراک مخصوص به خود نیاز دارد. به بیان کلی با یک بار خرید، تنها قادر خواهید بود تا از نرم‌افزار بر روی یک دستگاه هدف استفاده کنید.

آیا امکان پاک کردن برنامه از جانب فرد هدف وجود دارد؟

امکان اینکه فرد هدف بتواند بدون رضایت شما به پاک کردن این برنامه از روی موبایل یا تبلت خود بپردازد وجود ندارد. برای اینکه نرم‌افزار را از روی گوشی یا تبلت هدف پاک کنید، باید با یکی از مسئولین خدمات مشتری ما تماس برقرار کنید.

نحوه‌ی کار نرم افزار کنترل گوشی همسر

شما برای آغاز کنترل گوشی همسر خود کافی است تا وارد حساب SPY24 خود شوید. اطلاعات حساب از طریق یک ایمیل در اختیار شما قرار خواهد گرفت. پس از آخرین بک‌آپ در فضای ابری، اطلاعات ضبط‌شده بر روی دستگاه هدف، هر 24 ساعت یکبار در حساب شما آپلود خواهد شد.

نکته‌ی جالب این است که حتی اگر پیام‌های موجود در دستگاه حذف شوند نیز، شما به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. اما اگر این اطلاعات پیش از زمان بک‌آپ حذف شوند، دیگر نمی‌توان به آن‌ها دسترسی داشت.

همچنین برای آپلود داده، محدودیتی وجود ندارد و می‌توانید از فضای ذخیره‌ای نامحدود پنل کنترلی SPY24 لذت ببرید. همچنین پس از نصب این برنامه، هر چند وقت یکبار به روز رسانی‌هایی دریافت خواهید کرد. برای اینکه بتوانید به این موارد دسترسی داشته باشید، باید برنامه را بر روی دستگاه هدف مجددا نصب کنید.

برای اینکه هر 24 ساعت یکبار از اطلاعات موجود در iCloud بک‌آپ بگیرید، حتما اطمینان حاصل کنید که دستگاه هدف به کابل متصل باشد، قفل باشد و به وای‌فای نیز اتصال داشته باشد. توجه داشته باشید که اگر iCloud دارای فضای ذخیره‌ای کافی نباشد، نرم‌افزار کنترل گوشی همسر قادر به کار کردن نخواهد بود. برای اینکه به حجم ذخیره‌ای پی ببرید باید به تنظیمات و iCloud Storage and Backup مراجعه کنید.

همچنین باید توجه داشته باشید که در زمان استفاده از این نرم‌افزار، اگر فرد هدف اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور دستگاه هدف را تغییر دهد دیگر قادر به دریافت اطلاعات نیستید. به همین جهت هر زمان که این اطلاعات تغییر کنند باید به آن‌ها دسترسی داشته باشید تا بتوانید به کنترل گوشی یا تبلت هدف ادامه دهید.

امکان بازگشت وجه در صورت عدم رضایت از محصول

در صورتی که به هنگام استفاده از نرم‌افزار SPY24، از آن رضایت کافی را نداشته باشید،‌ می‌توانید در طول ده روز اول خرید خود وجه خود را پس بگیرید. با این حال در صورتی که در طول این ده روز، از بخش پشتیبانی از مشتریان ما، درخواست راهنمایی حرفه‌ای کنید، ممکن است هزینه‌ی شما بازگشت داده نشود. لطفا به یاد داشته باشید که در طول 10 روز ابتدایی خرید نرم‌افزار، احتمال اینکه به علت نارضایتی عمومی از نرم‌افزار، وجه شما برگشت داده شود وجود نخواهد داشت. برای اطلاعات بیشتر در این مورد با سیاست برگشت وجه ما بیشتر آشنا شوید.

در پایان باید گفت که امروزه با توجه به گستردگی فعالیت‌های مجازی، نیاز برای کنترل عزیزان ما نیز بیشتر شده است. برای همین اگر شما هم به دنبال رفع این مشکل هستید، بدانید که نرم‌افزار SPY24 گزینه‌ی بسیار خوبی است. 


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا