آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهاخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینبرنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوردانلود برنامه شنود صداروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

مکان یابی از طریق شماره موبایل برای ایفون – اندروید ردیابی گوشی دیگران

مکان یابی از طریق شماره موبایل برای ایفون راهکار نرم افزاری ردیابی دستگاه های اندروید و iOS از طریق GPS و دکل مخابراتی ویژگی های سامانه ردیابی موبایل قابلیت های بسیار پیشرفته ردیابی نرم افزاری در سامانه»SPY24 در این مقاله قصد داریم روش های ردیابی گوشی دیگران را توضیح دهیم و راجب آن اطلاعاتی را خدمتتان ارائه نماییم. این موضوع یکی از پرطرفدارترین و مهمترین موضوعاتی است که روزانه افراد زیادی در جستجوی گوگل و از متخصصین این زمینه آن را پیگیری و دنبال می کنند. جی پی اس و برنامه و نرم افزار ها و آی پی افراد روش هایی است که می تواند به شما کمک کند و این روش ها و روش های ردیابی گوشی دیگران در این مقاله به طور مفصل شرح داده خواهد شد. پس تا انتهای مقاله همراه مان باشید تا در این زمینه اطلاعات و آگاهی های لازم را کسب نمایید.

 بهترین روش های ردیابی گوشی دیگران
بهترین روش های ردیابی گوشی دیگران

هدف از کسب اطلاعات از روش های ردیابی گوشی دیگران

دنیای اینترنت، گوگل، وب، همه تحت کنترل افراد متخصص و مسلط به الکترونیک بوده است. تمام دنیای وب و اینترنت و گوگل تحت کنترل انسان تغییر پیدا کرده است و همواره در پی راحتی انسان ها در حال پیشرفت بوده است. البته این پیشرفت و بهبودی، بعضی اوقات به ضرر افراد تمام می شود و بعضی ها نیز در این شرایط سود می برند و به منفعت خود دست پیدا می کنند. ردیابی افراد نیز از این قسم می باشد. زیرا ردیابی گوشی های موبایل امری خوشایند نیست اما می تواند بسیار برای افرادی کاربردی و کمک کننده باشد. به همین دلیل هدف ارائه این مقاله کمک به افرادی است که قصد دارند از این مطالب آگاهی خود را افزایش دهند.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


در این مقاله قصد داریم روش های ردیابی گوشی دیگران که در موارد محدودی خلاصه می شود را نام ببریم و توضیحاتی پیرامون هر کدام ارائه نماییم. روش هایی مانند جی پی اس و آی پی و ردیابی با نرم افزار های حرفه ای از این موارد می باشند. این ها راهکار های حرفه ای و ترفند های قابل توجهی است که مورد استفاده قرار گرفته و توانسته کاربردی عمل نماید.
روش های ردیابی گوشی دیگران
روش های ردیابی گوشی دیگران

ردیابی گوشی دیگران

ردیابی دیگران در نفس کار بسیار نادرست و ناپسندی است که ما همواره افراد را از این کار منع نموده ایم. اما بسیاری امروزه این کار را انجام می دهند. ردیابی گوشی دیگران، تجاوز به حریم افراد است و اگر قصد دارید با این کار به حریم خصوصی زندگی دیگران تجاوز نمایید باید در کارتان صرف نظر نمایید.
ردیابی گوشی دیگران

ردیابی گوشی دیگران با جی پی اس

جی پی اس که در اصطلاح انگلیسی مخفف Global position system می باشد، یکی دیگر از روش های ردیابی گوشی دیگران می باشد. این سیستم یکی از بهترین روش ها است زیرا بدون اتصال به اینترنت می تواند نیاز افراد را برطرف نماید. جی پی اس اطلاعاتی را از طریق محاسبه سه بعدی جایگاه افراد در اختیار می گذارد. هرچه دسترسی به اینترنت بیشتر و قوی تر باشد اطلاعاتی که جی پی اس در اختیارتان می گذارد بیشتر و کاربردی تر می باشد.
سخت افزاری بر روی گوشی های موبایل است که اطلاعات به دست آمده از ماهواره ها را بر روی گوشی موبایل و نرم افزار ها نشان می دهد و استفاده از این امکان و شرایط را راحت تر می کند. ماهواره هایی وجود دارند که بی وقفه و در طول روز و شب اطلاعات جایگاه فرد را محاسبه می کنند و بدون هیچ اشتباهی بر روی گوشی های موبایل نشان خواهند داد.
ردیابی گوشی دیگران با جی پی اس

ردیابی گوشی دیگران با آی پی

برای انجام این روش، نیاز است که ابتدا آی پی گوشی مورد نظر را به دست آورید. برای دستیابی به آی پی گوشی دیگران، چندین راه وجود دارد‌. اولین روش آن است که با مراجعه به چند سایت لینک اختصاصی سفارش دهید و برای گوشی مورد نظرتان ارسال نمایید، بعد از آن، اگر روی آن لینک کلیک شود و لینک باز شود، آی پی گوشی برای شما مشخص می شود و از این طریق به آی پی مورد نظرتان دسترسی پیدا خواهید کرد. این فقط به این که دارنده گوشی بر روی آن لینک کلیک کند یا خیر بستگی دارد‌ در غیر این صورت نمی توانید از این راه به آی پی مورد نظر دست پیدا کنید. بعد از به دست آوردن آی پی مورد نظرتان و دادن آن آی پی به سایت مربوطه می توانید گوشی مورد نظرتان را ردیابی نمایید. این، از مناسب ترین روش های ردیابی گوشی دیگران است.
ردیابی گوشی دیگران با آی پی

ردیابی گوشی دیگران رایگان

انواع روش های ردیابی گوشی دیگران رایگان می باشد و کمتر پیش می آید که هزینه های چشمگیری در این روش ها مشاهده کنیم. ردیابی از روش های هزینه بر می تواند بهتر و مورد اعتماد تر و می تواند کمی مشکوک باشد و باید با علم و اطمینان کافی در این زمینه عمل نماییم. روش های ردیابی گوشی دیگران بیشتر به صورت رایگان هستند. برای مثال دسترسی به آی پی تلگرام و واتساپ به طور رایگان امکان پذیر است و کمک می کند تا به آن گوشی دسترسی یابید.
ردیابی گوشی دیگران رایگان

ردیابی گوشی دیگران بدون نصب برنامه

اگر قصد دارید بدون این که برنامه و نرم افزاری بر روی گوشی موبایلتان نصب نمایید، به ردیابی گوشی دیگران بپردازید، نیاز است که به تمام روش های ردیابی گوشی دیگران آگاه باشید. در این مقاله اطلاعات جامعی در این باره در اختیارتان قرار دادیم و می توانید هر کدام از روش ها که برایتان مفید است را انتخاب نمایید و از آن طریق وارد عمل شوید. استفاده از روش آی پی و جی پی اس و همین طور شماره تلفن، روش هایی است که بدون نیاز به نصب نرم افزار و اپلیکیشنی خواسته شما را برآورده خواهد کرد. ردیابی گوشی دیگران بدون نیاز به نصب برنامه از پرتکرار ترین سرچ ها و جستجو های گوگل است که دیده شده و در این مقاله نیز سعی شده که این نیاز و خواسته نیز پوشش داده شود. با مطالعه دقیق هر قسمت می توانید آگاهی کافی را به دست آورید.
ردیابی گوشی دیگران بدون نصب برنامه

ردیابی گوشی دیگران با شماره تلفن

یکی از روش های ردیابی گوشی دیگران کنترل از راه دور از طریق شماره تلفن افراد می باشد. بسیاری از افراد گمان می کنند این روش کلاهبرداری است و اساس و صحتی ندارد. ما در این قسمت قصد داریم به درستی این مطلب بپردازیم. برای آن که از این روش استفاده نمایید برنامه و سایت هایی به وجود آمده اند و در این زمینه شما را کمک خواهند کرد. حتی از طریق شماره موبایل افراد می توانید مطلع از مکان جغرافیایی افراد هنگام تماس های تلفنی نیز بشوید.
از طریق شماره موبایل، محل دقیق کشور و استان و شهر و دقیق تر از آن نیز مشخص می شود و یکی از راهکارهای مطمئنی است که می توانیم به افراد بدهیم. شماره تلفن افراد که یکی از روش های ردیابی گوشی دیگران است، در میان افرادی که به موقعیت مکانی دیگران بسیار نیاز دارند بسیار مرسوم است. احتمالا در فیلم های سینمایی و پلیسی دیده اید که از طریق شماره تلفن بسیاری از دزد ها دستگیر شده اند.
ردیابی گوشی دیگران با شماره تلفن

آموزش روش های ردیابی گوشی دیگران

یکی از روش های ردیابی گوشی دیگران برنامه ای در گوگل پلی یا پلی استور می باشد که از طریق آن می توانید در صورت سرقت گوشی همراهتان آن را بیابید. این برنامه به کنترل از راه دور گوشی های دیگران نیز کمک کننده می باشد. دستگاهم را پیدا کن گوگل برنامه ای کاربردی و همینطور مورد اطمینان است که تا کنون امتحان خود را پس داده و مورد توجه قرار گرفته است. این برنامه به بازیابی اطلاعات و یا قفل و رمز گوشی نیز کمک می کند.
طی این روش باید حساب جیمیل خود را به این برنامه افزوده باشید. سپس حتما دستگاهتان طی بازیابی اطلاعات و یا یافتن مکان گوشی روشن باشد. جی پی اس و لوکیشن دستگاه نیز باید روشن باشد. قابلیت این برنامه تنها زمانی خودش را نشان می دهد که اینترنت گوشی موبایل مورد نظر روشن باشد. از قابلیت های این اپلیکیشن این است که کاملا رایگان است و البته نقاط ضعفی نیز این نرم افزار دارد و آن این است که تنها زمانی می تواند کاربردی باشد که اینترنت و لوکیشن دستگاه مورد نظر روشن باشد. به علاوه این نرم افزار هیچ مجوز قانونی ندارد و اگر اطلاعاتی به دست آوردید، برای مراجع قانونی و قضایی ارزشی نخواهد داشت.
آموزش روش های ردیابی گوشی دیگران

روش های ردیابی گوشی دیگران از راه دور

یکی دیگر از روش های ردیابی گوشی دیگران از راه دور به وسیله نرم افزار صورت می گیرد. در گوگل پلی و اپل استور برنامه ها و نرم افزار هایی وجود دارند که می توانید از طریق آن به مکان و لوکیشن دقیق فرزندان و همسرتان آگاهی کسب نمایید. از این طریق امنیت فرزندتان را بهتر می توانید تضمین نمایید. این برنامه ها به فعالیت فرزندان و دیگر افراد در اپلیکیشن های ارتباطی مانند تلگرام و واتساپ و اینستاگرام نیز تسلط دارد. می توانید دیگران را در این برنامه ها تحت نظر قرار دهید و به تمام اطلاعات مانند اس ام اس و پیام های ارتباطی افراد دسترسی داشته باشید.
از راه دور می توانید تماس های تلفنی افراد، مانند فرزندان و افراد نزدیک خود را کنترل نمایید و یکی دیگر از کاربرد های این روش آن است که در صورتی که گوشی تان مورد سرقت قرار گرفت، از طریق این نرم افزار به مکان دقیق گوشی موبایل تان آگاه شوید و آن را به سادگی و به سرعت بیابید. این روش یکی از ساده ترین و بی دردسر ترین روش های ردیابی گوشی دیگران به شمار می آید.
نرم افزار کنترل گوشی موبایل به این صورت عمل می کند که پس از آن که شما این نرم افزار را بر روی گوشی موبایلتان نصب کردید، به صورت هوشمندانه، مخفی می شود و فردی که از گوشی استفاده می کند، متوجه وجود این برنامه بر گوشی موبایلش نخواهد شد. بعد از آن، حتی در صورت خاموش بودن اینترنت و وای فای و حتی لوکیشن موقعیت و اطلاعات او را به دست آورید و به آن دسترسی داشته باشید.
روش های ردیابی گوشی دیگران از راه دور

روش های ردیابی گوشی دیگران به صورت تضمینی و کاربردی

روش هایی که تا این جا ذکر نمودیم، همه بسیار تضمینی و کاربردی هستند، اما لازم به ذکر است که تمامشان روی تمام گوشی های موبایل کاربرد ندارند و ممکن است جوابگو تمام گوشی های موبایل نباشند. به همین خاطر توصیه می کنیم با متخصصین این زمینه مشورت کنید و بهترین و مناسب ترین روش را بر روی گوشی موبایلتان انجام دهید تا از صرف هزینه و وقت بی ثمر جلوگیری نمایید.
بهترین نسخه ردیابی گوشی را تهیه کنید و از امتحان نرم افزار های نامناسب و مشکوک و ناشناخته خودداری کنید و از امتحان راه های عجیب و غیر قابل اعتماد دوری کنید. اگر هم نسبت به این که کسی گوشی موبایلتان را در اختیار و در کنترل خود دارد مشکوک هستید، بهتر است که گوشی خود را نزد متخصص این زمینه ببرید و از او بخواهید تا نرم افزار های مشکوک و غیر قابل استفاده را حذف نماید.

کمک کارشناسان در این زمینه

بسیاری از افراد از وجود این نرم افزار ها و روش های ردیابی گوشی دیگران ناراضی هستند و کاربرد و استفاده صحیح این کار را نمی دانند. پیشنهاد ما این است که تمامی افراد این نرم افزار ها را داشته باشند تا اگر گوشی موبایلشان به سرقت رفت، از موقعیت گوشی خود باخبر شوند و بتوانند آن را بیابند. در این زمینه می توانید از متخصصین این زمینه کمک بگیرید و از این امکان و شرایط بهره صحیح و سالمی ببرید.

مکان یابی از طریق شماره موبایل برای ایفون
مکان یابی از طریق شماره موبایل برای ایفون
  • تعیین محدوده مجاز و غیرمجاز

    با تعیین محدوده مجاز یا غیرمجاز مجاز بر روی نقشه می‌توانید با خروج یا ورود دستگاه خود به این مناطق به وسیله هشدار در پنل کاربری خود آگاه شوید.

  • گزارش مسیرهای پیموده شده

    نمایش گزارش مسیرهای پیموده شده به شما به عنوان یک مدیر کمک خواهد کرد تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید.

  • ردیابی بدون نیاز به GPS

    حتی در صورت عدم امکان دریافت موقعیت مکانی از GPS دستگاه، قادر خواهید بود تا از طریق دکل مخابراتی سیمکارت موقعیت مکانی دستگاه را پیدا کنید.

  • ردیابی لحظه ای

    موقعیت های مکانی لحظه ای دستگاه تلفن همراه اندروید و iOS برای شما در پنل کاربری در دسترس خواهد بود.

  • ارسال فرمان از راه دور

    می توانید در صورت بروز اتفاقاتی از جمله سرقت یا مفقودی تلفن همراه خود از راه دور نسبت به اعلام سرقت و همچنین حذف اطلاعات دستگاه اقدام کنید.

  • مدیریت چندگانه در یک پنل کاربری

    می توانید چندین دستگاه اندروید و iOS را با هم در یک پنل کاربری بصورت جامع کنترل و مدیریت کنید.

سامانه ردیابی موبایل
سامانه ردیابی موبایل

نرم افزار ردیابی چگونه کار می کند؟

نصب و راه اندازی نرم افزار های ردیاب در کمتر از 5 دقیقه قابل انجام است!

نرم افزار ردیابی رایگان – ردیاب تلفن همراه اندروید و آیفون

نرم افزار ردیابی رایگان ردیابان به شما این امکان را می دهد تا لحظه به لحظه گوشی اندروید یا آیفون خود را ردیابی کنید و در صورت مفقود شدن یا به سرقت رفتن دستگاه خود با توجه به آخرین موقعیت مکانی ثبت شده مکان گوشی خود را پیدا کنید.

نرم افزار ردیابی رایگان

پس از نصب نرم افزار ردیاب رایگان بر روی گوشی یا تبلت اندروید ، آیفون یا آیپد خود یا افراد سالخورده با ورود به پنل کاربری مخصوص به خود در سامانه ردیابان قادر خواهید بود تا بصورت لحظه ای موقعیت مکانی را بر اساس GPS و حتی با استفاده از دکل مخابراتی دریافت کنید. به این ترتیب حتی ردیابی گوشی خاموش با توجه به آخرین موقعیت های مکانی ثبت شده امکان پذیر خواهد بود.
سامانه ردیابی موبایل

برنامه ردیاب رایگان اندروید و آیفون ردیابی موبایل روی نقشه

با نصب برنامه ردیابان موقعیت مکانی گوشی موبایل شما و همچنین فهرستی از موقعیت مکانی و مسیر پیموده شده بر روی نقشه قابل مشاهده است.

نظارت بر پرسنل و بازاریاب

از نرم افزار ردیابان با توجه به قابلیت هایی که در پنل مدیریتی دارید می تاونید برای نظارت و ردیابی پرسنل و بازاریاب های خود استفاده کنید. به این ترتیب با تعیین محدوده جغرافیایی قادر خواهید بود تا از ورود کارمندان و بازاریاب های خود به مناطقی غیرمجاز و خروج از مناطق ردیابی آیفون – دانلود نرم افزار ردیابی گوشی و تبلت اپل مجاز جلوگیری کنید و بر روی تلفن همراه خود تمامی گزارش ها را به صورت لحظه ای دریافت کنید.
ردیابی نرم افزار ردیابی رایگان موبایل اندروید و iOS را می توانید از فروشگاه ردیابان دانلود کنید.

دانلود نرم افزار ردیاب رایگان موبایل اندروید
دانلود نرم افزار ردیاب رایگان موبایل آیفون

پس از دانلود نرم افزار برای فعال سازی، برای ردیابی گوشی یا تبلت خود آن را بر روی دستگاه خود نصب کنید که در هنگام نصب از شما مشخصاتی دریافت می شود و برای ورود به پنل مدیریتی باید مشخصات وارد شده را به یاد داشته باشید.
این سرویس ردیاب موبایل نیاز به سخت افزار فیزیکی (دستگاه GPS) ندارد و حتی نیازی به نصب آن بر روی گوشی آیفون یا آیپد ندارید. با استفاده از این سرویس می‌توانید بصورت لحظه به لحظه iPhone یا iPad خود را بدون نیاز به نصب برنامه ای و هرگونه محدودیت به ردیابی دستگاه ایفون یا آیپد مفقود شده یا به سرقت رفته بپردازید.
امکان پنهان سازی کامل این برنامه و سرویس در دستگاه شما وجود دارد؛ بنابراین می‌توانید بدون نگرانی از حدف سرویس از روی دستگاه خود به مکان یابی آن در هر موقعیتی بپردازید. از امکاناتی که این سرویس در اختیار کاربر قرار می‌دهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • امکان مکان یابی آیفون و آیپد بصورت لحظه‌ای
  • امکان مشاهده موقعیت‌های مکانی اخیر
  • امکان مشاهده موقعیت ها بر اساس دکل مخابراتی سیم‌کارت
  • تعیین محدوده جغرافیایی مجاز و غیرمجاز برای دستگاه مورد نظر
  • ارسال فرمان از راه دور
  • و..
  • سامانه ردیابی موبایل

ارسال اعلان

امکان ارسال پیام به بازاریابان در قالب اعلان پوش

نصب بی نهایت

امکان نصب بر روی بی نهایت تعداد دستگاه و موقعیت یابی آنها

موقعیت

امکان نمایش موقعیت کل ناوگان شما در یک نگاه

اپلیکیشن ردیاب اشخاص

برنامه کاربردی‌(Application)ردیاب اشخاص برای سیستم عامل‌های Android و iOS در دسترس است! با نصب برنامه کاربردی ردیاب اشخاص بر روی گوشی یا تبلت خود می‌‌‌توانید به مدیریت دستگاه‌های ردیاب بپردازید و از امکانات ویژه‌ای که تنها بر روی برنامه‌های کاربردی در دسترس است، بهره‌مند شوید.
هشدارها و آگهی‌های سامانه بصورت Notification و در هر زمان برای شما ارسال خواهد شد. در برنامه کاربردی امکان مشاهده مسیر بین گوشی شما و دستگاه ردیاب، تعریف فاصله مجاز و تماس با ردیاب وجود دارد.
مشخصات برنامه کاربردی ردیاب اشخاص
سیستم عامل‌های پشتیبانی شده : Android , iOS
اتصال‌ها مورد نیاز : GPS, WiFi/Mobile Data
نسخه Android : Android 4 به بالا
نسخه iOS : iOS 8 به بالا

دانلود نرم افزار ردیابی گوشی و تبلت اپل –

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا