اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

مکان یابی از طریق شماره تلفون موبایل گوشی هوشمند فرزندان

مکان یابی از طریق شماره موبایل موقعیت یابی افراد با شماره موبایل با چند روش ساد گاهی اوقات به خاطر نگرانی های پدر و مادر نسبت به مکانی که فرزندشان در آنجا حضور دارد یا به دلیل بی خبری از فرزند خود و یا کارهای متعددی که اکثر مردم دنبال برنامه ای برای موقعیت یابی افراد با شماره تلفن هستند. مکان یابی از طریق GPS …

ما به شما در این مقاله موقعیت یابی افراد با شماره موبایل با چند روش ساده را آموزش خواهیم داد :

مکان یابی از طریق شماره تلفون موبایل

۱-ابتدا روشی که با کمک سایتی که برای چنین هدفی طراحی شده است آموزش خواهیم داد.

اولین قدم این است که وارد سایت truecaller.com  شوید.

در بالای صفحه قسمتی وجود دارد که شما ابتدا گزینه کشور ها و نیز iran(+98) و در کادر شماره تلفن ثابت یا همراه مورد نظر را بدون صفر وارد کنیدو درنهایت بروی search ( شکل ذره بین) کلیک کنید.

بعد از زدن گزینه search را که انتخاب کردید،به شما هشدار لاگین شدن قبل از جستجو میدهد که آیکونی تحت عنوان login نمایان خواهد شد که باید از طریق اکانت ،گوگل یا مایکرو سافت وارد سیستم شوید. که ما اینجا از جیمیل استفاده میکنیم.

وقتی که جیمیل و پسورد خود را در کادر مربوطه وارد کردید ( و اگر شما قبلا برای کاری دیگر لاگین شده باشیدو در سیستم ذخیره باشه مستقیم صفحه نمایش داده می شود) پیغامی تحت عنوان که از شما اجازه دسترسی می خواهد که شما باید گزینه “اجازه دادن“یا “Allow” انتخاب کنید.

مکان یابی از طریق شماره موبایل
مکان یابی از طریق شماره موبایل

نکته بسیار مهم:

اگر دقت کرده باشید به تصویر بالا گینه آخر یا همان گزینه سوم دسترسی مربوط به مدیریت مخاطب های شما می باشد!

یعنی شما به این سایت اجازه میدهید به تمام شماره تلفن هایی که بروی جیمیلتان هست دسترسی پیدا کند!

البته وقتی شماره های شما در جیمیلتان ذخیره میشود که شما از قبل برای بکاپ گرفتن از مخاطبین خود بر روی جیمیلتان یه نسخه تهیه کرده باشید اگر راهکاری میخواهید که سایت به بقیه شماره های شما دسترسی نداشته باشد میتوانید یک جمیل جدید بسازید و با آن لاگین شوید این سایت بیشتر از ۲ بیلیون مخاطب سرتاسر دنیا دسترسی داردکه بیشتر اطلاعات این سایت از طریق خود کاربران این سایت جمع اوری شده است.

  • موقعیت یابی افراد با شماره تلفن
  • مکان یابی از طریق GPS

قدم بعدی :

در این مرحله سایت برای اینکه بداند که شما ربات نیستید و برای جواب به این سوال باید تیک گزینه im not a robot  بزنید و و ممکن است از شما سوال امنیتی پرسیده شود  که پس از پاسخ دادن به ان گزینه SUBMIT انتخاب کنید. در آخر پس از کلیک کردن بروی submit اطلاعات و آدرس فردی که شماره آن را وارد کردید را به شما نشان خواهد داد.

اما با همه این توضیحات شاید برخی از کاربران به خواسته دقیق خود دست پیدا نکنند و بخواهند اطلاعات دقیقتری از گوشی فرد مورد نطر خود بدست آورند به شما برنامه ای پیشنهاد میکنیم که متاسفانه رایگان نیست و برای ارزش نهادن به کار برنامه نویسان و تلاشهایشان مبلغی هزینه خواهید کرد تا بتوانید تمام اطلاعات گوشی فرد مورد نظر و موقعیت مکانی آن را بدست آورید البته توجه داشته باشید این برنامه برای نظارت و کنترل فرزندان ساخته شده است تا در راستای بهتر تربیت کردن فرزندان جامعه کمکی به والدین کرده باشند پس تقاضا داریم از این برنامه برای دریافت اطلاعات گوشی دیگران جز خانواده استفاده نکنید.

دانلود برنامه مکان یابی از طریق شماره موبایل

موقعیت یابی افراد با شماره تلفن – مکان یابی از طریق GPS

آموزش ساده و کاربردی برای کنترل کردن گوشی هوشمند فرزندان

اگر بخواهید روی گوشی هوشمند فرزندتان کنترلی داشته باشید، چه کار می کنید؟ در این مطلب قصد داریم روش هایی برای کنترل کردن گوشی هوشمند فرزندتان را به شما آموزش دهیم که شامل هفت نکته خوب و کاربردی می شود. فرزندان ما نیاز دارند وقتی به اینترنت و شبکه های مجازی دسترسی دارند، از سوی ما مورد حمایت قرار گرفته و ما نیز باید بتوانیم رفتارهای آنها را در شبکه های مجازی و اینترنت کنترل کنیم.

استفاده از گوشی های موبایل هر روز بیشتر و بیشتر رایج شده و می بینیم فرزندان ما نیز به این فناوری ها خو گرفته اند و گاهی معتاد آن شده اند. ما نمی توانیم فرزندانمان را از کار کردن با تلفن های هوشمند محدود کنیم، گوشی هوشمند یک بسته سیگار نیست که بخواهیم به فرزند خود بگوییم نباید به آن دست بزند! ولی همین گوشی هوشمند می تواند اثرات مخرب تری از یک بسته سیگار برای فرزند شما داشته باشد. کمپانی اپل سعی کرده تا سیستم های کنترلی جدیدی برای والدین طراحی کند تا بتواند در کنار پدر و مادرها استفاده درست از گوشی هوشمند را آموزش دهد. گوشی های آیفون قابلیت هایی دارند که به والدین اجازه کنترل کردن گوشی هوشمند فرزندشان را می دهد.

این روش های کنترل کردن گوشی هوشمند هم اینک در تلفن های آیفون فعال است و والدینی که فرزندشان آیفون دارد می توانند از این روش های کنترلی استفاده کنند و البته حریم خصوصی هم در آنها رعایت شده است. پس نگران چیزی نباشید. در ابن روش های کنترلی، گاهی دسترسی فرزندتان محدود می شود که به نفع خودش است.  برای فعال کردن محدودیت ها باید به  Settings > General > Restrictions > Enable Restrictions بروید و یک رمز عبور چهار رقمی وارد کنید که فرزند نتواند آن را تغییر دهد.

۱٫ برخی برنامه های خاص را غیرفعال کنید
پس از فعال کردن محدودیت ها، بخشی در بالای صفحه خواهید دید که به شما اجازه می دهد برنامه های خاصی را که نمی خواهید فرزندتان از آن استفاده کند را غیرفعال کنید. شاید شما نمی خواهید فرزندتان از هر برنامه ای استفاده کند. به عنوان مثال می توانید دسترسی به اینترنت ، امکان نصب برنامه جدید یا حتی خرید برنامه را نیز محدود کنید.

۲٫ محدودیت محتوا
یکی دیگر از راه های کنترل کردن گوشی هوشمند کودکان در حوزه محدودیت محتوا است. در زیر بخشی که شما در آن بخش اجازه ها را صادر می کنید، قسمتی برای مدیریت بر محتواها وجود دارد. در آن قسمت شما می توانید محدودیت هایی برای فرزندتان از لحاظ دیدن ویدئوها ایجاد کنید. می توانید محتواهای مختلف را رتبه بندی نمایید. مثلا موسیقی و پادکست ها، کتاب ها و برنامه ها را انتخاب کرده و برای آن محدودیت سنی تعریف کنید. و یا می توانید محدودیت دسترسی برای برخی از سایت ها را در نظر بگیرید.

۳٫ تنظیمات حریم خصوصی
یکی دیگر از راه های کنترل کردن گوشی هوشمند فرزندان در حوزه تنظیمات حریم خصوصی است. در بخش حریم خصوصی، می توانید دسترسی فرزندتان را برای ایجاد تغییرات در برنامه های مختلف ببندید. برای مثال فرزند شما نتواند تغییری در فعال یا غیر فعال بودن موقعیت مکانی ایجاد کند. گاهی شما دوست دارید موقعیت مکانی فرزندتان فعال باشد و گاهی می خواهید کلا این گزینه غیر فعال بماند. در هر دو حالت می توانید این تنظیمات را مشخص کنید.

هم چنین می توانید در مورد برخی برنامه ها مثل گالری عکس ها و یا نمایش مشخصات عمومی در فیس بوک و سایر شبکه های اجتماعی محدودیت هایی برای فرزندتان ایجادکنید. خوب نیست همه اطلاعات فرزندتان روی شبکه اینترنت باشد، لذا شما می توانید دسترسی ها را محدود کنید.

۴٫ جلوگیری از تغییرات
در بخش دیگری از صفحه Restrictions page می توانید از برخی تغییرات جلوگیری کنید. یعنی فرزند شما نمی تواند تنظیمات اعمال شده مانند حساب های کاربری را تغییر دهد و یا حساب کاربری جدید بسازد.

۵٫ تنظیمات مربوط به  Game Center

یکی دیگر از راه های کنترل کردن گوشی هوشمند فرزندان در حوزه بازی هاست. بازی های چند نفره می تواند گاهی برای فرزند شما خطرآفرین باشد چون نمی دانید در آن طرف خطوط اینترنت چه کسی بازی می کند. در Game Center می توانید تنظیمات مختلف را بر اساس صلاح‌دید خود تغییر داده و محدودیت هایی ایجاد کنید. می توانید دوستانی را به لیست هم بازی های فرزندتان اضافه و یا کم کرده و یا حتی اضافه کردن هم بازی جدید را محدود کنید.

۶٫ محدودیت هایی مربوطه در Family Sharing اضافه کنید.
هنگامی که شما تنظیمات فوق را ایجاد کردید ، باید آن را به قسمت Family Sharing اضافه کنید. در این صورت همه چیز را متوجه می شوید. اگر فرزند شما بخواهد اپلیکیشن جدید از اپل استور دانلود کند یا حتی برنامه ای بخرد شما متوجه خواهید شد.

اگر فرزند شما زیر ۱۳ سال است، پس لازم است این موارد را در نظر بگیرید. شما باید برای استفاده از آیفون خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای انجام این کار، به Settings > [نام شما]  > Family Sharing > Add Family Member بروید و سپس روی Create a Child Account ضربه بزنید.  پس از آن روز تولد خود را وارد کنید.  سپس کد سه رقمی را وارد نموده و بعد اپل آیدی خود را و در رحله بعد، نام فرزندتان را وارد کنید، آدرس ایمیل iCloud را برای او ایجاد کرده و یا یک گذرواژه برای حساب خود در نظر بگیرید، سپس سئوال های امنیتی را تنظیم کنید.

در نهایت حساب شما برای اعضای خانواده در صفحه Family Sharing page در تنظیمات نمایش داده خواهد شد.
هنگامی که فرزندتان را به عنوان یک عضو خانواده رسمی آیفون اضافه کردید، می توانید از ویژگی Ask to Buy برای تأیید خرید برنامه نیز استفاده کنید. برای بچه های زیر ۱۲ سال گزینه  Ask to Buy به طور پیش فرض فعال شده است. برای فعال کردن آن به صورت دستی، به Family Sharing در تنظیمات بروید، روی یکی از اعضای خانواده ضربه زده و سپس روی کلید تعویض برای Ask to Buy ضربه بزنید. با فعال شدن این گزینه و تأیید یا رد کردن امکان خرید از اپل استور ، می توانید در صورت نیاز خرید کردن اپلیکیشن  توسط فرزندتان را نیز کنترل کنید.

۷٫ اشتراک گذاری موقعیت مکانی
یکی دیگر از حوزه های کنترل کردن گوشی هوشمند فرزندان، موقعیت مکانی است که در قسمت Family Sharing ، اشتراک گذاری موقعیت مکانی یا Location Sharing را می توانید فعال کنید. این کار به شما اجازه می دهد تا موفق به کنترل کردن گوشی هوشمند فرزندتان شوید.

همچنین بخوانید: نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی موبایل آیفون

موقعیت یابی افراد با شماره
فرزند شاید ممکن است که بخواهید گوشی چک گوشی یا همسرتان

با انجام این کارها موفق به کنترل کردن گوشی هوشمند فرزندتان خواهید شد. پیش از این نیز فیس بوک اقدام به معرفی طرحی برای حفاظت از فرزندان در شبکه های اجتماعی نمود. فیس بوک مسنجر مخصوص کودکان و نوجوانان، اپلیکیشن جدیدی‌ست که می تواند خیال والدین را تا حدی راحت کند و امنیت و آسایش را برای خانواده به ارمغان بیاورد.  والدین علاقمند هستند بتوانند بر فعالیت های آنلاین فرزندان خود نظارت داشته باشند. فیس بوک این نیاز را درک کرده و مسنجر مخصوص کودکان یا Messenger Kids را راه اندازی نموده است. همانطور که از نامش پیداست،  این مسنجر فیس بوک برای بچه ها طراحی شده و یکی از ویژگی هایی که فیس بوک سعی کرده در فیس بوک مسنجر کودکان یا Messenger Kids در نظر بگیرد، دغدغه های والدین در مورد بچه هایشان است.

علاوه بر این، ایمن سازی توییتر و فیس بوک برای خردسالان یکی از مواردی است که در فکر برخی دولت ها و حکومت ها آمده است. انگلستان دو غول بزرگ رسانه ای یعنی توییتر و فیس بوک را برای استفاده کاربران خردسال ایمن سازی می کند. بعد از نشست مدیران فیس بوک و توییتر درباره امنیت کودکان در فضای مجازی، این دو رسانه پر مخاطب  تصمیم گرفتند فضای خود را  برای استفاده بهتر تغییر دهند و در نتیجه ایمن سازی توییتر و فیس بوک برای خردسالان در برنامه آنها قرار گرفت.  در نهایت مقرر شد تا دولت برای تنظیم استانداردهای استفاده ایمن قانونهایی را بگذارد و دسترسی به سایتها بر اساس سن امکان پذیر شود. با وجود این برنامه ها اگر شرکتی تخلف کند  باید جریمه سنگینی بپردازد.

  • مکان یابی از طریق شماره موبایل
  • موقعیت یابی افراد با شماره تلفن
  • مکان یابی از طریق GPS

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

مکان یاب کودک و ردیاب تلفن مکان یابی از طریق شماره موبایل

«Find My Kids» یک ردیاب جی پی اس خانوادگی برای ایمنی کودکان و کنترل والدین است. نرمافزار «Find my kids» را بر روی تلفن خود و نرمافزار Pingo! را بر روی تلفن فرزندتان نصب کنید و یا به یک ساعت جی پی اس اتصال دهید.

Find my kids نرمافزاری برای والدین است که به شما کمک می کند تا نگران نباشید اگر فرزندانتان همراهتان نیستند و تماسهای شما را نمی شنوند:

جی پی اس یاب – موقعیت مکانی کودک را بر روی نقشه و همچنین پیشینه تحرکات آن روز مشاهده کنید، مطمئن شوید کودک از مکانهای خطرناک بازدید نمی کند؛
صدای اطراف – به آنچه در اطراف فرزندتان در حال رخ دادن است گوش دهید، تا از عالی بودن حال فرزندتان مطلع شوید و از حضورشان در مکان مناسب اطمینان حاصل کنید.
صدای هشدار بلند – اگر کودک تلفنش را در کوله پشتی گذاشته باشد و یا حالت بی صدا را روشن کرده و صدای تلفن را نشنود؛ به تلفن کودک صدای هشدار بلندی ارسال کنید
کنترل نرمافزار – مطلع باشید که فرزندانتان از چه برنامه هایی در مدرسه استفاده کرده اند و در صورتی که آنها به جای درس خواندن در کلاس درس بازی کرده باشند اطلاع پیدا کنید؛
کنترل امنیتی – بررسی کنید که فرزند شما به موقع به مدرسه می آید – درباره زمان مراجعه به مدرسه، فعالیت ها و زمان بازگشت به خانه، اعلان هایی دریافت کنید؛
کنترل باتری – به کودک خود یادآوری کنید که تلفن را به موقع شارژ کند، قبل از تمام شدن شارژ باتری، نرمافزار اعلانی ارسال خواهد کرد؛
چت خانوادگی – با فرزندتان در چت، با استیکر های خنده دار ارتباط برقرار کنید؛
تقدیر – با ارسال قلب برای آنها، کودک را به خاطر نمره های خوبش تقدیر کنید!


نرافزاری برای کنترل والدین


نرمافزار «Find my kids» فقط برای امنیت خانواده و کنترل والدین در نظر گرفته شده است. نرمافزار نمی تواند روی تلفن به صورت مخفیانه نصب شود، استفاده فقط با رضایت صریح کودک در دسترس است. داده های شخصی مطابق با قوانین و سیاست های GDPR ذخیره می شوند.
 


اگر فرزند شما تلفن هوشمند دارد:

 

نرمافزار Pingo! را بر روی تلفن فرزندتان نصب کنید – ردیاب جی پی اس برای کودک. این سرویس از جی پی اس تلفن کودک در حالت اقتصادی استفاده می کند که آن را از موارد مشابه خود متمایز می کند. این برنامه بر روی تلفن کودک در حالت جی پی اس یاب کار خواهد کرد. در نرمافزار Pingo! فرزندتان قادر به برقراری ارتباط با شما خواهد بود و در صورت خطر می توانند دکمه وضعیت اضطراری را فشار دهد. هنگامی که کودک دکمه SOS را فشار دهد، بلافاصله یک صدای زنگ هشدار از طریق تلفن خود دریافت خواهید کرد.
 

اگر فرزند شما ساعت مچی مکان یاب دارد:
 

آنها را به نرمافزار قابل اعتماد Find My Kids دارای رابط محلی شده و پشتیبانی فنی متصل کنید. این نرمافزار برای تمام دستگاه های ساعت هوشمند Smart Watch ، Smart Age Watch ، Smart Pet Tracker ، Smart Tracker و موارد مشابه ارائه می شود.

لیست ساعتهای جی پی اس پشتیبانی شده:

Q50, Q60, Q80, Q90, Q100, Q360, Q523, Q730, Q750, Q8, GW100, GW100S, GW200, GW200S, GW300, GW300S, GW400S, GW600X, GW600S, GW600S, GW600S; GW1000S, EW100, EW100S, EW200, K911, W8, W9, W10, Y3, G36, SAFE KEEPER, DS18, T58, T100, I8, G10, G100, D99, D100, D100S, Titan Watch Q50 GPS trackers, Smart Pet tracker, Smart tracker S01, A1, Aimoto, Aimoto Start, Aimoto Sport, Aimoto Ocean, Wokka Watch W10, Wokka Watch Q360, Wokka Watch GW200S, Wokka Watch GW300, Wokka Watch Q50, Wokka Watch Q50.

برنامه Find My Kids چگونه کار می کند: مکان یابی از طریق شماره موبایل

1) برنامه «Find my kids» را بر روی تلفن خود نصب کنید؛
2) دستگاه مورد نظر خود برای اتصال را انتخاب کنید: تلفن کودک یا ساعت مچی مکان یاب؛
3) نرمافزار Pingo! را بر روی تلفن کودک نصب کنید و یا شماره سیم کارت ساعت مکان یاب را وارد کنید.

در صورت بروز مشکلات فنی، همیشه می توانید از طریق چت در نرمافزار با پشتیبانی 24/7 ما تماس بگیرید و یا به آدرس [email protected] ایمیل ارسال کنید.

شما می توانید در طول دوره آزمایشی پس از اتصال دستگاه کودک، از تمام امکانات این سرویس به صورت رایگان استفاده کنید. پس از پایان دوره آزمایشی در نسخه رایگان، می توانید موقعیت مکانی کودک را به صورت آنلاین مشاهده کنید. برای استفاده از همه امکانات باید اشتراک داشته باشید.

نرمافزار Find My Kids مجوزهای زیر را درخواست می کند:

دسترسی به دوربین و عکس – برای ایجاد تصویر کودک
– دسترسی به مخاطبین – برای پر کردن دفترچه تلفن در ساعت مکان یاب
– دسترسی به میکروفون – برای ارسال پیام های صوتی در چت

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا