آموزش رایگان هک اینستاگرام مارکتینگآیا اینستاگرام من هک شده است؟!اینستاگرام ترفند جالب

نحوه حذف دو طرفه پیام در دایرکت اینستاگرام

همه‌ی ما تجربه‌ی ارسال پیام اشتباهی را داشته ایم! چه در گذشته که کاربران از طریق ایمیل، یاهو مسنجر و SMS پیام ارسال می کردند و چه در حال حاضر که پیام رسان هایی مثل تلگرام، واتس اپ و دایرکت اینستاگرام به وجود آمده اند.همانطور که میدانید امکان حذف دو طرفه و پس گرفتن پیام در هنگام ارسال ایمیل و پیامک وجود ندارد اما برخی از نرم افزار های پیام رسان از جمله تلگرام و اینستاگرام این قابلیت را دارا هستند و شما می توانید پیام های خود را از گوشی فرد مقابل خود حذف دو طرفه کرده و در اصطلاح پیام خود را پس بگیرید. حذف دو طرفه پیام در دایرکت اینستاگرام

در این مقاله آموزشی قصد داریم نحوه‌ی حذف دو طرفه و پس گرفتن پیام در دایرکت اینستاگرام که به اصطلاح Unsend گفته می شود را در اینستاگرام اندروید و iOS خدمت شما آموزش دهیم.

حذف دو طرفه و پس گرفتن پیام در دایرکت اینستاگرام (لغو ارسال پیام)

گزارش عملکرد اینستاگرام

همیشه آخرین نسخه اینستاگرام را برای گوشی خود دریافت نمایید. لازم به ذکر است که اینستاگرام هر هفته دارای بروزرسانی جدید می‌باشد. پس با مراجعه به لینک زیر آخرین نسخه آن را دریافت کنید:

آموزش پس گرفتن پیام های دایرکت در اینستاگرام اندروید

مرحله اول: ابتدا برنامه اینستاگرام را باز کرده و از بخش دایرکت به صفحه‌ی پیام فرد مورد نظر مراجعه کنید.

مرحله دوم: در این قسمت بایستی پیام ها را به صورت تکی حذف کنید. برای این منظور پیامی که قصد دارید حذف شود را برای چند ثانیه لمس کنید.

مرحله سوم: سپس یک پنجره برای شما باز می شود. گزینه Unsend Message یا ” لغو ارسال پیام ” را انتخاب کنید.

با انجام مراحل بالا، پیام ارسالی شما برای خودتان و فرد مقابل حذف می شود.

آموزش لغو پیام‌های دایرکت در اینستاگرام iOS

مرحله اول: ابتدا برنامه اینستاگرام را در آیفون خود اجرا کرده و از بخش دایرکت به صفحه‌ی پیام فرد مورد نظر مراجعه کنید.

مرحله دوم: در این قسمت بایستی پیام ها را به صورت تکی حذف کنید. برای این منظور پیامی که قصد دارید حذف شود را برای چند ثانیه لمس کنید.

مرحله سوم: اکنون یک منو در بالای پیام شما باز می شود. گزینه Unsend را انتخاب کنید.

با انجام مراحل بالا می توانید پیام اینستاگرام خود را در دایرکت فرد مقابل پس بگیرید. هنگام پس گرفتن پیام یک پیام لغو ارسال برای فرد مورد نظر ارسال می‌شود.

امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد. در صورت وجود هرگونه سوال و مشکل در این زمینه از بخش دیدگاه ها همراه ما باشید…

بخش دایرکت اینستاگرام یکی از قسمت های جنجالی و پر تنش اینستاگرام بوده و مکانی ایست که شما میتوانید با دوستان و آشنایان خود در ارتباط باشید و مکالمه هایی به صورت نوشتاری یا ویدیویی و… را رد و بدل کنید. در این بخش میتوانید با مخاطبان خود هم به صورت خصوصی به گفتگو پرداخته یا حتی میتوانید گروه تشکیل دهید و از امکانات دایرکت اینستاگرام از جمله تماس ویدیویی استفاده کنید.

اما در این بین احتمال این که شما یک پیام اشتباهی به یکی از مخاطبان خود ارسال کرده باشید وجود دارد و در پی آن میخواهید پیام ارسال شده را پاک کنید یا برای حذف پیام های خود دلایل دیگری دارید، جای نگرانی وجود ندارد و تنها با چند لمس میتوانید مکالمه های رد و بدل شده بین مخاطب هایتان را حذف کرده باشید.

نحوه حذف دایرکت اینستاگرام

برای حذف پیام های ارسالی خود در دایرکت اینستاگرام تان کافی ایست مراحل زیر را انجام دهید.

۱_ از طریق برنامه اینستاگرام وارد اکانت خود میشیوم.

۲_ از صفحه هوم اکانت اینستاگرام خود، آیکون دایرکت اینستاگرام که در گوشه سمت بالای صفحه قرار دارد را لمس میکنیم تا وارد بخش دایرکت اینستاگرام شده باشیم.

۳_ وارد مکالمه مد نظر شده و بعد از انتخاب پیام رد و بدل شده که میخواهیم آن را حذف کنیم را برای چند لحظه لمس و نگهه میداریم.

۴_ بعد از لمس و نگهه داشتن پیام مربوطه کادری برای ما باز خواهد شد که سه گزینه دارد برای حذف دو طرف پیام ارسال شده کافی ایست گزینه اول یعنی “unsend message” را انتخاب کنیم.

حذف کلی دایرکت اینستاگرام
نحوه حذف دو طرفه پیام در دایرکت اینستاگرام 4

بعد از حذف پیام دایرکت اینستاگرام طبق آموزش بالا پیام ارسال شده از طرف شما هم برای خودتان و هم برای اکانت دریافت کننده پاک خواهد شد و در واقع حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام صورت گرفته است.

حذف کلی دایرکت اینستاگرام

به غیر از این موردی که برای شما گفتیم یک راه دیگر برای حذف پیام ها در دایرکت وجود دارد. که به صورت فوری شما میتوانید پیام های رد و بدل شده بین خود و اکانت مد نظر را سریعا حذف کنید. اما در نظر داشته باشید که این مورد که در ادامه روش آن را میگوییم به صورت یک طرفه آن هم فقط برای شما باعث حذف پیام ها رد و بدل شده خواهد بود.

برای این منظور وارد قسمت دایرکت در اکانت خود شده و در لیست اکانت های موجود اکانتی را که میخواهید پیام های رد و بدل شده در قسمت دایرکت پیج شما به صورت کامل و فوری حذف شود را لمس کرده و کمی نگهه دارید سپس در کادر باز شده گزینه delete را انتخاب کنید.

نحوه حذف دو طرفه پیام در دایرکت اینستاگرام
نحوه حذف دو طرفه پیام در دایرکت اینستاگرام 5

با این کار این پیج از لیست پیج های موجود در دایرکت شما حذف خواهد شد و در صورت ارسال پیام دوباره به دایرکت آن پیج مشاهده خواهید کرد که پیام های قبلی که بین شما رد و بدل شده بود دیگر برای شما نمایش داده نمیشود. البته همانطور که گفتیم در صورت اقدام به حذف کلی پیام های دایرکت اینستاگرام به این روش، فقط پیام ها در پیج شما حذف خواهد شد و در واقعه پیام ها در قسمت دایرکت اینستاگرام طرف مقابل، همچنان باقی خواهد ماند.

چنانچه اگر میخواهید حذف دوطرفه پیام در اینستاگرام صورت بگیرد باید به مانند آموزش قبلی اقدام به حذف تک تک پیام های ارسال شده خود اقدام کنید و یا اینکه طرف مقابل شما نیز به مانند شما با این روش گفته شده اقدام به حذف کلی دایرکت اینستاگرام کرده باشد.

  • حذف دو طرفه پیام در دایرکت اینستاگرام


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا