برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

نحوه فعال کردن حالت روح واتساپ

امروزه پیام رسان های متعددی برای ارتباط افراد به کار می رود که در این میان واتساپ از همه محبوب تر است. حالت روح واتساپ یکی از ویژگی های پرکاربرد و دلیل محبوبیت این پیام رسان است. حالت روح واتساپ به کاربران این امکان را می دهد تا بدون خوردن تیک آبی مشاهده پیام آن را بخوانند بدون اینکه فرد فرستنده از خوانده شدن آن خبری داشته باشد. پیام رسان واتس اپ دارای ترفند ها و کاربرد های مختلف دیگری نظیر تغییر فونت، غیر فعال کردن حالت آنلاین و ویژگیهای دیگری می باشد که آن را محبوب و پر طرفدار کرده است.

واتساپ و ویژگیهای ان:

واتساپ یک پیام رسان محبوب و پرکاربرد در رسانه های اجتماعی می باشد. تعداد کاربرانی که آن را نصب کرده و از آن استفاده می کنند بیش از دو میلیارد نفر در بیش از 180 کشور می باشد. این پیام رسان متعلق به فیس بوک بوده و قابلیت های جدید نیز به آن اشاره کرده که آن را پرکاربرد تر کرده و موجب شده افراد زیادی تمایل به استفاده از این پیام رسان داشته باشند از جمله این ویژگی ها می توان به پرداخت های واتساپ، حالت روح در واتساپ، کد QR، تماس گروهی، گزینه خاموشی دائمی، حالت تاریک، قابلیت بکاپ و پشتیبان گیری و حالت جستجوی پیشرفته اشاره کرد.

پیام رسان واتساپ از اتصال اینترنت شما استفاده کرده و با این ویژگی از هزینه پیامک جلوگیری می کند. همچنین این پیام  رسان قابلیت نصب بر روی چند دستگاه را دارد. در نسخه های به روز شده اخیر از رمزنگاری سراسری استفاده شده که تماس ها و پیام های شما را ایمن می کند. همچنین ارسال فایل بسیار راحت و آسان شده و قابلیت ارسال تا 100 مگابایت وجود دارد. یکی از قابلیت های جدیدی که واتس اپ برای کاربران خود ارائه کرده قابلیت پشتیبانی و اتصال در چهار دستگاه مختلف، همچنین حالت ناپدید کردن پیام ها و قابلیت کاربرد دیگر حالت روح واتساپ می باشد.

حالت روح واتساپ

ویژگی حالت روح واتساپ:

یکی از قابلیت های جدیدی که واتس اپ برای کاربران خود ارائه کرده قابلیت پشتیبانی و اتصال در چهار دستگاه مختلف، همچنین حالت ناپدید کرد پیام ها و قابلیت کاربرد دیگر حالت روح واتساپ می باشد که در این قابلیت تیک آبی به معنی خوانده شدن پیام غیر فعال شده و شخص فرستنده پیام متوجه این موضوع نخواهد شد که آیا گیرنده پیام را خوانده است یا نه. این ویژگی هم در تنظیمات وات ساپ موجود بوده همچنین می توان با نصب برنامه های جانبی آن را فعال کرد. دقت داشته باشید که حالت روح واتساپ در ابتدا   غیر فعال می باشد و برای استفاده از این ویژگی شما باید حالت روح واتساپ را فعال کنید. شما همچنین می توانید آنلاین بودنتان را مخفی کنید تا مخاطبانتان از انلاین و افلاین بودنتان بی خبر باشند.

حالت روح واتساپ

نحوه فعال کردن حالت روح واتساپ:

یکی از ویژگی های متداول و پرکاربرد واتساپ فعال کردن حالت روح واتساپ می باشد. این ویژگی به کاربران به خصوص برای افرادی که کسب و کار خود را در واتساپ راه اندازی کرده اند بسیار پرکاربرد بوده و این امکان را می دهد تا تیک آبی به منزله خوانده شدن پیام را مخفی و غیر فعال کنند. اگر کسی این ویژگی را فعال کند برای شخص فرستنده پیام تیک آبی نخورده و فرستنده پیام متوجه این نخواهد شد که آیا گیرنده پیام را خوانده است یا نه.

هنگام ارسال پیام یک تیک به منزله ارسال پیام، دو تیک به معنی دریافت پیام توسط گیرنده و دو تیک به رنگ آبی به منزله خوانده شدن پیام توسط گیرنده پیام می باشد.  با استفاده از این ویژگی شما می توانید به راحتی پیام های فرستاده شده را خوانده و در زمان مناسب پاسخ دهید. دقت کنید که با فعال کردن این گزینه پیام های خوانده شده شما برای مخاطبانتان نمایش داده نخواهد شد همچنین اگر مخاطبانتان نیز پیام ارسال شده از طرف شما را بخوانند براتان نمایش داده نخواهد شد و تیک آبی نخواهد خورد. برای فعال کردن این ویژگی برنامه واتساپ خود را اجرا کنید سپس به قسمت تنظیمات واتساپ رفته و از گزینه Account  منوی  Privacy را انتخاب کنید، در پنجره باز شده تیک گزینه Recipient را بردارید.

حالت روح واتساپ

نصب برنامه جانبی برای فعال کردن حالت روح واتساپ:

شاید گاهی اوقات شما نخواهید که تنظیمات واتساپ را دستکاری کنید به همین علت یک سری برنامه های کاربردی جهت خواندن پیامهای بدون خوردن تیک آبی طراحی و ارائه شده که به راحتی میتوان آن را نصب و استفاده کنید از جمله این برنامه ها می توان به برنامه Unseen اشاره کرد. این برنامه ها نوتیفیکیشن های ارسال شده را ذخیره کرده و نمایش می دهند. با فعال کردن حالت روح واتساپ این امکان را می دهد که در صورت مشاهده و بازدید استوری های واتساپ نام کاربری شما برای فرد نمایش داده نشود.

گاهی اوقات نیاز است شما از این حالت خارج شوید برای انجام این کار کافی است تمام مراحل فعال کردن را دوباره طی کرده و ان گزینه را فعال کنید برای این امر از بخش تنظیمات به منوی حساب رفته و در بخش حریم خصوصی بر روی اخرین مشاهده ضربه زده و آن را روی گزینه هرکس قرار دهید.

حالت روح واتساپ

فعال کردن حالت روح واتساپ با حالت پرواز گوشی:

یکی دیگر از روش های جالب برای خواندن پیام های دریافت شده بدون خوردن تیک ابی برای فرستنده آن پیام استفاده از حالت پرواز گوشی موبایل می باشد. این ترفند بسیار کاربردی و خلاقانه و بدون نیاز به نصب برنامه جانبی است. دقت کنید که حالت روح واتساپ در ابتدا غیر فعال می باشد و کاربران هنگام خواندن پیام های فرستاده شده از طرف شما دو تیک آبی در کنار پیام برایتان نشان داده می شود.

برای استفاده از ترفند کافی است قبل از باز کردن واتساپ و خواندن پیام ابتدا حالت پرواز گوشی را فعال کرده و سپس واتساپ خود را باز کرده و پیام را خوانده و در ادامه حتما از صفحه واتساپ خارج شده و سپس حالت پرواز گوشی را غیر فعال کنید. علاوه بر این شما می توانید با فعال کردن ویجت واتساپ بدون خوردن تیک آبی پیام را بخوانید. شما به راحتی می توانید با فعال کردن ویجت واتساپ حتی پیام های بسیار طولانی را در صفحه  Home گوشی خود ببینید، این ویژگی با فعال کردن گزینه Show Security Notifications امکان پذیر می شود.

حالت روح واتساپ

نحوه پنهان کردن وضعیت آنلاین واتساپ:

وضعیت آخرین مشاهده واتساپ به کاربران این امکان را می دهد جدیدترین زمان حضور افراد در واتساپ را مشاهده کنند. برخی افراد وضعیت آنلاینی را نوعی حریم خصوصی می دانند به همین دلیل غیر فعال کردن این ویژگی اولین قدم برای حفظ حریم خصوصی است. توجه داشته باشید که پس از غیر فعال کردن وضعیت آخرین مشاهده همچنین نمی توانید وضعیت آنلاین مخاطبین خود را مشاهده کنید. برای انجام این کار ابتدا واتساپ را اجرا کنید سپس بر روی سه نقطه سمت راست بالای صفحه ضربه زده و در بخش تنظیمات منوی حساب را انتخاب کنید، سپس به بخش حریم خصوصی رفته و و روی اخرین مشاهده ضربه زده و گزینه هیچکس را انتخاب کنید. در این بخش شما می توانید اجازه مشاهده اخرین بازدید را به مخاطبانتان بدهید.

نحوه غیر فعال کردن انلاین بودن واتساپ:

ویژگی حالت روح واتساپ به کاربران این امکان را می دهد تا بدون خوردن تیک آبی مشاهده پیام آن را بخوانند. پیام رسان واتس اپ دارای ترفند ها و کاربرد های مختلف دیگری نظیر تغییر فونت، غیر فعال کردن حالت آنلاین و ویژگیهای دیگری می باشد که آن را محبوب و پر طرفدار کرده است. اگر نمی خواهید دیگران آنلاین بودن شما را مشاهده کنند می توانید وضعیت آنلاین بودنتان را غیر فعال کنید. در این حالت شما به راحتی می توانید از این برنامه استفاده کنید. گاهی اوقات نیاز است شما از این حالت روح واتساپ خارج شوید برای انجام این کار کافی است تمام مراحل فعال کردن را دوباره طی کرده و ان گزینه را فعال کنید برای این امر از بخش تنظیمات به منوی حساب رفته و در بخش حریم خصوصی بر روی اخرین مشاهده ضربه زده و آن را روی گزینه هرکس قرار دهید.

حالت روح واتساپ

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا