اینستاگرام ترفند جالب

نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

تیک آبی اینستاگرام چیست؟

با افزایش روزافزون استفاده کاربران از شبکه های اجتماعی، همواره سودجویانی بوده اند که از هویت دیگران به خصوص افراد مشهور سوء استفاده می کنند. تیک آبی اینستاگرام برای کاهش این مشکل ایجاد شده است. در واقع تیک آبی اینستاگرام به این معنی است که صفحه مورد نظر جعلی نیست و متعلق به همان شخص است. یعنی اینستاگرام این صفحه و شخص مورد نظر را شناسایی کرده است و شما نگران نباشید. می توانید تیک آبی را در صفحات افراد مشهور مانند بازیگران، بازیکنان فوتبال، سیاستمداران و حتی برندهای معروف مشاهده کنید.

چه کسی تیک آبی می گیرد؟

طبق گفته اینستاگرام، حساب هایی که شاخص، معتبر، منحصر به فرد و کامل هستند می توانند تیک آبی دریافت کنند. در زیر شرح مختصری از هر کدام آورده شده است:

شاخص (Notable): حساب شما باید برای یک شخص معروف یا یک برند معروف باشد. اینستاگرام، درخواست این افراد را برای تیک آبی با جست و جو در گوگل و … بررسی کرده و در صورت تایید، به این افراد تیک آبی تعلق می گیرد.

معتبر (Authentic): حساب شما باید نماینده یک شخص حقیقی یا یک تجارت یا برند باشد.

منحصر به فرد (unique): این اکانت باید تنها نماینده این شخص یا برند در اینستاگرام باشد. برای هر شخص یا برند فقط یک تیک آبی داده می شود. مگر در موارد خاص که آن برند در اینستاگرام به زبان های مختلف حساب کاربری داشته باشد.

کامل (complete): اکانت شما باید عمومی یا پابلیک باشد و دارای سابقه و تصویر پروفایل و حداقل یک پست باشد.

نحوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام

در مورد نحوه گرفتن تیک آبی در اینستاگرام می توان گفت که در صورت داشتن شرایط فوق می توانید به صورت رسمی تیک آبی را برای اینستاگرام ارسال کنید. برای این کار ابتدا باید وارد صفحه پروفایل خود شوید و پس از باز شدن منو باید از پایین صفحه وارد تنظیمات شوید. حال در قسمت اکانت گزینه درخواست تایید را انتخاب کنید. اکنون صفحه جدیدی با گزینه هایی برای معرفی شما باز می شود. نام کاربری شما قبلاً در قسمت اول نوشته شده است، اما از قبل بررسی کنید. فیلد دوم نام کامل شما را می خواهد. نام کامل شما باید با نام مندرج در مدارک (گواهینامه، پاسپورت و غیره) مطابقت داشته باشد. در نهایت از شما می خواهد که یک سند برای آنها ارسال کنید. تصویر گواهی، پاسپورت، کارت شناسایی یا هر مدرک معتبر دیگری را که دارید در این قسمت قرار دهید. در نهایت روی کلمه ارسال کلیک کنید تا اینستاگرام وضعیت شما را بررسی کند و در صدای تایید یک تیک آبی به شما بدهد.

WhatsApp Image 2022 05 10 at 8.19.35 PM 1

ترفند گرفتن چک مارک آبی اینستاگرام

چگونه می توانیم شانس گرفتن چک مارک آبی اینستاگرام را افزایش دهیم؟

توجه داشته باشید که فرآیند تأیید حساب آسان نیست و ممکن است چندین ماه طول بکشد. با این حال، استفاده از برخی از روش های آزمایش شده می تواند زمان مورد نیاز برای این فرآیند را کاهش دهد. تمام این راه ها در زیر به طور کامل توضیح داده شده است:

1. یک صفحه جعلی برای حساب خود ایجاد کنید:

دلیل اصلی تیک آبی در اینستاگرام تشخیص صفحه اصلی از صفحات جعلی است. بنابراین اگر اکانت شما صفحه جعلی ندارد، دلیلی برای گرفتن تیک آبی برای شما وجود ندارد. اگر فرد مشهوری باشید، حساب های جعلی زیادی از شما ساخته می شود. بنابراین اگر تا حدودی محبوب هستید، توصیه می شود حساب های جعلی زیادی ایجاد کنید تا شانس خود را برای گرفتن تیک آبی افزایش دهید. توجه داشته باشید که تمام حساب های جعلی باید مشابه اطلاعات حساب اصلی شما ایجاد شوند. در این حساب ها، از پست های رسمی خود استفاده کنید تا دقیقاً شبیه حساب اصلی شما باشد.با این کار شما اینستاگرام را مجاب می کنید که تعداد صفحات مشابه فعال در رابطه با شما زیاد است، بنابراین باید راهی برای تشخیص اکانت اصلی و فیک وجود داشته باشد.

2. محبوبیت خود را در اینستاگرام افزایش دهید:

البته هر چه ارائه شما در اینستاگرام محبوب تر و پرطرفدارتر باشد، بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. پس سعی کنید با استفاده از روش های مناسب محبوبیت خود را افزایش دهید. یکی از مهمترین مراحل برای افزایش محبوبیت، افزایش تعداد فالوورهای خود است. شاید فکر کنید با خرید فالوورهای تقلبی می توانید محبوبیت خود را افزایش دهید، اما اینستاگرام فالوورهای تقلبی را تشخیص می دهد و احتمال فریب اینستاگرام وجود ندارد. می توانید تعداد لایک ها، نظرات، استوری ها و هایلایت ها را افزایش دهید تا محبوبیت خود را افزایش دهید. با فعالیت منظم و هدفمند در مدت زمان بسیار کوتاهی به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. همچنین هشتگ ها و کپشن ها را نادیده نگیرید.

3حساب خود را به شبکه های اجتماعی دیگر پیوند دهید:

اگر فرد مشهوری هستید یا صاحب یک برند معتبر هستید، باید در شبکه های اجتماعی دیگر نیز حساب کاربری داشته باشید. می توانید در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، یوتیوب اکانت بسازید و اطلاعات مشابه اینستاگرام را در آنها قرار دهید. سپس آن حساب ها را با اینستاگرام پیوند دهید. وقتی اینستاگرام اطلاعات شما را جستجو می کند، فعالیت شما را در سایر شبکه های اجتماعی ردیابی می کند و حساب شما را شناسایی می کند.

4تیک آبی را از سایر شبکه های اجتماعی دریافت کنید:

تیک آبی فقط برای کاربران اینستاگرام نیست. همچنین می توانید با عضویت در شبکه های اجتماعی دیگر درخواست تیک آبی کنید. شرایط گرفتن تیک آبی ممکن است برای سایر شبکه های اجتماعی آسان تر باشد. در این صورت اینستاگرام اکانت های شما را در شبکه های اجتماعی دیگر می بیند و با تیک آبی در آن اکانت ها مواجه می شود. این بلافاصله یک تیک آبی در اینستاگرام به شما می دهد.

5. صفحه ای شیک و شیک داشته باشید:

شما باید یک صفحه شیک و منظم داشته باشید. به عنوان مثال، تمام تلاش خود را بکنید تا پست ها در ساعات خاصی از روز منتشر شوند. هنگام ارسال این پست ها به پست های خود بیشتر توجه کنید و تمام قوانین اینستاگرام را رعایت کنید. اگر برندی دارید، لوگوی برند خود را در صفحه اینستاگرام خود قرار دهید. این احتمال ابتلا به تیک آبی را افزایش می دهد. سعی کنید از سبک خاصی در پست های خود استفاده کنید و خود را خاص کنید.

6صدای خود را به گوش مسئولان اینستاگرام برسانید:

اگر دائماً به آنها ایمیل بزنید و درخواست آنها را دنبال کنید، اینستاگرام سریعتر وضعیت را بررسی می کند. هر از گاهی به آنها یادآوری کنید که با وجود صفحات جعلی زیاد، بهتر است

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا