برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

نرم افزار جاسوسی اندروید hellospy دانلود رایگان

احتمالا تا به حال درباره برنامه هایی که اقدام به جاسوسی HelloSpy از اطلاعات شما می نمایند شنیده اید. این نرم افزار ها با هدف بدست آوردن اطلاعات شخصی، توسط افرادی طراحی و در گوشی تلفن کاربران، نصب می گردند. پس از نصب موفقیت آمیز نرم افزار جاسوسی ، اگر تلفن همراه شما از ایمنی لازم برخوردار نباشد و اجازه نصب و ارسال داده را به برنامه مذکور بدهد، آنگاه تمامی اطلاعاتی که برنامه جاسوسی مورد نظر برای بدست آوردن آن طراحی شده است، به سوی فرد دیگری ارسال خواهد شد. البته برخی از این برنامه ها هدفشان نظارت و کنترل بوده که در دنیای امروزی امری بسیار ضروری به نظر می رسد به خصوص برای کودکان و فرزندان که امروزه به سادگی به انواع صفحات در اینترنت دسترسی دارند. در این مطلب قصد داریم مروری بر انواع نرم افزار جاسوسی داشته و همچنین ضمن معرفی برخی از معروفترین این برنامه ها ، لینک دانلود و نحوه استفاده از آن و همچنین نحوه جلوگیری از نصب این نرم افزار ها را با یکدیگر بررسی نماییم.


نرم افزار جاسوسی چگونه عمل می کند؟

برنامه جاسوسی که اصطلاحا به آن برنامه هک نیز گفته می شود اغلب در قالب یک نرم افزار مفید و یا بصورت یک برنامه کاملا مخفی در گوشی کاربر شروع به فعالیت می کنند. اصولا برنامه ها و نرم افزار های جاسوسی با نام علمی تروجان شناخته می شوند. نام این بدافزار از افسانه اسب تروا گرفته شده است. این نوع از نرم افزار جاسوسی دقیقا شبیه به داستان مورد نظر در قالب یک برنامه مفید و یا سرگرم کننده برای کاربر ظاهر می گردد. سپس بعد از جلب نظر کاربر و نصب روی سیستم یا گوشی تلفن همراه وی،‌ علاوه بر قابلیت یا سرگرمی که ارائه می دهد، در پشت پرده اقدام به جاسوسی نموده و اطلاعات کاربر را به مقصدی از پیش معلوم شده، مخابره می نماید. اکثر برنامه های جاسوسی به نوعی تروجان هستند و در قالب یک نرم افزار مفید، اقدام به سرقت اطلاعات می نمایند.

نرم افزار جاسوسی اندروید hellospy
نرم افزار جاسوسی اندروید hellospy دانلود رایگان 3

اما دسته دوم از نرم افزار جاسوسی ، برنامه هایی هستند که خاص منظوره طراحی شده و صرفا فقط عمل هک و جاسوسی را انجام می دهند. از این رو کشف این برنامه ها به ظاهر ساده تر می نماید. اما این را نیز باید به یاد داشته باشید که این سری از برنامه های جاسوسی برای مخفی ماندن از دید کاربر، از یک سری شگرد هایی استفاده می نمایند که یافتن و در برخی موارد حتی پاک کردن آن ها مشکل بوده و به سادگی امکان پذیر نمی باشد. به عنوان نمونه می توان گفت تعدادی از این نرم افزار ها پس از نصب روی سیستم یا گوشی شما بلافاصله مخفی شده و در لیست نرم افزارهای نصب شده شما موجود نمی باشند. پس یافتن آن ها برای شما فوق العاده مشکل می گردد.

به هر حال در هر دو مورد اگر هدف چنین حملات جاسوسی قرار بگیریم، متضرر اصلی ما هستیم و اطلاعات شخصی مان در معرض سرقت قرار خواهد گرفت. در ادامه تعدادی از معروف ترین این برنامه ها ( نرم افزار جاسوسی ) به شما معرفی خواهیم نمود و لینک دانلود برخی از آن ها را برای کسانی که مایل به یادگیری طرز کار آن هستند و نه برای جاسوسی قرار خواهیم داد.

انواع برنامه جاسوسی

همان طور که تا کنون باید دانسته باشید این برنامه ها انواع بسیار مختلفی دارند که هر کدام هدف های خاصی را دنبال می کنند. اما در نهایت هدف همه آن ها جاسوسی و سرقت اطلاعات شخصی می باشد. برخی از این برنامه ها اقدام به جاسوسی از دوربین گوشی تلفن همراه نموده و برخی دیگر اقدم به جاسوسی از مکالمات و پیام ها می نمایند. نمونه هایی از نرم افزار جاسوسی نیز موجود است که پا را فراتر از این گذاشته و حتی می توانند از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و تلگرام نیز اطلاعات به دست می آورند. در ادامه مشخصات تعدادی از معروف ترین های نرم افزار جاسوسی را با یکدیگر مرور خواهیم نمود.

برنامه جاسوسی HelloSpy

برنامه hellospy نیز تقریبا شبیه به برنامه InoSpy می باشد و همان شرایط را برای ارائه خدمات دارا می باشد. با استفاده از این برنامه نیز می توانید به گوشی فرد دیگری نفوذ کرده و کلیه اطلاعات مربوط به تماس ها و پیام ها و عکس های او را بدست آورید. این برنامه نیز فقط برای تست اولیه رایگان بوده و پس از آن برای ادامه کار باید مبلغی را پرداخت نمایید. لینک تست یک روزه این برنامه نیز در ذیل قرار داده شده است.

معایب Hellospy

از جمله معایب نرم افزار جاسوسی HelloSpy عدم پشتیبانی از زبان فارسی و همچنین نداشتن خدمات و پشتیبانی پس از فروش با زبان فارسی می باشد. همچنین این برنامه نیز برای خرید و فعال سازی نیاز به کریدیت کارت دارد که به دلیل تحریم های منطقه ای کار چندان ساده ای نیست و نیازمند صرف هزینه اضافی می باشد.

دانلود برنامه Hellospy

نرم افزار جاسوسی اندروید HelloSpy

نرم افزار جاسوسی اندروید HelloSpy همانند برنامه‌های قبلی اطلاعاتی در مورد پیام‌های متنی تلفن همراه، تماس‌های گرفته شده، تاریخچه سایت‌های باز شده، پیام‌های یاهو مسنجر، whatsapp و دیگر شبکه‌های اجتماعی و همچنین مشاهده گالری و مکان دستگاه  اطلاعاتی را در اختیارتان می گذارد.

نرم افزار جاسوسی اندروید موضوع این بخش از وبلاگ عارف رایانه بود. در این بخش اطلاعاتی را درباره چند نمونه از برنامه های جاسوسی تقدیم کردیم . امیدواریم استفاده لازم را از این مطالب کرده باشید.

HelloSPY چیست؟
HelloSPY یک نرم افزار مانیتورینگ است که به منظور به روزرسانی در مورد فعالیت فرزند / همسر / کارمند شما طراحی شده است. HelloSPY ویژگی های مفید جاسوسی را برای درک انواع فرآیندهای انجام شده در دستگاه های تلفن همراه مدرن را پوشش می دهد.

این نرم افزار برای استفاده آسان ایجاد شده است. برای شروع به مهارت خاصی احتیاج ندارد. HelloSPY ابزاری از ضرورت شدید والدینی است که همیشه نگران فعالیت آنلاین فرزندان خود هستند.

چگونه کار می کند؟ الگوریتم کار قابل فهم است. HelloSPY بر روی تلفن همراه شما قصد نظارت بر آن نصب شده است. برای نصب برنامه HelloSPY اطمینان حاصل کنید که می توانید دسترسی فیزیکی به دستگاه داشته باشید. متأسفانه ، آن را نمی توان از راه دور نصب کرد.

مرحله بعد شخصی سازی نرم افزار خواهد بود. شما باید ویژگی های جاسوسی را فعال کنید. این کار را می توان به راحتی از کنترل پنل خود انجام داد. پس از آماده شدن نرم افزار ، شروع به اسکن دستگاه مورد نظر برای فعالیت های آنلاین می کند.

Control Panel پورتال آنلاین شماست ، که در آن نرم افزار تمام فعالیتهای ضبط شده را برای شما ذخیره می کند. برای بررسی گزارش ها ، به حساب HelloSPY خود وارد شوید.

توجه داشته باشید که تلفن همراه که جاسوسی می کنید باید همیشه به اینترنت وصل شود. در غیر اینصورت ، نرم افزار HelloSPY قادر نخواهد بود فعالیت ضبط شده را به پانل شما منتقل کند.

بررسی اجمالی ویژگی های HelloSPY
HelloSPY از ویژگی های کافی برای تضمین نظارت بر فعالیت ها برخوردار است. لیست ویژگیهای HelloSPY را جستجو کنید و دریابید که آیا هریک از آنها می تواند مفید باشد.

پیگیری موقعیت مکانی تلفن – جاسوسی موقعیت مکانی تلفن ابزار ضروری برای هر والدین است. آیا می دانید بچه شما بعد از مدرسه کج می شود؟ پس از نصب والدین بر روی دستگاه فرزندتان ، می توانید موقعیت مکانی فرزندتان را مستقیماً از خانه یا محل کار خود پیدا کنید.

HelloSPY نقشه کامل منطقه شما را نشان می دهد تا موقعیت فعلی فرزند شما را نشان دهد.

چرا جاسوسی محل تلفن مفید است؟ بسیاری از والدین از آدم ربایی فرزندشان وحشت دارند. و بسیاری از آنها هنوز هم اعتقاد ندارند که چیزی وحشتناک مانند آدم ربایی ممکن است با بچه خود اتفاق بیفتد اما حقیقت این است که بچه ها هستند و هیچ کس نمی تواند جلوی آن را بگیرد.

با دانستن محل قرارگیری فرزندتان در هر ساعت از شبانه روز می توانید از امنیت آنها اطمینان حاصل کنید. کنترل والدین ، مانند HelloSPY و mSpy ، بر هر حرکتی که فرزند شما انجام می دهد نظارت دارند. حتی اگر کودک ربوده شود ، برنامه ها همچنان کار خواهند کرد که نشان می دهد اکنون کودک شما در کدام شهر قرار دارد.

پیامک تلفنی را از راه دور بخوانید – HelloSPY به پیام کوتاه دریافت و دریافت شده در دستگاه هدف بینش می دهد. این امکان را به شما می دهد تا پیام ها را بخوانید و زمان و تاریخ دریافت و ارسال آنها را ببینید. HelloSPY تمام پیام ها را در سرورها ذخیره می کند ، بنابراین حتی اگر کاربر پیامی را حذف کند ، شما هنوز هم قادر به خواندن آن خواهید بود.

چرا بینش پیامک تلفنی مهم است؟ با گسترش رسانه های اجتماعی ، ارتباط بین مردم سریعتر و آسان تر می شود. اما برخی از کاربران هنوز از طریق پیام کوتاه متن می نویسند. مسئله این است .

آیا شما می خواهید برای جاسوسی بر روی هر گوشی تلفن همراه در داخل 5 دقیقه?

حال با استفاده از نرم افزار جاسوسی قدرتمند ترین در جهان برای گوشی های هوشمند – SpyToApp.

SpyToApp نظارت و ردیابی قدرتمند ترین نرم افزار برای گوشی های موبایل است. این اجازه می دهد تا شما را به نظارت بر تمام فعالیت های دستگاه آندروید هر کاربر. آن را بسیار آسان برای نصب این نرم افزار بر روی هر تلفن همراه شما مایل به پیگیری. دولت – از – – هنر SpyToApp به طور کامل در برنامه های کاربردی گوشی های پنهان و هرگز در تلفن تحت نظارت خواهد یافت. این نرم افزار ردیابی جمع آوری تمام داده ها و محل دقیق آن از گوشی شما می خواهید برای نظارت بر, بنابراین شما می توانید پیگیری و یا دسترسی به اطلاعات با ورود به سیستم از یک دستگاه کامپیوتر و یا بی سیم در فقط چند دقیقه.

برای پدر و مادر

بیشتر توسعه جامعه می شود, بیشتر افزایش نابسامانیهای اجتماعی هستند. نابسامانیهای اجتماعی دارند تأثیرات منفی بسیاری نه تنها در بزرگسالان, بلکه در کودکان.

برای کسب و کار

برخی از کارکنان از تلفن همراه استفاده برای اهداف فردی در طول ساعات کار و آنها می توانند طرح کسب و کار مخفی شرکت خود را به شرکت های حریف را فاش.

امنیت گوشی خود را

امروزه, گوشی های هوشمند به طور گسترده ای استفاده می شود. شما اغلب ذخیره اطلاعات شخصی خود و طرح کسب و کار مهم بر روی تلفن همراه خود.

ویژگی های ما

  • پیام های جاسوسی متن جاسوسی از ؛ پیگیری پیام های متنی. خواندن هر پیام SMS ارسال و دریافت بر روی تلفن همراه هدف.
  • جاسوسی بر روی تلفن خود محل سکونت جاسوسی در مکان های GPS و ردیابی GPS. یافتن پست های مکان فعلی خود را از طریق نقشه های گوگل با نرم افزار ردیابی SpyToApp.
  • آهنگ تاریخچه تماس هادر سکوت نظارت بر تماسهای ورودی و خروجی. مشاهده شماره تلفن جزئیات, نام ارتباط و تماس های تلفنی.
  • پیغام جاسوسی WhatsAppشما اجازه می دهد برای نظارت بر پیام whatsapp بدون ریشه گوشی مورد نظر.
  • پیام های جاسوسی وایبرجاسوسی در پیام Viber. خواندن تمام پیام های از جمله ارسال و دریافت.
  • جاسوسی اسنپشما به راحتی می توانید پیگیری همه عکس اسنپ چت, فیلم ها و نقاشی بر روی تلفن همراه کسی بدون آنها دانستن.
  • پیام های جاسوسی KIKشما می توانید دیگران KIK هک و خواندن پیام های چت خود را. به راحتی دریافت کنید همه ارسال و دریافت پیام های متنی کیک.
  • جاسوسی مسنجر LINE جاسوسی بر روی خط مسنجر. شما می توانید تمام مکالمات چت خط بر روی تلفن همراه کسی بدون آنها دانستن مشاهده.
  • ضبط تماسجاسوسی در تماس تلفن کسی. تماس های ضبط شده به حساب شخصی خود را آپلود به به بعد گوش.


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا