برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

نرم افزار مانیتورینگ نظارت کارمندان برنامه SPY24

نرم افزار نظارت بر کارمندان: چگونه برای نظارت بر کارمندان خود استفاده کنید … نرم افزار مانیتورینگ

آیا شما صاحب کسب و کاری هستید؟ آیا پیگیری کارمندان خود برای شما دشوار است؟ آیا به دنبال راهی برای یافتن راهی برای پیگیری عملکرد دفتر خود هستید؟ در اینجا عملی ترین و موثرترین راه حل هدف شماست. کارمندان مانیتورینگ نرم افزار SPY24 امری است که زندگی شما را آسان می کند.

 نرم افزار نظارت بر کارمندان نرم افزار مانیتورینگ

برنامه ردیابی شماره با بتهرین نرم افزار گوشی و موبایل

ردیاب تاریخچه مرورگررم افزار نظارت بر کارمندان: چگونه برای نظارت بر کارمندان خود استفاده کنید …
آیا شما صاحب کسب و کاری هستید؟ آیا پیگیری کارمندان خود برای شما دشوار است؟ آیا به دنبال راهی برای یافتن راهی برای پیگیری عملکرد دفتر خود هستید؟ در اینجا عملی ترین و موثرترین راه حل هدف شماست. کارمندان مانیتورینگ نرم افزار SPY24 امری است که زندگی شما را آسان می کند.

نرم افزار نظارت بر کارمندان چیست؟
همانطور که از نام آن پیداست ، این ابزار / نرم افزار ساده ای است که زندگی حرفه ای شما را ساده تر می کند. کارکنان مهم سازمان هستند و کارآیی آنها تحت نظارت کارفرما قرار دارد. کارمندان نرم افزارهای نظارت بر کارکنان این وظیفه را انجام می دهند. این کمک می کند تا آنها فعالیت های کارفرمایان خود را ردیابی کنند و به آنها اجازه می دهد شاهد آنچه اتفاق می افتد در محل کار شما باشد. در صورت تمایل به افزایش بهره وری ، این نرم افزار بسیار مفید خواهد بود. 
اگر کارفرمای هستید ، کاملاً برای شما مناسب است!

این نرم افزار از چندین طریق به شما کمک می کند. شما به راحتی می توانید در رایانه خود بنشینید و همه چیز را تجزیه و تحلیل کنید. این می تواند بهره وری از کار شما را اندازه گیری کند ، حضور کارمندان را ردیابی کند ، امنیت را بررسی کرده و حس نظم و انضباط را در محیط کار اعمال کند.لیست به اینجا ختم نمی شود. چیزهای زیادی در مورد آن وجود دارد که در زیر خواهید فهمید: 
۱٫ بر استفاده از اینترنت نظارت کنید 
۲٫ گزارش در مورد پرکاربردترین برنامه ها و وب سایت ها 
۳٫ گزارش حضور و غیاب 
۴- وظایفی را که کارمندان برای آنها دشوار می دانند ، اما در تردید از گفتن آنها دریابید

چرا نرم افزار نظارت بر کارمندان؟


عمل نظارت بر اماکن کار یک شیوه قدیمی است که به طور جهانی در سراسر جهان دنبال شده است. این یک فروشگاه مواد غذایی کوچک ، یک فروشگاه چند طبقه ، یک مرکز تلفن یا یک شرکت فناوری اطلاعات باشد ، هر فردی که دارای یک عنوان برتر باشد می خواهد اطمینان حاصل کند که نمایندگی به روشی صحیح انجام می شود.

اکنون فرقه یکسان است ، اما وسایل انجام عمل نظارت تغییر می یابد.

اکنون ساده تر و موثرتر است. با تشکر از تکنولوژی مدرن.

بنابراین بیایید یک دقیقه از قدردانی و تشکر از هدیه فناوری استفاده کنیم.


جوانب مثبت و منفی نرم افزار نظارت بر کارمندان هر کارفرشی هنگام تصمیم گیری برای آزادسازی نرم افزار نظارت بر کارکنان تلاش می کند.

به همین دلیل است که ما مجموعه ای از آشکارترین جوانب مثبت و

منفی برای آسانتر کردن زندگی و کاهش زمان تصمیم گیری:


محصول نرم افزار نظارت بر کارمندان: 


۱٫ رایگان است 
چگونه می تواند این مزیت را در وهله اول اثبات نکند؟

چه کسی یک چیز رایگان را که در عین حال بسیار مفید است دوست ندارد؟

و هنگامی که آن را در مورد یک برنامه ردیاب کارفرمای رایگان است ، که کسب و کار جرات گفتن NO.

برنامه های بیشماری را در اینترنت پیدا خواهید کرد اما همه آنها رایگان نیستند.

این نرم افزار مانیتورینگ کارمندان دارای ویژگی های سودمند است.

هنگامی که آن را درک کردید و یک پیشرفت مهم پیدا کردید.

شما ممکن است به برنامه های بهتر تغییر دهید.

۲٫ باعث صرفه جویی در وقت می شود 
بیشتر کارفرمایان کارمند تمام وقت را استخدام می کنند که در شیفت ۸-۱۰ ساعت کار می کنند. سؤال واقعی که باید به آن بپردازیم این است که “آیا آنها در تمام آن ساعتها کار می کنند؟” طبق یک بررسی ، به طور متوسط یک فرد ۱٫۵ تا ۳ ساعت در روز هدر می دهد. و با توجه به اینکه این میانگین است ، ساعت تلف کردن می تواند خیلی بیشتر باشد. اگر این اتفاقی است که به طور روزانه رخ می دهد ، می توان پولی را که بیهوده می رود تصور کرد.

به عنوان یک کارفرمای منطقی ، بدیهی است که شما حداکثر بازده را از پولی که می خواهید سرمایه گذاری کنید و نرم افزار نظارت بر کارمندان یک دروازه رایگان برای انجام آن است.

۳٫ تجزیه و تحلیل عملکرد بهتر کارمندان با نگه داشتن چشم در دفتر خود ، به شما کمک می کند تا رتبه های بهترین مجریان شرکت را مشخص کنید.

این به شما کمک می کند تا بهترین کارمندان را به طور مناسب پاداش دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید تلاش تیم و افراد مختلف را اندازه گیری کنید ، امنیت را تضمین کرده و حضور را پیگیری کنید.

۴- امنیت بالاتر

با افزایش آگاهی در مورد آزار و اذیت های جنسی در محل های کار ، ایده خوبی است برای به کارگیری برنامه ردیاب کارمند رایگان. این باعث افزایش اعتماد زنان پرسنل می شود و باعث می شود در دفتر کار احساس امنیت و امنیت کنند. اگر اتفاق ناگواری رخ دهد ، اثبات همین امر وجود دارد.

۵- شفافیت

کنترل نرم افزار رایگان کارکنان به حفظ همگام سازی تیم کمک می کند.

نه فقط برای مقام عالی اما بلکه مدیران وظیفه و مسئول در سطوح معینی.

این نرم افزار می تواند باعث افزایش اتصال و انعطاف پذیری بیشتر کار شود.

۶٫ نمایندگی با کیفیت

وقتی می بینید که اجراها به جای دریافت گزارش از افراد مختلف ، تصمیم گیری آسان تر می شود و احتمال انجام کار به درستی افزایش می یابد.

اطلاعات دست اول می تواند کار شما را به خوبی تغییر دهد. این احتمال تاپیسم قرمز را از بین می برد و به کارمند محترم احساس اعتقاد و اقتدار بیشتری می بخشد. به راحتی می توانید نقاط قوت و ضعف کارمندان خود را شناسایی کنید. بیشتر از همه ، شما به وظایف خود به یک کارمند بی کفایت پایان نمی دهید.

۷٫ کارهای اداری کمتری

عملکرد مناسب صحیح بیشتر به تیمی از مردم احتیاج دارد ، اما این

این نرم افزار بیشتر می تواند چنین نیاز را ریشه کن کند و جایگزین مدیریت دستی شود.

جوانب مثبت جنبه اصلی نرم افزار نظارت بر کارمندان است ،

و منفی تقریبا ناچیز هستند اما خوب است که آنها را نیز در نظر بگیریم.

نرم افزار نظارت بر کارمندان 

۱٫ اثر روحیه

نرم افزار مانیتورینگ کارمندان می تواند سرعت کار را بالا ببرد اما از طرف دیگر ، آن را ایجاد می کند

احساس بی اعتمادی و ناسازگاری بین رئیس و کارمندان.

۲٫ افزایش استرس 
این نرم افزار ممکن است برای کارفرما مفید باشد اما برای Employee استرس زا است.

کارمند باید تمام وقت روی انگشتان پا بماند و مطمئن شود که این نرم افزار باعث تنبلی و لاغر شدن آنها نمی شود.

۳٫ احساس عدم حریم خصوصی

نظارت تمام وقت یک وضعیت ناراحت کننده است و باعث می شود کارمند دچار تردید شود.

بیش از شما: SPY24

پس از این تحلیل مختصر ، اکنون می توان فواید مزایای این نرم افزار را به راحتی کشف کرد.

با در نظر گرفتن جنبه های قانونی ، نظارت بر عملکرد دفتر شما کاملاً قانونی است. این هیچ نوع قانونی را نقض نمی کند.

پس چرا منتظر بمانید ، امروز نرم افزار را بارگیری کنید!

امروز نرم افزار نظارت بر کارمندان را نصب کنید!

آیا می مانیتورینگ کارمند مزایای شرکت شما؟

آیا همه کارکنان خود را استفاده از منابع کامپیوتر خود و اتصال به اینترنت تنها برای کسب و کار شما؟ آیا آنها به عنوان کار سخت زمانی که شما دور به عنوان آنها در زمانی که شما در حال تماشای بیش از شانه خود را؟ به عبارت دیگر، آیا شما گمان بهره وری کارکنان خود را در وجود ندارد؟ شما باید در نظر نصب یک سیستم کامپیوتری و نظارت اینترنت برای رسیدگی به مشکل.

نگاه نکنید! SPY24 کارمند سوابق نرم افزار مانیتورینگ و نظارت بر فعالیت های کارکنان خود را و شما فراهم می کند در سایت و دسترسی از راه دور به سیاهههای مربوط به کارکنان و صفحه نمایش کامپیوتر در زمان واقعی است. راه حل فقط نرم افزار را می توان در عرض چند دقیقه نصب شده است، و هیچ سخت افزار دیگری به غیر از PC های معمولی نیاز ندارد. بدون مهارت های خاص نظارت و یا آموزش امنیت مورد نیاز برای موفقیت پیکربندی و راه اندازی SPY24 نرم افزار مانیتورینگ کارمند. در همین حال، SPY24 کارمند مانیتور گزارشات عملکرد کارکنان به طوری که شما می توانید ببینید که به کار سخت و است که به هدر رفتن پول خود را. نرم افزار نظارت بر SPY24 کارمند نه تنها قادر به ضبط و نظارت بر بلکه قادر به کنترل مانند مسدود کردن وب سایت ها، برنامه های کاربردی، کپی فایل و رب … بیشتر بر این، می هشدار زمان واقعی در محدود کردن دسترسی وجود دارد.

بهبود بهره وری کارکنان

آمار نشان می دهد که رشته های نظارت کارکنان و بهبود بهره وری خود را. کارکنان تمایل به انجام بهتر زمانی که آنها در حال نظارت – و یا حتی زمانی که آنها فکر می کنند که ممکن است تحت نظارت است. SPY24 کارکنان نرم افزار مانیتورینگ با موفقیت به این هدف به طور مداوم نظارت بر محیط کاری کارکنان خود را انجام – کامپیوتر خود را

زمان واقعی نظارت از راه دور

کارکنان بهتر تحت کنترل مداوم با بازخورد زمان واقعی از سرپرست خود. به سادگی ورود به سیستم کلید و صرفه جویی برداری از صفحه نمایش برای تجزیه و تحلیل آینده کافی نیست. سطح معینی از تعامل و بازخورد برای سفت کردن نظم و انضباط و بهبود عملکرد حیاتی است.

اجازه دادن به کارکنان خود می دانیم که مدیران و سرپرستان می توانید ببینید چه اتفاق می افتد در رایانه های خود را در زمان واقعی حتی از مکان های از راه دور را فراهم می کند احساس لازم و بهبود نظم و انضباط و بهره وری.

SPY24 کارکنان نرم افزار مانیتورینگ اجازه می دهد تا مدیران و ناظران برای نظارت بر کارکنان چند از راه دور در زمان واقعی است. بدون نیاز به ترک یک صندلی راحت اجرایی به منظور بررسی PC هر یک از کارمندان برای فعالیت های غیر مجاز وجود دارد. ضبط اقدام و ببینید چه چیزی کارکنان خود را انجام می دهند در حالی که آنها هنوز هم آن را انجام می دهند، و ارائه بازخورد فوری در فعالیت های خود را!

سیستم ردیابی متمرکز کارمند برای سرور ترمینال شما

پیگیری فعالیت های کارکنان را از یک محل واحد! SPY24 ترمینال مانیتور قابل اجرا بر روی سرور ترمینال خود را، ردیابی، ثبت و گزارش تمام و یا انتخاب فعالیت های کارکنان متصل. با استفاده از SPY24 ترمینال مانیتور کمک می کند تا بهبود بهره وری کارکنان، پیگیری حضور و اجرای سیاست های شرکت های بزرگ.

اجرای سیاست های شرکت

SPY24 ترمینال مانیتور است وجود دارد برای کمک به شما سیاست شرکت های بزرگ خود را به اجرا بگذارد. ثبت رخداد های متعدد و مانیتور طراحی شده اند برای کمک به مدیران و افسران شرکت مطمئن شوید کارکنان خود را انجام می دهند کار درست. ردیابی نرم افزار اجازه می دهد تا نظارت بر برنامه های که کارکنان راه اندازی و برای چه مدت آنها باز بمانند. ورود به سیستم ضربه زدن به کلید موجب صرفه جویی در همه چیز تایپ از صفحه کلید. زمان واقعی رهگیری فشار کلید هشدار فوری از یکی از عبارات کلیدی از قبل تعریف شده است کشف شده است، اجازه می دهد جلوگیری از نشت اطلاعات و کمک به اجرای سیاست های امنیتی شرکت های بزرگ فراهم می کند. ردیابی چت ره گیری ماژول و رمز گشایی مکالمات در پیام فوری محبوب، در حالی که گشت و گذار در وب ثبت وب سایت آهنگ های تمام سایت های بازدید، مدیران اجازه می دهد به ماندن کارکنان خود را از فعالیت های آنلاین آگاه است.

جلوگیری از نقض امنیت با زمان واقعی مانیتورینگ

SPY24 ترمینال مانیتور را می توان فورا به مدیران هشدار در مورد فعالیت های خاصی را تعیین. مجموعه ای از عبارات کلیدی از پیش تعریف شده یک هشدار را آغاز کند، آگاه ساختن افسران شرکت مورد سوء استفاده کارکنان از مالکیت معنوی خود را. هشدار به موقع در جلوگیری از نشت اطلاعات و نقض امنیت ضروری است، در حالی که جمع آوری شواهد از جرم کمک می کند تا بررسی این موضوع یک معامله بزرگ است.

بهبود بهره وری کارکنان

دانستن دقیقا همان چیزی است، هنگامی که و برای چه مدت کارکنان خود را اجرا کنید، چه سایت های وب آنها مراجعه کنید، و آنچه مکالمات آنها را به تعامل در طول ساعات کار خود را می رود مایل در بهبود بهره وری کارکنان. در حال شاهد ثابت، کارکنان زمان کمتر بازی و چت در حالی که تمرکز بر روی کاری که می کنند برای پرداخت صرف.

آنچه می بینید همان چیزی است که شما دریافت

SPY24 ترمینال مانیتور نجات برداری از صفحه نمایش، چت مکالمه و کلید در گزارش مناسب. هر یک از کارکنان ثبت شده و به صورت جداگانه برای دسترسی آسان تر به سیاهههای مربوط گزارش شده است.

عملیات سابقه و هدف

SPY24 ترمینال مانیتور قابل اجرا بر روی سرور ترمینال خود را در پس زمینه، نامرئی و غیر قابل دسترس به کارکنان خود را. سیستم حفظ سیاهههای مربوط به فرد برای هر یک از کارکنان که سیاهههای مربوط، قطاری از keystrokes، سیاهههای مربوط به برنامه های آنها زنگ و وب سایت های آنها مراجعه کنید، و باعث می شود تصویر برداری از صفحه نمایش های دوره ای از دسکتاپ کارکنان به بهتر نشان دادن فعالیت های خود را.

صرفه جویی در صفحه نمایش و کلید های زده شده
در حالی که نظارت بر زمان واقعی ضروری است برای بهبود بهره وری کارکنان، آن را به طور کامل حل مشکل از وفاداری کارکنان نیست. شواهد سخت مانند لیستی از وب سایت های بازدید، چت سیاهههای مربوط و چیزهای دیگر تایپ شده توسط کارکنان در کاهش احتمالات را نقض امنیتی و شناسایی کارکنان بی وفا حیاتی هستند.

SPY24 کارکنان نرم افزار مانیتورینگ به طور کامل به کارکنان خود را نامرئی است. این اجرا می شود در سکوت و خفا در حالی که ورود به سیستم همه چیز را که بر روی رایانه های کارکنان خود را در اتفاق می افتد. محصول قطاری از تمام keystrokes، باعث می شود تصویر برداری از صفحه نمایش های دوره ای از دسکتاپ کارمند، سیاهههای مربوط به برنامه هایی که باز هستند و یا بسته، و سوابق تمام وب سایت های که بازدید آنها. شما می توانید این سیاهههای مربوط در محل یا از راه دور دسترسی داشته باشید. بدون نیاز به ترک صندلی خود را برای بررسی از رفتار کارکنان وجود دارد.

شما به راحتی می توانید پیکربندی iSafe کارمند کامپیوتر نرم افزار مانیتورینگ به شما در مورد حوادث خاص از طریق ایمیل و یا با آپلود به سرور FTP آگاه سازد. قالب های هوشمند اجازه می دهد گرفتن فقط آن دسته از کلید که شامل یکی از عبارات ماشه از پیش تعریف شده، و آن را آسان به پیکربندی برای حداکثر امنیت و یا حداقل نفوذ.


بحث و نتیجه گیری

SPY24 کارکنان نرم افزار مانیتورینگ یک ابزار قدرتمند برای پرداختن به عدم بهره وری کارکنان در حالی که حمایت از شرکت شما در برابر نقض امنیت و کارکنان بی وفا است. دانلود نسخه ارزیابی رایگان، نصب آن بر روی تمام رایانه های شخصی خود، بهترین کارکنان خود را از آن آگاه و ببینید که چگونه به سرعت خط پایین خود را بهبود یافته است!

  • همه در یک رکورد تمام فعالیت های کامپیوتر، از جمله: به کلید، تصاویر، وب سایت های surfed، میکروفون، فیس بوک، مای اسپیس، کلیپ بورد، نرم افزار استفاده می شود، درایو USB (دیسک)، سی دی رام، چاپگر، اسناد استفاده می شود، ۲ سمت IM چت ( MSN، ICQ، AIM، یاهو مسنجر، اسکایپ ورودی و خروجی پیام ها) …
  • راز-به طور کامل خود را پنهان. در مدیر وظیفه، نوار وظیفه، لیست عزل و شروع menu.Can ذکر شده نمی تواند توسط رجیستری ابزار تمیز و یا بهینه سازی و یا می msconfig.exe ویندوز تشخیص داده نشده
  • گاوصندوق تمام سوابق بسیار با AES 1024 رمزگذاری، هیچ کس اما شما می توانید مشاهده و یا مدیریت سیاهههای مربوط
  • زندگی می کنند، ارسال سیاهههای مربوط به موقع به آدرس پست الکترونیکی خود را در پس زمینه و یا تولید گزارش های تصویری و صادرات به عنوان اکسل
  • رویداد مسدود کردن مانند وب سایت ها، برنامه های کاربردی، بازی ها، فعالیت های فایل، دستگاه USB، اتصال به شبکه …
  • قدرتمند، آسان برای استفاده، راندمان بالا، ابزار مناسب ورود به سیستم نمایش و مدیریت
  • سازگار با ویندوز ۷، ویندوز ۸، هر دو ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی
  • مخفیکاری است کار به طور کامل مخفیکاری (نامرئی، مخفیانه) حالت
  • آسان نصب، استقرار و نظارت، کنترل از راه دور
  • هشدار زمان واقعی در دسترسی محدود شده
  • طول عمر پشتیبانی فنی رایگان …
  • گزارش تفصیلی استفاده از وب
  • گشت و گذار تجزیه و تحلیل زمان
  • مبتنی بر محتوا مسدود کردن سایت
  • تایمر استفاده از وب
  • بیشتر و بیشتر، به روز رسانی بارگیری در این هفته


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا