اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونروش عالی برای ردیابی گوشیهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

نرم افزار اسپای 24 بر فعالیت کودکان در فضای مجازی

نرم افزار مراقبت از خانواده در فضای مجازی , ردیابی موقعیت لحظه به لحظه .. کنترل تماس و پیامک با گزارش کامل… ردیابی و کنترل شبکه های اجتماعی نظارت بر فعالیت آنلاین کودکان و نوجوانان نکاتی برای والدین

به دنبال تعطیلی مدارس و اقدامات انجام شده در راستای ایجاد فاصلهگذاری اجتماعی و به دنبال شیوع کووید-19 ،فعالیتهای آنلاین امری ضروری برای داشتن زندگی عادی است. بچه ها و خانوادهها بیش از هر زمان دیگری برای اهدافی از قبیل یادگیری، روابط اجتماعی و بازی به روشهای دیجیتال روی آوردهاند.

افزایش فعالیت آنلاین به یادگیری، روابط اجتماعی و تفریحات کودکان کمک میکند، اما در عین حال، آنها را در معرض خطراتی نیز قرار میدهد.

سوءاستفاده جنسی آنلاین: با گذراندن وقت بیشتر در فضای مجازی، احتمال برخورد کودکان با فرصتطلبان آنلاین بیشتر میشود. با اقدامات مربوط به ایجاد فاصله گذاری تماس ها و گروههای آنلاین اجتماعی، احتمالاً بیشتری در دسترس کودکان قرار می گیرند. افراد فرصت طلب هم ممکن است از این مسئله برای سوءاستفادههای جنسی استفاده کنند.

سامانه مراقبت از خانواده

قلدری سایبری. منظور از قلدری سایبری رفتارهای عمدی و تکرار شونده آزاردهنده از طریق کامپیوتر، تلفن و دیگر وسایل الکترونیکی است. انتشار پیامها و تصاویر شرمسار کننده و تهدیدکننده در محیطهای مجازی و شبکه های اجتماعی، انتقال تصاویر شخصی دیگران و ارسال پیامهای نامربوط درباره آنها و حتی تماسهای آزاردهنده نمودهای واضحی از قلدری سایبری هستند. و چون فرد آزاردهنده تماس چهره به چهره با قربانیان خود ندارد و از بازخوردها و تنبیه های احتمالی زودهنگام نگران نیست، گرایش به این شیوه قلدری بیشتر شده است. رفتارهای پرخطر آنلاین. تماس فیزیکی کمتر با دوستان ممکن است باعث شود بچه های بزرگتر رفتارهای آنلاین خطرناک تری از خود نشان دهند، مانند ارسال پیام های جنسی.

این موضوع ممکن است آنها را با خطر باجگیری، آزار و تحقیر مواجه کند.

محتوای بالقوه مضر. افزایش فعالیت آنلاین ممکن است کودک را در معرض محتوایی قرار دهد که برای سن او مناسب نیست و ممکن ، محتوای دارای است مضر باشد؛ مثلاً خشونت و یا محتوایی که فرد را به خودکشی و خودآزاری تشویق میکند.همچنین ممکن است کودکان در معرض تبلیغات آنلاین نامتناسب با سن قرار بگیرند.

چطور به امنیت کودکان در فضای آنلاین کمک کنیم؟

در ادامه به برخی از گامهایی که به حفاظت از کودکان در این زمینه کمک میکنند اشاره خواهیم کرد.با فرزندتان صحبت کنید امکان ندارد بتوانید هر لحظه از روز را در کنار کودکانتان بگذرانید. پس لازم است با آنها در مورد مسائل مربوط به امنیت آنلاین صحبت کنید تا قدرت تفکر انتقادی آنها را تقویت و به آنها کمک کنید انتخابهای درستی داشته باشند. همچنین خوب است به آنها نشان دهید که در صورت هرگونه نگرانی، میتوانند از شما کمک بخواهند.

ممکن است احساس کنید آنها بیشتر از شما از تکنولوژیهای جدید سر در میآورند، اما شما تجربه بیشتری در زندگی دارید و میتوانید آنها را راهنمایی کنید.

محدودیت زمانی تعیین کنید در شرایط فعلی حصول اطمینان از تعادل بین فعالیتهای آنلاین و غیرآنلاین بیش از هر زمان دیگری اهمیت یافته است. گرچه ممکن است فعالیتهای دیگر در حال حاضر محدود باشند اما باید سعی کنید فعالیتهای غیراینترنتی را هم در برنامه روزانهتان قرار دهید، شامل ورزش، مطالعه و تفریحات دیگر.فراموش نکنید زمانی را که خودتان در اینترنت میگذرانید هم کاهش دهید تا الگوی مثبتی به فرزندانتان ارائه دهید.

فعالیت آنلاین را به فضاهای عمومی خانه محدود کنید ممنوع کردن استفاده از دستگاهها در بعضی قسمتهای خانه به شما کمک میکند نظارت و کنترل بهتری بر فعالیتهای آنلاین فرزندتان داشته باشید.

قوانین مشخصی برای استفاده از دستگاه ها داشته باشید

در اتاق خواب یا دستشویی اجازه استفاده از هیچ دستگاهی وجود ندارد. از یک ساعت قبل از زمان خواب تعیین شده نباید هیچ صفحه نمایشی روشن شود. همه اعضای خانواده در زمان شام باید دستگاههای شان را خاموش کنند. دستگاهها در طول شب در جایی شارژ شوند که کودک به آن دسترسی ندارد.

وضع این قوانین امکان سوء استفاده و قرار گرفتن کودک در معرض قلدری یا آسیب را کاهشمی دهد.

اپلیکیشنها و بازیهای مورد استفاده فرزندانتان را بشناسید اطلاعات کافی در مورد اپلیکیشن ها و بازی های آنلاین داشته باشید. بررسی کنید که اپلیکیشنها، بازیها و سایتهای شبکههای اجتماعی برای سن کودکتان مناسب باشند.

همچنین مراقب برنامههای پیامرسان و مکالمه آنلاین و همچنین اشتراکگذاری موقعیت در اپلیکیشنها، بازیها و شبکههای اجتماعی باشید.اشتراک گذاری موقعیت در اپلیکیشن ها و بازی ها باعث تماس ناخواسته و لو رفتن محل زندگی کودکان می شود.از قابلیت ها و امکانات گوشی یا دستگاهی که کودک استفاده می کند آگاه باشید ممکن است گزینهایی برای خاموش کردن برخی از این قابلیت ها یا محدود کردن مکالمه ها وجود داشته باشد.

اطمینان حاصل کنید که تجهیزات و وسایل الکترونیکی کودکان تان به جدیدترین امکانات حفاظتی و برنامه های آنتی ویروس مجهز باشند.

نظارت خانواده ها، ضرورت مراقبت از فرزندان در فضای مجازی

تنظیمات مربوط به حریم خصوصی را روشن کنید تنظیمات مربوط به حریم خصوصی را در بازیها و اپلیکیشن هایی که کودک شما از آنها استفاده میکند بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که روی خصوصیترین حالت ممکن تنظیم شدهاند.محدود کردن کسانی که میتوانند با کودک تماس بگیرند یا اجازه تماس تنها به دوستان، امکان تماس ناخواسته را محدود میکند.به کودک در مورد پذیرفتن درخواست دوستی سایر افراد هشدار دهید افراد همیشه کسانی که در اینترنت ادعا میکنند نیستند. حتی کسانی که کودک آنها را نمیشناسند ولی با او دوستان مشترکی دارند.

فردی که سوءنیت دارد، اگر مصمم باشد، ممکن است با چندین نفر از بچههای مدرسه دوست شود تا اعتماد گروه را به خود جلب کند.همراه آنها بازی کنید و در فضای مجازی حضور داشته باشید مهمتر از همه به یاد داشته باشید با فرزندانتان وقت بگذارید و همراه بچه ها به صورت آنلاین بازی کنید. حضور فعال در زندگی آنلاین آنها بهترین راه برای این است که بفهمید در اینترنت چه میکنند و چرا از یک اپلیکیشن یا بازی لذت میبرند.

حضور فعال بهترین فرصت را ایجاد میکند تا با آنها در مورد امنیت آنلاین صحبت کنید.از برنامه های کنترل والدین و گزینه های مربوط به جستجوی امن استفاده کنید نرم افزارهای کنترل والدین به شما این امکان را میدهند که بر آنچه کودک میبیند و انجام میدهد نظارت و آن را محدود کنید. با استفاده از آنها میتوانید دسترسی کودک به بعضی وبسایت ها، اپلیکیشن ها و قابلیت ها (مانند دسترسی به دوربین دستگاه) را مسدود کنید. .

نوع خاصی از محتوا مانند محتوای نامناسب برای کودکان یا محتوای جنسی را فیلتر کنید و بر استفاده کودک از دستگاههای متصل به اینترنت نظارت کنید.

ین نرم افزار به شما گزارش میدهد کودک چه سایتهایی را دیده و از چه اپلیکیشن هایی استفاده کرده است. همچنین میتوانید محدودیت زمانی تعیین کنید تا بعد از زمان مورد نظر دسترسی او قطع شود. هرچند نرم‐ افزارهای کنترل والدین ابزار مؤثری برای کمک به کنترل و محدود کردن فعالیت آنلاین کودکان هستند، لازم است به یاد داشته باشید که عملکرد آنها بدون خطا نیست.هیچ جایگزینی برای مراقبت فعالانه والدین و نظارت مستقیم بر فعالیت آنلاین کودکان وجود ندارد.

تنظیمات وسایل هوشمند را چک کنید تعداد اسباببازیها و دستگاه هایی که این ً روزها به اینترنت وصل میشوند واقعا شگفت آور است؛ از پهپادهای اسباببازی و عروسکهای خرسی کوچک گرفته تا تبلتها و گجتهای پوشیدنی.

هرچند این دستگاهها بسیار سرگرم کننده و آموزنده هستند اما میتوانند جزئیات شخصی و موقعیت کودک شما را هم به دیگران نشان دهند و اجازه دهند افرادی بدون آگاهی شما با آنها ارتباط برقرار کنند.

شما میتوانید با اقدامات زیر به حفظ امنیت آنها کمک کنید

استفاده از پسوردهای قوی خاموش کردن دسترسی دستگاه به موقعیت مکانی محدود کردن اطلاعات شخصی به اشتراک گذاشته شده

مراقب تماسهای ناخواسته باشید تماس ناخواسته یعنی هرگونه ارتباطی که باعث شود کودک شما احساس ناراحتی یا عدم امنیت کند، حتی اگر در ابتدا پذیرای آن بوده است. فرد تماسگیرنده ممکن است غریبه، دوست اینترنتی و یا از آشنایان واقعی کودک باشد. بزرگترین خطر این است که تماس گیرنده کودک را برای سوءاستفاده جنسی آماده کند.

به این صورت که کودک یا نوجوان اغفال یا قانع میشود که در مقابل دوربین متصل به اینترنت فعالیت جنسی انجام دهد یا تصویری با محتوای جنسی خود را ارسال و یا در شبکههای اجتماعی پست کند.این روزها سوءاستفادههای آنلاین رو به افزایش هستند و با شرایط این روند ادامه پیدا ً موجود، قطعا خواهد کرد.

با این اقدامات میتوانید به جلوگیری از چنین اتفاقاتی کمک کنید.اطمینان حاصل کنید اکانت آنها خصوصی است؛ از جمله، قسمت گفتگو در اپلیکیشنهای بازی آنها را تشویق کنید درخواست غریبهها نمیشناسند ً و هر کسی را که شخصا پاک کنند گزارش و بلاک کردن افراد مشکوک در وبسایتها و سرویسهای مختلف به یاد داشته باشید اگر این افراد به با ً خشونت و تهدید روی آوردند، حتما پلیس تماس بگیرید.

بررسي وضعيت نظارت والدين بر نوجوانان در خانواده هاي نظامي

علائم قلدری در فضای مجازی را بشناسید سن متوسط کودکانی که مورد زورگیری سایبری قرار میگیرند ۱۴ سال است، دختران بیشتر از پسران تحت تأثیر این مسئله قرار میگیرند و شخصی که مرتکب این عمل میشود معمولاً کسی است که او را از مدرسه میشناسند. مراقب علائمی نظیر این باشید که کودک یا نوجوان بعد از استفاده از موبایل، تبلت یا کامپیوتر ناراحت به نظر برسد، بیش از حد معمول فعالیتهای آنلاین خود را مخفی کند و یا گوشه گیر شود.

اگر کودک مورد قلدری در فضای مجازی قرار بگیرد چه کنیم؟ ممکن است اولین پاسخ غریزی ما، به عنوان پدر و مادر، این باشد که فرزندمان را از استفاده از شبکههای اجتماعی منع کنیم، وایفای را خاموش و یا دسترسی به دیتا را قطع کنیم. اما در حقیقت این میتواند مشکل را پیچیدهتر کند. ممکن است کودک با این کار احساس کند در حال مجازات شدن است و بیش از پیش احساس کند از جامعه طرد شده است.

گامهای زیر میتوانند آسیب را به حداقل برسانند:

قلدری را به بخش خدمات شبکة اجتماعی که زورگیری در آن رخ داده است گزارش کنید. مدارک دال بر قلدری را جمعآوری کنید. کاربر آزاردهنده را بلاک کنید.نظارت بر فعالیت آنلاین کودکان و نوجوانان نکاتی برای والدین

نرم افزار SPY24 نظارت مراقبت از خانواده در فضای مجازی

  • ردیابی موقعیت لحظه به لحظه، کنترل تماس و پیامک با گزارش کامل
  • ردیابی و کنترل شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام
  • کنترل و ردیابی نامحسوس موبایل به صورت غیرقابل تشخیص حتی توسط فرزندان باهوش
  • نصب سریع و آسان نرم افزار کنترل موبایل به همراه راهنمای فارسی
  • برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

باج افزار چیست؟ راه مقابله با باج افزار – باج افزار لاکی

نرم افزار مراقبت از خانواده در فضای مجازی چیست؟

نرم افزار مراقبت از خانواده در فضای مجازی یک بسته نرم افزاری موبایل با نصب بسیار آسان است که با نصب آن روی تلفن همراه فرزندانتان به شما این امکان را می دهد تا از راه دور

  1. تماس ها و پیامک ها و مکاتبات با دوستان و مخاطبین
  2. ارتباطات شبکه های اجتماعی همچون تلگرام ، واتس اپ
  3. موقعیت مکانی لحظه ای و مسیر های پیموده شده روزانه
  4. برنامه ها و بازی های مورد استفاده و مدت زمان استفاده از آنها

تحت نظر بگیرید و از دغدغه های فکری و یا آشفتگی های روحی روانی رهایی یابید و با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور گوشی تلفن همراه مراقب آن ها باشید تا از آسیب های احتمالی پیشگیری به عمل آورید.

دقت داشته باشید این برنامه پس از نصب و فعال سازی پنهان می شود. برخی از ویژگی های برنامه مراقبت از خانواده در فضای مجازی

گزارش تماس ها

ارتباطات ساده اولیه فرزندان شما از طریق تماس های تلفنی می باشد ، سامانه مراقبت از خانواده با ارائه گزارش از تماس های ورودی و خروجی همراه با نام مخاطب، شماره تماس، و زمان مکالمه و همچنین گزارش تماس هایی که بصورت دستی حذف شده اند ، نظارت کاملی را در این بخش برای والدین فراهم می سازد

کنترل پیامک های ارسالی و دریافتی

از جمله راهکارهای ارتباطی فرزندان در جمع خانواده که هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند ارسال پیامک است اما sp24 با ارسال گزارش لیست پیامک های ارسالی و دریافتی به همراه جزئیات مربوط به نام مخاطب و محتوای در حال تبادل به والدین ، دغدغه ها و نگرانی ها احتمالی را در این زمینه به صورت کامل از بین خواهد برد.

گزارش شبکه های اجتماعی تلگرام ، اینستاگرام و…

یکی از خطرناک ترین بسترهایی که فرزند شما با هزاران فرد با با رده های سنی مختلف ، فرهنگ و تربیت متفاوت و … می تواند رو به رو باشد و سلامت فرزندان را به خطر بیندازد ، بستر ارتباطی نامحدود شبکه های اجتماعی رایج در کشور می باشد که با سیستم نظارتی سامانه مراقبت از خانواده می توانید این بستر را کنترل و محدود نمائید.

ردیابی موقعیت لحظه به لحظه کنترل تماس و پیامک

برنامه ردیابی شماره با بتهرین نرم افزار گوشی و موبایل

موقعیت لحظه به لحظه

از موقعیت عزیزان خود در هر لحظه و هر مکان آگاه باشید محل های مجاز و غیر مجاز تردد رای برو پنل کاربری مشخص کنید تا دغدغه و نگرانی در خصوص تاخیر و محل حضور آنها را از بین ببرید

مدیریت دسترسی اینترنت

وب سایت های بازدید شده توسط کودکان خود را کنترل کنید و دسترسی آنان به مباحث غیر اخلاقی را مسدود کنید و برای ساعات دسترسی به اینترنت زمان مشخصی را تعریف کنید .

برنامه های نصب شده

لیستی کامل از برنامه های نصب شده بر روی گوشی فرزند و یا کارمند خود داشته باشید و از وجود برنامه هایی نامناسب آگاه شوید و در صورت لزوم آنها را بلاک کنید

چرا نرم افزار مراقبت از خانواده در فضای مجازی؟

نرم افزار مراقبت از خانواده در فضای مجازی با رابط کاربری آسان و سیستم نصب بسیار ساده امکان نصب این برنامه را با کمترین سطح دانش فنی برای والدین فراهم می سازد ، همچنین این برنامه با کسب جوایز و تقدیرنامه های متعدد در حوزه حفظ سلامت خانواده در فضای مجازی به عنوان قدرتمندترین و برترین سامانه نظارتی والدین صحت عملکرد خدمات نامبرده را تضمین می کند. که در بخش افتخارات نرم افزار ، این موارد را می توانید مشاهده نمائید.

  • کسب رضایت خاطر بیش از ۱۰۰۰۰ کاربر فعال
  • ارائه بیش از ۸۰% امکانات بدون نیاز به روت یا جیلبریک
  • رمزنگاری داده های در حال تبادل ،حفظ حریم خصوصی
  • تنها نرم افزار نظارتی خانواد و مورد تایید در گوگل پلی
  • خدمات گسترده و ارزنده در ازای تعرفه خدمات مناسب
  • سازگاری با کلیه دستگاههای هوشمند اندروید
  • نصب و راه اندازی آسان به همراه پشتیبانی ۲۴ ساعته

کنترل تماس و پیامک با گزارش کامل – ردیابی و کنترل شبکه های اجتماعی 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا