برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

نرم افزار هک اینستاگرام روش مهندسی اجتماعی آیفون و اندروید

نرم افزار هک اینستاگرام , برای ایفون , برای اندروید , با گوشی این مقاله نگاهی دارد به پنج نمایش مشخصات عمومی برنامه های هک برای آی فون و پنج برای آندروید.

با افزایش محبوبیت اینستاگرام و حضور پر تعداد مردم در این شبکه اجتماعی، بسیاری از افراد به دنبال برنامه هک اینستاگرام هستند.

اهداف میتواند از یک کنجکاوی ساده تا دشمنی باشد.

اما تجربه نشان داده افراد برای نفوذ به اکانت اینستاگرام دیگری حاضرند حتی پول خرج کنند و به افراد مدعی هکر بودن مبلغی در ازای ایجاد دسترسی به حساب فرد مورد نظر پرداخت نمایند.

سوال اینجاست..

نرم افزار هک اینستاگرام

 

نرم افزار هک اینستاگرام

آیا آن فرد حقیقت را بیان میکند و یا یک کلاهبردار است که فقط پول را میگیرد و بلاک میکند؟

با کمی تفکر هر فردی متوجه می شود که نمیتوان به این موارد اطمینان نمود.

سوال دیگر اینجا مطرح می شود که، آیا اصلا راهی برای هک اینستاگرام وجود دارد؟

جواب تکنیکال از این قرار است:

هم بله و هم خیر.

شاید کمی گیج کننده بنظر بیاید اما حقیقت آن است که هک اینستاگرام را می توان به دو صورت بیان نمود.

انواع هک و نفوذ به اینستاگرام

نرم افزار هک اینستاگرام - SPY24


  • هک سرور ساید: این نوع هک برای افراد نابلد و غیر متخصص به دانش نفوذ غیر ممکن است.
  • هک کلاینت ساید: این نوع هک به روش های مختلفی قابل اجراست و به کیفیت امنیت شخص هدف بستگی دارد.

پس نتیجه این است که اگر هکی هم قرار صورت گیرد فقط کلاینت ساید است.

چرا؟

زیرا اگر قرار بود کسی بتواند سرور های اینستاگرام را هک نماید این مطلب را یا به خود اینستاگرام اطلاع میداد و جوایز ویژه مالی ای را دریافت می نمود و یا اینکه این حفره روز صفر را در بلک  مارکت میفروخت و پول درشتی گیرش می آمد.

هک کلاینت ساید هم شرایط خودش را دارد و همیشه انجام پذیر نیست.

بالا بردن امنیت در اینستاگرام


یک فردی را در نظر بگیرید که پسورد ایمیل و اینستاگرام خود را یک پسورد بالای پانزده رقم متشکل از حروف اعداد و علایم قرار داده است و حساب خود را با استفاده از Google Authenticator  دو مرحله ای نموده است.

نرم افزار هک اینستاگرام با گوشی

از مفاهیم امنیت با خبر است و در نگهداری رمز خود کوشاست و از نصب نرم افزار های مخرب و کلیک بر روی لینک های آلوده خودداری میکند.

یک نرم افزار اینترنت سکیوریتی معتبر نصب نموده و مدام آن نرم افزار آپدیت میشود. با SPY24 همراه باشید

گوشی و کامپیوتر خود را دست کسی نمیدهد و یا قبل از دادن مطمئن می شود که رمز، سوال امنیتی و یا دسترسی خاصی که باعث به خطر افتادن امنیتش می شود بر روی کامپیوترش برای شخص قابل دسترسی نیست.

خب چگونه کسی می خواهد به چنین فردی به راحتی نفوذ کند؟

حال فرض کنید کسی هیچکدام از این موارد را رعایت نکند.

نتیجه چیست؟

مطمئنا برایش مخاطره آمیز خواهد بود.

حال اگر امنیت رعایت نشده بود چطور؟

چگونه هک کلاینت انجام می شود؟

بروت فورس

مفهومی تحت عنوان بروت فورس را شاید شنیده باشید..

یعنی انقدر پسورد های مختلف را امتحان کنید تا بلخره به پسورد دست پیدا کنید.

ابزار های هک اینستاگرام


برنامه هک اینستاگرام در ویندوز

اسم آن Sentry MBA می باشد.

بسیاری از افراد از آن استفاده می نمایند ولی مشکلاتی در این برنامه وجود دارد که باعث می شود آن را توصیه ننماییم.

مخصوصا با توزیع هایی مانند Kali و Parrot Security که اصلا برای هک و نفوذ ساخته شده اند.

اما کار با آن ها نیاز به تخصص و مهارت دارد.

برنامه هک اینستاگرام در لینوکس

برنامه های مختلفی برای آن وجود دارند که شما برای استفاده از آن ها نیاز به دانش کمند لاین لینوکس دارید.

که اگر به یادگیری این مهارت ها علاقمند هستید اینجا کلیک نمائید.

دیکشنری اتک ها

دیکشنری اتک ها نیز همانند بروت فورس نیز با امتحان پسورد های مختلف انجام می پذیرد.

فقط فرقش آن است که پسورد ها در فرهنگ لغت هستند و عموما با معنا.

به طور مثال: Password – qwerty – ۱۲۳۴۵۶۷۸ali – reza1378 – noshin123123 – Batman223344 و ….

شاید بپرسید در کدام فرهنگ لغتی reza1378 وجود دارد؟

این که میگوییم با معنی هستند یعنی رضا خب یک اسم است و می توان اسم شخص صاحب حساب باشد بعلاوه شخص صاحب حساب سعی میکند اسمش را با یک عددی مانند سال تولدش الحاق کند تا پسوردش مثلا قویتر شود.

اما هکر نیز این ها را می داند و اعداد مختلف را جلوی اسامی قرار داد و تست میکند.

بروت فورس هنوز کارایی دارد هر چند که بسیاری از افراد مخالف این فرضیه هستند.

همین حالا که در حال نوشتن این مقاله هستم نیز روی همین سایت بروت فورس دارد انجام میشود که WAF جلوی آن را میگیرد.

این فقط یکی از روش هاست، فیشینگ ، تروجان ، ورم ، کی لاگر ، مهندسی اجتماعی و … از روش های دیگر هستند که از میان آن ها فیشینگ محبوبیت بیشتری دارد و دائما در حال انجام است.شروع یادگیری هک و نفوذ

کلام آخر:

گول مدعیان هک را نخورید.

امنیت خود را با دانشی که از خواندن این مقاله و دیگر مقالات بدست می آورید بالا ببرید.

و همیشه بروز باشید.

ممنونم از شما بابت وقتی که برای خواندن این مقاله گذاشتید، تا بعد…

آیا میشه واتساپ هک کرد

 

آیا میشه واتساپ هک کرد

اینستاگرام یکی از محبوبترین اپلیکیشن های اشتراک عکس در دنیای مجازی است که برروی موبایل و کامپیوتر قابل استفاده است. هک اینستاگرام به دلیل همه گیر بودن این نرم افزار برای برخی افراد بسیار جذاب است. ما در اینجا به یک برنامه هک ایستاگرام اشاره می کنیم و در پی آن به شما می گوییم که چه کار کنید امنیت این اپلیکیشن را بالاتر ببرید تا هک نشوید.

همانطور که می دانید اینستاگرام این قابلیت را به کاربران خود می دهد تا عکس ها و ویدئوهایشان را به اشتراک گذاشته و همچنین به آنها این اجازه را می دهد که از فیلترهای موجود برای بهبود و تغییر کیفیت عکس ها استفاده کنند. یکی دیگر از دلایلی که افراد اینقدر این اپلیکیشن را دوست دارند قابلیت افزودن هشتگ به پست هاست که بدین وسیله می توانند عکس یا فیلم خود را در موضوع آن هشتگ نیز معرفی کنند.

یکی دیگر از جذابیت های اینستاگرام این است که می توانید آن را به پروفایل های دیگر خود در شبکه های اجتماعی متصل کنید و عکس هایتان را بروی آن پروفایل ها نیز به اشتراک بگذارید. اما هک اینستاگرام از کجا شروع می شود؟

برای اینکه کاربران اینستاگرام وارد صفحه خود شوند همیشه به یک کلمه کاربری و رمز عبور نیاز دارند. اگر شما می خواهید بدانید که چگونه می شود که یک صفحه یا اکانت اینستاگرام را هک کرد با بدانید که برای هک اینستاگرام نیاز با ابزار مشخصی دارید که از طریق آن بتوانید از پسورد کاربر عبور کنید.

 

چگونه اینستاگرام هک می شود؟

برای هک اینستاگرام نرم افزارهایی وجود دارد که می توانند این کار را برای شما انجام دهد. این مسئله بسیار حائز اهمیت است که بدانید این راه ها برای این اعلام می شود که کاربران بدانند از چه مسیرهایی ممکن است حساب کاربری آنها به سرقت برود و بتوانند با پوشش امنیتی و افزایش سطح امنیت اکانت خود در مقابل این خطرها از خود حفاظت کنند.

یکی از نرم افزارهایی که برای هک اینستاگرام مورد استفاده قرار می گیرد copy9 است که با نصب این نرم افزار هک می تواند عکس ها و فیلم های خصوصی اینستاگرام فرد مورد نظر را ببیند. این نرم افزار نه تنها به هکر اجازه می دهد که اکانت اینستاگرام شما را هک کند بلکه اجازه می دهد که به دوریبن تلفن هم دسترسی داشته باشد. ممکن است که این هکر دلیل مناسبی برای این کار خود داشته باشد اما تفاوت چندانی ندارد که دلیل او چیست. گاهی ممکن است که این نرم افزار برای رصد کردن کودک ، همکار و یا کارمند شرکت نصب شود.

با نصب برنامه هک copy9 هکر می تواند به عکس و فیلم و کل پروفایل اینستاگرام فرد مورد نظر دسترسی پیدا کند و می تواند پیغام های دایرکت را نیز بخواند.

اینستاگرام یک شبکه جهانی است که میلیون ها نفر در آن عضو هستند و عکس های خود را در آن به اشتراک می گذارند. پس هک این شبکه اجتماعی مهم می تواند برای خیلی از هکرها جذاب باشد.

بدون فالو کردن عکس های خصوصی را می بینند

شاید دیده باشید وقتی وارد بعضی از اکانت ها می شوید نمی توانید عکس های فرد مورد نظر را ببینید و به شما می گوید که این حساب خصوصی است. شما تنها محدود هستید به دیدن عکس های کسانی که آنها را فالو کرده اید و آنها نیز این درخواست شما را پذیرفته اند. اکانت های خصوصی گاهی باعث افزایش حس کنجکاوی دیگران می شود و آنها سعی می کنند برای راضی نگه داشتن این حس خود راهی برای دید زدن عکس ها پیدا کنند. برنامه هک اینستاگرام به هکر اجازه می دهد که از هر محدودیتی عبور کرده و به هرآنچه می خواهد دست یابد.

این نوع اپلیکیشن ها به هکر اجازه می دهد که از هدف خود جاسوسی کند و کار با آنها بسیار ساده است. تنها کاری که هکر نیاز به انجام آن دارد این است که نسخه ای از آن را برروی دستگاه فرد هدف خود نصب کند. به محض اینکه اپلیکیشن برروی موبایل فرد هدف نصب شد هکر به همه آن چیزی که می خواهد دسترسی دارد. از این اپلیکیشن ها برای کنترل کودکان و کارمندان نیز استفاده می شود. از طریق آنها حتی می توان فرد هدف را موقعیت یابی کرد.

روش هکر ها برای هک اینستاگرام

هکرها با ارسال ایمیل و یا استفاده از مهندسی اجتماعی ، قربانی را مجاب به کلیک برروی فایلی که برای آنها ایمیل شده یا از طریق یکی از شبکه های اجتماعی ارسال شده می کنند. به محض اینکه قربانی برروی آن فایل کلیک کند این اپلیکیشن ها یا نرم افزارهای جاسوسی مشابه برروی موبایل یا کامپیوتر او نصب شده و آنها می توانند کنترل آن را در اختیار بگیرند.

برای اینکه موضوع شفاف تر شود مثالی برای شما می آوریم : یکی از افرادی که خیلی با شما صمیمی است مانند یک دوست به شما می گوید که با نرم افزار جدیدی آشنا شده که قابلیت های خیلی جالبی دارد و می تواند به شما برای برطرف کردن نیازی که قبلا به دنبالش بودید کمک کند ( این یک روش مهندسی اجتماعی است ). او به شما می گوید که این نرم افزار را نصب کن و شما نیز فارق از قصد اصلی او این اپلیکیشن را نصب می کنید. او می تواند به آن نرم افزار که اتفاقا در گوگل پلی یا اپل استور هم وجود ندارد یک نرم افزار جاسوسی وصله کند و وقتی که شما آن نرم افزار را نصب می کنید اپلیکیشن جاسوسی اینستاگرام هم با آن برروی دستگاهتان نصب شود. گاهی این ابزار جاسوسی به صورت مخفی برروی دستگاه قربانی فعالیت می کند و گاهی نیز به شکل ابزار موجود در Setting نصب می شود که شما به آن شک نکنید. پس چیز مشکوکی هم وجود ندارد. حتی ممکن است که از نرم افزار پیشنهادی دوستتان راضی نباشید و آن را حذف کنید ولی برنامه جاسوسی هنوز برروی موبایل یا کامپیوتر قربانی موجود است.

جلوگیری از هک اینستاگرام

راهی که وجود دارد تا در دام هکرها نیفتید این است که هرگز به نرم افزارهایی که خارج از گوگل پلی، اپل استور و یا دیگر فروشگاه های معتبر وجود دارند اعتماد نکنید. زیرا فروشگاه های معتبر اپلیکیشن ها را بررسی کرده و چنانچه مشکل امنیتی داشته باشند اجازه ارائه به آنها نمی دهند.

یکی دیگر از روش های جلوگیری از هک شدن این است که هرگز برروی ایمیل های مشکوک کلیک نکنید. اگر فرستنده ایمیل را نمی شناسید ترجیحا آن ایمیل را باز نکنید و اگر آن را باز کردید برروی لینکی کلیک نکنید.

به هرچیزی که شبکه های اجتماعی می بینید و می شنوید اطمینان نکنید و برای حفظ امنیت سایبری خود کمی متوهم و سخت گیر باشید. فضای اجتماعی جایی است که افراد متفاوتی در آن فعالیت می کنند. بخشی از این افراد هکرها هستند که به دنبال طعمه می گردند تا از آنها سو استفاده کنند. پس کمی متوهم بودن و شکاک بودن در این فضا لازمه امنیت و حفظ حریم خصوصی شما می باشد.

یک آنتی ویروس قوی برروی تلفن همراه خود و کامپیوترتان نصب کنید که قابلیت ضد جاسوسی داشته باشد. این نرم افزارهای امنیتی جلوی هک اینستاگرام یا دیگر فعالیت  های جاسوسی را می گیرند.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا