بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونآموزش پیشرفته کرک اکانت هک PSNآیا اینستاگرام من هک شده است؟!هک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

نرم افزار هک اینستاگرام به کمک سایت های + جلوگیری

هک اکانت اینستاگرام به روش کرک (کرک اکانت اینستاگرام) + جلوگیری

نرم افزار هک اینستاگرام برای ایفون , نرم افزار هک اینستاگرام اندروید ,

امروز قراره یک آموزشی به کاربران عزیز spy24.ir بدیم که نه تنها در هیچ سایت ایرانی ، بلکه در سایت های خارجی هم نیست.


شما با این آموزش بسیار کاربردی میتونید افراد رو هک کنید(به راحتی هرچه تمام!!!) بعد به تمام نرم افزار ها و پیامک ها شبکه های اجتماعی( تلگرام و …) دسترسی داشته باشید.حتی قادر خواهید بود از راه دور روی تلفن کسی که هک کردید رمز بذارید ، به صدا در بیارید و…

نرم افزار هک اینستاگرام

 

نرم افزار هک اینستاگرام

با این آموزش شما قادر خواهید بود از راه دور: نرم افزار هک اینستاگرام اندروید

به تمام نرم افزارها (تلگرام ، اینستاگرام و…) دسترسی داشته باشید

تمام پیامک های را مشاهده کنید

تمام شماره هایی که تماس گرفته شده با مدت زمان تماس را مشاهده کنید

به تمام Mms ها دسترسی داشته

مکالمه هایی که در گوشی قربانی انجام میشود را ضبط کنید

جلوگیری از تماس افرادی که شما نمی خواهید با فرد قربانی تماس بگیرند

نمایش دقیق محل افراد (قابلیت ردیابی)

نمایش تصاویری که از طریق گوشی گرفته شده اند و تصویر برداری از اسکرین صفحه

لیست برنامه های نصب شده بر روی گوشی قربانی

تقویم

لیست مخاطبان

جلوگیری از ورود به سایت های مد نظر شما

با یک کلیک گوشی زنگ میخورد ، وبا یک کلیک هم گوشی ویبره می رود

هک واتساپ بدون کد از راه دور

 

هک واتساپ بدون کد از راه دور

میتوانید پیام بفرستید

وای فای را روشن خاموش کنید

گوشی طرف مقابل را قفل کنید

گوشی شخص مقابل را فرمت کنید

و بسیاری امکانات دیگر که همگی از راه دور انجام میشود

در ادامه با آموزش هک افراد و استفاده از این قابلیت ها در خدمت شما هستیم

نکته: لطفا همه ی مراحل رو بخونید بعد روی گوشی خودتون تست کنید ، وقتی که مطمئن شدید یاد گرفتید روی قربانی پیاده سازی کنید.

دقت کنید تمام کاری شما باید انجام دهید نصب این نرم افزار در گوشی قربانی است.

با نصب نرم افزار در گوشی قربانی به صورت نامحدود تمام امکانات بالا برای شما از راه دور قابل استفاده است.

  • نرم افزار هک اینستاگرام برای ایفون – نرم افزار هک اینستاگرام با گوشی
  • نرم افزار کنترل اکانت اینستاگرام دیگران

آیا میشه واتساپ هک کرد

 

آیا میشه واتساپ هک کرد

در این مطلب برای شما ۶ ترفند ساده را توضیح داده ایم تا بتوانید از هک اینستاگرام خود جلوگیری کنید و با خیال راحت از اینستاگرام استفاده کنید.

هک اینستاگرام

اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران است که فعالیت در آن به یکی از روزمرگی های ما تبدیل شده است. این شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس و ویدئو بوده و متعلق به شرکت فیس بوک می باشد. تاریخچه تاسیس اینستاگرام به سال ۲۰۱۰ و زمانی برمی گردد که دو شخص با نام های کوین سیستورم و مایک کریگر اقدام به انتشار این شبکه اجتماعی در پلت فرم iOS کردند و مدتی پس از آن نسخه اندروید اینستاگرام را منتشر کردند.

هم اکنون با گذشت یک دهه از ایجاد اینستاگرام صدها میلیون نفر در این بستر فعالیت کرده و آن را به یکی از بزرگ ترین شبکه های اجتماعی دنیا تبدیل کرده اند. طبیعی است هرکجا که اجتماعی بزرگ صورت می گیرد، عده ای خراب کار با اهداف شوم وارد شده و سعی در سواستفاده از قشر ناآگاه این جامعه دارند.

هدف هکران از هک اینستاگرام

در اینستاگرام نیز افراد سودجوی زیادی با اهداف خاص اقدام به نفوذ به حساب های کاربری افراد در اینستاگرام کرده و با هک آن ها، اتفاقات بدی را رقم می زنند. هک اینستاگرام یکی از تلخ ترین اتفاقاتی می باشد که ممکن است برای هر شخصی رخ دهد. هنگامی که صفحه اینستاگرام شما هک می شود، در واقع نمی توانید هیچ کاری انجام داده و اگر هکری که به صفحه شما نفوذ پیدا کرده است قصد تخریب شخصیت شما را داشته باشد، می تواند به راحتی هرچه تمام تر این کار را انجام داده و با آبروی شما بازی کند. به همین علت تصمیم گرفتیم در این مقاله از بررسی کنیم که هک اینستاگرام تا چه حدی ممکن است و چه راهکارهایی برای جلوگیری از هک حساب کاربری شما وجود دارد.


✅ کنترل و ردیابی گوشی دیگران از راه دور ????

  • نرم افزار هک SPY24

✅ برای اطلاعات بیشتر روی لینک بالا کلیک کنید ????


همچنین در انتهای مقاله به این موضوع اشاره خواهیم کرد که در هنگام مواجه با هک اینستاگرام چه عکس العملی نشان دهیم تا از ایجاد ضررهای بیشتر جلوگیری شود. بنابراین اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد دارید اطلاعات کامل و جامعی راجع به هک اینستاگرام و روش های جلوگیری از آن را کسب کنید، تا پایان همراه ما بمانید.

آیا هک اینستاگرام ممکن است؟

هک اینستاگرام از طریق سرورهای آن، تقریبا امری غیرممکن است. همان طور که در مقالات قبلی گفتیم، شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و فیسبوک دارای چندین لایه امنیتی بسیار پیچیده و کدگذاری شده هستند که باعث می شود هیچ فردی بدون داشتن دسترسی قانونی از طرف مدیران این شبکه های اجتماعی، نتواند به سرورهای آن ها وارد شود. در سرتاسر دنیا میلیون ها هکر وجود دارند که از سطح توانایی بسیار بالایی برخوردار هستند اما تا به حال گزارش رسمی از نفوذ این هکرها به سرورهای اینستاگرام منتشر نشده است و تمام حساب های کاربری که به آن ها نفوذ شده به دلیل سهل انگاری کاربران و سواستفاده هکرها از بی اطلاعی اهداف شان هک شده اند.

به همین دلیل می توان با اطمینان گفت خیال تان از این بابت که شخصی با استفاده از سرورهای اینستاگرام و دیتابیس این شبکه اجتماعی به اطلاعات حساب کاربری شما دسترسی داشته باشد راحت بوده و سعی کنید با افزایش آگاهی تان در زمینه شبکه های اجتماعی و به طور کلی فضای مجازی، افراد سواستفاده گر و هکرها را در رسیدن به اهداف شوم شان ناکام بگذارید. در ادامه ابعاد جامع تری از هک اینستاگرام و روش های جلوگیری از آن را توضیح داده ایم.

هک اینستاگرام با استفاده از نرم افزارهای تقلبی

یکی از مواردی که بسیاری از کاربران دچار آن شده و به واسطه آن اینستاگرام شان هک می شود، استفاده از نرم افزارهای مختلفی است که به منظور افزایش تعداد فالور، لایک یا کامنت پست های آن ها استفاده می شود. متاسفانه داستان هک شدن به وسیله نرم افزارهای واسطه ای موضوعی است که باید راهکاری جدی برای آن اندیشید.

متاسفانه کاربران فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام در ایران در بسیاری از موارد هنوز با ضعف هایی مواجه اند که باید این ضعف ها برطرف شود. وجود سلبریتی ها و اشخاصی که افراد زیادی آن ها را فالو می کنند باعث شده کاربران دیگر نیز به فکر افزایش تعداد فالورهای خود و رسیدن به چندین هزار دنبال کننده هستند.

گول نرم افزارها و سایت های افزایش فالور را نخورید

سایت ها و مراکز معتبری هستند که خدمات مختلف افزایش فالور اینستاگرام را به طور قانونی و با استفاده از روش های اصولی انجام می دهند اما عده ای سودجو و سواستفاده گر با ایجاد برنامه هایی تحت عنوان افزایش فالور، لایک و کامنت و تبلیغ این برنامه ها به طور گسترده، افراد زیادی را به دام انداخته و حساب کاربری شان را هک می کنند. هنگامی که کاربری وارد این نرم افزارها می شود در ابتدا باید نام کاربری و رمز عبوری که از آن برای ورود به اینستاگرام استفاده می کند را وارد کرده تا به پنل کاربری خود دسترسی داشته باشد.

اپلیکیشن های معتبر به طور مستقیم به api های اینستاگرام متصلند و بدون استرس اینکه حساب شما را هک نکنند می توان از آن ها استفاده کرد اما برنامه های مخرب، نام کاربری و رمز عبور شما را در پایگاه داده خود ذخیره کرده و هیچ اتصالی با اینستاگرام برقرار نمی کند. این چنین می شود که کاربر فریب خورده و حساب کاربری اینستاگرامش را دو دستی تقدیم هکرها می کند.

قدم اول

برای جلوگیری از این اتفاق در ابتدا باید این طرز فکر که هرچقدر فالور بیشتری داشته باشید شخص موفق تری هستید را کنار گذاشته و با فرهنگ فالور فیک و تقلبی خداحافظی کنید.

قدم دوم

در قدم بعدی، شما موظفید نه تنها در این مورد بلکه در تمام موارد نیازتان از نرم افزارهایی استفاده کنید که اعتبار و امنیت آن ها ثابت شده است و مطمئن هستید که قصد دسترسی به اطلاعات شما را ندارند.

قدم سوم

قدم سوم استفاده از یک تکنیک قدیمی برای فهمیدن برنامه های فیک از واقعی است. به طوری که هنگامی که وارد نرم افزار واسطه برای افزایش فالور و … شدید، در ابتدا یک نام کاربری و پسورد اشتباه وارد کنید تا عکس العمل سیستم را ببینید. سیستم هایی که مستقیما به api اینستاگرام متصل باشند ارور نام کاربری و رمز عبور اشتباه را به شما ارسال می کنند و اگر برنامه به پایگاه داده دیگری بجز اینستاگرام وصل باشد این موضوع را متوجه نخواهد شد و شما به راحتی می توانید این موضوع را با عدم نمایش نام کاربری و رمز عبور اشتباه متوجه شوید.

اغلب برنامه هایی که تحت این عنوان در شبکه های اجتماعی مثل تلگرام تبلیغ می شوند فیک بوده و کارایی لازم را ندارند و استفاده از آن ها جز ایجاد مشکلات و نفوذ به حساب کاربری تان توسط افراد دیگر هیچ منفعتی برایتان نخواهد داشت. به همین حدالامکان سعی کنید از نرم افزارهای این چنین استفاده نکنید.

کرک کردن اینستاگرام، اصلی ترین روش هک

عده زیادی از افرادی که حساب کاربری اینستاگرام شما را هک کرده و وارد آن می شوند، به وسیله نرم افزارهای کرک این کار را انجام می دهند. به طوری که این کار با استفاده از یک بانک پسورد و یک نرم افزار که با بکارگیری میلیون ها پسورد اقدام به ورود به اینستاگرام با نام کاربری شما می کند صورت می گیرد. انتخاب پسوردهای ساده ای که به راحتی قابل حدس زدن و هک شدن است علت اصلی هک شدن اکانت اینستاگرام بسیاری از افراد است و برای اینکه از این خطر دور بمانید، پیشنهاد می کنیم به صورت دوره ای اقدام به تعویض پسورد و انتخاب یک کلمه عبور دیگر برای حساب تان کنید.

حتما به یاد داشته باشید کلمه عبور شما ترکیبی از اعداد، حروف و کاراکترها باشد تا امنیت حساب شما را تامین کند. همچنین هربار پس از انتخاب پسورد، آن را در گوشه ای یادداشت کنید تا اگر نیاز بود دوباره به حساب تان وارد شوید آخرین پسورد را داشته باشید.

چرا هکرها اقدام به نفوذ به حساب کاربران اینستاگرام می کنند؟

هک حساب های اینستاگرام معمولا امری نیست که بدون هیچ دلیل خاصی انجام شود و شخص هکر با دلیل و هدفی مشخص اقدام به هک حساب اینستاگرام می کند. اگر جزو کسانی باشید که اخبار سلبریتی ها را دنبال می کند، حتما می دانید در طول این سال ها حساب کاربری صدها سلبریتی هک شده و فرقی نمی کند در داخل ایران باشید یا در خارج ایران، هکرها کار خودشان را می کنند. اغلب هکرهایی که اقدام به هک حساب کاربری سلبریتی ها در اینستاگرام می کنند، با هدف معروفیت و بیشتر شناخته شدن این کار را انجام داده و معمولا پس از مدتی از حساب شخص موردنظر خارج می شوند.

عده کمی از هکرها هستند که پس از هک حساب کاربری افراد معروف اینستاگرام، اقدام به فروش آن می کنند و چون حساب هک شده سلبریتی ها دارای فالورهای زیادی است معمولا پول خوبی گیر این افراد می آید؛ اما بیشتر هکرها با توجه به قوانین سخت هک و نفوذ به حریم شخصی که در کشورهای مختلف وجود دارد از انجام این کار صرف نظر کرده و صرفا با هدف قدرت نمایی و مشهور شدن، پس از مدتی از حساب کاربران خارج می شوند.

هدف هک کاربران عادی چیست؟

اما همه افراد در اینستاگرام سلبریتی نبوده و دارای فالورهای زیادی نیستند که هکرها سراغ آن ها رفته و قدرت نمایی کنند پس چرا می بینیم افراد زیادی از هک شدن حساب شان خبر می دهند؟ همان طور که گفتیم هکرها اهداف مختلفی دارند.

ممکن است شخصی با شما دشمنی و مشکلی داشته باشد که با استخدام یک هکر و دادن اطلاعات به او، به نوعی از شما انتقام بگیرد و یا با سهل انگاری خودتان، شخص دیگری حتی بدون هدف خاصی بتواند وارد حساب کاربری تان شود. هرچه که باشد هک اینستاگرام موضوعی است که بسیار رایج شده و باید با مراقبت صحیح از حساب کاربری تان از آن جلوگیری نمایید.

چگونه امنیت حساب کاربری اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

برای جلوگیری از هک شدن، باید کارهایی را انجام دهید که امنیت حساب کاربری شما را افزایش می دهد. بسیاری از افراد با این کارها آشنایی نداشته و به همین علت حساب کاربری آن ها مورد نفوذ افراد سواستفاده گر قرار می گیرد. در این قسمت قصد داریم با آموزش ترفندهای افزایش امنیت حساب کاربری اینستاگرام شما را از گزند آسیب های احتمالی این شبکه اجتماعی دور نگه داریم. در ادامه همراه ما باشید.

انتخاب پسورد قوی

پسوردی که برای حساب کاربری اینستاگرام تان تعیین می کنید اولین و بهترین راه جلوگیری از نفوذ دیگران به آن است. پسوردهایی که الگویی ساده دارند (مثل ۱۲۳۴ یا Ali) پسوردهایی هستند که به راحتی هرچه تمام تر توسط هکرها پیدا شده و باعث هک شدنتان می شود؛ برهمین اساس پیشنهاد می کنیم از پسوردی استفاده کنید که از ۸ رقم بیشتر بوده و در آن از انواع حروف، اعداد و کاراکترها استفاده شده باشد.

برای مثال پسورد aH#942d&7$9kl@ یک پسورد بسیار عالی و غیرقابل هک می باشد و هیچ هکری در دنیا نمی تواند با استفاده از نرم افزارهای کرک به آن نفوذ کند. در پاراگراف های بالا به طور کامل به بررسی پسورد و راه های هک آن پرداختیم.

فعال کردن ورود دو مرحله ای

اگر جزو کاربران تلگرام باشید، حتما اسم این قابلیت به گوشتان خورده است. ورود دو مرحله در تلگرام به شکلی عمل می کند که با فعال کردن آن، اگر بخواهید در دستگاه دیگری وارد حساب کاربری تان شوید ابتدا از شما یک رمز عبور درخواست کرده و با وارد کردن آن به همراه کد امنیتی تلگرام وارد حساب تان می شوید. برای فعال سازی ورود دو مرحله اینستاگرام، در صفحه پروفایل تان روی آیکون ≡ کلیک کرده و وارد قسمت تنطیمات یا settings شوید. پس از ورود به تنظیمات، وارد قسمت security شوید.

با ورود به این بخش، به بخش های امنیتی حساب کاربری تان دسترسی خواهید داشت. در صفحه باز شده روی گزینه تایید دو مرحله ای یا همان two-factor authentication کلیک کنید. در صفحه بعدی که مشاهده می کنید، گزینه Require Security Code را فعال نمایید. با فعال کردن این گزینه از شما یک شماره تلفن معتبر درخواست می شود که با وارد کردن آن، یک کد برای آن شماره ارسال خواهد شد.

با وارد کردن کد ارسال شده در فیلد موجود و تائید آن، امکان ورود دو مرحله ای برای شما فعال خواهد شد. با فعال شدن این امکان هر شخصی که قصد داشته باشد به حساب کاربری شما وارد شود باید ابتدا کدی که به شماره شما ارسال می شود را وارد نماید. بدین ترتیب اگر فردی نام کاربری و رمز عبور شما را هم داشته باشد، بدون این کد نمی تواند وارد اینستاگرام تان شود.

استفاده از شماره و ایمیل معتبر

موضوعی که بارها و بارها روی آن تاکید کرده ایم، معتبر بودن شماره یا ایمیلی است که در حساب کاربری اینستاگرام تان وجود دارد. ثبت شماره همراه و ایمیل معتبر در اکانت اینستاگرام شما بسیار با اهمیت بوده و سطح امنیت اینستاگرام تان را تا حد قابل توجهی بالا خواهد برد.

مشکلی که بسیاری از کاربران اینستاگرام با آن مواجه شده اند، این است که رمزعبورشان را فراموش کرده و چون ایمیل و شماره ثبت شده آن ها معتبر نبوده و به آن دسترسی ندارند، دیگر نمی توانند وارد حساب کاربری شان شوند. شما این مورد را به یاد داشته باشید و همین حالا اقدام به استفاده از یک شماره تلفن معتبر و قابل دسترسی و همچنین یک ایمیل معتبر که قبلا روی حساب کاربری دیگری ثبت نشده است کنید.

شخصی سازی یا Private کردن حساب کاربری

یکی دیگر از راهکارهایی که از هک شدن شما جلوگیری می کند، این است که حساب تان را شخصی کنید. یکی از قابلیت های اینستاگرام حالت عمومی-خصوصی حساب است که کاربران را قادر می سازد حریم شخصی شان را بهتر مدیریت کنند.

در حالت عمومی یا Public تمام کاربران اینستاگرام به عکس ها، فالورها و فالوینگ های شما دسترسی دارند اما در حالت خصوصی یا Private تنها فالورهای شما به این اطلاعات دسترسی داشته و به راحتی می توانید فالورهایتان را مدیریت و کنترل کنید.

اگر حساب کاربری مان هک شد چه کنیم؟ (بازیابی حساب اینستاگرام)

اگر به دلیل سهل انگاری یا هرچیز دیگری حساب کاربری شما هک شد و به قول معروف کار از کار گذشت، حال چه باید کرد؟ در این صورت تنها کاری که از دست شما بر می آید این است که به بازیابی اکانت هک شده اینستاگرام خود بپردازید تا بتوانید مجددا به آن دسترسی داشته باشید. بازیابی حساب کاربری اینستاگرام شامل چند مرحله است که در این قسمت آن را توضیح خواهیم داد.

مراحل ۶ گانه بازیابی حساب اینستاگرام

۱- در قدم اول می بایست آخرین نسخه از برنامه اینستاگرام را دانلود و روی دستگاه تان نصب نمایید.

۲- پس از نصب اینستاگرام وارد برنامه شده و از پایین صفحه گزینه Log in را انتخاب کنید.

۳- پایین کادرهایی که نام کاربری و رمز عبور را وارد می کنید، روی لینک Get help singing کلیک کنید.

۴- در مرحله بعد روی گزینه Use Username or Email کلیک کنید.

۵- با کلیک روی این قسمت، وارد صفحه ای می شوید که عکس پروفایل شما در آن نمایش داده شده و راه هایی که به کمک آن می توانید حساب کاربری تان را بازیابی نمایید پیش رویتان قرار داده شده است. اگر در اکانت اینستاگرام تان از ایمیل و شماره تلفن همراه معتبر استفاده می کردید، می توانید روی گزینه های Send an email یا Send an sms کلیک کنید و اگر به هیچ کدام از این ها دسترسی ندارید، روی قسمت Don’t have access to any of these کلیک کنید.

۶- در صفحه بازشده بایستی اطلاعاتی مثل ایمیل استفاده شده در هنگام ثبت نام اینستاگرام تان را وارد نمایید. همچنین در صورتی که داخل اکانت از خودتان عکس دارید گزینه دوم را انتخاب کرده تا تصویرتان را به همراه یک کارت شناسایی برای ارزیابی صحت درخواست ارسال نمایید. برای قسمت بعدی گزینه my account was hacked را وارد نمایید. در کادر آخر هم توضیحات کوتاهی در قالب چند جمله در رابطه با مشکل هک شدن حساب کاربری تان نوشته و در آخر روی گزینه Submit Request کلیک کنید تا ایمیل به مدیران اینستاگرام ارسال شود. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی یک ایمیل از طرف اینستاگرام به شما ارسال خواهد شد که در آن پاسخ درخواست شما نوشته شده است.

هک اینستاگرام به کمک سایت های مربوطه

یکی از شایعات و موضوعاتی که به هیچ عنوان واقعیت ندارد، هک حساب کاربری اینستاگرام افراد به وسیله سایت های جعلی و فیکی است که در این زمینه فعالیت می کنند.

این سایت ها با شعار اینکه تنها با چند کلیک می توانید وارد هر حساب کاربری که قصد دارید شوید، از شما اطلاعات شخصی و یا مبالغ پول دریافت کرده و در ازای آن نه تنها اکانتی را هک نمی کنند، بلکه ممکن است با روش های خاصی اقدام به هک خودتان نمایند.

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم هیچگاه در مسیر هک اینستاگرام افراد دیگر قدم برندارید چرا که ممکن است بر اساس عدم آگاهی تان، خودتان دچار مشکلات این چنین شوید.

سوالات رایج کاربران

برخی سوالات رایجی که کاربران پیرامون هک اینستاگرام مطرح می کنند را به همراه جواب هایشان در این قسمت آورده ایم.

مطمئن هستم هک نشده ام اما از حساب کاربری اینستاگرام بیرون افتاده و نمی توانم به صفحه پروفایل دسترسی داشتم باشم؛ چرا؟

  • جواب: گاهی اوقات با انتشار پست، استوری یا کامنت هایی که با قوانین و خط مشی های اینستاگرام مغایرت دارند اینستاگرام اقدام به مسدود کردن حساب شما کرده و شما با حذف محتوای غیرقانونی و درخواست به اینستاگرام می توانید مجدد وارد صفحه تان شوید.

من تمام مراحل بازیابی اکانت را پیش رفتم و با کلیک روی لینک بازیابی پسورد، وارد صفحه تغییر پسورد هم شدم اما هنگامی که پسورد جدید را وارد می کنم ارور Expired token.please request a new password reset link نمایش داده می شود. مشکل چیست؟

  • جواب: این ارور مربوط به منقضی شدن لینک است. مجدد درخواست داده و این بار سریعا به ایمیل خود رفته و روی این لینک کلیک کنید.

من برای بازیابی حساب تصویر شناسایی و موارد دیگر را فرستاده و انجام دادم اما هیچ پاسخی دریافت نکردم. مشکل چیست؟

  • جواب: پاسخگویی نهایی اینستاگرام تا یک هفته کاری زمان می برد. اگر پس از یک هفته با پاسخی روبرو نشدید مجددا تلاش کنید.

در هنگام ثبت نام ایمیل وارد نکردم و از شماره موبایل استفاده کردم. حال برای بازیابی اکانت از چه ایمیلی استفاده کنم؟ آیا مشکل ایجاد می شود؟

  • جواب: خیر؛ در فرم درخواست می توانید یک ایمیل (حتی ایمیلی که روی حساب کاربری تان نیست) وارد کرده تا پاسخ اینستاگرام به آن ایمیل ارسال شود.


امیدواریم این مطلب باعث افزایش آگاهی شما عزیزان شود تا شاهد افزایش امنیت در اینستاگرام باشیم.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا