آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهبرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفون

نرم افزار هک گوشی از طریق شماره وجود دارد؟

یکی‌از عباراتی که‌این ایام هنگام سرچ در وب زیاد با آن مواجه می‌شوید، دانلود برنامه هک تلفن همراه میباشد. شاید سوالی که بعداز دیدن این عبارت در ذهن خیلی ها ایجاد می‌شود این باشد که آیا اصلا این کار قابلیت و امکان پذیر میباشد؟ آیا ابدا نرم افزار هک تلفن همراه وجود دارد؟ چه‌طور می توان  کنترل گوشی دیگران از راه دور را به دست گرفت؟ در آغاز می بایست گفت که احتمالا بسیاری از شما با مفهوم دقیق هک و شیوه هک آشنا نیستید و این عبارت را بار ها و بارها بدون دقت به معنی آن مورد استفاده قرار می دهید. از همین رو پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید، تا اطلاعات خود را درباره هک تلفن همراه و برنامه هک بالا برده و در پایان نیز با یک کدام از قدرتمندترین نرم افزارهای هک موبایل جهان آشنا گردید. هک گوشی از طریق شماره …..

نرم افزار هک گوشی از طریق شماره وجود دارد؟
نرم افزار هک گوشی از طریق شماره وجود دارد؟ 4

هک گوشی چیست؟


قبل از این که به معنی هک گوشی بپردازیم می بایست مفهوم کلمه هک را بدانیم. بطور کلی در علوم رایانه ای، هک به معنی نفوذ یک فرد به سیستم رایانه ای بدون اجازه دسترسی به آن، می‌باشد. هکر نیز به کسی گفته می‌شود که بتواند چنین عملی را انجام دهد.
گستردگی واژهٔ هک منحصر به رایانه نیست و توسط افراد با تخصص‌های مختلف در زمینه‌هایی از قبیل موسیقی، نقاشی و… نیز به کار می‌رود که به معنی دگرگونی‌های هوشمندانه و خلاقانه فرد در آن زمینه می‌باشد. هک در واقع افزایش سطح دسترسی به یک مجموعه از راه غیرمعمول یا غیرقانونی است .
ما نیز در‌این مقاله قصد داریم درباره هک به معنی جدید آن، یعنی نفوذ به سیستم های کامپیوتری و گوشی صحبت کنیم و داده ها جامعی را درباره انواع هک در اختیار شما دوستان عزیز در اختیار بگذاریم.
برای توضیح کامل درباره هک گوشی و یا این که کامپیوتر به زمان بسیار زیادی نیاز داریم که در‌این نوشته نمی توانیم بگنجانیم، چرا که این یک بحث بسیار پیچیده است و معمولا افرادی که به زبان های برنامه نویسی برای هک تسلط دارند از آن سر در می‌آورند. البته در شرایطی که بخواهیم به زبان ساده و به طور کلی مفهوم این نوع هک را توضیح دهیم باید بگوییم که هک تلفن همراه به معنای توانایی نفوذ و دسترسی به تمام اطلاعات گوشی یک شخص بدون متوجه شدن او می‌باشد.

آیا هک موبایل قابلیت و امکان پذیر است ؟

در شرایطی که هنوز این سوال برای شما موجود است که آیا هک تلفن های هوشمند امکان پذیر است یا این که خیر، باید بگوییم پاسخ مثبت است . امروزه با پیشرفت فناوری و آمدن نرم افزار هک گوشی به بازار این کار به امری ساده تبدیل شده که هرکسی حتی با نداشتن دانش برنامه نویسی و دانلود برنامه هک موبایل قادر است این کار را به راحتی انجام دهد. متاسفانه عده ای با نصب برنامه هایی برای هک موبایل دست به نقض آشکار حریم خصوصی دیگران می زنند که چنین کاری از نظر ما پسندیده نیست اما دانلود برنامه هک موبایل برای نظارت بر فرزندان را به شدت به والدین توصیه میکنیم، زیرا که تصویر کاملی از هرآنچه که فرزند شما در ذهن دارد و به سوی آن حرکت میکند را به شما میدهد.
با یک سرچ در گوگل متوجه میشوید که نرم افزار هک گوشی دیگران به وفور پیدا می شود که اما بسیاری از آن در واقع برنامه هک موبایل خود شما هستند و نه گوشی دیگران! بسیاری از این ابزارهای هک، هدفشان نفوذ به گوشی خود شما و هک اطلاعاتتان است . ما به شما دانلود برنامه هک موبایل و نظارت بر فرزندان را پیشنهاد میکنیم که می‌توانید از آن برای نظارت و کنترل کامل قسمت های مختلف موبایل فرزند خود استفاده کنید و در جریان تمامی فعالیت های آن‌ها قرار بگیرید.

برنامه هک گوشی چیست؟

برنامه ای که قرار است یک موبایل تلفن همراه (اندروید یا آیفون) را هک نماید، باید بتواند دسترسی شمارا به عنوان هکر به قسمت های مختلف این دستگاه باز کند.
سطح دسترسی که به موبایل تلفن همراه فرد دیگری ایجاد شود بستگی به سطح دانش شما و یا این که نرم افزاری که از آن برای هک موبایل استفاده میکنید خواهد داشت. به طورمثال شاید شما یک شخص مبتدی در زمینه هک و نفوذ باشید و هیچ دانشی در این زمینه نداشته باشید؛ در این صورت با داشتن یک ابزار یا دانلود برنامه هک موبایل قدرتمند میتوانید به راحتی به موبایل دیگران نفوذ کنید.
در گذشته مردم بر روی دسترسی به Voice Mail یا این که صندوق پست صوتی دیگران که یوزرها ایرانی اکنون به ندرت از آن استفاده می‌کنند، متمرکز بودند. یا این که حتی تا همین چندسال پیش که اپلیکیشن هایی مانند تلگرام، هاتگرام، وایبر، واتس اپ و… وجود نداشت، دغدغه خواندن پیامکهای تلفن همراه اطرافیان دربین افراد دیده میشد. چنین کاری یعنی نقض حریم خصوصی اشخاص به هر طریقی مانند نصب نرم افزاری برای دسترسی به اس ام اس های دیگران که باعث ایجاد نارضایتی و شاکیانی می شود و به همین علت هم قانون در این زمینه بسیار پیگیر خواهد بود.
ولی نکته مهم در زمینه هک و نظارت این است که چه کسی و با چه هدفی چنین کاری را انجام میدهد؟ آیا فرد هکر برای خواندن پیام های گوشی همسر خود اقدام به چنین کاری می‌نماید یا یک مامان یا بابا به خاطر مراقبت و نظارت بر فرزندان خود در فضای مجازی و پیشگیری از مشکلاتی که ممکن است در‌این فضا برای آنان پیش بیاید اقدام به نصب برنامه هک موبایل می‌کند؟ این بحثی است که قانونی یا غیر قانونی بودن عمل هک را مشخص میکند.
به طوری که اگر قصد شما از دانلود برنامه هک موبایل ، کنترل فرزندانتان در فضای مجازی باشد مشکلی نیست، ولی در غیر این صورت این کار به جهت نفوذ به حریم خصوصی افرادی که هیچ گونه سرپرستی بر آن‌ها نداریم کاملا غیر اخلاقی و نقض آشکار قانون خواهد بود.

دانلود برنامه هک گوشی از طریق


در صورتی که بخواهید به تک تک قسمت های گوشی فرزند خود دسترسی داشته باشید کار برای شما بسیار سخت خواهد شد چرا‌که برای دسترسی به هر بخش برای مثال پیامک ها، فایل ها، گالری، پیام های هر یک از شبکه های اجتماعی می بایست یک شیوه یا این که اپلیکیشن را پیاده نمایید. البته با دانلود برنامه هک موبایل و آنالیز بر فرزندان SPY24 امکان هک و کنترل تمام گوشی فرزند شما فقط با نصب یک برنامه در گوشی فرزندتان وجود دارد.
اپلیکیشن هک SPY24 توسط سامانه کنترل فرزند با هدف مراقبت از فرزندان در فضای مجازی طراحی شده و در اختیار والدین عزیز قرار گرفته میباشد تا بتوانند با توجه به محیط نا مطمئن شبکه های مجازی و محیط بیرون از منزل بر فعالیت های فرزندان خود نظارت داشته باشند .این نرم افزار امکان نظارت بر پیامکها، لیست تماس ها، تصاویر موجود در گالری و مشاهده فعالیت های فرزند در شبکه های مجازی مانند تلگرام و اینستاگرام را به شما میدهد.

آموزش هک و امنیت شبکه ، تست نفوذ

آموزش هک و امنیت شبکه ، تست نفوذ

این برنامه در دو ورژن ساخته شده است :


1-ورژن اول را میتوان بروی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب آیکون مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمیباشند .
2- ورژن دوم اپلیکیشن هک موبایل SPY24 این است که والدین با استفاده از شماره گوشی و سریال تلفن همراه اقدام به نظارت برگوشی فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری کنند.
همینطور در آخرین نسخه این برنامه که با اسم SPY24 منتشر شده‌است، شما می‌توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید. به محض کلیک فرزند، اپلیکیشن به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های گوشی او پنهان میشود تا فرزندتان متوجه عملکرد برنامه نشود. با استفاده از این نسخه شما در واقع هک با لینک و پیوند را انجام داده اید. قابلیت های منحصر به فردی که درین نسخه به برنامه اضافه شده‌است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین موبایل فرزند میباشد.
برای دانلود برنامه هک گوشی SPY24 می‌توانید برروی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمائید.

هک با شماره تلفن با اپلیکیشن SPY24

نرم افزار هک گوشی از طریق شماره


مکانیزم برنامه SPY24 چگونه هک موبایل را انجام میدهد؟
مکانیزم برنامه هک شماره SPY24 نقص امنیتی پیچیده ای نیست ، هکر کلیه تماس های تلفنی که به تلفن مورد نظر انجام می شود را به یک دستگاه یا این که سیستم ضبط صدای آنلاین هدایت یا این که Route میکند و سپس تماس مورد نظر را به سمت کاربر گوشی مسیریابی مجدد یا Re-Route می‌کند و به این ترتیب یکجور حمله از نوع Man In The Middle یا MITM انجام می‌دهد.
چطور امکان هک گوشی از طریق شماره تلفن وجود دارد ؟
این آسیب پذیری بر روی تلفن موبایل همراه شما نیست و در واقع در زیرساختارهای مخابراتی و تلفنی وجود دارد ، نصب کردن یا این که جلوگیری از نصب هرگونه نرم افزار بر روی موبایل نمی تواند در روند کاری این آسیب پذیری مشکلی ایجاد کند، در واقع این شبکه Mobile است که هک می شود نه موبایل گوشی شما، قطعا شما با شنیدن این موضوع هم وحشت زده می‌شوید و هم خشمگین ، چراکه بدون اینکه بدانید ممکن میباشد از موبایل شما جاسوسی گردیده باشد.
نوهل متخصص زبده آلمانی در یکی از سخنرانی هایش اعلام کردکه با این روش تقریبا همه تلفن های همراه را می توان هک کرد ، فارق از اینکه شما از چه برندی استفاده می‌کنید. هکر می‌تواند با استفاده از این روش حسابهای بانکی شما ، تمام اطلاعات موبایل شما . حالت مکانی شما . حسابهای ایمیلی و .. شما‌را هک نماید زیرا اکثر مکانیزم های امنیتی Two Factor Authentication یا این که احراز هویت دو منظوره از گوشی برای اینکار استفاده می‌نمایند.
آسیب پذیری که با برنامه SS7 xspy تقریبا جدید میباشد و در آگوست ۲۰۱۵ این آسیب پذیری گزارش شده‌است ، جالب اینجاست بدانید که این آسیب پذیری در زیرساخت مخابراتی وجود دارد که در بیشتراز ۸۰۰ شرکت ارتباطی در دنیا مورد استفاده قرار میگیرد.
در پایان باید بگوییم که نگران هک شدن بدون اجازه از طریق این برنامه نباشید چرا که اگر شخصی قصد هک شما‌را از روش شماره تلفن با برنامه SPY24 داشته باشد، باید شماره سریال موبایل شمارا نیز داشته باشد. بنابراین برای جلوگیری از هک شدن به این طریق تلفن خود را در دسترس افراد نامطمئن قرار ندهید تا به سریال موبایل شما دست پیدا نکنند. هک گوشی از طریق …..


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا