برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

نرم افزار کنترل موبایل چند منظوره

نرم افزار کنترل موبایل چند منظوره صفر تا صد آنچه در گوشی فرزندتان می گذرد را با سیستمی هوشمند و جدید به اطلاع شما خواهد رساند.

از گوشی فرزندتان بی خبر و غافل نمانید و سلامت و امنیت اطلاعات خصوصی خانواده تان را بیشتر حفظ کنید.

مسئله کنترل موبایل صرفا مربوط به کشور ما نمی باشد و دیگر کشورهای غربی که بسیار بیشتر از ما مدعی آزادی بیان هستند، خیلی بیشتر برای مراقبت از خانواده شان و فرزند کوچک شان اهمیت قائل هستند. شاید در دوره ما نتوان به راحتی موبایل را از جلوی دست بچه ها برداشت و باید دنبال راه حل های جایگزین بود.

حتما برای شما هم پیش آمده که مانند دیگر والدین، با دادن تذکر به فرزندتان نتیجه عکس گرفته اید. همچنین ممکن است با روش های محدود کننده خود برای فرزندان در استفاده از موبایل موفق نبوده اید. شاید بهتر باشد، تکنولوژی را با تکنولوژی کنترل کنید.

نرم افزار کنترل موبایل چند منظوره
نرم افزار کنترل موبایل چند منظوره

دعوا کردن و داد و بیداد کردن سر بچه ها به هیچ وجه نمی تواند راه حل درستی باشد. چرا که بعضی از نرم افزارها و استفاده های معمول از موبایل، جنبه علمی دارد و می تواند به ارتقاء هوش فرزندان کمک کند. البته باید مواظب بود این استفاده وارد دیگر قسمت های فضای مجازی نشود و کنترل شده باشد.

بسیاری از نرم افزارهای تحت اندروید آموزشی هستند و می توانند جنبه کمک تحصیلی داشته باشند. بخش دیگری از نرم افزارها نیز وجود دارد که جنبه تجاری دارد و می تواند استعداد و فکر فرزندتان را باز کند و درون نهفته او را آشکار کند.

آزادی عملکرد

بعضی والدین نیز به دلیل اینکه نمی توانند راه حل خوبی برای استفاده بی رویه فرزندشان از فضای مجازی داشته باشند، با جملاتی مانند اینکه فرزند ما آگاه است و می فهمد، ویا باید براش فرهنگ سازی کنیم و… صرفا تلاش می کنند تا خود را راضی نگه دارند. در حالی که هنوز برای آزادی عملکرد فرزندشان بسیار زود است.

نرم افزار کنترل موبایل ما چگونه کار می کند؟
نرم افزار کنترل موبایل چند منظوره 6

کنترل فضای مجازی

در بسیاری از خانواده ها فرزندان شبانه روزی در موبایل و گوشی خود وقت می گذرانند و همین مسئله سبب شده تا از دیگر تفریحات سالم ویا انجام معمول کارهای روزمره باز بمانند. بدیهی است که والدین به دنبال نرم افزار کنترل موبایل باشند تا اوضاع از کنترل شان خارج نشود.

از طرفی گاهی اوقات پیش می آید که فرزندان، آنچه که واقعا هستند را در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی نشان می دهند و همین موضوع سبب حساسیت بیشتر والدین می شود. استفاده از نظر مشاورین و معلمان مدرسه می تواند راهگشا باشد، اما گاهی نیاز به روش های دیگری برای کنترل این موضوع می باشد.

استفاده از تکنولوژی در کنترل استفاده از موبایل، یکی از بهترین راه های موجود برای والدین می باشد. والدین هیچ گاه نمی توانند در تمامی ساعات روز بالای سر فرزندان باشند، ضمن آنکه منطقی است نگران استفاده بیش از اندازه از موبایل توسط فرزندان شان باشند.

مطمئنا عموم بچه ها هنگامی که مستقیما می خواهید گوشی شان را کنترل کنید، واکنش نشان می دهند. اگر این کار را قبول کنند، ممکن است برای مخفی کردن اطلاعاتی که در گوشی دارند، راه حل های جایگزین پیدا کنند. لذا لازم است کنترل شما نامحسوس باشد.

انواع نرم افزار کنترل موبایل اندرویدی
نرم افزار کنترل موبایل چند منظوره 7

استفاده از قفل کودک

یکی از روش های منسوخ شده قفل کودک است. شاید در چند سال گذشته استفاده از قفل کودک بر روی تلویزیون و گوشی به کار می آمد، و روش های نوینی در نوع خود محسوب میشد، اما در دنیای پر مشغله امروزه و پیچیده شدن تکنولوژی، چنین روش هایی اصلا فایده ای ندارد. بسیاری از والدین شبانه روز مشغول کار هستند و نمی توانند مدام بالای سر فرزند خود باشند و ممکن است دغدغه بسیاری در این زمینه داشته باشند.

استفاده از دوستان خوب

یکی دیگر از روش هایی که والدین در گذشته به کار می گرفتند، استفاده از دوستان خوبی بود که می توانستند نگرش فرزندشان را تغییر دهند. اما در دنیای امروزه که با استفاده از گوشی، روابط دوستانه کمرنگ شده است، نمی توان مانند قبل روی دوستان تمرکز کرد.

هر چه استفاده فرزندان از موبایل بیشتر شود، میزان مشکلات و دغدغه والدین نیز بیشتر خواهد داشت. بسیار پیش می آید که در فضای مجازی کلاهبرداری اینترنتی انجام می شود و فرزندان نسبت به این خطرات آگاه نیستند. برای کسب اطلاعات بیشتر تاپیک های زیر را بخوانید.

نظارت بر فرزندان در کشورهای غربی

انواع نرم افزار کنترل موبایل اندرویدی

نرم افزار کنترل موبایل ما چگونه کار می کند؟

نظارت بر فرزندان در کشورهای غربی SPY app

شاید برایتان سوال باشد که در کشورهای غربی چگونه والدین به فرزندان خود نظارت می کنند؟! البته بهتر می توان گفت که در بعضی کشورهای غربی از اینترنت ملی استفاده می شود و راه ورود به بسیاری مکان ها بسته است. اما این مقدار کنترل به تنهایی پاسخگوی مشکلاتی که بر سر راه فرزندان و نوجوانان است، نمی باشد.

به طور مثال در مرورگرهای اینترنت، تنظیماتی گذاشته شده که از ورود فرزندان به بعضی سایت ها جلوگیری به عمل آید. ویا شرکت معروف کاسپر اسکای که آنتی ویروس ارائه می دهد، نرم افزار کنترل موبایل تولید کرده است.

انواع نرم افزار کنترل موبایل اندرویدی

چنانچه در گوگل جستجو کنید، انواع مختلفی از نرم افزار های کنترل گوشی از راه دور را می بینید که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند. کنترل کامل پیام ها و تماس های گوشی همچنین در شبکه های اجتماعی، کنترل فایل های ذخیره شده در موبایل فقط قسمتی از خدمات این نرم افزارها می باشد.

نرم افزار کنترل موبایل ما چگونه کار می کند؟

نرم افزاری که مجموعه ما برای مراقبت از خانواده تهیه کرده است، شامل خدمات بسیاری می باشد که در ادامه توضیح داده ایم:

1- شاید فرزند شما هم وقتی تماسی دارد، رد می کند ویا سریع به مکان دیگری برای پاسخگویی می رود.

شاید هم مدام در حال صحبت با گوشی است. ممکن است این صحبت ها کاملا معقول و با دوستانش باشد اما از میزان خود، بیشتر باشد و شما ترجیح دهید به نحوی این را کنترل کنید. چنانچه این حالت در خانه شما مدام تجربه می شود، حتما نگران می شوید که شاید مشکلی باشد. گرچه دیفالت ذهنی شما نباید اتفاقات منفی باشد و بهتر است خوش بین باشید. اما می توانید با نصب نرم افزار مراقبت از خانواده، و اجرای کدهای دستوری، وارد تماس ها و پیام های فرزندتان شوید و کنترل کنید.

2- شاید فرزندان شما زیاد با دوستانش گشت و گذار و تفریح می رود.

ما ترتیبی فراهم کرده ایم که بتوانید لوکیشن و موقعیت فرزندتان را بررسی کنید و کاملا مطلع شوید از چه مسیری رفته است. کجا برای پیاده روی و پارک رفته و به چه منظور بوده است.

شبکه های اجتماعی

3- اگر فرزند شما مدام وقتش را در شبکه های اجتماعی می گذراند.

شبکه های اجتماعی اگر به منظور گروه های فامیلی و دوستی مدرسه استفاده شوند، مشکلی ایجاد نمی کند. اما وقتی فرزند شما وارد شبکه اجتماعی شد نمی توان متوجه شد وارد چه کانال ها و گروه هایی می شود. در این فضاها امکان خرید و فروش وسایل بسیاری هست و همچنین امکان خطر بالاست. پس استفاده از نرم افزار و اجرای کد دستوری لازم، منطقی به نظر می آید.

نظارت بر فرزندان در کشورهای غربی
نظارت بر فرزندان در کشورهای غربی

4- اگر نتوانید توسط ردیابی گوشی، فرزندتان را از استفاده بیش از اندازه منصرف کنید.

در این صورت می توانید اینترنت و گوشی فرزندتان را قطع کنید.

5- اگر نگرانید که فرزندتان با زرنگی اطلاعات گوشی را پاک کند.

در این صورت می توانید تمامی اطلاعات گوشی را در گوشی و لپ تاپ خود ذخیره کنید. شاید بتوانید با استفاده از نظر یک کارشناس و مشاور، این اطلاعات را تحلیل کنید و به دنبال راه چاره برای آن باشید. حتی شاید بتوانید از دل این همه اطلاعات، استعدادهای درون فرزندتان را کشف کنید و او را به طرف خوبی هایش سوق دهید. شاید متوجه شوید که چه کلاس های آموزشی مناسب اوست و می تواند پاسخگوی نیاز او و تفریحات و اوقات فراغت او باشد. اگر دیدتان نسبت به این قضیه خوب باشد، متوجه می شوید که صرفا لازم نیست واکنش منفی نشان دهید، بلکه می توانید استفاده مثبت از این قضیه داشته باشید.

مسدود کردن تماس های ورودی به کمک نرم افزار کنترل موبایل

6- اگر بعضی تماس های گوشی فرزندتان قابل کنترل نیستند.

می توانید با نرم افزار کنترل موبایل تماس های ورودی را از دور کنترل و مسدود کنید. فرزند شما هیچ گاه متوجه چنین ترفندی نخواهد شد، اما این راه عملی و کارساز خواهد بود. گاهی اوقات فرزندان همین گونه اند. شاید خودشان نیز تمایل به ادامه بسیاری از فعالیت های مجازی را ندارند، اما به دلیل جذاب بودن این فضاها، تصمیم گیری قاطع و عملکرد قاطع برای شان سخت است و نیاز به همراهی خانواده دارند.

7- اگر فرزند شما به مکان های خاصی می رود ویا نمی دانید دقیقا کجا می رود.

بدون اینکه هیچ حساسیتی در فرزندتان ایجاد شود، این نرم افزار بر روی گوشی فرزند شما عمل می کند. با این نرم افزار امکان تصویر برداری از محیطی که در حرکت است وجود دارد و تمامی حرکات فرزندتان قابل کنترل خواهد بود. حتی می توانید دیگر نرم افزارهایی که در گوشی او نصب شده و تمایل ندارید فرزندتان استفاده کند ویا محتوایی غیر اخلاقی، غیر عرفی، غیر قانونی و… دارد را پاک کنید.

آشنایی با قابلیت ردیابی موقعیت مکانی گوگل مپ

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا