آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآموزش کامل صفرتا صد اندرویدآموزش کامل هک و امنیت شبکه رایگانآیا اینستاگرام من هک شده است؟!برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دوربرنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونچگونه از هک شدن گوشی موبایلشرکت اپل (Apple) و آی‌کلادکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکردهمه چیز درباره سیستم عامل اندروید

نرم افزار کنترل و جاسوسی اندروید و IOS رایگان

عرض ادب به دوستان همه کاربران سایت SPY24  امروز قصد دارم ابزار جاسوسی یا همون برنامه کنترل گوشی از راه دور و به دوستان عزیز معرفی کنم نرم افزار به صورت رایگان داده می‌شود و امیدوار هستیم از ما راضی باشید. می پردازیم به بهترین برنامه سامانه های برنامه کنترل موبایل از راه دور یا همان نرم افزار کنترل گوشی جاسوسی از راه دور

اولین برنامه SPY24 اندروید و ios

سامانه مراقبت از خانواده این برنامه به شما اجازه می دهد که برای اندرویدهای بالا هم استفاده کامل بکنید برای مثال از اندروید ۴٫۴٫۴  تا اندروید ۱۰ جوابگو هست و قابلیت های بسیار بالایی دارد که می توانیم محیط  شنود کنید مکالمه های فرزند خود رو گوش کنید حتی برنامه های شبکه های فارسی یا شبکه‌های اجتماعی که به دلخواه شما است و ممکن است فرزند شما شبکه اجتماعی خاصی را استفاده بکنه از واحد پشتیبانی درخواست کنید تا به پنل شما اضافه کنم که شما هم می‌توانید حتی اپلیکیشن هایی که سایت های دیگران نمی توانم به شما بدهند آن را سایت ما در اختیار شما می گذارد.

نرم افزار کنترل و جاسوسی اندروید رایگان
نرم افزار کنترل و جاسوسی اندروید و IOS رایگان 9

  • سامانه مراقبت از خانواده : برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور
  • برخی از ویژگی های برنامه ردیابی SPY24
  • تماس ها و پیامک ها و مکاتبات با دوستان و مخاطبین
  • ارتباطات شبکه های اجتماعی همچون تلگرام ، واتس اپ
  • موقعیت مکانی لحظه ای و مسیر های پیموده شده روزانه
  • برنامه ها و بازی های مورد استفاده و مدت زمان استفاده از آنها
  • دیابی گوشی توسط اینترنت، مکان یاب و شماره موبایل توسط دکل مخابراتی
  • ردیابی گوشی گم یا سرقت شده حتی با تغییر سیم کارت
  • بهینه کردن مصرف باطری گوشی
  • ثبت تمامی سابقه های موقعیت های مکانی دستگاه هدف بصورت کامل
  • سازگاری کامل با تمام اپراتورهای شبکه های تلفن همراه در ایران و تمام دنیا
  • ایجاد حصار جغرافیایی برای فرزندان و هشدار خارج شدن فرزند از محدوده تعیین شده
  • نمایش دقیق مکان گوشی بر روی نقشه و مسیریابی توسط برنامه های ناوبری
  • نمایش میزان درصد باقی مانده باطری گوشی موبایل خانواده
  • اختصاص دادن آیکون های مختلف برای هر فرد بر روی نقشه
  • ثبت لحظه به لحظه موقعیتهای مکانی دستگاه مورد نظر بر روی نقشه
  • نمایش کامل و جامع تاریخچه تمام موقعیت های مکانی دستگاه بر روی نقشه

۲-  برنامه جاسوسی Xspy

سامانه مراقبت از خانواده : برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

برخی از ویژگی های برنامه ردیابی Xspy

تماس ها و پیامک ها و مکاتبات با دوستان و مخاطبین

ارتباطات شبکه های اجتماعی همچون تلگرام ، واتس اپ

موقعیت مکانی لحظه ای و مسیر های پیموده شده روزانه

برنامه ها و بازی های مورد استفاده و مدت زمان استفاده از آنها

۳- معرفی برنامه ردیابی رایگان گوشی موبایل Free mobile tracker خارجی و پولی

ردیابی رایگان گوشی موبایل توسط اینترنت و GPS می باشد که موقعیت مکانی فرزندان، دوستان و دیگر افراد را بر روی نقشه به شما نشان می دهد. این برنامه حرفه ای برای کمک به شما در پیدا کردن گوشی موبایل فرزندان می باشد و می توانید توسط شماره موبایل، موقعیت گوشی را بصورت کاملا دقیق و سریع ردیابی و کنترل کنید.

برنامه Free mobile tracker توسط ۲۰ میلیون کاربر در سراسر جهان برای کنترل فرزندان و همچنین ردیابی گوشی سرقت و یا گم شده خود مورد استفاده قرار گرفته است و به ۴۴ زبان مختلف ترجمه شده است.

قابلیت های برنامه ردیابی رایگان گوشی موبایل mobile tracker free

  • ردیابی گوشی توسط اینترنت، مکان یاب و شماره موبایل توسط دکل مخابراتی
  • ردیابی گوشی گم یا سرقت شده حتی با تغییر سیم کارت
  • بهینه کردن مصرف باطری گوشی
  • ثبت تمامی سابقه های موقعیت های مکانی دستگاه هدف بصورت کامل
  • سازگاری کامل با تمام اپراتورهای شبکه های تلفن همراه در ایران و تمام دنیا

نرم افزارکنترلی و جاسوسی اندروید رایگان
نرم افزار کنترل و جاسوسی اندروید و IOS رایگان 10

۴- برنامه جاسوسی SFP داخلی پولی

sfp چیست؟ SFP یک بسته نرم افزاری موبایل با نصب بسیار آسان است که با نصب آن روی تلفن همراه فرزندانتان به شما این امکان را می دهد تا از راه دور

  • ردیابی موقعیت لحظه به لحظه، کنترل تماس و پیامک با گزارش کامل
  •  ردیابی و کنترل شبکه های اجتماعی از جمله تلگرام و اینستاگرام
  •  کنترل و ردیابی نامحسوس موبایل به صورت غیرقابل تشخیص حتی توسط فرزندان باهوش
  •  نصب سریع و آسان نرم افزار کنترل موبایل به همراه راهنمای فارسی

برنامه جاسوسی SFP
نرم افزار کنترل و جاسوسی اندروید و IOS رایگان 11

۵ – برنامه کنترل گوشی Xnspy خارجی پولی

Xnspy پیشرو در زمینه جاسوسی گوشی در صنعت میباشد. این خصوصیت برنامه ترکیبی از ویژگی های توسعه یافته جاسوسی ، قیمت گذاری مقرون به صرفه و پشتیبانی مشتری ۲۴/۷ میباشد که تمامی را در تولید Xnspy به شایسته ترین اپلیکیشن نظارت بر تلفن انجام میدهد. Xnspy تنها برنامه نظارتی شما برای کودکان وجود ندارد بلکه پرسنل شما نیز میباشند. این همه چیز را دارد تا شمارا در مورد فعالیتهای آن ها در زمان حقیقی و واقعی به روز نماید. برخی از خصوصیت های باورنکردنی آن شامل محاسبه بر تماس های تلفنی و پیام ها ، دسترسی به چت های پیام رسان فوری و چند رسانه ای ارسال گردیده از روش این گپ ها ، ردیابی وضعیت مکانی GPS (این شامل بررسی بر مکان های یگانه ، مکان فعلی ، تاریخچه شرایط مکانی و حالت یاب) ، ارزیابی بر پست الکرونیکی و مرورگر ، ضبط میباشد. تماسهای تلفنی و محیط حریم ، در اختیار گرفتن از راه دور تلفن مورد نظر و مورد ها دیگر. Xnspy تعدادی خصوصیت توسعه یافته جاسوسی را نیز معرفی نموده است که مشتمل بر Keylogger ، سیاهههای مرتبط با Wi-Fi و محاسبه واتس اپ سوای ریشه زدن میباشد. این برنامه بهتر و بهتر می گردد. البته این کلیه وجود ندارد! درصورتی که رفع خلل شما برای جاسوسی نیاز به دیوانگی دارااست ، ادامه مقاله را بخوانید ، چون درخصوص شایسته ترین برنامه های تحلیل بر گوشی هنوز می بایست چیزهای متعددی کشف شود.

برنامه کنترل موبایل Xnspy
نرم افزار کنترل و جاسوسی اندروید و IOS رایگان 12

۵- برنامه جاسوسی ikeymonitor خارجی پولی

آندروید جاسوسی نرم افزار یک نرم افزار جاسوسی برای گوشی های آندروید و قرص است. کنترل والدین iKeyMonitor آندروید شما را قادر به ضبط پیام های متنی SMS، پیام های صوتی، تماس های تلفنی، محیط اطراف، کلید، تاریخچه وب سایت، GPS مکان، ژئو شمشیربازی و چت پیام در WhatsApp، فیس بوک، ویچت، اسکایپ، IMO، پیاده روی، وایبر و بیشتر . این برنامه جاسوسی برای آندروید ارائه می دهد یک محاکمه آزاد برای پدر و مادر و کارفرمایان برای نظارت و پیگیری فعالیت های بچه های خود و کارکنان در دستگاه های آندروید.

برنامه جاسوسی ikeymonitor
نرم افزار کنترل و جاسوسی اندروید و IOS رایگان 13

۶- نرم افزار جاسوسی Flexispy خارجی پولی

Android می تواند – از جمله نظارت بر انواع اشکال پیام رسانی ، مانند پیام کوتاه ، ایمیل و برنامه های کاربردی محبوب چت IM مانند Facebook ، Viber و Skype.

نرم افزار مانیتورینگ اندرویدی ما همچنین مکان های GPS ، عکس ها ، فیلم ها و تاریخچه وب را ردیابی می کند – یک keylogger Android شامل اطلاعاتی است که دقیقاً در دستگاه مورد نظر تایپ می کند.

از ویژگی های منحصر به فرد FlexiSPY می توان به گوش دادن و ضبط مکالمات تلفنی زنده و محیط اطراف تلفن و همچنین تماس های VoIP در اسکایپ ، واتس اپ ، وایبر و موارد دیگر اشاره کرد.

نرم افزار جاسوسی Flexispy
نرم افزار کنترل و جاسوسی اندروید و IOS رایگان 14

۷ – برنامه و نرم افزار کنترل گوشی mSpy خارجی پولی

mSpy یکی دیگر از برنامه های جاسوسی است که به عنوان یک برنامه نظارت بر تلفن همراه استفاده می شود. برنامه در درجه اول به عنوان یک برنامه نظارت والدین استفاده می شود. در مقایسه با برنامه های دیگر، افزار mSpy ارائه می دهد تعداد محدودی از ویژگی های. این ارائه می دهد تمام ویژگی های اساسی که برنامه های دیگر ارائه می دهند، مانند نظارت بر ایمیل ها، پیام های متنی، تاریخچه مرورگر، تماس سیاهههای مربوط، لیست تماس، فایل های چند رسانه ای، ردیابی محل، و غیره علاوه بر این، شما می توانید از راه دور کنترل برنامه ها و برنامه. با این حال، ویژگی های پیشرفته مانند تماس و یا محیط اطراف ضبط ارائه نمی دهد. از آنجا که از تعداد محدودی از ویژگی های است که برنامه ارائه می دهد، آن را در شماره ۷ رتبه در لیست ما از ۱۰ بهترین برنامه های جاسوسی تلفن همراه.

برنامه و نرم افزار کنترل گوشی mSpy
نرم افزار کنترل و جاسوسی اندروید و IOS رایگان 15

۸- کنترل گوشی نرم افزار جاسوسی فرزندان در برنامه بازار

قبل نصب نسخه جدید حتما نسخه قدیمی را حذف کنید.

وظیفه این برنامه نظارت و کنترل گوشی اندرویدی از راه دور است هست.

کار برنامه به این صورت است برنامه را روی گوشی مورد نظر نصب می کنیم و سپس برنامه تمام پیام های کوتاه و تماس ها و …را جمع آوری کرده و برای شما ارسال می نمایید حتی اگر شما کیلومترها از گوشی موردنظر دور باشید.

• کاربرد اصلی این برنامه کنترل و نظارت والدین بر فرزندان برای مراقبت از آنها است تا بدانند فرزندانشان با چه کسانی در ارتباط هستند.

• دومین کاربرد این برنامه به عنوان دزدگیر است تا در مواقعی که گوشی  را گم کردید بتوانید تماسها و پیامک های دزد را از راه دور ببینید.

• سومین کاربرد این برنامه به عنوان یک دایورت کننده آنلاین است مثلا وقتی به سفر می روید لازم نیست همه گوشی ها را همراه خود ببرید.

• کنترل پیامک های گوشی برنامه کنترل گوشی

• کنترل تاریخچه تماس ها

• کنترل مخاطبین کنترل گوشی

• کنترل نصب و حذف برنامه های روی گوشی

نرم افزار کنترل گوشی Xspy

• کنترل Notificatoin های برنامه ها (واتساپ یا هر برنامه دیگه..) برای این کار حتما باید Notificatoin این برنامه ها روشن باشد یعنی پیامهای ورودی این برنامه ها در نوار بالای گوشی (پاپ آپ) قابل مشاهده باشد.

• وقتی اتصال اینترنت برقرار نباشد همه گزارشات را جمع آوری ودر اولین اتصال به ایمیل یا تلگرام شما میفرستد.

• فیلتر کردن گزارشات توسط لیست سفید و سیاه

 جمع بندی جمع‌بندی برنامه کنترل موبایل معرفی کردیم

تمام برنامه ها را به دوستان عزیز معرفی کردیم ولی نقص‌های آن ها را هم بپردازیم تمام برنامه های خارجی خواب به دلار باید خرج کنید تا بتوانید از برنامه‌های استفاده کنه نمی گم که کامل هستن ولی بعضی هاشون هم نسبتاً به مقابل برنامه ما مقایسه کردیم کامل هستند و یکی هستم ولی هزینه‌ها به دلار هستش و کسی مبلغی انقدر نداره بابت کنترل گوشی از راه دور به دلار پرداخت کند حتی اگر هم داشته باشه قابلیت پرداخت کردن دلار برای ما ایرانی ها امکان پذیر نیست برنامه ایرانی هم متاسفانهیکی هست و آن هم پرداخته و خیلی از قابلیت هایی که ما داریم این شرکت نداره حالا تصمیم با خودتون و جمع بندی اطلاعات و استفاده از برنامه ها به عهده خودشان بگذارید و تلاشمان را کردیم که به شما بهترین اپلیکیشن و معرفی کنید نظرتون رو نسبت به این نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها به ما توسان اشتراک بگذارید. برنامه کنترل موبایل

بهترین برنامه های Spy رایگان برای نرم افزار کنترل گوشی اندروید

خوب ، اگر نگاهی به اطراف بیندازیم ، خواهیم فهمید که اندروید اکنون پرکاربردترین سیستم عامل موبایل است. در مقایسه با هر سیستم عامل دیگر تلفن همراه ، Android امکانات و گزینه های سفارشی سازی بسیار بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. نه تنها سفارشی سازی ، بلکه در دسترس بودن برنامه نیز در سیستم عامل تلفن همراه اندروید کاملاً گسترده است. فقط کافی است نگاهی کوتاه به فروشگاه Google Play بیندازید ، برنامه ها و بازی ها را برای هر هدف متفاوت در آنجا خواهید یافت. در لرن پارسی ، ما مقالات زیادی را در مورد برنامه های Android مانند بهترین برنامه های کاربردی ، بهترین برنامه های صدا و غیره به اشتراک گذاشته ایم ، امروز می خواهیم موضوع جالب دیگری درباره اندروید را پوشش دهیم. امروز می خواهیم لیستی از بهترین برنامه های جاسوسی (Spy) برای اندروید را به اشتراک بگذاریم که همه دوست دارند در تلفن های هوشمند خود داشته باشند. این برنامه ها برای یک هدف عالی ارائه می شوند و می توان از آن برای ردیابی تلفن هوشمند دیگر یا کودک شما استفاده کرد. بنابراین ، بیایید لیست بهترین برنامه های جاسوسی اندروید را بررسی کنیم.

نرم افزار جاسوسی اندروید موضوع این بخش از وبلاگ عارف رایانه است. البته از این نرم افزارها هم میتوان استفاده درست کرد و هم استفاده غلط . ما نباید وارد حریم خصوصی افراد شویم و امنیت را از انها بگیریم. استفاده از این برنامه ها فقط برای موارد درستی مثل کنترل گوشی فرزندان یا مثلا کنترل گوشی کارمندان شرکت مان یا … مناسب است.

این یک برنامه جاسوسی کامل با وظیفه کنترل کننده گوشی نظارت و کنترل گوشی اندرویدی هست

کار برنامه جاسوسی به این صورت است برنامه را روی گوشی مورد نظر نصب می کنیم و سپس برنامه تمام پیام های کوتاه و تماس ها و…را جمع آوری کرده و برای شما ارسال می نمایید حتی اگر شما کیلومترها از گوشی موردنظر دور باشید.

همچنین شما میتوانید نرم افزار کنترل کامپیوتر دیگران در اندروید نرم افزار کنترل گوشی  از اینجا دانلود کنی

۱٫کنترل پیامک های گوشی
۲٫کنترل تاریخچه تماس ها
۳٫کنترل نصب و حذف برنامه های روی گوشی
۴٫کنترل Notificatoin های برنامه ها نظیر وایبر و تلگرام هر برنامه دلخواه دیگر برای این کار حتما باید Notificatoin این برنامه ها روشن باشد یعنی پیامهای ورودی این برنامه ها در نوار بالای گوشی (پاپ آپ) قابل مشاهده باشد.
۵٫وقتی اتصال اینترنت برقرار نباشد همه گزارشات را جمع آوری ودر اولین اتصال به ایمیل یا تلگرام شما میفرستد.
۶٫و امکانات دیگر نظیر فیلتر کردن گزارشات

 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا