کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی از راه دور

کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی از راه دور – بهترین برنامه برای نظارت و کنترل گوشی فرزندان (کاملا تضمینی) برنامه اندروید مراقبت از خانواده و کنترل گوشی فرزندان به شما این امکان رو میده که از راه دور و بصورت کاملا نامحسول بتونید تمامی تماس و پیام های گوشی رو کنترل و نظارت کنید. نرم افزار کنترل و ردیابی تماس های گوشی موبایل به والدین این اجازه را می دهد تا بتوانند از راه دور کنترل دقیق و کاملی بر تماس های ارسالی و دریافتی فرزندان خود داشته باشند تا از امنیت کامل فرزندان خود در دنیای ارتباطات مطلع شوند. در ادامه با امکانات این برنامه بیشتر آشنا شوید.
کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی از راه دور

چگونه شماره تلفن را هک کنیم؟

خیر این نرم افزار حتما باید در گوشی فرزند شما نصب شود

call log mobile

نرم افزار کنترل و ردیابی تماس های گوشی موبایل

پس از نصب نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی موبایل ، برنامه این اجازه را به والدین می دهد تا بتوانند کنترل و نظارت کاملی بر تماس های ورودی ، تماس های خروجی و حتی تماس های از دست رفته گوشی موبایل فرزندان خود را بصورت کامل در کنترل پنل کاربری خود مشاهده و نظارت نمایند.

ارتباطات فرزندان و خانواده خود را با دوستان و اطرافیانشان تحت نظر بگیرید و روند ارتباطی آنها را مدیریت کنید. مسدود کردن تماس ها- تماس های فرزندان با دوستان و اطرافیان را کنترل کنید و در صورت مشاهده تماس مشکوک، آن را از راه دور مسدود نمایید.مشاهده دفتر تلفن و مخاطبین – کنترل و مشاهده کامل لیست مخاطبین ذخیره شده در دستگاه به همراه نام و شماره تماس و با امکان تفکیک تمام مخاطبین. ارتباطات ساده اولیه فرزندان شما از طریق تماس های تلفنی میباشد، سامانه مراقبت از خانواده با ارائه گزارش از تماس های ورودی و خروجی همراه با نام مخاطب، شماره تماس، و مدت زمان مکالمه و همچنین گزارش تماس هایی که به صورت دستی حذف شده اند، نظارت کاملی را در این بخش برای والدین فراهم می سازد.

ویژگی های نرم افزار کنترل و ردیابی تماس های گوشی موبایل

سوالات متداول در خصوص سرویس های کنترل و نظارت بر تماس ها

چرا نرم افزار کنترل و ردیابی تماس های گوشی موبایل مفید است ؟

برنامه کنترل والدین برای اندروید برای محافظت از کودکان ایجاد شده است و نظارت را برای ایمن نگه داشتن بچه ها در اینترنت فراهم می کند. برنامه یک برنامه کنترل کودک قدرتمند برای زمان صفحه نمایش ، ردیابی مکان ، ردیابی زمان استفاده از برنامه ، استفاده محدود از برنامه ، استفاده از تلفن محدود ، کنترل وب سایت ، نظارت بر YouTube است. می توانید برنامه ها را مسدود کنید ، محدودیت زمانی روزانه برنامه ، محدود کردن زمان صفحه نمایش ، محتوای نامناسب را مسدود کنید.

آیا شما نگران ارتباطات و مکالمات فرزندانتان هستید ؟

همان طور که می دانید یکی از دغدغه های اصلی والدین در زندگی امروزی ، کودکان و امنیت آن ها می باشد و از آنجایی که کودکان بسیار بازیگوش هستند و نیاز به فعالیت دارند ، کنترل کردن آن ها نیز به مراتب سخت تر است. ممکن است نگرانی شدیدی از تاخیر در بازگشت فرزندتان از مدرسه ، فعالیت فرزندتان در شبکه های اجتماعی و… داشته باشید ، اما برای کاهش این نگرانی ها چکار باید کرد؟ بهتر اپلیکیشن های نظارت بر کودکان را برای شما معرفی می کنیم تا با استفاده از آن ها بتوانید بر کودکان نظارت داشته و نگرانی های خود را کاهش دهید.

آیا کارکنانی دارید که باید در مکالمات گوشی موبایل شرکتی آن ها نظارت کاملی داشته باشید ؟

شما به عنوان یک مدیر با استفاده از برنامه ی کارمند کنترل می توانید بر فعالیت ویزیتور ها و بازاریاب های خبره و کار بلد خود نظارت داشته باشید. نرم افزار ردیابی ویزیتور کارمندکنترل بهترین راه کار برای نظارت بر بازاریاب ها و کارمندان غیر حضوری شرکت و کسب و کار شماست .

آیا شما می خواهید بدانید دقیقا چه چیزی در مکالمات فرزندانتان گفته می شود ؟

با SPY24 اکنون امکان پذیر می شود. اکثر ارتباطات فرزندان از طریق تماس های تلفنی می باشد، سامانه SPY24 با ارائه گزارشی کامل از تماس های ورودی و خروجی، همراه با نام مخاطبان، شماره تماس، زمان مکالمه، مکان و همچنین گزارش تماس هایی که حذف شده اند را برای والدین فراهم می سازد. آگاهی و جلوگیری از تماس های مشکوک و زیانبار فرزندان حق والدین است. ✔ بدون هیچ گونه محدودبت ✔ بدون نیاز به روت بودن گوشی موبایل

کاملا مخفی 👁‍و بدون هیچ ردپایی است

جهت کنترل مخفی گوشی شما نیاز به برنامه ای دارید که در گوشی فرزندتون کاملا مخفی بشه و کسی از وجود اون باخبر نشه،برنامه SPY24 دقیقا این خواسته شما را برآورده میکنه.

آیا پس از نصب نامی از برنامه در گوشی فرزندمان مشخص می شود ؟

خیر – نرم افزار پس از تکمیل مراحل نصب به عنوان یک برنامه سیستمی در گوشی نصب و سپس مخفی می شود و هیچ نامی از برنامه قابل مشاهده نمی باشد.

نرم افزار پس از نصب مخفی می شود ؟

بله نرم افزار پس از تکمیل نصب به نام یک برنامه سیستمی در گوشی مخفی خواهد شد .

کارکرد برنامه حتی بدون نیاز به اینترنت و بصورت آفلاین

برنامه SPY24 در زمانیکه گوشی فرزندتون در حالت آفلاین و بدون اینترنت است،تمامی تماس ها و پیام ها را ذخیره کرده و هر وقت که گوشی به اینترنت متصل شد گزارشات رو برای شما میفرسته

پشتیبانی برنامه SPY24

چنانچه هر سوال و یا مشکلی با نصب و راه اندازی برنامه داشتید میتونید به شماره پیشتیبانی ما در تلگرام و واتس اپ پیام بدید.

عزیزان و کارمندان خود را در 3 مرحله ساده کنترل کنید

برای دانلود نرم افزار کنترل والدین ویژه آیفون و اندروید می توانید از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

ثبت نام و خرید پکیج

ثبت نام و خرید پکیج

ابتدا ثبت نام کرده سپس در پنل کاربری به بخش پکیج رایگان مراجعه نمایید.

دانلود و نصب SPY24

دانلود و نصب SPY24

سپس برنامه SPY24 دانلود کرده و ایمیل و پسورد خود هنگام ثبت نام را وارد کنید

ورود پنل کاربری

ورود پنل کاربری

حال شما با نرم افزار سامانه مراقبت از خانواده با کلیه فعالیت های فرزندان و یا عزیزان به واسطه گوشی تلفن همراهتان مطلع شوید.

هر آنچه باید در رابطه با کنترل مخفی تماس بدانیم ؟

کنترل مخفی تماس و همچنین پیام ها از راه دور یکی از راه هایی است که می توان در دنیای پر جنجال امروز کودکان را به خوبی کنترل کرد. این برنامه که اندروید است و بر روی گوشی افراد نصب می شود به شما کمک می کند که با کنترل کودکان خود، آنها را از آسیب های اجتماعی دور کرده و مصون نمایید.

کنترل مخفی تماس و پیام ها از راه دور

امروزه بسیاری از برنامه ها، نرم افزارها و اپلیکیشن ها برای راحتی و آسایش بیشتر تهیه و برنامه نویسی شده اند. برنامه ی کنترل مخفی تماس یکی از چندین برنامه کاربردی برای بالا بردن سطح رفاه و همچنین آسایش فکری ما است.

همانطور که گفته شد این اپ در واقع نرم افزاری است که می توان آن را بر روی تمامی گوشی های اندروید کودکان نصب کرده و تماس و پیام های آنان را چک و کنترل کرد. انجام کنترل SMS های دریافتی از دیگر قابلیت های این برنامه است. همچنین از طریق این اپلیکیشن می توانید فرزند خود را نیز موقعیت یابی کنید و دورادور مراقب او باشید. می توانید مطمئن باشید که این کار به طور کامل به شکل نامحسوس انجام می شود و با کمک آن می توانید فرزند دلبند خود را از خطرات و آسیب های اجتماعی دنیای پر مخاطره امروز حفظ نمایید.

آیا به برنامه کنترل مخفی گوشی نیاز است؟

سوالی که در قدم اول مطرح می شود این است که آیا این نوع از کنترل واقعا نیاز است؟

جواب آن را خود شما می توانید بدهید. اگر شما هم به دلیل بوجود آمدن شرایط خاص مانند کلاس های آنلاین و یا حتی اصرار فرزند خود مجبور به تهیه گوشی با قابلیت های مختلف و به روز برای او شده اید و نگران این هستید که کودک پاک و ساده شما که تا به امروز او را از بسیاری از خطرات اجتماعی حفظ کرده اید، در این دنیای پر اغتشاش درگیر مسائل مختلف شود و یا با افرادی که شما نمی پسندید مراوده داشته باشد، بهترین کار برای کنترل این موضوع و کم کردن استرس و دلواپسی شما می تواند کمک گرفتن از اپلیکیشن های کنترل مخفی تماس باشد. با کمک گرفتن از اپ کنترل مخفی تماس کودک خود را تحت نظر بگیرید.

قابلیت های برنامه کنترل مخفی تماس از راه دور

قابلیت های برنامه کنترل مخفی گوشی بسیار زیاد است که از مزایای آن نیز محسوب می شود. در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم:

  • سادگی نصب این برنامه بر روی کلیه گوشی های اندروید
  • امکان تست آن به راحتی و به طور کاملا نامحسوس
  • کنترل کلیه تماس های گوشی به طور کامل، تماس های ورودی، خروجی و حتی میس کال های گوشی مورد نظر
  • کنترل SMS های دریافتی و همچنین ارسالی گوشی مورد نظر
  • ارسال تمامی تماس ها و پیامک ها به ایمیل شما در زمان مشخص و تعیین شده 
  • ردیابی و محل یابی گوشی به سهولت 
  • دارای قابلیت کاملا مخفی و بدون ردیابی
  • ادامه کار نرم افزار حتی به صورت آفلاین

این موارد تنها بخشی از قابلیت های اپلیکیشن کنترل مخفی گوشی هستند. در این راستا نرم افزارهای مختلفی به بازار دیجیتال و برنامه نویسی وارد شده است که قابلیت های مختلفی دارند. اما برای شما استفاده از قابلیت کنترل مخفی گوشی می تواند بهترین گزینه برای کنترل فرزندانتان باشد.

آیا باید نگران فرزند خود باشیم؟

ما با اطمینان می توانیم بگوییم که با وجود اپ کنترل مخفی تماس دیگر نگران فرزند خود نباشید. این نرم افزار در کنار شما است تا نگرانی شما را در زمینه استفاده از گوشی برطرف کند. گوشی موبایل به همان اندازه که می تواند یک وسیله کاربردی و بسیار مفید باشد و ما را به دنیای پهناور آنلاین و اینترنت متصل کند، به همان اندازه نیز می تواند دارای ضرر ها و به بار آورنده زیان های اجتماعی و حتی اخلاقی مختلف باشد.

فضای پر رنگ و لعاب مجازی برای همه ما، به خصوص برای بچه ها از جذابیت خاصی برخوردار است و ما به عنوان پدر و مادر به طور دائم این نگرانی را داریم که آسیبی به کودک ما از طریق این دنیای پهناور وارد نشود. به همین منظور نرم افزارهای زیادی دارای قابلیت کنترل والدین بر فرزندان ساخته شده است. اپ کنترل مخفی تماس نیز از همین دست نرم افزارها می باشد.

شما با نصب این اپلیکیشن بر روی گوشی بچه ها، خودتان را همیشه کنار آنها احساس خواهید کرد و به طور نامحسوس مراقب آنها خواهید بود. 

آیا نصب برنامه کنترل مخفی تماس، دانش خاصی را می طلبد؟

شما با آشنایی با این نرم افزار به راحتی می توانید خودتان و بدون نیاز به هیچ فرد متخصصی آن را نصب، راه اندازی و حتی امتحان کنید. نصب این نرم افزار نیاز به دانش فنی خاصی ندارد و به سهولت راه اندازی می شود. مزیت مهم آن در این است که اگر دسترسی به اینترنت نداشته باشید هم باز این نرم افزار کار خود را انجام می دهد و به صورت آفلاین نیز کار می کند. پس به نگرانی های خود خاتمه دهید و از نرم افزار کنترل مخفی استفاده نمایید.

آیا با کمک این برنامه، تنها می توان تماس ها را ردیابی کرد؟

نرم افزار کنترل مخفی تماس دارای قابلیت های بسیاری است که شما را همیشه و در همه حال در کنار فرزندتان نگه می دارد. این بدین معنا است که علاوه بر کلیه تماس های ورودی و خروجی و حتی میس کال های او، شما می توانید حتی ارتباطات کودک خود را در کلیه شبکه های اجتماعی اعم از تلگرام، واتساپ و … کنترل نمایید و زیر نظر داشته باشید. همچنین می توانید موقعیت مکانی کودک خود را در هر لحظه با کمک برنامه کنترل مخفی تماس دانسته و از مسیرهای پیموده شده او به طور روزانه با خبر شوید.

جالب است بدانید که با کمک این نرم افزار پیشرفته می توانید از نوع بازی های کودک خود و مقدار زمان صرف شده توسط آنها برای این بازی ها مطلع شوید. همچنین این نرم افزار قابلیت هشدار و آلارم در صورت استفاده از کلمات غیراخلاقی را نیز دارد.

پس ما به شما اطمینان خاطر می دهیم که با نصب این برنامه بر روی گوشی فرزند خود، بدون اینکه او مطلع شود و ناراحتی از بابت این داشته باشد که همیشه زیر نظر است، می توانید همیشه و همه جا در کنار او باشید و از او محافظت کنید.

ویژگی های برنامه سامانه کنترل گوشی فرزندان و نظارت بر خانواده از راه دور:

کنترل مخفی تمامی SMS و پیامک های گوشی (پیام ها و اسمس های دریافتی و ارسالی)

  1. برنامه سامانه کنترل گوشی فرزندان به صورت کاملا مخفیانه گزارشات تمامی پیام ها و اسمس های دریافتی و ارسالی گوشی مورد نظر شما را براتون میفرسته،توجه داشته باشید این گزارشات شامل متن و محتوای کامل sms ها به همراه شماره موبایل مربوطه است

کنترل مخفی تمامی تماس های گوشی Track Call (تماس های ورودی،خروجی و میس کال)

  1. برنامه سامانه کنترل گوشی فرزندان به صورت کاملا مخفیانه گزارشات تمامی تماس های گوشی track call (تماس های ورودی،خروجی و میس کال ) گوشی مورد نظر شما را براتون میفرسته،توجه داشته باشید این گزارشات شامل شماره موبایل مربوطه،تاریخ و زمان تماس و نوع تماس است

برنامه سامانه کنترل گوشی فرزندان کاملا مخفی و بدون هیچ ردپایی است

  1. جهت کنترل مخفی گوشی شما نیاز به برنامه ای دارید که در گوشی فرزندتون کاملا مخفی بشه و کسی از وجود اون باخبر نشه،برنامه سامانه کنترل گوشی فرزندان دقیقا این خواسته شما را برآورده میکنه.

ارسال عکس های موجود در گوشی به صورت نامحسوس

برنامه سامانه کنترل گوشی فرزندان تمامی عکس های گالری گوشی رو برای شما ارسال میکنه و به شما اجازه کنترل و نظارت بر عکس و تصاویر گوشی رو میدهد.

ارسال ویدیو های موجود در گوشی به صورت نامحسوس

  1. برنامه ویدیو های گالری گوشی رو برای شما ارسال میکنه و به شما اجازه کنترل و نظارت بر ویدیو های گوشی رو میدهد.

کنترل مخاطین گوشی

  1. میتونید به تمامی مخاطبین گوشی فرزندتون دسترسی داشته باشید و از راه دور نظارت کنید.

بدون نیاز به روت گوشی

برای استفاده از این برنامه نیازی نیست که گوشی فرزندون روت بشه لذا این برنامه کاملا ایمین و مطمین است.

شما کاملاً می توانید به اسپای ۲۴ اعتماد کنید - ما کنار شما هستیم

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 48 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر ابتدا ثبت نام کرده سپس در پنل کاربری به بخش شناسه رایگان مراجعه نمایید.
پرسش و پاسخ آنلاین (واتساپ)

پرسش و پاسخ آنلاین (واتساپ)

کسب رضایت خاطر

100%کسب رضایت خاطر

حالت مخفی 100٪ نامرئی

حالت مخفی 100٪ نامرئی

calls 0

چگونه می توانیم بدون هک شماره تلفن بر تماس فرزندان نظارت داشته باشیم؟

گاهی برای کنترل لیست تماس افراد لازم نیست حتما به دنبال هک شماره موبایل و یا جستجویی راهکاری برای دریافت پرینت تماس آنها باشیم. به عنوان مثال اگر شما در جایگاه پدر و مادر نگران ارتباطات فرزند خود با دیگران هستید برای کنترل تماس های وی می توانید با یک راهکاری نظارتی ساده نیاز خود را برآورده سازید.
کافیست نرم افزار کنترل والدین اس اف پی را نصب کنید و به سادگی گزارش تماس های فرزند خود را در اختیار داشته باشید. علاوه بر گزارش تماس، می توانید کنترل پیامک ها و سایر شبکه های اجتماعی را نیز در اختیار داشته باشید. امکاناتی که در این برنامه در نظر گرفته شده است به شرح زیر است:

اعلام شماره تماس های ورودی و خروجی
نمایش نام مخاطب، تاریخ و مدت زمان تماس
گزارش تماس ها ناموفق و حذف شده
رکورد مکالمات ( ویژه کاربران خارجی)
امکانات فقو تنها بخشی از قابلیت های سامانه مراقبت از خانواده است که به شما این امکان را می دهد تا نظارتی مطمئن برای خانواده خود داشته باشید.

0
مشتری های زنده در سایت
0
نصب برنامه
0
کاربران ما

کنترل تماس و نظارت بر ارتباطات فرزندان با استفاده از SPY24

تاکنون شاید روش های تبلیغاتی عجیب و غریب متعددی برای هک تماس و یا هک شماره موبایل شنیده باشد، که در ادامه به اجرایی بودن و یا نبودن آنها می پردازیم. اما ما در اینجا قصد یک نرم افزار کنترلی تحت عنوان سامانه مراقبت از خانواده را داریم که به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به ابزار های هک کردن شماره موبایل و یا موارد مشابه بتوانید نظارت کاملی بر تماس های گوشی تلفن همراه مد نظر داشته باشید.
این نرم افزار یک برنامه کنترلی ویژه والدین و سرپرستان خانواده ها می باشد. در این روش شما نیازی به مراجعه به دفاتر پیشخوان مخابراتی برای گرفتن پرینت تماس و یا گرفتن نامه قضایی برای آن ندارید. برای کنترل تماس های فرزند خود و دریافت تماس های وی می توانید این برنامه را به سادگی بر روی گوشی تلفن همراه آنها نصب کنید.
برنامه پس از نصب و فعالسازی در گوشی تلفن همراه پنهان می شود و شما می توانید با استفاده از نرم افزار مدیریت گزارش کلیه تماس های دستگاه مورد نظر را داشته باشید ولیست کلیه تماس های روزانه فرزند خود را با جزئیات کامل مشاهده کنید.
به این صورت می توانید از ارتباطات فرزند خود با دیگران آگاهی لازم را داشته باشی، بی آنکه دغدغه خاصی داشته باشید.

 

calls 2
بهترین نرم افزار و برنامه های کنترل والدین 2020

چرا به برنامه های کنترل تماس و اصلاح عامیانه هک شماره نیازمندیم؟

امروزه تعداد افراد داری شماره های اختصاصی سیم کارت و صاحبان گوشی تلفن همراه بسیار بیشتر از گذشته شده است، به گونه ای که حتی رده های سنی زیر 18 سال نیز داری گوشی های تلفن همراه و شماره تماس اختصاصی هستند. این مسئله از جهات بسیاری خوب است و دغدغه والدین را در خصوص موارد بسیاری کاهش می دهد. اما از سوی دیگر از در صورت عدم آگاهی از ارتباطات و تماس های فرزندان امکان ارتباط آنان با افراد ناشایست در فضایی دور از دسترس والدین وجود خواهد داشت.
اما امکان کنترل و دسترسی به گزارش تماس های روزانه آنها این این امکان را به شما می دهد تا بتوانید بدون هک شماره سیم کارت آنها نظارت جامعی بر عملکرد ارتباطی آنها در فضای مجازی و حقیقی داشته باشید.

 

calls 12 min

آیا امکان هک شدن شماره تلفن موبایل وجود دارد؟

در بعد فنی هک شماره تلفن همراه به این معناست که فردی بتواند با تنها با استفاده از شماره تلفن همراه وی به اطلاعات ارتباطی وی از طریق سیم کارت دست یابد، اما در حقیقت این امر امکان پذیر نیست. پس در حقیقت چیزی به اسم هک شماره موبایل وجود حقیقی ندارد.
اما اگر منظور از هک سیم کارت دسترسی به اطلاعات در حال تبال افراد از طریق شماره مورد نظر است، می توان این اطمینان را داد که با نصب نرم افزارهای کنترل نظارتی روی گوشی تلفن همراه مورد نظر به تمامی گزارشات مورد نیاز دست پیدا کرد. حتی برای مواردی همچون هک تلگرام از طریق شماره و هک مخاطبین برای آگاهی از افراد در حال تعامل نیز می توانید از برنامه های نامبرده استفاده کرد.

مراحل نصبSPY24 برای کنترل کردن گوشی ها اندرویدی

ساخت حساب کاربری

ابتدا یک حساب مدیریتی در سامانه مراقبت از خانواده ایجاد کنید، چرا که پس از نصب برنامه نظارتی یا به اصلاح "هک اندروید"، تمامی اطلاعات اکانت شما به این حساب کاربری ارسال می شوند.

نصب برنامه نظارتی

برنامه را از بخش دانلود حساب نظارتی مطابق آموزش ارائه شده نصب کنید، پس از فعالسازی کلیه اطلاعات حساب کاربری شما به پنل مدیریتی شما در سامانه مراقبت از خانواده ارسال می کند.

شروع نظارت

پس از انجام دو مرحله قبل می توانید وارد حساب کاربری شوید، و گزارشات ارائه شده از دستگاه فرزند را به صورت تفکیک شده مشاهده نمایید. همچنین با استفاده از ابزار های کنترلی تغییرات لازم را اعمال کنید.

سوالات متداول در خصوص کنترل اندروید با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده

در ادامه سعی کرده ایم پاسخ پرسش های پرتکرار کاربران در خصوص کنترل اندروید با استفاده از برنامه اس اف پی را به شما ارائه نماییم.

آیا با برنامه SPY24 علاوه بر اطلاعات تماس موبایل می توانیم گزارش تماس مسنجرها رو هم داشته باشیم؟

بله، شما با استفاده از سامانه مراقبت از خانواده می توانید گزارش تماس پیام رسانهای پر طرفداری همچون وایبر، واتساپ، لاین و.. را نیز داشته باشید.

بعد از نصب برنامه امکان ارسال پیامک با دستگاه مورد نظر نیر وجود دارد؟

خیر، این برنامه ماهیت نظارتی و مدیریتی دارد و از آنجایی که دسترسی ارسال پیام و یا برقراری تماس ضروری برای والدین ندارد، این دسترسی در آن لحاظ نشده است.

آیا در صورت حذف تماس برقرار شده باز هم امکان مشاهده گزارش تماس وجود دارد؟

بله، حتی تماسهای حذف شده نیز در پنل مدیریتی شما در دسترس خواهد بود و شما نگرانی از این بابت نخواهید داشت.

3 1

شناسه رایگان 24 ساعته !

جهت بررسی صحت عملکرد برنامه و جلب اعتماد شما کاربر گرامی، شناسه رایگان با مهلت 24 ساعت استفاده از نرم افزار ارائه می شود

دکمه بازگشت به بالا