برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

نرم افزار کنترل گوشی کودکان از راه دور در سال ۱۳۹۹

مقاله: نرم افزار کنترل گوشی فرزندان از راه دور روشی مدرن، جدید و به دور از تنش های خانوادگی بین والدین و فرزندان می باشد که کارآیی بسیاری خواهد داشت.

چه بخواهیم چه نخواهیم دوره زمانه عوض شده است!

البته از قدیم ها که ما بچه بودیم، همین طور بود. همیشه می گفتند: دوره زمانه عوض شده است!

اگر شما هم جزء والدینی هستید که دغدغه استفاده بسیار از گوشی از سمت فرزندتان دارید، و به دنبال نرم افزار کنترل گوشی فرزندان هستید، مقاله را تا پایان بخوانید.

اما واقعیت این است که در دوره ما، به دلیل پیشرفت شگرف فناوری اطلاعات و تکنولوژی های وابسته، تفاوت بین والدین با فرزندان زیاد شده است. همچنین ابزار مورد استفاده توسط عموم مردم برای برقراری ارتباط، تفریح کردن، خرید کردن، وقت گذراندن، تحصیل کردن و زندگی کردن، به میزان زیادی جدید شده است.

نرم افزار کنترل گوشی فرزندان از راه دور در سال ۱۳۹۹

نرم افزار کنترل گوشی سامانه مراقبت از خانواده

شاید در قدیم تر ها والدین گوش فرزندان را می پیچاندند ویا از کمربند استفاده می کردند، تا نتیجه ای بگیرند. اما در این دوره زمانه این روش ها کاملا منسوخ شده و والدین نیز دریافته اند باید از روش های نوین کنترل استفاده کنند. برای دانستن بیشتر در مورد این موضوع مهم تاپیک های زیر را بخوانید:

نرم افزار کنترل گوشی فرزندان ؛ چرا استفاده از موبایل رایج شده؟!

نرم افزار کنترل گوشی فرزندان ؛ جایگزین های موبایل چه چیزهایی هستند؟!

نرم افزار کنترل گوشی سامانه مراقبت از خانواده دقیقا چه کارهایی انجام می دهد؟!

این سوال برای بسیاری از والدین مطرح هست که چرا استفاده از موبایل رایج شده است؟! البته ما در جواب خواهیم گفت که اگر این استفاده رایج نمیشد، جای تعجب داشت. خدمات و تنوع بی شماری که در موبایل و شبکه های اجتماعی هست، هر فردی از سنین کوچکی تا بزرگسالی را جذب می کند. پس استفاده از موبایل را ناگزیر بدانید.

شاید تا همین چند سال پیش والدین همه تلاش خود را انجام می دادند تا جلوی موبایل داشتن بچه ها را بگیرند. اما در سالیان اخیر این موضوع گاهی قابل کنترل نیست. بعضی خانواده ها به دلیل سبک زندگی خاصی که دارند، فرزند ناچارا به سمت موبایل هدایت می شود.
از لحاظ روان شناسی نیز درگیر شدن با بچه ها، صرفا لجباز شدن آن ها را در پی دارد و آن ها به دنبال بازی هایی خواهند رفت که شاید خطرناک تر باشد. استفاده از موبایل به خودی خود خطرناک نیست و چنانچه با چند مشاور صحبت کنید، به راحتی راه حل هایی به شما خواهند داد. اما بعضی خانواده ها شاید خود نیز ترجیح می دهند فرزندشان به روز باشد اما کنترل شده و معقولانه!

نرم افزار کنترل گوشی سامانه مراقبت از خانواده

نرم افزار کنترل گوشی سامانه مراقبت از خانواده

بعضی والدین صرفا گوشی خود را در اختیار فرزندان قرار می دهند و بعضی برای فرزندان شان گوشی مجزا می خرند. به دلایل مختلف ممکن است این قضیه اتفاق بیفتد که والدین تصمیم بگیرند، فرزندشان صاحب گوشی باشد.

فرهنگ سازی استفاده از موبایل

بعضی خانواده ها کلا خریدهای شان را اینترنتی و توسط بچه ها انجام می دهند. همچنین گروه های خانوادگی و فامیلی در شبکه های اجتماعی دارند. یعنی هم می خواهند که فرزندشان از این ابزار تکنولوژی استفاده کند، اما از خطراتی که این فضاها برای فرزندشان ممکن است به وجود بیاورد نیز نگرانند. برای این موضوع راه حل های بسیاری خواهد بود که یکی از آن ها استفاده از نرم افزار کنترل گوشی فرزندان می باشد.

خوب است بدانید تفریحاتی که از طریق موبایل برای فرزندان ایرانی ایجاد می شود، یکی از معمول ترین تفریحات است. و در خارج از کشور تفریحات مخرب و افتضاح بسیاری می توان پیدا کرد. بعضی خانواده ها ترجیح می دهند فرزندشان فرهنگ استفاده از موبایل را یاد بگیرد قبل از آنکه خیلی دیر شود!

فرهنگ استفاده از موبایل و شبکه های اجتماعی این روزها خیلی راحت تر می تواند آموزش داده شود، اما واقعا صرف فرهنگ سازی می تواند مثمر ثمر باشد؟!

نرم افزار کنترل گوشی سامانه مراقبت از خانواده

نرم افزار کنترل گوشی سامانه مراقبت از خانواده

نرم افزار کنترل گوشی فرزندان ؛ جایگزین های موبایل چه چیزهایی هستند؟!

برای موبایل جایگزین های بسیاری می توان پیدا کرد. شاید کافی باشد علاقه، استعداد و توانمندی فرزندتان را به کمک معلم، مربی و مشاور پیدا کنید و روی آن تمرکز کنید و آنقدر بزرگ کنید تا فکر گوشی از سر فرزندتان بیفتد.

از نقاشی کردن، بازی های دور همی فامیلی، رفتن به گردش و مسافرت گرفته تا انجام بازی های خلاقانه که نیاز به استفاده از هوش و فکر دارند. این ها فقط بخشی از تفریحاتی است که نیاز به گوشی ندارد. البته شرایط این روزهای کشورمان استفاده از فضای مجازی را به خودی خود افزایش می دهد.

جالب است بدانید که اتفاقا گروه های بسیاری هستند که بازی های مبتنی بر گوشی و اندروید می سازند. بسیاری از این بازی ها واقعا جذاب و سرگرم کننده و آموزنده است و استفاده از آن خطری برای شما و فرزندتان ندارد.

حالا می خواهیم بگوییم فرزند شما حتی اگر در خانه خود گوشی نداشته باشد، دست دوستانش خواهد دید. مسئله دیگر این است که برای فرزندانی که گوشی شخصی دارند و والدین این را درست نیز می دانند، باید چه کار کرد؟!

تا دلتان بخواهد سایت های مختلف و عکس های مختلف در اینترنت پیدا می شود. اگر امروز به دلیل استفاده های درست گوشی را به فرزندتان دادید و او به دلیل حس کنجکاوی وارد فضاهایی که نباید بشود، بشود، می خواهید دقیقا چه کاری انجام دهید؟!

نظارت بر خانواده - ردیابی کنترل گوشی تلفن همراه

نظارت بر خانواده – ردیابی کنترل گوشی تلفن همراه

فریب خوردن عمومی در فضای مجازی

در دنیایی که توسط فیشینگ ها، افراد و سایت های کلاهبردار، حتی والدین و انسان های سن بالا فریب می خورند، واقعا انتظار می رود در مورد فرزندان چه اتفاقی بیفتد؟!

اما اگر والدین واقعا زورشان نرسد و حریف فرزندان نشوند، چه باید کرد؟!

از طرفی فرزندان نسبت به خطراتی که ممکن است برای شان پیش بیاید آگاه نیستند، و شاید هنوز نه گفتن را یاد نگرفته باشند.

بسیاری از والدین دوست دارند مهارت های شان را بالا ببرند و راه های جایگزین بسیاری را یاد داشته باشند. با این روش خیال شان راحت خواهد بود که همه چیز تحت کنترل است. خوب است بدانید که حتی در کشورهای خارجی و غربی نیز که مدعی آزادی بیان هستند، کنترل استفاده از گوشی و دیگر وسایل تکنولوژی توسط والدین انجام می شود و مختص کشور ایران نیست.

این مسئله برای تمامی والدینی که دغدغه دارند، مورد قبول است. چرا که فرزندان زیر 18 سال هنوز قدرت لازم برای مقابله با بسیاری از موارد جدید که در فضای مجازی می بینند را ندارند.

نرم افزار کنترل گوشی سامانه مراقبت از خانواده دقیقا چه کارهایی انجام می دهد؟!

ما یک سامانه مراقبت از خانواده (spy24) ترتیب داده ایم که یک نرم افزار اندروید می باشد و می تواند کنترل نامحسوس گوشی انجام دهد. یعنی شما با خیال راحت گوشی خود را در اختیار فرزندان قرار دهید و با توجه به رفتار او، تصمیم های لازم را اتخاذ کنید. همچنین می توانید یک گوشی برای او خریداری کنید اما کنترل نیز داشته باشید.

با نصب این نرم افزار روی گوشی فرزندتان، و کنترل رفتار او و چنانچه اشتباهی از سمت وی اتفاق بیفتد، می توانید روش های مقابله با آن را البته به سبک مدرن، پیدا کنید. می توانید بفهمید کمبودهای فرزندتان چیست؟ تفکرش چیست؟ و چرا وارد بسیاری از فضاها می شود؟ و بدون آنکه بخواهید چوب و چماق بالای سرش بگذارید، می توانید آن هارا جبران کنید و به او چیزهایی که نمی داند را یاد دهید.

شاید بپرسید نرم افزار کنترل گوشی فرزندان دقیقا چه کاری انجام می دهد؟ موارد زیر را با ما همراه باشید:

کنترل گوشی از راه دور و معرفی چند برنامه برای کنترل اعضای

کنترل گوشی از راه دور و معرفی چند برنامه برای کنترل اعضای

1- اگر فرزند شما بسیار وارد شبکه های اجتماعی می شود:

باید قبول کنیم اینستاگرام به دلیل عکس ها وکلیپ های بی شمار و تلگرام به دلیل گروه های فامیلی و دوستی که می تواند داشته باشد، فضای جذابی است. با نصب نرم افزار کنترل گوشی و مراقبت از خانواده می توانید تمامی پیام ها و تماس های فرزندتان را بررسی کنید. اینکه در اینستاگرام و تلگرام چه پست هایی به اشتراک می گذارد، می تواند نشان از نگرانی ها و دغدغه های ذهنی او داشته باشد. 

این موارد را لازم است بشناسید تا راه حل درست پیدا کنید. گاهی فرزندان در مورد تفکرات خود، ناراحتی ها و حتی آینده ای که در ذهن شان دارند با والدین صحبت می کنند اما در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی خیلی خوب خود را نشان می دهند. شما همچنین می توانید کانال ها و گروه هایی که در آن عضو هست را ببینید و متوجه دلیل این موضوع شوید.

2- اگر فرزند شما بیش از اندازه از اینترنت استفاده می کند.

در این نرم افزار امکانی گذاشته شده که می توانید هم گوشی و هم اینترنت موبایل را خاموش کنید. اگر کنترل استفاده از اینترنت از طریق کلام امکان پذیر نیست، پس با نرم افزار گوشی و اینترنت را خاموش کنید.

3- اگر می خواهید اطلاعات حافظه گوشی مطابق میل شما تغییر کند.

اگر حافظه گوشی پر شده ویا شامل فایل ها، کلیپ ها و عکس هایی هست که دوست ندارید، می توانید با استفاده از کد دستوری، یکجا همه را پاک کنید. همچنین اگر می خواهید اطلاعات حافظه گوشی توسط فرزندتان پاک نشود و نسبت به آن اطلاع داشته باشید، می توانید با کمک نرم افزار در گوشی و کامپیوتر خود ذخیره کنید.

حالا اگر متقاعد شده اید که از نرم افزار کنترل گوشی فرزندان استفاده کنید، کافیست با شماره های سایت تماس حاصل نمایید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

برنامه کنترل والدین برای اندروید برای محافظت از کودکان ایجاد شده است و نظارت را برای ایمن نگه داشتن بچه ها در اینترنت فراهم می کند. برنامه یک برنامه کنترل کودک قدرتمند برای زمان صفحه نمایش ، ردیابی مکان ، ردیابی زمان استفاده از برنامه ، استفاده محدود از برنامه ، استفاده از تلفن محدود ، کنترل وب سایت ، نظارت بر YouTube است. می توانید برنامه ها را مسدود کنید ، محدودیت زمانی روزانه برنامه ، محدود کردن زمان صفحه نمایش ، محتوای نامناسب را مسدود کنید.

این برنامه دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند نظارت بر چت های رسانه های اجتماعی و محافظت از چشم است. از حالت های شب و ویژگی های محافظت از چشم استفاده کنید تا عادت های سالم برای چشمان بچه های خود ایجاد کنید.

برنامه از فارسی پشتیبانی می کند!

★ قفل برنامه و قفل تلفن:
• بازی‌ها و برنامه‌های نصب شده در دستگاه کودک را مسدود کنید
• برنامه های رسانه های اجتماعی را مسدود کنید
• استفاده از برنامه را محدود کرده و محدودیت زمانی صفحه را از راه دور از تلفن والدین اعمال کنید
• برنامه ها را تنظیم کرده یا میزان استفاده از تلفن را برای زمان خانواده ، زمان خواب و زمان مطالعه محدود کنید

★ زمان مدیریت زمان صفحه نمایش دستگاه و استفاده از زمان برنامه:
• استفاده از برنامه‌ها و بازی‌ها را محدود کنید
• محدودیت‌های روزانه برای استفاده از بازی‌ها و برنامه‌ها را تنظیم کنید
• آمار استفاده از برنامه‌های تلفن همراه

★ نظارت بر چت رسانه های اجتماعی:
• نظارت بر پیام رسان ها (WhatsApp ، Viber)
• نظارت بر YouTube

★ حفاظت محافظت از چشم و حالت شب:
• برای محافظت از چشمان کودک از نور آبی شدیددر شب از حالت نور شب استفاده کنید
• از محافظ چشم استفاده کنید تا کودک صفحه تلفن هوشمند را در فاصله صحیح از چشم‌ها نگه دارد

★ یاب خانوادگی و ردیابی GPS:
• مکان کودک را بر روی نقشه به حالت زمان واقعی مشاهده کنید
• در صورتی که کودک مرزهای خود را ترک کرد یک موقعیت مکانی را تنظیم کنید و اعلان‌ها را دریافت کنید

★ مسدود کردن وب سایت ها و مسدود کردن فیلم های YouTube:
• وب سایت‌هایی را که کودک شما بازدید می‌کند کنترل کنید
• اگر می‌خواهید دسترسی به وب سایت‌ها را محدود کنید آنها را مسدود کنید
• ویدیوهای YouTube که کودک شما تماشا کرده است را کنترل کنید
• اگر می‌خواهید دسترسی به ویدیوها و کانال‌های YouTube را محدود کنید آنها را مسدود کنید

همچنین برنامه به شما فرصتی می دهد:
• دفترچه تلفن را مدیریت کنید
• آخرین عکس‌های گرفته شده توسط دوربین یا ذخیره شده در گالری را کنترل کنید؛
• سطح شارژ باتری را کنترل کنید

برای بهبود لینک های خانوادگی از “کنترل والدین -زمان صفحه نمایش,نظارت والدین” استفاده کنید. بیشتر وقت خانواده را بدون تلفن همراه سپری کنید.

این برنامه را بر روی دستگاه خود و همچنین در دستگاه کودک نصب کنید و از راه دور دستگاه کودک را مدیریت کنید.
همه دستگاه های خانوادگی خود را به حساب مرتبط کنید. هر دو تلفن هوشمند باید دارای قابلیت داده شبکه باشند ، زیرا برنامه از داده ها برای ارسال و دریافت دستورات پیکربندی استفاده می کند.

این برنامه منحصراً برای محافظت از کودکان طراحی شده است. در صورت استفاده از برنامه برای اهداف دیگر، شرکت مسئولیت عواقب آن را برعهده نخواهد گرفت.

هزینه یک مجوز سالانه شامل مدیریت پنج دستگاه است که می‌توانند در هر حالت (حالت والدین / حالت کودکان) باشند.
برای کل خانواده از یک حساب کاربری استفاده کنید.

قبل نصب نسخه جدید حتما نسخه قدیمی را حذف کنید.

✅وظیفه این برنامه نظارت و کنترل گوشی اندرویدی از راه دور است هست.

✅کار برنامه به این صورت است برنامه را روی گوشی مورد نظر نصب می کنیم و سپس برنامه تمام پیام های کوتاه و تماس ها و …را جمع آوری کرده و برای شما ارسال می نمایید حتی اگر شما کیلومترها از گوشی موردنظر دور باشید.

• ✅کاربرد اصلی این برنامه کنترل و نظارت والدین بر فرزندان برای مراقبت از آنها است تا بدانند فرزندانشان با چه کسانی در ارتباط هستند.

• ✅دومین کاربرد این برنامه به عنوان دزدگیر است تا در مواقعی که گوشی  را گم کردید بتوانید تماسها و پیامک های دزد را از راه دور ببینید.

• ✅سومین کاربرد این برنامه به عنوان یک دایورت کننده آنلاین است مثلا وقتی به سفر می روید لازم نیست همه گوشی ها را همراه خود ببرید.

• ✅کنترل پیامک های گوشی

• ✅کنترل تاریخچه تماس ها

• ✅کنترل مخاطبین

• ✅کنترل نصب و حذف برنامه های روی گوشی

• ✅کنترل Notificatoin های برنامه ها (واتساپ یا هر برنامه دیگه..) برای این کار حتما باید Notificatoin این برنامه ها روشن باشد یعنی پیامهای ورودی این برنامه ها در نوار بالای گوشی (پاپ آپ) قابل مشاهده باشد.

• ✅وقتی اتصال اینترنت برقرار نباشد همه گزارشات را جمع آوری ودر اولین اتصال به ایمیل یا تلگرام شما میفرستد.

• ✅ فیلتر کردن گزارشات توسط لیست سفید و سیاه

• ✅اعلام روشن شدن دوباره گوشی و تعویض سیمکارت

• ✅امکان مخفی کردن برنامه

• ✅امکان ضد حذف کردن برنامه

• ✅ضد کلیر کش بودن برنامه

• ✅پشتیبانی از گوشی های چند سیمکارته

• ✅تغییر تنظیمات از راه دور

• ✅حالت دزدگیر

• ✅ کنترل تعویض سیمکارت

 برای دریافت گزارشات دو نوع روش در برنامه وجود دارد:

•  دریافت گزارشات در ایمیل

•  دریافت گزارشات در تلگرام که استفاده از آن راحت تر است

آموزش استفاده از برنامه برای ارسال گزارشات به تلگرام:

• توجه نمایید برنامه روی گوشی که می خواهیم آن را کنترل کنیم باید اول نصب کنیم بدون نصب امکان ردیابی و کنترل وجود ندارد.

• بعد باید برنامه را تنظیم کنیم تا گزارشات به تلگرام شما ارسال شود.

•  در هر مرحله که مشکل داشتید روی چگونه؟ کلیک کنید

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا