آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!بهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونهک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

معرفی نرم افزار یا اپلیکیشن کنترل مخفیانه گوشی همسر ردیاب

یک اپلیکیشن کاربردی است که به زوج‌ها این مکان را می‌دهد تا به صورت آنی به نظارت، اشتراک‌گذاری و تبادل اس‌ام‌اس، تاریخچه تماس، تاریخچه مکان‌ها از GPS و پیام‌های فیسبوک همدیگر بپردازند. نرم افزار کنترل گوشی دانلود نرم افزار ردیاب همسر کنترل فرزندان از راه دور این برنامه همچنین میتواند برای والدینی که قصد دارند فرزند خود را کنترل کنند و نگران آینده فرزند خود هستند که ببینند فزندشان با چه دوستانی در ارتباط هست مفید خواهد بود. این برنامه بهترین روش برایکنترل اعضای خانواده و کاهش حس خیانت در بین آنها خواهد بود.

کنترل مخفی تماس و پیام های گوشی از راه دور – بهترین برنامه برای نظارت و کنترل گوشی فرزندان (کاملا تضمینی) برنامه اندروید مراقبت از خانواده و  کنترل گوشی فرزندان به شما این امکان رو میده که از راه دور و بصورت کاملا نامحسول بتونید تمامی تماس و پیام های گوشی رو کنترل و نظارت کنید.

آیا شماهم میخواهید بصورت مخفیانه کنترل کنید؟

کافیه این برنامه رو روی گوشی خودتون یا هرکسی که میخواید ردیابی بشه (همسر،فرزند و عزیزانتون…) نصب کنید.سپس به صورت مخفیانه و از راه دور با گوشی یا کامپیوتر تمامی پیام ها،تماس های گوشی مورد نظر را کنترل و ردیابی کنید.

میخواید برای همیشه خیالتون راحت بشه؟؟

میخواید از راه دور به تمامی پیام و تماس های گوشی مورد نظرتون دسترسی داشته باشید؟

کارایی،سرعت و دقت 100 درصد تضمینی ضرورت کنترل گوشی فرزندان توسط والدین اکثر خانواده هایی که فرزندانشان از موبایل اندرویدی استفاده می کنند دارای نگرانی های زیادی در این رابطه هستند، که فرزندانشان در اینترنت و در شبکه های اجتماعی چه کارهایی انجام می دهند،چه مطالبی را مورد مطالعه قرار می دهند. اینترنت و شبکه های اجتماعی همان طور که می تواند بسیار مفید باشد به همان اندازه نیز دارای زیان است و اگر به صورت کامل برای استفاده فرزندان کنترل نشود ممکن است زیان های جبران ناپذیری از تاثیرات گوشی های اندرویدی و فضای مجازی به فرزندان وارد شود. به همین منظور نرم افزارهایی با هدف کنترل والدین بر گوشی اندرویدی فرزندان طراحی شده است که تا حدود زیادی مشکلات را برطرف کرده است. نام یکی از این نرم افزارهای کنترل گوشی فرزندان، برنامه نظارت والدین می باشد. به کمک این برنامه والدین می توانند تا فعالیت هایی که فرزندان و یا دیگر اعضای خانواده روی گوشی اندرویدی خود انجام می دهند را کنترل کنید.

 

برخی از ویژگی های برنامه spy24 اندروید :

✤ ردیابی افراد خانواده با استفاده نقشه های گوگل Google Maps
✤ مشاهده پیام های فیس بوک
✤ دریافت بسیار سریع پیام ها
✤ مشاهده ۵۰ کاراکتر از پیام ها
✤ قابلیت اتصال به آیفون و دیگر سیستم عامل ها
✤ مشاهده تمام پیغام های مسنجرها
✤ نمایش اطلاعات بر روی هر دو گوشی نصب شده

نرم افزار کنترل گوشی همسر
نرم افزار کنترل گوشی همسر

دانلود نرم افزار ردیاب همسر و فرزندان خود

نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی بدون نصب این نرم افزار به ما امکان کنترل و ردیابی دیگران بدون نصب نرم افزار بر روی گوشی طرف مقابل را می دهد و کنترل تماس، پیامک،چت ها و تماس های شبکه های اجتماعی و ردیابی موقعیت مکانی  افراد را امکان پذیر کرده است


معرفی نرم افزار:

نرم افزار کنترل و ردیابی به صورت مخفیانه برخی از ویژگی های نرم افزار کنترل و ردیابی دیگران بدون نیاز به نصب،

درزیر در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که شما را با این نرم افزار فوق العاده آشنا میکند

۱- ردیابی مخفیانه موقعیت مکانی گوشی

 ردیابی لحظه به لحظه گوشی افرادی که مورد نظر شما هستند با نرم افزار کنترل و ردیابی لنزفایل بسیار لذت بخش است و به راحتی میتوانید موقعیت مکانی گوشی دیگران یا حتی گوشی به سرقت رفته ی خود را پیدا کنید

۲- کنترل مخفیانه تماس های گوشی دیگران

نرم افزار کنترل و ردیابی دیگران به شما امکان کنترل تماس های گوشی فرد مورد نظر با جزئیات کامل را میدهد. این جزئیات عبارتند از نام سیو شده ی فرد تماس گیرنده در گوشی، تارخ تماس، طول مدت تماس و از همه مهمتر شماره تلفن فرد تماس گیرنده!!

۳- کنترل مخفیانه پیامک های گوشی دیگران

با کمک نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی دیگران به صورت نامحسوس به تمامی  پیامک هایی که شخص مورد نظرتان برای دیگران میفرستد و همچنین تمامی پیامک های دریافتی وی دسترسی پیدا کنید

توجه: با کمک این نرم افزار به شما آموزش هایی جهت دستیابی به موارد بالا داده میشود

کنترل مخفیانه پیامک های گوشی دیگران
کنترل مخفیانه پیامک های گوشی دیگران

کنترل و نظارت بر افراد آلزایمری 

با نرم افزار کنترل و ردیابی نامحسوس گوشی، دیگر نگران گم شدن پدر و مادر آلزایمری خود نباشید و با خیالی آسوده به کارهایتان رسیدگی کنید و هر لحظه از زندگی خود را در کنار عزیزانتان باشید و از آنها مراقبت کنید

کنترل فرزندان از راه دور 

نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی فرزندان به شما امکان مراقبت از فرزندان به صورت مخفیانه و جلوگیری از ورود آنها به سایت های غیر اخلاقی را میدهد. این نرم افزار کنترل و ردیابی به شما کمک می کند تا فرزند خود را از آسیب های اجتماعی درامان نگه دارید. حتی باهوش ترین فرزندان شما قادر به تشخیص ردیابی و کنترل شدن گوشی و تبلت خود توسط شما نخواهند بود!

کنترل مخفیانه موبایل همسر

 اگر نگرن خیانت همسر عزیزتان هستید و یا فقط به او شک کرده اید و نمی دانید چگونه زندگی خود را مدیریت کنید و از این بحران به سلامت عبور کنید کافیست یکبار برای همیشه این نرم افزار ردیابی و کنترل همسر بدون نصب نرم افزار را به کار بگیرید! در این نرم افزار به شما آموزش داده می شود تا بدون نصب نرم افزار بر روی گوشی همسر، وی را کنترل و ردیابی کنید.

برای جلوگیری و یا پیشگیری از خیانت احتمالی همسرتان و بهبود رابطه فعلی تان می توانید از نرم افزار کنترل و ردیابی همسر به صورت مخفیانه استفاده نمایید و وزندگی زناشویی خود را بهبود ببخشید( با این حال پیشنهاد ما به شما کنترل و ردیابی همسر بدون اطلاع وی از این امر نمی باشد).

کنترل فرزندان از راه دور 
کنترل فرزندان از راه دورکنترل فرزندان از راه دور

محیط کاربری نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی

محیط کاربری نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی بسیار کاربر پسند است و نرم افزار به راحتی قابل نصب و راه اندازی بر روی گوشی های اندرویدی میباشد.این نرام افزار  حاوی آموزش هایی جهت کنترل و ردیابی گوشی عزیزانتان میباشد. همچنین یک نسخه از لینک دانلود نرم افزار به ایمیل شما عزیزان ارسال میگردد.

دانلود نرم افزار ردیاب همسر – کنترل مخفیانه موبایل همسر

ردیابی افراد از طریق شماره موبایل با ترفندی شگفت انگیز

اگر دنبال نرم افزار ردیابی افراد از طریق شماره موبایل و ردیاب بدون نصب هستید ما این روش شگفت انگیز ⭐️ را پیشنهاد میکنیم که فوق العاده موثر می باشد.

تا این روش را ندیده ایید به هیچ وجه دنبال شیوه های ردیابی افراد نگردید! خودتان با یک برسی ساده مطمئنم تایید میکنید که این شیوه بی نظیر است.کافیست به لینک زیر مراجعه فرمایید.

امروزه بسیاری از برنامه های ردیابی افراد از طریق شماره موبایل رایگان موجود در اینترنت برای دانلود در سایت های رسمی، شبکه های اجتماعی یا خدمات به اشتراک گذاری فایل وجود دارد. مردم با چالش مواجه می شوند که کدام برنامه بهترین است. این بررسی شما را با بهترین برنامه های ردیابی تلفن همراه انتخاب می کند. این برنامه ها در سطح ۱۰ برنامه برتر دنیا قرار دارند و بهترین گزینه های ردیابی را دارند که بسیاری از آنها با ارزش ترین آنها را پیدا خواهند کرد. بررسی های گسترده مشتری در مورد این نرم افزارهای جاسوسی انجام شده است. این بهترین برنامه های ردیابی توسط توسعه دهندگان فوق العاده ارائه شده است. تجزیه و تحلیل بحرانی از ویژگی های نرم افزار نشان می دهد که آنها ابزار جاسوسی بزرگ و رتبه بندی بالا از توسعه دهندگان و کاربران. به همین دلیل است که آنها راحت تر و مقرون به صرفه تر می شوند.

ردیابی گوشی افراد

نرم افزار ردیاب موبایل به کاربران خود کمک می کند تا با ردیابی و جاسوسی، که عملکرد اصلی آن است. اغلب آن مهم است زیرا آن کمک می کند تا یک دستگاه دزدیده شده یا از دست رفته بدون سیگنال را بازیابی کنید. جامعه مدرن روز به روز تکنولوژی جدیدی را در بر میگیرد. بچه های کوچک می توانند انواع وسیعی از دستگاه ها، با استفاده از تلفن های هوشمند و قرص های مختلف از مارک های مختلف و تولید کنندگان دسترسی داشته باشند. این واقعیت، نگرانی در میان والدین را افزایش می دهد و ضرورت شامل کنترل دستگاه فرزند فرزند خود را افزایش می دهد

ردیابی افراد از طریق شماره موبایل

(بهترین ردیاب تلفن)

پس از خواندن این بررسی از برنامه ردیابی بالا، شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک از شما فکر می کنید بهترین است. mSpy به نظر می رسد بهترین برنامه ردیاب تلفن همراه، دارای ویژگی های جذاب و مفید است. این یک جاسوسی کامل تلفن همراه بدون دسترسی به تلفن هدف است. در طول سالها، بسیاری از مردم ترجیح می دهند از mSpy استفاده کنند. این به خاطر عملکرد آن است. mSpy با انواع مختلفی از دستگاه های مختلف سازگار است: iPads اپل، اپل و آی پاد، و دیگر ابزار. نرم افزار mSpy هزینه ۳۹٫۹۹ دلار می باشد. این مناسب ترین راه حل برای والدین، حرفه ای ها و افرادی است که می خواهند از دستگاه های هدفمند نظارت کنند. شما می توانید به صورت ناشناس اطلاعات مربوط به فعالیت های دستگاه هدف را دریافت کنید.

آموزش ردیابی گوشی افراد

mSpy یک برنامه ردیاب مخفی است که آسان برای استفاده است و دارای بهترین ویژگی در میان پیشنهادات مشابه است:

  • نظارت بر پیام متنی؛
  • نظارت تماس
  • نظارت بر ایمیل؛
  • ردیابی مکان یابی موقعیت مکانی آدرس.

شما می توانید شماره کتاب های تلفن و برنامه های تقویم را در میان ابزارهای مورد نظر مشاهده کنید. mSpy بهترین تجربه ردیابی را به کاربران خود می دهد. والدین می توانند در مورد ایمنی فرزندان و اعضای خانواده خود با استفاده از این نرم افزار مطمئن باشند.

ردیاب شماره موبایل و پخش زنده

کنترل فرزندان از راه دور 
معرفی نرم افزار یا اپلیکیشن کنترل مخفیانه گوشی همسر ردیاب 6

ردیاب شماره موبایل ( مکان یاب )

با سلام. دوستان عزیز پس از مدت ها تلاش توانستیم برنامه ای کاربردی و درخور ایرانی ساخته و در اختیار شما قرار دهیم. با این برنامه میتوانید مکان شماره موبایل فرد را روی …

ردیاب شماره موبایل و شاید پیش آمده باشد که به دنبال فردی باشید و به جز شماره موبایل نشانی دیگری از آن شخص نداشته باشید؛ در این زمان ممکن است درباره ردیابی افراد با شماره موبایل.

چطور توسط شماره موبایل افراد موقعیت شان را پیدا کنیم

۷ مرداد ۱۳۹۷ – ایپابفا ۩۩۩ چطور توسط شماره موبایل افراد موقعیت شان را پیدا کنیمجی … دارم و همیشه کوشش میکنم بهترین ویدیو ها را با شما به اشتراک بگذارم !

ردیابی موبایل از طریق شماره

آیا تابحال خواسته اید بدانید که یک فرد خاص به کجا میرود و درحال حاضر کجاست؟ معمولا اولین راه حل که به نظر افراد میرسد ردیابی فرد بوسیله موبایل یا شماره تماس …

قیمت نرم افزار های خارجی ردیابی گوشی

قیمت ۱۶،۹۹ دلار است و هدف آن کشف حقیقت در جهان از ابزارهای قابل حمل است. کاربران از آن استفاده می کنند، اگر بخواهند چیزی در مورد دیگران کشف کنند. شما می توانید جزئیات مربوط به استفاده از تلفن هدف مورد نظر را دریافت کنید. TheTruthSpy برای اپل اپل، ویندوز، بلکبری و لوازم جانبی آندروید (از جمله سامسونگ) مناسب است. شما می توانید آن را برای پیدا کردن اینکه آیا یک همسر متهم است و نظارت بر متون، تماس ها، ایمیل ها و موقعیت مکانی GPS را اعمال می کند.

نرم افزار ردیابی بین المللی Mobistealth

شما را قادر می سازد تا از طریق راه دور به اطلاعات دستگاه دسترسی پیدا کنید. این دارای ویژگی های ردیابی قابل اعتماد است. در صورتی که دستگاه شما گم شده یا دزدیده شده و سیگنال آن شناسایی نشود، این نرم افزار می تواند به شما در بازیابی آن کمک کند. این نرم افزار به شما در دریافت اطلاعات در مورد هر فعالیت کمک می کند. MobiStealth هزینه ۷۹ دلار.

ویژگی های اصلی این نرم افزار ورود و خروج پیام های اس ام اس و ورود به سیستم (T-Mobile و Verizon، در & t) از جمله:

  1. ثبت نام بوک مارک ها؛
  2. تاریخچه مرورگر؛
  3. تاریخچه تماسها؛
  4. ایمیل ها
  5. کنترل فرزندان از راه دور 

شما می توانید از ردیابی GPS بین المللی استفاده کنید و جزئیات مخاطبین ذخیره شده در تلفن های همراه هدف را بررسی کنید. این ردیاب ماهواره مخفی منحصر به فرد است. این شما را قادر می سازد تا سیاهههای مربوط به GPS و همچنین سیاهههای مربوط به GPS واقعی را مشاهده کنید. موقعیت دستگاه بر روی نقشه های آنلاین نشان داده شده است.

دانلود نرم افزار ردیاب همسر و فرزندان خود

نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی بدون نصب

این نرم افزار به ما امکان کنترل و ردیابی دیگران بدون نصب نرم افزار بر روی گوشی طرف مقابل را می دهد و کنترل تماس، پیامک، چت ها و تماس های شبکه های اجتماعی و ردیابی موقعیت مکانی  افراد را امکان پذیر کرده است


معرفی نرم افزار: دانلود نرم افزار ردیاب همسر

نرم افزار کنترل و ردیابی به صورت مخفیانه

برخی از ویژگی های نرم افزار کنترل و ردیابی دیگران بدون نیاز به نصب، درزیر در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است که شما را با این نرم افزار فوق العاده آشنا میکند

۱- ردیابی مخفیانه موقعیت مکانی گوشی

  ردیابی لحظه به لحظه گوشی افرادی که مورد نظر شما هستند با نرم افزار کنترل و ردیابی لنزفایل بسیار لذت بخش است و به راحتی میتوانید موقعیت مکانی گوشی دیگران یا حتی گوشی به سرقت رفته ی خود را پیدا کنید 

۲- کنترل مخفیانه تماس های گوشی دیگران

نرم افزار کنترل و ردیابی دیگران به شما امکان کنترل تماس های گوشی فرد مورد نظر با جزئیات کامل را میدهد. این جزئیات عبارتند از نام سیو شده ی فرد تماس گیرنده در گوشی، تارخ تماس، طول مدت تماس و از همه مهمتر شماره تلفن فرد تماس گیرنده!!

۳- کنترل مخفیانه پیامک های گوشی دیگران

با کمک نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی دیگران به صورت نامحسوس به تمامی  پیامک هایی که شخص مورد نظرتان برای دیگران میفرستد و همچنین تمامی پیامک های دریافتی وی دسترسی پیدا کنید

توجه: با کمک این نرم افزار به شما آموزش هایی جهت دستیابی به موارد بالا داده میشود

کنترل و نظارت بر افراد آلزایمری 

با نرم افزار کنترل و ردیابی نامحسوس گوشی، دیگر نگران گم شدن پدر و مادر آلزایمری خود نباشید و با خیالی آسوده به کارهایتان رسیدگی کنید و هر لحظه از زندگی خود را در کنار عزیزانتان باشید و از آنها مراقبت کنید

کنترل فرزندان از راه دور 

نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی فرزندان به شما امکان مراقبت از فرزندان به صورت مخفیانه و جلوگیری از ورود آنها به سایت های غیر اخلاقی را میدهد. این نرم افزار کنترل و ردیابی به شما کمک می کند تا فرزند خود را از آسیب های اجتماعی درامان نگه دارید. حتی باهوش ترین فرزندان شما قادر به تشخیص ردیابی و کنترل شدن گوشی و تبلت خود توسط شما نخواهند بود!

کنترل مخفیانه موبایل همسر

 اگر نگرن خیانت همسر عزیزتان هستید و یا فقط به او شک کرده اید و نمی دانید چگونه زندگی خود را مدیریت کنید و از این بحران به سلامت عبور کنید کافیست یکبار برای همیشه این نرم افزار ردیابی و کنترل همسر بدون نصب نرم افزار را به کار بگیرید! در این نرم افزار به شما آموزش داده می شود تا بدون نصب نرم افزار بر روی گوشی همسر، وی را کنترل و ردیابی کنید.

برای جلوگیری و یا پیشگیری از خیانت احتمالی همسرتان و بهبود رابطه فعلی تان می توانید از نرم افزار کنترل و ردیابی همسر به صورت مخفیانه استفاده نمایید و وزندگی زناشویی خود را بهبود ببخشید( با این حال پیشنهاد ما به شما کنترل و ردیابی همسر بدون اطلاع وی از این امر نمی باشد).

محیط کاربری نرم افزار کنترل و ردیابی گوشی

محیط کاربری نرم افزار ردیابی و کنترل گوشی بسیار کاربر پسند است و نرم افزار به راحتی قابل نصب و راه اندازی بر روی گوشی های اندرویدی میباشد.این نرام افزار  حاوی آموزش هایی جهت کنترل و ردیابی گوشی عزیزانتان میباشد. همچنین یک نسخه از لینک دانلود نرم افزار به ایمیل شما عزیزان ارسال میگردد.

  • دانلود نرم افزار ردیاب همسر
  • کنترل فرزندان از راه دور 

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا