آموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفون

نرم افزار androidrat (دانلود برنامه androrat رایگان با لینک مستقیم)

اگر مطالب پیشین ما را دنبال کرده باشید در مطلبی با عنوان هک اندروید، تعدادی از نرم افزارهای مخصوص هک گوشی اندروید را برشمردیم. یکی از این برنامه ها، نرم افزار androidrat بود که به نسبت بقیه نرم افزار های هک و نفوذ از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این برنامه با استفاده از ساخت یک رات اندروید و انجام تعدادی عملیات اضافه قادر است در گوشی تلفن همراه قربانی نصب شده و اقدام به سرقت اطلاعات آن نماید. در ادامه از مطلب سایت اسپای 24 آموزش کار با این برنامه و دانلود برنامه androrat رایگان با لینک مستقیم را به صورت خلاصه برای علاقه مندان به مباحث امنیت قرار داده ایم.

رات اندروید یا androidrat چیست؟

رات یا RAT در حیقیت نوعی تروجان می باشد که مخفف عبارت Remote Access Trojan بوده و با ظاهر یک برنامه دیگر، اقدام به سرقت اطلاعات کاربر می نماید. رات ها اغلب از عدم آگاهی کاربرانشان استفاده کرده و در ظاهر یک برنامه مفید و یا یک بازی، روی گوشی کاربر نصب می شوند. سپس با استفاده از در پشتی (Backdoor) که توسط سازنده رات اندروید ، در متن برنامه نویسی برنامه قرار داده شده است، اقدام به ارسال اطلاعات گوشی قربانی برای هکر می نماید.
androidrat بسیار خطرناک بوده و می تواند راه دسترسی سایر برنامه های مخرب به گوشی شما را باز کند. هکر از طریق رات اندروید می تواند دسترسی ادمین به گوشی داشته باشد و همین موضوع سبب می گردد که بتواند با استفاده از این برنامه ها، برنامه های دیگری نظیر کی لاگر( Keylogger) ها را روی تلفن همراه شما نصب کرده و با استفاده از آن ها تمامی اطلاعات مهم شما را سرقت نماید.

با استفاده از آندرورات میتوان عملیات تست نفوذ برروی گوشی های هوشمند آندروید انجام داد . البته یک نکته ی بسیار مهم را عرض کنم که نسخه ی رایگان این ابزار خودش فایل مخرب هست و بهتر است که اصلا روی سیستم اصلی تست نکنید و اون رو روی مجازی ساز تست کنید و اجرا کنید.

آموزش کار با نرم افزار androidrat

قبل از آن که بخواهیم در رابطه با رات اندروید، صحبت نماییم، باید بگوییم یکی دیگر از برنامه هایی که با استفاده از آن می توان کنترل جامع و کاملی روی گوشی هدف داشت، برنامه نظارتی و کنترلی SPY24 می باشد که قادر است تمامی کنترل های مربوط به یک تلفن همراه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

این برنامه قادر است علاوه بر کنترل گوشی، نظارت کاملی بر پیام ها، تماس ها، شبکه های اجتماعی، برنامه های نصب شده و موقعیت ها و مسیرهای پیموده شده نیز داشته باشد. باید ابتدا این نکته را متذکر شویم که این گونه آموزش ها صرفا برای آموزش نحوه کار برنامه های هک در سایت قرار گرفته تا علاقه مندان به بحث امنیت بتوانند با استفاده از آن به آسیب پذیری های موجود در سیستم عامل اندروید پی برده و نسبت به رفع این آسیب پذیری ها اقدام نمایند.

در مرحله نخست ما نیاز به مکانی در اینترنت داریم تا اطلاعات بدست آمده از نرم افزار androidrat به آنجا ارسال شود. برای این منظور ابتدا وارد سایت noip .com شده و یک هاست با نام دلخواه ایجاد می نماییم. در ادامه به تفکیک به توضیح آنان می پردازیم.

ایجاد هاست در noip.com

  1. حال باید عملیات مربوط به انتقال پورت را انجام دهیم. عملیات انتقال پورت برای هر مودم به نحوی خاص انجام می شود. پس برای انجام عمل انتقال پورت بهتر است نوع مودم خود را در گوگل جستجو کرده و سپس نحوه انتقال پورت در آن را بدست بیاورید.
  2. حال نرم افزار androidrat Blinder را دانلود کرده و سپس در قسمت Hostname نام هاستی را که ساخته اید و در قسمت Port نام پورت مربوطه را وارد نمایید.
  3. حال برای فایل مربوطه یک نام انتخاب کرده و روی Go کلیک نمایید. (اگر مایل باشید فایلی را که ساخته اید در قالب برنامه ای دیگر ارائه کرده و آن را ترکیب نمایید، به تب Build + Blind رفته و از آنجا فایل apk مورد نظر خود را وارد نمایید.)
  4. در مرحله بعدی باید نرم افزار DUC که برای آپدیت خودکار DNS در ویندوز به کار می رود را دانلود نموده و نصب نمایید.
  5. پس از نصب برنامه DUC آن را باز کرده و مشخصات هاستی که ساخته بودید را در قسمت مربوطه وارد نمایید.
  6. حال نرم افزار androidrat Project را دانلود و اجرا کرده و سپس تب Server را باز کنید و در آنجا شماره پورتی که قبلا ایجاد کرده اید را وارد نمایید.
  7. حال فایل apk ئی را که قسمت های قبل توسط برنامه AndroRat Blinder ایجاد کرده بودید را روی گوشی مقصد اجرا کنید.
  8. پس از انجام مراحل فوق تقریبا شما موفق به ساخت یک برنامه هک گوشی اندروید شده اید.
  9. البته باید بدانید که اکثر آنتی ویروس ها به سبب مشهور بودن نرم افزار androidrat در فرایند جاسوسی و هک، این برنامه را بعنوان ویروس شناخته و اجازه دسترسی به آن را نمی دهند.

امکانات برنامه androidrat

  • دسترسی به دوربین جلو و عقب گوشی
  • دسترسی به اس ام اس SMS
  • دسترسی به فایل های گوشی
  • دسترسی به مخاطبین گوشی
  • دسترسی به تنظیمات گوشی
  • امکان تماس با گوشی قربانی
  • شنود مکالمات گوشی
  • هک اندروید

نرم افزار هک گوشی androidrat

اگر مطالب پیشین ما را دنبال کرده باشید در مطلبی با عنوان هک اندروید، تعدادی از نرم افزارهای مخصوص هک گوشی اندروید را برشمردیم. یکی از این برنامه ها، نرم افزار androidrat بود که به نسبت بقیه نرم افزار های هک و نفوذ از محبوبیت بیشتری برخوردار است. این برنامه با استفاده از ساخت یک رات اندروید و انجام تعدادی عملیات اضافه قادر است در گوشی تلفن همراه قربانی نصب شده و اقدام به سرقت اطلاعات آن نماید. در ادامه آموزش کار با این برنامه را به صورت خلاصه برای علاقه مندان به مباحث امنیت قرار داده ایم که از طریق آن قادرید نحوه کار با نرم افزار AndroRat را فرا بگیرید.

رات ها (Rat) ترکیبی از کیلاگرها و Remote Connection هستند که بوسیله آن سیستم قربانی بصورت کامل در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


برخی امکانات که Rat ها دارند

  • با استفاده از Rat می توان کلیدهای زده شده در کیبورد را به راحتی فهمید ، که با استفاده از آن می توان رمزهای عبور و دیگر موارد مهم هدف (Target) را به دست آورد .
  • با استفاده از Rat می توان به صورت زنده سیستم هدف را مشاهده کرد و با کارهایی مانند بستن پنجره ها و تایپ کردن هدف را کاملاً گیج کرد !!
  • با استفاده از Rat می توان وب کم هدف را مشاهده کرد.
  • با استفاده از Rat میتوان برنامه های هدف را حذف و نصب کرد.
  • با استفاده از Rat می توان هر فایلی که در سیستم هدف می باشد را به راحتی جابه جا کرد ، حتی می توانید فایل های مانند کرم و ویروس را نیز به جان هدف بیاندازید تا پوستش کنده شود.
  • با استفاده از Rat می توان کنترل کامل کامل بر روی هدف داشت …
  • لینک دانلود برنامه androrat
  • هک اندروید

برای کامپیوتر rat زیاد پیدا میشه و شما میتوانید از اینترنت به راحتی دانلود و استفاده کنید سعی میکنیم پست تکراری در دیتا هک ندیم
این اولین rat ساخته شده برای اندروید هستش. بله برای اندروید با گستردگی گوشی های اندرویدی این rat یک خطر بسیار بزرگ برای دارندگان این نوع گوشی ها محسوب می شود.
مواظب اطلاعات خود باشید و سعی کنید زمان هایی که به اینترنت احتیاج ندارید تمامی راه های ورود گوشی های خود را به اینترنت ببندید تا اطلاعات شما توسط هکرها فرستاده نشود. به طور مثال با این rat میشه بدونه اینکه متوجه شوید هکر با گوشی شما عکس بگیرد و اطلاعات را ارسال کند.

نحوه کار با برنامه androidrat

این rat دارای یک بایندر هست (بایندرها فایل ها را به هم میچسباند) که با وجود این binder شما میتوانید server ساخته شده توسط این rat  را با هر برنامه ی اندرویدی مخلوط کنید و قربانی متوجه اجرای آن نشود.

باید برنامه جاوا و duc روی سیستم شما نصب باشد بعد باید یک پورت ساخت و برای ساخت پورت باید در قسمت search مرورگر خود تایپ کنید ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ ، یوز و گذرواژه خود را admin وارد کنید.

 Virtual server<Nat<advansedsetup

اد پورت رو زده و ‌پورت خود را ۸۱ وارد کنید و برای ای پی به قسمت run سیستم خود رفته‌ و تایپ کنید cmd تا وارد محیط cmd شود. بعد تایپ کنید ipconfig و در قسمت دوم ipv4address‌ ای پی شما است، آن را وارد کرده و تنظیمات را ذخیره کنید. بعد باید یک هاست بسازیم برای این کار باید به سایت no IP رفته و در انجا ثبت نام کرده و یک هاست بسازیم. بعد ذخیره کرده و ایمیل امده شده را تایید کرده و در سایت لوگ این شوید و در قسمت manage host رفته و هاست خود را میبینید.

سپس باید به برنامه duc رفته و لاگین کنید. بعد باید به قسمت edit host رفته و تیک هاست رو بزنید بعد اوکی کنید تا سه قسمت برنامه سبز شود. به برنامه اندرورات رفته و در سربرگ build رفته و در قسمت ip هاست خود را انتخاب کنید و در قسمت port پورت ساخته شده را وارد کنید و در قسمت apk title یک اسم دلخواه انتخاب کنید. بعد go را بزنید و منتظر بمانید اگر job completed در اخرش بود رات ساخته شده و در پایین برنامه اندرورات با پسوند apk ذخیره میشود.

برای استفاده از رات باید حتما روی گوشی قربانی نصب و اجرا شده باشد بعد به پوشهandroidrat رفته و برنامه androrat.jar‌ را باز کرده و‌ به قسمت server رفته و به قسمت select port رفته و پورت را وارد کنید بعد منتظر بمانید تا اطلاعات قربانی بالا بیاید.

androidrat

دسترسی های رات اندروید (androidrat)

همانطور که اشاره شد با استفاده از رات اندروید، هکر می تواند دسترسی های بسیاری را به گوشی شما داشته باشند. مهم ترین این دسترسی ها عبارتند از:

  • مانیتور کامل رفتارهای قربانی با استفاده از نصب برنامه های جانبی نظیر keylogger ها
  • روشن نمودن دوربین های گوشی از راه دور بدون اینکه شخص قربانی متوجه این امر شود.
  • گرفتن اسکرین شات های متعدد از صفحه نمایش گوشی
  • دسترسی کامل به تمام فایل های ذخیره شده در گوشی
  • کپی، تغییر و حتی پاک کردن تمامی اطلاعات ذخیره شده روی گوشی
  • هک اندروید
  • نرم افزار های هک و نفوذ

این ها تنها بخشی از کنترل هایی است که یک هکر با برنامه رات اندروید می تواند بدست بیاورد. با نصب برنامه های دیگر از طریق همان برنامه رات اندروید ، هکر می تواند به هر چیزی که از تلفن همراه شما نیاز داشته باشد، دسترسی پیدا کند و تمام اطلاعات شما را به سرقت ببرد.

نحوه ساخت رات اندروید

برای ساخت رات اندروید دو روش وجود دارد که از شهرت بیشتری برخوردار بوده و به سادگی هر چه تمام تر قابل اجرا هستند.

  1. اولین روش استفاده از برنامه های ساخت رات اندروید نظیر برنامه androidrat می باشد که در مطالب پیشین در رابطه با آن توضیحات مفصلی ارائه گردیده است.
  2. دومین راه ساخت androidrat، استفاده از سیستم عامل کالی لینوکس و ورود به محیط ترمینال آن و ساخت یک برنامه رات می باشد. این روش کمی پیچیده تر است، اما به سبب اینکه دست برنامه نویس بسیار بازتر می باشد، اکثر هکر های حرفه ای این شیوه را بیشتر پسندیده و از روش استفاده از لینوکس برای ساخت رات استفاده می نمایند.

جلوگیری از نفوذ برنامه های رات اندروید به گوشی

برای مقابله با برنامه های androidrat و جلوگیری از نفوذ آن ها به گوشی، باید قبل از هر چیز از آنتی ویروس قدرتمند و بروزرسانی شده استفاده کنید. بسیاری از افراد تصور می کنند که گوشی نیازی به آنتی ویروس ندارد. اما این یک تصور اشتباه بوده و باید بدانید که خصوصا گوشی های اندرویدی به سبب این که از خاصیت متن باز بودن بهره می برند، بسیار مستعد حملات تروجان ها و ویروس ها می باشند.

به همین دلیل حتما توصیه می گردد که از یک آنتی ویروس معتبر و به روز روی تلفن همراه اندرویدی خود برای دستیابی به امنیت بیشتر استفاده نمایید. همچنین برای حفظ امنیت بیشتر اطلاعات خود، بهتر است از کلیک کردن روی لینک های مشکوک و همچنین دانلود و نصب برنامه های نامعتبر بپرهیزید. پیشنهاد می شود، صرفا از برنامه هایی که در اپ مارکت های مجاز مانند گوگل پلی استور موجود می باشند استفاده کرده و از سایر منابع، اقدام به نصب برنامه ننمایید.

دانلود رایگان androidrat | نفوذ و دسترسی به هک اندروید

  • بدون نیاز به سرور
  • اتصال با استفاده از گوشی اندروید و کامپیوتر
  • کریپت شده و مولتی تارگت (قابلیت هک چند نفر به طور همزمان)
  • مخفی شدن بعد از نصب
  • غیر قابل حذف
  • بدون نیاز به تنظیم پورت و …
  • در قالب برنامه افزایش فالور اینستاگرام

قابلیت های دانلود برنامه androrat رایگان با لینک مستقیم

  1. بازیابی ۶۰ پیامک اخیر
  2. بازیابی تاریخچه تماس
  3. بازیابی تاریخچه مرورگر
  4. ضبط صدا
  5. اسکرین شات از دستگاه تارگت
  6. گرفتن عکس از دوربین عقب و جلو
  7. بدست آوردن شماره تارگت
  8. فرمت کردن دستگاه
  9. قفل گذاشتن بر روی دستگاه فرد
  10. ضبط مکالمات
  11. دسترسی به جیمیل / واتساپ و …
  12. دسترسی به نوتیفیکیشن بار
  13. دسترسی به لیست مخاطبین
  14. به همراه ریموت کنترل حرفه ای
  15. هک اندروید

نتیجه گیری

یکی از شیوه های هک گوشی های اندروید، ساخت رات اندروید و دانلود برنامه androrat رایگان با لینک مستقیم می باشد. هکر با استفاده از برنامه هایی که اقدام به ساخت فایل های رات (RAT) می کنند، یک فایل رات ساخته و سپس روی گوشی قربانی نصب می نماید. سپس هکر با استفاده از برنامه ساخته شده، اقدام به هک و سرقت اطلاعات فرد هک شده می نماید. در این مطلب از سایت اسپای 24 شما را با androidrat آشنا کردیم. 

منبع: www.f-secure.com


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

‫7 دیدگاه ها

  1. ایراد نداره برا فامیل های خودم استفاده کنم اخه پسر عموم اینکارو با داداشش کرد با من کرد و…

    1. سپاس از همراهیتان بعد از ثبت نام لینک قابل دریافت هست اموزش تصویری داخل سایت هست در صورت نیاز با پشتیبانی واتساپ ارتباط برقرار کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا