فناوری

دانلود نرم افزار CF auto root روت گرشی اندویدی

نرم افزار CF auto root اگر از یک گوشی سامسونگی استفاده می‌کنید می‌توانید با استفاده از CF auto root به راحتی هرچه تمام‌تر گوشی خود را روت کنید. برای انجام اینکار شما به نصب بودن درایورهای گوشی و نرم‌افزار ODIN نیاز خواهید داشت. از آنجایی که انجام این روش نیازمند وصل بودن گوشی به کامپیوتر است باید USB debuging را نیز در بخش Developer option گوشی فعال کنید.

روت تمام گوشی ها نرم افزار CF auto root

آن چه که باید در مورد امنیت اینستاگرام بدانید

تذکر مهم:

 در برخی برندهای موبایل پوشه‌ی بسیار مهمی با نام EFS وجود دارد که حاوی اطلاعات مهمی در رابطه با گوشی و کارکرد آن است. در گوشی‌های سامسونگ مشاهده شده است که بعد از انجام عملیاتی مانند تعویض رام یا حتی روت گوشی محتویات این پوشه حذف شده و آنتن گوشی از بین می‌رود.

از همین رو به عنوان اولین قدم باید از این پوشه فایل پشتیبان تهیه کنید. از آنجایی که تنها روش انجام اینکار به صورت بدون نیاز به روت استفاده از کاستوم ریکاوری TWRP است اگر این کاستوم ریکاوری را ندارید ابتدا توسط بخش قبلی که در بالاتر گفته شد اقدام به دانلود و نصب آن کنید. سپس بعد از ورود به محیط کاستوم ریکاوری TWRP به بخش Backup رفته و با انتخاب EFS از این پوشه فایل پشتیبان تهیه کنید (نحوه Restore کردن نیز به همین صورت خواهد بود با این تفاوت که به جای بخش Backup باید به بخش Restore مراجعه کنید).

ابتدا نرم افزار  ODIN را از این لینک دانلود و نصب کنید. حال نوبت به دانلود فایل CFRoot مربوط به گوشی است.

ابتدا به بخش About گوشی رفته و نسخه‌ی اندروید و همچنین ModelNumber گوشی را یادداشت کنید.

سپس به آرشیو CFRootها مراجعه کنید و نسخه‌ی مطابق با مدل گوشی و نسخه‌ی اندروید خود را پیدا و دانلود کنید.

Odin را اجرا کنید و گوشی خود را توسط دکمه Home +Power + Volume Down به حالت دانلودینگ ببرید.

در صورتی که درایورهای گوشی به درستی نصب باشند Odin اقدام به شناسایی آن کرده و کادر پایین ID:COM به رنگ آبی تبدیل خواهد شد که نشانه‌ی اتصال موفق گوشی به رایانه است.

حال فایل روت دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید و فایل خروجی را که معمولا از فرمت md5 برخوردار است در بخش AP نرم افزار Odin فراخوانی کنید.

دقت کنید که در بخش Option فقط و فقط گزینه‌های Auto-Reboot و F. Reset Time تیک خورده باشد و هیچکدام از گزینه‌های دیگر فعال نباشند.

حال کافیست تا روی گزینه‌ی Start کلیک کنید تا عملیات روت گوشی آغاز شود. بعد از Done شدن مراحل نیز گوشی را از کابل جدا کرده و یک بار ریبوت کنید و توسط برنامه‌های جانبی از روت شدن گوشی خود اطمینان پیدا کنید.

نرم افزار CF auto root

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

فایل های دانلودی CF-Auto-Root ساخته شده برای فلش در نرم افزار ادین (Odin) , همگی با فرمت Zip. میباشند که درون این فایل های Zip. فایل های اصلی زیر وجود دارد :

۱. نرم افزار Odin : نرم افزار فلش کردن فایل های سیستمی بر روی گوشی های سامسونگ با فرمت Exe.

۲٫ فایل اصلی فلش CF-Auto-Root : فایل اصلی که میبایست آن را در محیط Odin بر روی گوشی خود فلش کنید تا گوشی شما روت شود و فقط و فقط با فرمت tar.md5. میباشد !

برای روت کردن گوشی های سامسونگ توسط اسکریپت/کرنل CF-Auto-Root میبایست ابتدا متناسب با نوع و مدل دقیق گوشی خود , CF-Auto-Root صحیح را از لیست زیر دانلود کنید و سپس برای آموزش روت کردن گوشی خود توسط CF-Auto-Root به لینک زیر مراجعه کنید :

آموزش روت کردن گوشی های سامسونگ به وسیله CF-Auto-Root

راهنمای دانلود فایل CF-Auto-Root صحیح , متناسب با نوع و مدل دقیق گوشی خود :

۱. گوشی موبایل خود را روشن کنید و وارد “Settings” گوشی خود شوید .

۲. بعد از آن گزینه “About Phone” یا همان “About Tablet” را انتخاب کنید .

۳. سپس عبارتی که در قسمت “Model Number” نوشته شده است را در جایی یادداشت کنید .

۴. هم چنین در همان قسمت “About Phone” یا همان “About Tablet” , چک کنید که در قسمت “Android Version” , ورژن اندروید گوشی شما چه نسخه ای نوشته شده است !

۵. اکنون از لیست دانلود زیر , مطابق با Model Number و Android Version گوشی/تبلت خود , فایل CF-Auto-Root را دانلود کنید .

تذکر : برای پیدا کردن Model Number گوشی خود , ستون “مدل” را در لیست زیر و برای پیدا کردن Android Version گوشی خود , ستون “Android” را در لیست زیر بگردید .

توجه : در بعضی اوقات نیاز هست که شما فایل CF-Auto-Root خود را بر اساس Build Number گوشی خودتان دانلود کنید . برای چک کردن Build Number گوشی خود میتوانید به همان قسمت “About Phone/Tablet” مراجعه کنید و در ستون “Build ID” در لیست زیر به دنبال فایل مطابق با آن باشید .

نکته : بعد از کلیک بر روی گزینه “Download” در لیست زیر , با صفحه ای به شکل زیر مواجه میشوید که کافیست بر روی لینکی که با فلش آبی رنگ در تصویر زیر مشخص شده است کلیک کنید :

لیست کامل فایل های CFROOT

 

فایل های دانلودی CF-Auto-Root ساخته شده برای فلش در محیط CMD , همگی با فرمت Zip. میباشند که درون این فایل های Zip. فایل های اصلی زیر وجود دارد :

۱. پوشه image : فایل اصلی فلش CF-Auto-Root که وظیفه آن روت کردن گوشی ها میباشد در این پوشه موجود هست و فرمت آن img. میباشد .

۲. پوشه tools : فایل های فست بوت ( ADB ) در این پوشه قرار دارند .

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا