هک تلگرام و نظارت بر عملکردفناوری

دانلود نرم افزار Root Genius نرم افزار روت کردن گوشی و تبلت (برای اندروید)

نرم افزار Root Genius دانلود نرم افزار root genius برای کامپیوتر: آموزش نرم افزار root genius دومین برنامه‌ای که توسط آن می توانید گوشی خود را تنها با یک لمس روت کنید Root Genius نام دارد که مانند مورد قبل هم از نسخه‌ی اندرویدی و هم از نسخه‌ی ویندوزی برخوردار است.

مزیتی که این برنامه نسبت به KingRoot دارد نمایش لیستی قطعی از تلفن‌های پشتیبانی شده است. معمولا در اپلیکیشن‌های روت تنها شاهد نسخه‌های مختلف اندروید هستیم که پشتیبانی از روت آن‌ها تایید شده است. اما این موضوع در رابطه با Root Genius متفاوت بوده و دستگاه های تست شده با ذکر نام و نسخه‌ی اندروید در سایت این برنامه قرار گرفته‌اند.

از گوشی‌های معروف مانند سامسونگ و سونی گرفته تا برندهای کمتر شناخته شده همچون oppo یا lenovo همگی در این لیست حضور دارند و می‌توانید با مراجعه به این لینک و مشاهده‌ گوشی‌های تست شده از کارکرد این برنامه در رابطه با روت دستگاه خود مطمین شوید.

البته نبود یک گوشی در این لیست دلیل به عدم پشتیبانی شدن آن نیست و این لیست تنها گوشی‌های تست شده را به کاربران نمایش خواهد داد. هنگام روت از داخل اپلیکیشن اگر مدل گوشی شما شناسایی نشد یا بعد از کلیک روی گزینه‌ی روت هیچ اتفاقی نیفتاد، یک اپلیکیشن تغغیر آی‌پی را اجرا کرده و بعد از اطمینان از فعال بودن آن، یک بار دیگر عملیات را انجام دهید.

برای استفاده از نسخه‌ی کامپیوتری این برنامه نیز همانطور که در بخش پیش‌نیازها ذکر شد ابتدا باید از فعال بودن USB debuging در بخش Developer option اطمینان پیدا کنید.

سپس گوشی خود را با کابل به رایانه متصل کنید و بعد از نصب درایورها نرم‌افزار Root Genius را اجرا کنید. حال منتظر بمانید تا این برنامه اقدام به شناسایی مدل و برند گوشی شما کند.

بعد از این مرحله تنها کافیست تا با یک کلیک عملیات روت خودکار را آغاز کنید. در صورتی که پیغام Succes را مشاهده کردید یک بار گوشی خود را ریبوت کنید و سپس اپلیکیشن RootChecker را از این لینک دانلود و نصب کنید و بعد از باز کردن آن و کلیک روی دکمه‌ی Verify، از روت بودن گوشی خود مطمئن شوید.

اما اگر پیغامی که به شما نشان داده شد خبر از ناموفق بودن عملیات داشت، به سراغ روش سوم بروید.

  • روت کردن گوشی با یک کلیک توسط Root Genius
  • نسخه اندروید روت جنیوس + نسخه ویندوز
  • دانلود نرم افزار root genius : دانلود نرم افزار root genius برای اندروید 

آموزش نرم افزار root genius:

یکی از مواردی که همیشه کاربران در مورد آن سوال داشته اند و به دنبال راهکاری بوده اند که آن را انجام دهند، روت کردن گوشی های همراه اندرویدی بوده است.

معمولا تمام کاربران در این مورد مشکل دارند و نمی توانند گوشی همراهشان را روت کنند. اگر در اطلاع باشید برنامه هایی جهت روت کردن گوشی همراه عرضه شده است که به کاربران امکان روت کردن گوشی تنها با یک کلیک را می دهد.

این بار نیز در سایت ApkTops یکی از همین برنامه ها تحت عنوان Root Genius را اماده کرده ایم که با استفاده از آن این امکان را خواهید داشت تا دستگاه اندرویدی خودتان را به سادگی روت کنید.

این نرم افزار می تواند به سادگی و با سرعت بسیار بالا گوشی شما را روت کند. این نرم افزار امکان پشتیبانی بیش از 10 هزار دستگاه اندرویدی مختلف را دارد و می توانید از طریق ان عملیات روت را در صورتی که دستگاه شما از آ« پشتیبانی کند، انجام دهید

توجه: وب سایت ApkTops در قبال استفاده های ناصحیح از این برنامه هیچ مسئولیتی را نخواهد پذیرفت. تمام مسئولیت ها و عواقب استفاده از این برنامه به عهده خود کاربر خواهد بود. لطفا اگر در مورد روت کردن گوشی اطلاعاتی ندارید، به هیچ وجه از این برنامه و دیگر برنامه های مشابه استفاده نکنید و برای روت کردن گوشی خود به تعمیرکاران معتبر مراجعه کنید.

نکته: این نرم افزار هم برای سیستم عامل ویندوز و هم برای سیستم اندروید عرضه شده است.

روش استفاده (نسخه ویندوزی روت جنیوس) :

  1. ابتدا USB debuging را از بخش developer option در تنظیمات گوشی فعال کنید.
  2. سپس گوشی را با کابل به کامپیوتر متصل کنید.
  3. نسخه ویندوزی برنامه را نصب و اجرا کنید.
  4. به اینترنت متصل باشید و سپس گزینه Rootit را انتخاب کنید و منتظر باشید تا گوشی روت شود.

در اندروید نیز روال روت کردن به همین ترتیب است.

دانلود نسخه اندرویدی |‌ دانلود نسخه ویندوزی

دانلود نرم افزار root genius – دانلود نرم افزار root genius برای اندروید – دانلود نرم افزار root genius برای کامپیوتر

Root Genius

 یکی از معروف ترین و بهترین نرم افزارهای روت کردن بر روی پلتفرم اندروید است. این نرم افزار دارای عملکردی قدرتمند و سازگاری قوی و استفاده آسان می باشد. شما می توانید به ساده ترین روش و تنها با یک کلیک، گوشی یا تبلت اندروید خود را روت کنید. این نرم افزار بسیار پایدار است و لازم به نگرانی در مورد استفاده از آن نیست.
  از بسیاری از برندها و مدل ها از جمله Samsung, HTC, LG, Sony, Motorola, HUAWEI, ZTE و … و نیز از نسخه های مختلف اندروید پشتیبانی می کند. دلیل اصلی برای روت کردن (root)، امکان استفاده آزاد و همچنین کنترل کامل گوشی و تبلت می باشد. همچنین می توانید طبق سلیقه و نیاز خود تغییرات دلخواه را در گوشی و تبلت خود اعمال کنید. به طور کلی عمل روت سبب بهبود عملکرد، امکان تغییر فایل های سیستم، کاربرد گزینه های بیشتر، نصب برنامه به کارت SD، به اشتراک گذاری بلوتوث و WiFi، داشتن آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، نصب رام های سفارشی و … می شود.

Root Genius 3.1.7 نام نرم افزاری جدید در زمینه روت حرفه ای انواع اسمارت فون ها و تبلت های اندرویدی است. به گفته سازندگان این نرم افزار که یک گروه هکری چینی هستند ، Root Genius با قابلیت پشتیبانی کامل از 10000 دستگاه اندرویدی ، امکان روت ساده انواع دستگاه های اندرویدی را فراهم کرده است. توسعه دهنده اصلی این نرم افزار بوت هکری با نام Shuame می باشد که ضمن عرضه این نرم افزار ، امکان روت کردن Android Kitkat 4.4.2 با یک کلیک را نیز تأکید کرده است !

Root Genius با قابلیت روت حرفه ای انواع گوشی های اندرویدی ، شما را قادر می سازد بتوانید بیش از 10000 دستگاه اندرویدی را تنها با یک کلیک روت کنید ! این نرم افزار نیازی به نصب شدن نداشته و به صورت پرتابل اجرا می گردد و از دستگاه های اندرویدی تا نسخه اندروید کیت کت 4.4.2 پشتیبانی کامل دارد.  هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن نرم افزار Root Genius را از ادامه مطلب وب سایت یاس دانلود ، دریافت نمائید.

ویژگی های نرم افزار Root Genius :

– دارا بودن قابلیت روت بیش از 10 هزار دستگاه اندرویدی

– پشتیبانی کامل از اندروید کیت کت 4.4.2

– امکان روت سریع انواع دستگاه ها تنها با یک کلیک

– عدم نیاز به نصب نرم افزار

آموزش روت کردن با Root Genius :

1) آخرین ورژن نرم افزار Root Genius را دانلود کنید.

2) فایل EXE دانلود شده را نصب و در پایان نرم افزار را اجرا نمائید.

3) در اسمارت فون یا تبلت اندرویدی خود ویژگی USB Debugging را فعال نمائید. (این ویژگی در Setting و در بخش Developer Options) قابل دسترسی است.

4) دستگاه اندرویدی خود را به کامپیوتر متصل نمائید.

5) در صورت عدم شناسائی دستگاه توسط نرم افزار ، Connect Device را کلیک کنید تا درایورهای مربوط به دستگاه شما دانلود و نصب شود.

6) بر روی دکمه سبز رنگ Root کلیک کنید و تا پایان فرآیند منتظر بمانید.

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا