اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترینآموزش شناخت انواع هک و روش های مقابلهآیا اینستاگرام من هک شده است؟!امنیت سایبری (Cyber Security)برنامه های هک گوشی برای اندروید و ایفونبهترین برنامه های هک گوشی اندرویدی آیفونروش عالی برای ردیابی گوشیکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانوادههک آیفونهک تلگرام و نظارت بر عملکرد

نظارت بر خانواده با معرفی نرم افزارهای کنترل گوشی و تبلت فرزندان ۲۰۲۰

نظارت بر خانواده با معرفی نرم افزارهای کنترل گوشی و تبلت فرزندان آیا معتقدید که تکنولوژی زندگی فرزندان شما را ارتقاء می‌دهد؟ اگر جواب شما “بله” باشد پس تنها نیستید! کنترل گوشی از راه دور هک گوشی…

نتیجه تحقیقات در بسیاری از کشورهای جهان نشان می‌دهد که والدین زیادی بر این باورند که استفاده از تکنولوژی تأثیر مثبتی بر روی آینده، کار و مهارت‌های زندگی فرزندانشان خواهد داشت.

همانطور که می دانید امروزه فرزندان ما در سنین خیلی کم به فضای اینترنت متصل و در آن شروع به فعالیت می کنند، حال این فعالیت ها می تواند مثبت و یا منفی باشد.

واضح است که تکنولوژی باعث می‌شود سطح اطلاعات فرزندان بالا برود و با دوستان و یا خانواده در ارتباط باشند و همچنین سرگرمی‌های بی‌پایانی را توسط آن داشته باشند.

اما خیلی از والدین نیز به شکل خوبی از ریسک‌های بالقوه‌ای که ممکن است در اثر استفاده از تکنولوژی برای فرزندان رخ دهد مطلع هستند.

چه به‌صورت آنلاین بازی کنند، برنامه‌هایی را برای نصب بر روی گوشی تلفن هوشمند خود دانلود کنند یا در شبکه‌های اجتماعی پست ارسال کنند، دیگران را دنبال کنند ممکن است دچار مشکلاتی شوند.

بنابراین برای پیشگیری از این مشکلات بهتر است با روش های جدید دنیای تکنولوژی برای نظارت بر خانواده و فرزندان بیش از پیش آشنا شوید.

کنترل گوشی از راه دور همانطور که می دانید گوشی موبایل یکی از ابزارهایی است که فرزندان ما توسط آن بیشترین ارتباط را با فضای مجازی و اینترنت برقرار می کنند.

بنابراین یکی از بهترین روش ها برای نظارت بر خانواده ، کنترل گوشی از راه دور توسط والدین می باشد.

راه های بسیاری برای کنترل گوشی از راه دور ارائه شده است .

اما راحترین و ساده ترین راه برای هک کردن گوشی فرد مورد نظر شما، دسترسی به گوشی آن شخص و نصب نرم افزار کنترل گوشی برروی تلفن همراه او خواهد بود.

بخاطر پیچیدگی کم این روش و نداشتن دانش کافی در زمینه برنامه ریزی ، میگوییم ساده ترین راه حل برای کنترل گوشی و نظارت بر خانواده می باشد.

اما اگر بخواهیم بدون دسترسی به گوشی فرزند و یا اعضای خانواده یا کسان دیگری ، اقدام به هک تلفن همرا آنها کنیم، باید بگوییم که این کار به به قدری به دانش شما برای نصب نرم افزار های اندروید بستگی دارد.

در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین نرم افزارهای کنترلی برای نظارت بر خانواده در فضای مجازی را معرفی کنیم.

برنامه کنترلی و نظارت بر خانواده SPY24

spy24 در حوزه نظارت بر خانواده و کنترل فرزندان فعالیت خود را نزدیک به ۲ سال است که آغاز نموده .

با استفاده از این برنامه برای نظارت بر گوشی فرزندان نیاز به دسترسی به گوشی آنها نیست .

البته برنامه هایی به همین منظور طراحی شده بودند اما برخی از والدین به دلیل دور بودن از فرزندان یا دسترسی نداشتن به گوشی آنها مسئولان این سامانه را بر آن داشت تا برنامه طراحی و بسازند که نیاز به دسترسی نداشته باشد که در نهایت موفق به ساخت SPY24 برنامه هک گوشی از طریق شماره شدند که به خاطر همین تلاش هم توانستند بسیار موفق ظاهر شوند و والدین زیادی به راحتی بر فرزند خود نظارت کنند که همین باعث شد در سال گذشته چند جایزه و تقدیر نامه را دریافت نمایند .

فرزند شاید ممکن است که بخواهید گوشی چک گوشی یا همسرتان

فرزند شاید ممکن است که بخواهید گوشی چک گوشی یا همسرتان

به طور کلی می توان قابلیت های اصلی برنامه spy24  را در موارد زیر خلاصه کرد:

  • کنترل گوشی از راه دور
  • نرم افزارهای کنترل گوشی و تبلت فرزندان
  • کنترل تلگرام
  • کنترل اینستاگرام
  • کنترل ایمو
  • کنترل واتس اپ
  • نمایش لیست مخاطبین
  • نمایش لیست تماس ها
  • نمایش متن پیامک ها
  • نمایش لیست برنامه های نصب شده
  • نمایش تاریخچه استفاده از مرورگر
  • دریافت موقعیت لحظه ای
  • دریافت مسیرهای پیموده شده
  • شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف با دوربین گوشی فرزند که در آخرین نسخه برنامه اضافه شده است.
  • نرم افزارهای کنترل گوشی و تبلت فرزندان

SPY24 در دو نسخه ساخته شده است : نرم افزارهای کنترل گوشی

۱-نسخه اول را میتوان بروی گوشی فرزند نصب کرد و به محض اتمام فرایند نصب آیکون مخفی خواهد شد که باهوشترین فرزندان هم قادر به پیدا کردن آن نمیباشند .

۲- نسخه دوم نرم افزار هک گوشی spy24 این است که والدین با استفاده از شماره موبایل و سریال گوشی اقدام به نظارت برگوشی فرزندان خود کنند تا به راحتی در برابر خطرات اجتماعی جلوگیری کنند.

نرم افزار هک گوشی از طریق شماره وجود دارد؟ کنترل گوشی از راه دور

نرم افزار هک گوشی از طریق شماره وجود دارد؟

همچنین در آخرین نسخه این برنامه که با نام  spy24  منتشر شده است، شما می توانید نرم افزار را با آیکون دلخواه خود مثلا تلگرام بدون فیلترشکن برای فرزندتان ارسال کنید و از او بخواهید تا برروی لینک ارسالی شما کلیک نماید.

به محض کلیک فرزند، نرم افزار به طور خودکار نصب شده و سپس از لیست برنامه های موبایل او پنهان می شود تا فرزندتان متوجه عملکرد برنامه نشود.

با استفاده از این نسخه شما در واقعهک با لینکرا انجام داده اید.

قابلیت های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، قابلیت شنود مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف توسط دوربین گوشی فرزند می باشد.

این برنامه برای گوشی های اندروید، آیفون و کامپیوتر طراحی شده است که دیگر محدودیتی در استفاده از آن برای والدین نباشد.

برای دریافت فیلم آموزش نصب این برنامه و یا دانلود آن میتوانید بر روی لینک قرمز رنگ زیر کلیک نمایید.

هک با شماره موبایل با نرم افزار SPY24

برنامه ریموت کنترل AnyDesk

اگر به دنبال کنترل سیستم های کامپیوتری هستید که توانایی خوبی داشته باشد آن برنامه AnyDesk می باشد.

این برنامه از آن جهت دارای معروفیت است که یک برنامه ریموت کنترل برای سیستم های کامپیوتری می باشد.

اینگونه برنامه ها برای پشتیبان های سیستم و نرم افزارهای مختلف این امکان را فراهم می آورد تا بدون اینکه نیاز باشد به مکان اصلی سیستم که شاید کیلومترها از آن ها دور باشد، دسترسی پیدا کرده و از راه دور بتوانند تغییرات مورد نظر خود را به سیستم اعمال کنند.

AnyDesk دارای یک نسخه موبایلی نیز هست و به کاربران گوشی های اندرویدی و آیفون، این امکان را می دهد تا تلفن همراه خود را از راه دور و از طریق سیستم کامپیوتر خود، کنترل نمایند.

برنامه کنترل گوشی از راه دور AnyDesk یک سری قابلیت های محدود دارد که از جمله آن ها می توان به قابل ردیابی بودن آن اشاره داشت.

به عبارت ساده تر، هر گاه که شما از طریق AnyDesk کنترل دستگاه تلفن همراه مورد نظرتان را بر عهده بگیرید، دارنده گوشی متوجه آن خواهد شد و باید اجازه این کنترل را به شما بدهد، همچنین او می تواند تمامی فعالیت های شما در گوشی را زیر نظر داشته باشد و هر زمانی که بخواهد، دسترسی شما را قطع نماید.

به این ترتیب برنامه AnyDesk را نمی توان یک برنامه کنترلی دانست و در حقیقت کاربرد آن بیشتر در زمینه مهندسی، کاری و تعمیرات نرم افزاری گوشی یا سیستم های کامپیوتری است.

دانلود ANYDESK

بهترین برنامه های کنترل والدین برای اندروید و آیفون ۲۰۲۰

با بهترین برنامه های کنترل والدین فرزندان خود را در تلفن های خود ایمن نگه دارید

آیا شما به عنوان والدین به یکی از بهترین برنامه های کنترل والدین نیاز دارید؟ آیا تلفن های هوشمند و رایانه های شخصی بچه های شما با Snapchat ، TikTok یا Kik بارگیری شده اند؟

آیا بچه ها طوری عمل می کنند که گویی نمی توانند تا صبح منتظر بمانند تا به دوستانشان پیام دهند؟ آیا وقتی در اتاق می روید ، صفحه نمایش تلفن خود را از دید خارج می کنند؟ در این صورت ، ممکن است شما به یکی از بهترین برنامه های کنترل والدین نیاز داشته باشید.

  • بهترین ردیاب های GPS برای بچه ها: در همه زمان ها افراد کوچک را ردیابی کنید
  • بهترین (و بدترین) نرم افزار آنتی ویروس برای والدین
  • بهترین برنامه های Android برای بچه ها
  • نرم افزارهای کنترل گوشی و تبلت فرزندان
  • نرم افزارهای کنترل گوشی

بهترین برنامه های کنترل والدین برای تلفن های هوشمند می توانند به شما در ردیابی فرزندانتان کمک کنند ، ببینید با چه کسی در حال برقراری ارتباط هستند ، آنها را از مشاهده وب سایت های قابل اعتراض یا خطرناک مسدود کرده و حتی به بچه ها کمک می کند تا در ضمن جلوگیری از دیدن مطالب بزرگسالان یا گپ زدن با خزیدن ، محدودیت ها را درک کنند.

این برنامه ها وقتی که بخشی از یک رویکرد جامع در مورد آموزش بچه های شما در مورد رفتار با مسئولیت پذیری آنلاین هستند ، به بهترین وجه کار می کنند. این بدان معناست که با بچه های خود در مورد آنچه باید و نباید با دستگاه های تلفن همراه خود انجام دهند صحبت کنید ، به روشنی با نحوه عملکرد شما از آنها ارتباط برقرار کنید و روشن کنید که شما بر عملکرد آنها با تلفن های خود نظارت خواهید کرد.

به همین دلیل ، ما برنامه هایی را که می توانند در حالت خفا از طریق تلفن کودک کار کنند ، آزمایش نمی کنیم.محصولات زیادی وجود دارند که از این توانایی حمایت می کنند ، اما برخی از افراد از این برنامه ها برای نظارت بر فرزندان خود استفاده نمی کنند بلکه در عوض برای جاسوسی از همسر یا سایر بزرگسالان استفاده می کنند. این نوع “stalkerware” اغلب عاملی برای سوء استفاده خانگی است .

علاوه بر این ، ما برنامه هایی را که امکان ضبط مکالمات تلفنی کودک را فراهم می کردند در نظر نگرفتیم. قوانین ایالتی در مورد قانونی بودن ضبط کسی که با او صحبت می کنید بدون رضایت او متفاوت است و هیچ ایالت اجازه ضبط مکالمه تلفنی را بدون رضایت طرفین نمی دهد.

بهترین برنامه های کنترل والدین کدامند؟

نرم افزارهای کنترل گوشی :

هیچ سرویس کنترل والدین ای که آزمایش کرده ایم مناسب نیست ، اما Nanny Net (که قبلاً Zift) بهترین ترکیب را از فیلتر وب ، ردیابی موقعیت مکانی و مدیریت برنامه در دستگاه های Android و iOS ارائه داده است . همچنین در تبلت های Amazon Kindle Fire و در ویندوز و Mac کار می کند.

Norton Family Premier یک مسابقه نزدیک برای بهترین برنامه کنترل والدین بود. برخلاف Net Nanny ، سرویس نورتون از ورود به سیستم و نظارت بر پیامک متنی استفاده می کند ، اما فقط در دستگاه های Android. Norton Family Premier همچنین به شما امکان می دهد رایانه های شخصی ویندوز را کنترل کنید ، اما نه مک.

والدین در بودجه تنگ باید بچه های امن کسپرسکی را در نظر بگیرند. رده رایگان آن شامل نظارت وب ، محدودیت زمانی و مدیریت برنامه است و برنامه پرداخت کامل آن فقط ۱۵ دلار در سال برای تعداد نامحدودی از دستگاه ها از جمله رایانه های شخصی و Mac است.

Norton ، Kaspersky و ESET همچنین نرم افزاری ضد ویروس ایجاد می کنند ، و بسیاری از محصولات آنتی ویروس دارای کنترل والدین هستند. برای دیدن اینکه این کنترل ها در برابر سرویس های مستقل چطور جمع می شوند ، لطفاً به بررسی کلیه بهترین (و بدترین) نرم افزارهای ضد ویروس برای والدین خود مراجعه کنید. .

با توجه به محدودیت های شدید اپل ، همه این برنامه ها می توانند در Android بیشتر از آنچه در iOS انجام می شود ، انجام دهند. در حقیقت ، دو نیمه از اپلیکیشن ها در اواسط سال ۲۰۱۹ توسط اپل رمزنگاری شدند و اگرچه بعداً بسیاری از کارکردهای آنها بازیابی شد ، اپل می توانست در هر زمان دوباره از فرش بیرون بیاید.

بنابراین اگر واقعاً در مورد نگه داشتن زبانه ها در مورد آنچه بچه های شما انجام می دهند و با چه کسی در اینترنت صحبت می کنند ، جدی هستید ، از آنها تلفن Android بگیرید. فقط نسبت به هر برنامه کنترل والدین که مجبور به کنار گذاشتن آن هستید ، احتیاط کنید – معمولاً یک دلیل وجود دارد که در فروشگاه رسمی Google Play وجود ندارد.

بهترین برنامه کنترل والدین که می توانید دریافت کنید

۸٫ MMGuardian نرم افزارهای کنترل گوشی

کاملاً برجسته اما ناامیدکننده استMMGUARDIAN مجموعه ویژگی های گسترده Android کنترل های گرانول چند ویژگی iOS می تواند گران شود رابط کاربری وحشتناک

MMGuardian تقریباً تمام ویژگی های کنترل والدین را که ممکن است در تلفن های اندرویدی بخواهید دارد ، اما توانایی های آن به شدت در iOS محدود است و رابط های کاربر در هر دو سیستم عامل منسوخ و ناامیدکننده هستند.

برنامه های هوشمند iOS و اندروید ردیابی موقعیت مکانی و فیلترینگ وب عالی را ارائه می دهند ، و MMGuardian اخیراً یک مؤلفه هوش مصنوعی را برای مشخص کردن برهنگی در تصاویر ذخیره شده اضافه کرده است.

در تلفن Android ، والدین می توانند از MMGuardian برای خواندن هر متن و مسدود کردن هر شماره استفاده کنند. متأسفانه ، مدیریت زمان و برنامه زمان بندی صفحه نمایش فقط اندروید هستند و برنامه جداگانه MMGuardian برای رایانه های لوحی آندروید ردیابی موقعیت مکانی ندارد.

در iOS ، مدیریت برنامه MMGuardian ابتدایی است و هیچگونه مسدود کردن تماس و پیام کوتاه ، نظارت بر پیامک یا هشدار وجود ندارد. حتی با انتظارات پایین از آنچه که یک برنامه کنترل والدین iOS می تواند انجام دهد ، MMGuardian مقدار زیادی برای کاربران آیفون ارائه نمی دهد.

نحوه انتخاب بهترین برنامه کنترل والدین برای شما

آنچه شما از یک سرویس کنترل والدین نیاز دارید ، عمدتاً بستگی به سن فرزندان شما دارد. اگر والدین فرزندان زیر ۱۲ سال هستید ، کاملاً می خواهید بتوانید وب سایتهای قابل اعتراض را مسدود کنید ، اما ممکن است برنامه ای را که در رایانه های لوحی Amazon Fire موجود است نیز در نظر بگیرید.

اگر نوجوان دارید ، ممکن است بخواهید به آنها اجازه دهید به صورت آنلاین به چیزهای قابل اعتراض بپردازند ، اما فقط در صورت آگاهی از آن. همچنین ممکن است بخواهید نوجوانان خود را در برنامه های مسنجر با آنها صحبت می کنید ، و ببینید که جمعه شب اواخر کجا هستند. و شاید شما بخواهید خدمتی را در نظر بگیرید که مانیتور دستگاه های Windows و Mac فرزندان شما و همچنین تلفن های هوشمند آنها باشد.

بهترین برنامه های کنترل والدین ، حداقل ، فیلتر وب سایت ، ردیابی موقعیت مکانی ، محدودیت زمان صفحه نمایش شامل برنامه زمانبندی ، و مسدود کننده برنامه را که حداقل در Android کار می کند ، ارائه می دهد.

از ویژگی های مفید اضافی می توان به مکان جغرافیایی اشاره کرد که در صورت ترک تلفن کودک یک منطقه “امن” مانند مدرسه یا خانه یکی از بستگان را به شما هشدار می دهد. برخی از این برنامه ها به شما امکان می دهند مکالمات و متونی را که یک کودک ایجاد و دریافت می کند ، مسدود کرده و آنها را وارد کنید ، اما فقط در Android.

یک زن و شوهر حتی به شما امکان می دهند پیام های متنی کودک را بخوانید ، اما هیچ یک به شما امکان نمی دهد در تماس تلفنی گوش دهید ، زیرا این غیرقانونی است. و بیشتر به شما امکان می دهند تلفن فرزندتان را از طریق رابط وب رایانه رومیزی و همچنین تلفن هوشمند خود نظارت کنید.

نمودار آنچه در مورد برنامه های کنترل والدین مورد بررسی ما ارائه می شود را در زیر مشاهده کنید.

نمودار مقایسه ویژگی ها

ویژگی
(جسورانه = رایگان)
کنترل والدین ESET برای Android کودکان امن Kaspersky MMGuardian Norton Family Premier OurPact کوستودیو زمان صفحه نمایش خالص پرستار بچه / Zift
قیمت ۳۰ دلار در سال رایگان رایگان تا ۱۵ دلار در سال حداکثر ۷۰ دلار در سال ۵۰ دلار در سال رایگان تا ۸۴ دلار در سال رایگان تا ۱۳۸ دلار در سال رایگان به ۴۰ دلار در سال رایگان با ۹۰ دلار در سال
تعداد دستگاه ها نامحدود نامحدود ۱ تا ۵ نامحدود ۱ تا ۲۰ ۱ تا ۱۵ ۱ تا ۵ ۱ تا ۲۰ 
بستر، زمینه اندروید Android ، iOS ، Windows ، Mac Android ، iOS Android ، iOS ، Windows Android ، iOS Android ، iOS ، Kindle Fire ، Windows ، Mac Android ، iOS Android ، iOS ، Kindle Fire ، Windows
پورتال وب برای والدین آره آره آره آره آره آره آره آره
ورود به سیستم تماس هیچ یک فقط Android هیچ یک هیچ یک هیچ یک فقط Android هیچ یک هیچ یک
ورود به سیستم متن هیچ یک فقط Android فقط Android فقط Android هیچ یک فقط Android هیچ یک هیچ یک
محتوای متن هیچ یک هیچ یک فقط Android فقط Android هیچ یک فقط Android هیچ یک هیچ یک
مسدود کردن تماس هیچ یک هیچ یک فقط Android هیچ یک هیچ یک فقط Android هیچ یک هیچ یک
مسدود کردن متن هیچ یک هیچ یک فقط Android فقط Android هیچ یک فقط Android هیچ یک هیچ یک
جغرافیایی فقط Android آره هیچ یک هیچ یک آره آره بله ، هزینه اضافی هیچ یک
ردیابی موقعیت مکانی فقط Android آره آره آره آره آره بله ، هزینه اضافی آره
سابقه موقعیت مکانی فقط Android هیچ یک فقط Android آره هیچ یک آره بله ، هزینه اضافی آره
نظارت بر وب فقط Android آره آره آره هیچ یک آره آره آره
فیلتر وب فقط Android آره آره آره آره آره هزینه اضافی ، فقط Android آره
محدودیت های زمانی فقط Android آره فقط Android فقط Android آره آره آره آره
برنامه ریزی فقط Android آره بله (محدود به iOS) آره آره آره آره آره
مدیریت برنامه فقط Android بله (محدود به iOS) فقط Android فقط Android آره آره بله ، فقط Android بله (محدود به iOS)
مسدودکننده برنامه فقط Android بله (محدود به iOS) بله (محدود به iOS) آره آره فقط Android آره

چگونه بهترین برنامه های کنترل والدین را تست و رتبه دهیم

معیارهای ارزیابی 
ما بر روی برنامه های کنترل والدین متمرکز شده ایم که تأکید می کند پیش از استفاده فرزندتان از تلفن ، به جای اینکه فقط فعالیت ها را پس از واقعیت مشاهده کند ، فیلترها و محدودیت هایی را فعال کنید. معیارهای زیر را در نظر می گیریم:

  • قیمت: هزینه خدمات سالانه چقدر است؟ چند کودک و دستگاه را می توان کنترل یا کنترل کرد؟
  • نصب: نصب و پیکربندی هر برنامه بر روی تلفن هوشمند کودک و تلفن والدین چقدر ساده است؟ آیا مشکلات سازگاری بین پلتفرم وجود دارد؟
  • مدیریت برنامه: برنامه چقدر خوب نظارت ، محدود یا محدود کردن برنامه را کنترل می کند؟ آیا برنامه به شما امکان می دهد تمام برنامه های دیگر را در دستگاه کودک مشاهده کنید؟
  • فیلتر کردن: هر برنامه کدام نوع از ابزارهای فیلتر را ارائه می دهد ، و چگونه این ابزارها دسترسی بچه ها به محتوا را که فکر می کنید نامناسب هستند محدود می کنند؟
  • مدیریت زمان : برنامه چه نوع ابزارهایی را برای محدود کردن میزان زمانی که کودک شما در دستگاه (های) خود صرف می کند فراهم می کند؟
  • مدیریت پیام کوتاه و پیام رسانی: آیا برنامه به شما اجازه می دهد محتوای پیام های متنی فرزندتان را مرور کنید؟ آیا می توانید قوانینی را برای مخاطبین خاص ایجاد کرده یا مسدود کنید؟ آیا از مخاطبین جدید مطلع می شوید؟ آیا این ویژگیها فراتر از برنامه پیام رسان داخلی است؟ آیا می توانید برنامه های پیام رسانی را به طور کلی مسدود کنید؟
  • ردیابی موقعیت مکانی: آیا برنامه به شما امکان می دهد فرزندتان را در مواقع اضطراری قرار دهید؟ آیا این یک گزارش مداوم از مکانهای قبلی آنها را فراهم می کند؟ آیا برنامه به شما امکان می دهد زمینه هایی برای کودک خود ایجاد کنید؟
  • نرم افزارهای کنترل گوشی و تبلت فرزندان

آزمایشات اخیر ما روی Google Pixel 2XL با سیستم عامل Android 9.0 (Pie) ، آیفون ۷ پلاس ، iPad Air 2 و MacBook Pro 15 اینچی ۲۰۱۷ با macOS 10.13.6 و Windows 10 انجام شده است.

ما هر برنامه را روی هر پلتفرمی که دو بار از آن پشتیبانی می کرد ، آزمایش کردیم ، از نصب گرفته تا آزمایش تا حذف. ما به طور معمول فعالیت را از مک بوک پرو کنترل می کردیم ، اما اگر برنامه ها کنترل یک برنامه تلفن هوشمند را ارائه می دادند ، ما آن ویژگی ها را نیز آزمایش می کردیم. تماس ها و متون برای اهداف نظارت از یک دستگاه Android ثانویه انجام شده است.

بهترین برنامه های کنترل والدین Android در اکثر موارد ، بویژه با توجه به تماس و نظارت بر متن ، نسبت به همتایان iOS خود قوی تر باقی می مانند . اما اضافات جدید در iOS ، این شکاف را تا حدودی بسته است.

ما مناطقی را یادآوری می کنیم که در عملکردهای ارائه شده در هر سیستم عامل اختلاف نظر وجود دارد ، اما ما رتبه بندی ها و بررسی های متفاوتی را برای IOS در مقابل نسخه Android هر برنامه ارائه نمی دهیم.

  • بهترین VPN ها برای خصوصی نگه داشتن انتقال آنلاین
  • بهترین نرم افزار آنتی ویروس برای محافظت از رایانه های شخصی شما
  • کنترل گوشی از راه دور

اعتبار عکس: راهنمای تام. برایان اس هال و شان رایلی در این گزارش نقش داشتند.

نرم افزارهای کنترل گوشی و تبلت فرزندان کنترل گوشی از راه دور هک گوشی

فرزند شاید ممکن است که بخواهید گوشی چک گوشی یا همسرتان

برنامه SPY24 : نرم افزارهای کنترل گوشی و تبلت فرزندان

در ابتدا امیدوارم که قوانین سایت spy24 را مطالعه کرده باشید.که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت spy24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد. در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید: کنترل گوشی از راه دور

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

آموزشی spy24

برنامه های ردیابی گوشیبرنامه های هکبرنامه کنترلی SPY24بهترین راه برای نظارتبهترین نرم افزار کنترل و نظارت

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا