برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دورکنترل گوشی از راه دور برنامه برای کنترل اعضای خانواده

نظارت بر خانواده – ردیابی کنترل گوشی تلفن همراه

در جوامع امروزی که زیرساخت های ارتباطات و فناوری اطلاعات به داخل خانواده ها نفوذ کرده وسائل ارتباط جمعی نظیر تلفن همراه، تبلت، کامپیوتر و اینترنت نقش مؤثری در پرکردن اوغات فراغت کودکان و نوجوانان داشته بطوریکه در تربیت و شکل گیری شخصیت ایشان تأثیر به سزایی دارند. خصوصاً خانواده هایی که تعداد فرزندان در آن کم است یا پدر و مادر هردو شاغل می باشند، از امکانات این فضا بهره بیشتری برای سپردن کودک خود به آن استفاده می کنند، بطوری که جای خالی خواهر و برادر و حتی پدر و مادر و مربی پر می شود. نظارت بر خانواده :


حضور کودکان در این فضا و مواجهه با انواع بازی ها و سرگرمی ها در محیط مجازی ، باعث سلب فعالیت فیزیکی کودک در محیط های طبیعی شده و او را از کسب مهارت های اجتماعی ، تحرک و کارهای فیزیکی بازمی دارد و باعث اختلال در آموزش، فرهنگ رفتاری، تربیت اخلاقی و مهارتهای گفتاری میگردد. در عین حال با استفاده از همین فضا و ارائه محتوای سالم و کنترل شده متناسب با شرائط سنی و جنسیتی کودک می توان کمک شایانی به تربیت و حتی رشد فیزیکی و ارتقای مهارتهای جسمانی وی نمود.

لذا فضای مجازی و حضور در آن مانند یک چاقوی دولبه می ماند که از یک سو دارای مزایا و منافعی است و از سوی دیگر اگر بر نحوه استفاده از آن نظارت و بر تأمین محتوایی که در اختیار کودک قرار می گیرد برنامه ریزی و کنترل، صورت نگیرد آسیب های جبران ناپذیری را برای کودک و نوجوان در پی خواهد داشت. یکی از راه های جلوگیری از این مخاطرات، نقش پدر و مادر در برنامه ریزی، کنترل و نظارت بر استفاده و حضور فرزندان در فضای مجازی است. بطوریکه مثلا دستگاه رایانه را در محلی قراردهند که در معرض دید والدین باشد و از تنها گذاشتن کودک در این فضا حتی الامکان خودداری نمایند.

این امور در گام اول با آموزش والدین و افزایش سطح آگاهی ایشان از مخاطرات حضور جاهلانه و غافلانه فرزندان در این فضا و سپس با افزایش مهارت ایشان در استفاده از ابزارهای کنترل کننده و محدود کننده ایست که کمک می کند هم بر فعالیت فرزندان شان در این فضا نظارت داشته باشند و گزارش فعالیت های ایشان را دریافت کنند و هم اینکه دسترسی کودک و نوجوان را به فضای مجازی کنترل و مدیریت نمایند. در ادامه به برخی از نرم افزارهای و ابزارهای کنترل والدین و قابلیت های آنها اشاره می نماییم. ابزارهای کنترل والدین بطور عمده در دو سطح سخت افزار(سیم کارت، مودم) و یا نرم افزار (سیستم عامل و برنامه کاربردی) پیاده سازی و عرضه می گردند و این امکان را در هر دو سطح در اختیار والدین قرار میدهند که بتوانند بر حضور فرزندان شان در فضای مجازی مدیریت، نظارت و برنامهریزی کنند.

  1. پالایش محتوا: محتوا را بر اساس سن فرزند محدود میکند.
  2. کنترلهای کاربردی: اعمال محدودیت زمانی و دسترسی
  3. مدیریت استفاده از اینترنت یا رایانه: محدودسازی قابلیتهای استفاده از اینترنت یا رایانه براساس زمان، محتوا و یا سن فرزند
  4. نظارت: مشاهده موقعیت مکانی و نوع فعالیت و دسترسیهای فرزند.
  5. نظارت بر خانواده

برنامه SPY24

سامانه مراقبت از خانواده

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

تماس ها و پیامک ها و مکاتبات با دوستان و مخاطبین
ارتباطات شبکه های اجتماعی همچون تلگرام ، واتس اپ
موقعیت مکانی لحظه ای و مسیر های پیموده شده روزانه
برنامه ها و بازی های مورد استفاده و مدت زمان استفاده از آنها

هک گوشی

هک گوشی

کنترل والدین توسعه راهکارهای هوشمند امین (انارستان)

ابزار کنترل والدین انارستان شامل 2 برنامک کاربردی روی گوشی همراه با سیستم عامل اندروید است که روی تبلت های اختصاصی شده و یا گوشیهای هوشمند انارستان می تواند شرائط استفاده مفید از فضای مجازی را مطابق سیاست های کلی انارستان و سیاست های اختصاصی والدین فراهم آورد. در این ابزار ابتدا فرزندان با توجه به نوع جنسیت، سطح سنی تعریف شده و روز و ساعت کارکرد کلی استفاده از دستگاه و یا برنامه خاص توسط والدین تعریف می شود. از سوی دیگر سایت های مجاز از بین سایت های پیش فرض انارستان نیز می تواند در اختیار کودک قرارگرفته و برنامک هایی که مجاز است نیز توسط والدین تعیین می گردد بعلاوه لیست مخاطبین یا کسانی که می توانند با کودک ارتباط تلفنی یا پیامکی داشته باشند نیز تعیین میگردد. توسط این ابزار گزارشات کامل فعالیت کودک در فضای مجازی تولید و در اختیار والدین قرار می گیرد.

نظارت بر خانواده
نظارت بر خانواده - ردیابی کنترل گوشی تلفن همراه 8

دنیای درسا

امروزه استفاده از گوشی هوشمند و تبلت برای کودکان و نوجوانان امری اجتنابناپذیر شده و از سوی دیگر دسترسی این گروه سنی به محتوای نامناسب فضای مجازی، به دغدغه ذهنی والدین تبدیل شدهاست. این برنامه به والدین اجازه میدهد تا سایتهای با محتوای نامناسب را فیلتر، خرید برنامه را محدود و زمان استفاده از دستگاه را تعیین کنند. خانوادهها میتوانند با نصب برنامه دنیای درسا به راحتی گوشی یا تبلتی را که در اختیار فرزندشان است، کنترل و مدیریت کنند؛ از طریق این اپلیکیشن، والدین میتوانند برنامههایی که فرزندشان اجازه دسترسی دارد را به همراه زمانبندی استفاده از هر برنامه تنظیم کنند. برنامه «دنیای درسا» شامل دو اپلیکیشن مجزا برای کودک و والدین است که هر دوی این اپلیکیشنها روی یک گوشی نصب میشوند. والدین با نصب این برنامه، زمانی که میخواهند گوشی یا تبلت را در اختیار فرزند خود قرار دهند، نسخه کودک را اجرا میکنند و کودک از آن پس یک گوشی مدیریت شده با کمترین خطر و ریسک را در اختیار دارد. همچنین پدر و مادر میتوانند توسط این برنامه، مدت و روش استفاده فرزندشان از اینترنت را تحت کنترل داشته باشند و حتی فهرست تماسها و پیامکهای مجاز را برایشان تعریف کنند. والدینی که دغدغه استفاده بیرویه فرزندشان از گوشیهمراه را دارند و یا نگران دسترسی فرزندشان به محتوای نامناسب هستند میتوانند «دنیای درسا» را نصب کنند و از این پس با خیال راحت گوشی یا تبلت را در اختیار فرزندانشان قرار دهند.

ویژگیها عبارت اند از:

  • امکان انتخاب تصویر پس زمینه از تصاویر داخلی نرم افزار یا از گالری یا غیر فعال کردن آن
  • ایجاد یک محیط شبیه سازی شده برای نمایش و انتخاب نرم افزارهای نصب شده روی دستگاه
  • مدیریت تماس ها
  • امکان تعیین مدت زمان استفاده از هر نرم افزار مجاز برای فرزند
  • مدیریت پیامک ها

نظارت بر خانواده
نظارت بر خانواده - ردیابی کنترل گوشی تلفن همراه 9

نرم افزار کنترل والدین سانیار

محصول شرکت آروکو فناوران پیشگام

امروزه به دلیل وجود تهدیدات اخلاقی و فکری محیط شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، نیاز است تا والدین بر فعالیت های فرزندانشان کنترل داشته باشند. یکی از شرکت های ایرانی برای کمک به خانواده ها در این زمینه نرم افزاری را تحت عنوان نرم افزار کنترل والدین سانیار طراحی نموده است. نرم افزار سانیار این امکان را به والدین می دهد تا به آسانی بر روی استفاده کودکان خود از موبایل و یا تبلت مدیریت داشته باشند. از این پس به راحتی قادر خواهند بود بر روی کارهای فرزند خود مدیریت داشته باشند . برای این کار تنها کافی است نرم افزار سانیار را بر روی گوشی فرزند دلبندتان نصب نموده و در نرم افزار ثبت نام گردد، سپس تبلت یا گوشی را به کودک خود بدهید. پس از گذشت چند ساعت متوجه خواهید شد که کودک شما با گوشی چه کارهایی کرده و وارد کدام اپلیکیشن ها شده و در واقع از کدام یک استفاده نموده است. از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به اعمال محدودیت های زمانی برای اپلیکیشن ها(به زودی)، رابط کاربری شیک و نظارت بر کار کودک اشاره داشت. برای دسترسی به اطلاعات کودک تان دیگر نیازی به پس گیری تبلت یا موبایل فرزند خود ندارید و می توانید با مراجعه کنترل پنل سایت سانیار به تمامی اطلاعات دست یابید. آدرس کنترل پنل والدینhttp://web.parental-control.net

قابلیت های نرم افزار سانیار: (تمام قابلیت ها از طریق کنترل پنل والدین در دسترس می باشد)

  • نظارت بر روی تماس های دریافتی و خروجی (Calls)
  • نظارت بر روی لیست مخاطبین (SMS)
  • مشاهده موقعیت های مکانی کودک بر روی نقشه (Locations)
  • مشاهده موقعیت لحظه ای کودک
  • مشاهده تاریخچه مرورگر اینترنت (Internet History)
  • مشاهده سایت های نشانه گذاری شده (Internet Bookmarks)
  • امکان پخش آژیر در صورت مفقودی تلفن همراه امکان روشن و یا خاموش نمودن صفحه نمایش از راه دور
  • امکان پاک کردن تمام اطلاعات دستگاه از راه دور
  • مشاهده برنامه های نصب شده بر روی تبلت و یا گوشی
  • مشاهده میزان مصرف برنامه ها (به زودی)
  • محدود کردن میزان مصرف برنامه ها (به زودی)

نظارت بر خانواده

سامانه مراقبت از خانواده در دنیای مجازی (sfp)

یکی دیگر از نرم افزار های فارسی زبانی که به خانواده ها و والدین کمک می کنند تا فرزندانشان را از آسیبهای ناشی از مشاهده محتواهای نامناسب شبکههای اجتماعی، وبسایتها و نرم افزارها محافظت کند و دسترسی آنها به اینگونه موارد را مسدود سازند، سامانه مراقبت از خانواده (SuperFamilyProtector) است. قابلیت های این نرم افزار به شرح زیر می باشد.

  •  موقعیتیابی مستمر فرزند
  •  مدیریت تماسها، مسدودسازی آنها، بررسی ریز مکالمات
  •  پیامهای شبکه های اجتماعی
  •  مسدودسازی برنامهها و وبسایتها
  •  مدیریت ساعات استفاده از گوشی تلفن همراه
  • نظارت بر خانواده

نمودارها، جداول دستهبندیشده از جمله ابزارهای مدیریتی جهت تحلیل سریع اطلاعات و کنترل اطلاعات در حجم وسیع میباشند که در قالب جداول طبقهبندیشده و نمودارهای ساده ارائه شدهاند تا جمعبندی سریع و دقیقی از مجموعه دادههای ثبتشده در اختیار شما قرار دهند.

نظارت بر خانواده

برنامک کنترل فرزند شقایق

آیا تاکنون برای شما هم پیش آمده است که گوشی خود را به فرزندتان دهید و از دستکاری ندانسته و کودکانه وی در گوشی خودنگران باشید؟ آیا تاکنون از حذف عکس و فیلم هایتان و یا تماس با مخاطبین تان توسط فرزندتان به مشکل برخورده اید؟ این بار ما با برنامه ای بی نظیر برای کنترل گوشی شما آمده ایم.این برنامه به شما این امکان را میدهد که روز و ساعاتی که مد نظرتان است تا فرزندتان با گوشی کار کند را مشخص کنید و همچنین عکس و فیلم ها و برنامه و بازی ها و مخاطبین مورد تاییدتان را برایش انتخاب کنید تا فقط به آنها دسترسی داشته باشد.حالا دیگر فرزندتان به قسمت های دیگر گوشی دسترسی ندارد و می توانید با خیال آسوده گوشی را به فرزندتان بدهید. ویژگی ها و قابلیت های برنامه:

  • رابط کاربری بسیار زیبا و کودکانه
  • ساده و روان
  • تعیین رمز عبور والدین
  • تعیین عکس ، فیلم ، شماره تلفن ، بازی و برنامه برای فرزندان
  • پس زمینه های زیبا و کودکانه
  • کتاب داستان های تصویری و کودکانه
  • کتاب داستان های صوتی و کودکانه
  • تنظیم روز و ساعات بازی با گوشی
  • نظارت بر خانواده

نظارت بر خانواده
نظارت بر خانواده - ردیابی کنترل گوشی تلفن همراه 10

برنامک کنترل تماس و پیامک فرزند

محصول گروه شارکو

با استفاده از این برنامه میتوان بیشتر مراقب عزیزان خود باشید و آنها را کنترل کنید. فقط کافی است برنامه را بر روی گوشی وی نصب و فعال کنید، همه چیز نامحسوس پیش خواهد رفت! امکانات ویژه برنامه:

  • فقط با یکبار نصب و اجرا بر روی موبایل مورد نظر، مکالمات را بشنوید و پیامکها را ببینید
  • امکان ضبط و ذخیره مکالمات ورودی و خروجی
  • امکان مشاهده کلیه شماره تلفنهای دریافتی و گرفته شده
  • امکان مشاهده متن کامل پیامکهای ارسالی و دریافتی (فارسی و انگلیسی)
  • امکان مشاهده شماره موبایل ارسال کنندگان پیامک
  • باز کردن مجدد برنامه فقط با وارد کردن “رمز عبور”
  • باز کردن سریع برنامه توسط شماره گیری کد
  • بدون نیاز به اینترنت!
  • بدون نیاز به هیچ هزینه اضافی!

ابزارهای کنترل والدین رایج در دنیا

چگونگی استفاده کودکان از اینترنت یکی از نگرانیهای عمده والدین در کشورهای مختلف است. اینترنت بههمان اندازه که میتواند مفید واقع شود، زیانآور نیز است. احتمال استفاده از وب سایتهای غیراخلاقی یا بزهکاری و سوء استفاده از کودکان از جمله مهمترین دلایل نگرانی والدین در مورد استفاده فرزندان از اینترنت است. در این راستا مبحث “کنترل والدین” یکی از مهمترین دغدغههای حوزه آموزش و خانوادهها محسوب می- شود. براساس مطالعات انجام شده کنترل مستقیم فرزندان آسیبهای جدی در روان فرزندان ایجاد نموده و ابزارهای کنترل والدین به ابزارهایی گفته میشود که در جهت کمک به والدین در تعلیم و آموزش و حفاظت سلب اعتماد فرزندان نسبت به والدین را در پی دارد.

ابزارهای کنترل والدین به ابزارهایی گفته میشود که در جهت کمک به والدین در تعلیم و آموزش و حفاظت فرزندان به کار میروند. این ابزارها به والدین در جهات زیر کمک میکنند:

  • محدود نمودن بعضی محتویات
  • امکان مشاهده ترافیک و محتوای مورد بازدید فرزندان
  • اعمال محدودیت زمانی برای استفاده از اینترنت فرزندان
  • نمایش مکان فرزندان
  • نمایش فعالیتهای فرزندان

با توجه به کاربرد فراوان سامانههای کنترل والدین بهمنظور اعمال کنترل غیر محسوس بر روی اینترنت نرم افزارهای متعددی برای این منظور ارائه شده است که در این بخش به برخی از آنها اشاره می شود. لازم به ذکر است که نظر به عمومیت استفاده از این نوع محصول در خارج از کشور نرم افزارهای مختلفی برای این منظور ارائه شده است و سیستمعاملهای رایانه نیز برخی از موارد کنترلی را حمایت میکنند. به عنوان مثال سیستم عامل 7 Window دارای کنترلهای ذیل است:

  • تعیین زمان استفاده از کامپیوتر
  • تعیین نوع بازی که بچه ها می توانند بازی کنند.
  • جلوگیری از استفاده از اجرای برنامههای خاص همچنین سیستمعامل 1Apple iOS دارای امکانات ذیل برای کنترل والدین است:
  • امکان مسدود نمودن برنامههای کاربردی مختلف
  • امکان مسدود نمودن سایتهای خاص
  • محدود نمودن محتوا شامل فیلم، عکس، موزیک، ویدئو و غیره
  • عدم نمایش دادههای شخصی
  • مسدودسازی بازیهای چند کاربره
  • نظارت بر خانواده

در این بخش به برخی از محصولات ارائه شده برای کنترل والدین اشاره میشود.

محصول Family Cyber Alert v4.341

این محصول دارای قابلیتهای ذیل است:

  • گزارش وبسایتهای بازدید شده
  • گزارش کلیدهای استفاده شده بر روی صفحه کلید
  • امکان عکسبرداری از صفحه نمایش
  • درج تاریخ و زمان کارهای انجام شده
  • فرستادن Email های خودکار
  • (Chat) مسدودسازی و جلوگیری از گفتگوهای اینترنتی
  • جلوگیری از اجرای برنامهها، بازیها و فایلهای تعیین شده
  • ذخیرهسازی فایلهای ضبط شده به صورت مخفی و دور از دسترس دیگران

نرم افزار qustodio

این محصول در سایت http://www.qustodio.com/en/family قابل دسترس بوده و دارای قابلیتهای

ذیل است:

  •  مسدود نمودن وبسایتهای غیراخلاقی
  •  پالایش محتوای غیراخلاقی به غیر از جستجوی وب
  •  امکان مسدودسازی سایتهای جدید تا زمان تایید والدین
  •  پایش شبکههای اجتماعی
  •  هشدار به والدین در زمان استفاده از فعالیتهای بحث برانگیز و ارتباطات اجتماعی جدید
  •  محدود نمودن ساعات دستیابی به کامپیوتر
  •  امکان نشان دادن فعالیت درسی در اینترنت
  •  قفل نمودن ابزار و سیستمها در زمان به پایان رسیدن زمان تعیین شده
  •  ردیابی دو یا چند فرزند
  •  امکان نمایش دوستان فرزند و محتوایی که به اشتراک میگذارند
  •  امکان نمایش دقیق مکان فرزند

محصول Webwatcher

این محصول یکی از بهترین محصولات کنترل چندین سیستم باهم است. این محصول این امکان را برای والدین فراهم میکنند که بتوانند سیستمهای فرزندانشان را به راحتی بوسیله یک ابزار کنترل نمایند. مشخصات و قابلیتهای این محصول در سایت زیر قابل دسترس بوده و به شرح ذیل است:

مزایا: این نرم افزار قابلیت نصب از راه دور دارد. معایب: هزینه اضافی بابت به روزرسانی و تهیه انباره آن باید پرداخت شود. قابلیتهای مهم این محصول در شکل زیر نشان داده شده است.

نرم افزار Net Nanny

مشخصات و قابلیتهای این محصول در سایت زیر قابل دسترس است:

این نرم افزار قابلیتهای مهمی در پالایش و مسدودسازی دارد لیکن قادر نیست که تصاویر صفحه رایانه و صفحه کلید را ذخیره کند. از جمله قابلیتهای این محصول عبارت است از:

کنسول تحت وب  ماسک نمودن کلمات غیراخلاقی
 پالایش وب سایتهای رمز شده و پراکسی  پایش شبکههای اجتماعی  مدیریت زمانی  تهیه فهرست سایتهای مجاز و غیرمجاز  هشدار ایمیلی در زمانی که یکی از فرزندان بخواهد تنظیمات سامانه را تغییر دهد.

نرم افزار McAfee Safe Eyes

جدول ذیل قابلیتهای این نرم افزار را بر روی اطلاعات موجود در سایت زیر برای سیستم عاملهای ویندوز و مکینتاش نشان میدهد:

نرم افزار PC Pandora

از مزایای این نرم افزار میتوان به قابلیت screen shot بسیار خوب اشاره کرد اما به راحتی توسط فرزندان دور زده میشود.

قابلیتهای این نرم افزار عبارت است از:

 امکان مسدود نمودن برنامههای کاربردی مختلف

 امکان مسدود نمودن سایتهای خاص

 محدود نمودن محتوا شامل فیلم، عکس، موزیک، ویدئو و غیره

نرم افزار Spyagent

از مزایای این نرم افزار قابلیت screen shot بسیار خوب آن است ولی با این وجود نصب آن آسان نیست.

از قابلیتهای دیگر این نرم افزار میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • توانایی ضبط صدا
  • پالایش محتوای غیراخلاقی
  • screen shot گرفتن

نرم افزار نظارت بر خانواده eBlaster

از مزایای عمده این نرم افزار، قابلیت ردیابی فرزندان به صورت بیسیم است ولی قابلیتهای مناسبی برای گزارش تحت شبکه و محلی در این نرم افزار وجود ندارد. از قابلیتهای این نرم افزار میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

قابلیت پایش برخط فرزندان

 هشدار بلادرنگ

 کشف خطرات

 مسدود نمودن محتوای غیراخلاقی

 پایش پست الکترونیک

 پایش فایلهای ارسالی facebook, linkedIn پایش سایتهای اجتماعی نظیر

  قابلیت مخفیسازی

نرم افزار نظارت بر خانواده Spector Pro

از قابلیت عمده این نرم افزار ردیابی فعالیت فرزندان حتی با زدن دکمههای صفحه کلید است و عیب عمده آن عدم بهروزرسانی بهموقع میباشد. از قابلیتهای این نرم افزار میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

 امکان مسدود نمودن برنامه های کاربردی مختلف

 مسدود نمودن سایت های خاص

 محدود نمودن دسترسی به برنامه های خاص

 محدود نمودن دسترسی به سایت های خاص

 گزارش گیری از وقایع

نرم افزار نظارت بر خانواده Pumpic

یک نرم افزار جاسوسی تلفن همراه است که اجازه مشاهده تمام فعالیت های فرزندان را بر روی گوشی های هوشمند و یا تبلت می دهد. مشاهده گزارشات در وب سایت نظارتی آسان است و امکان تنظیمات هشدارها و محدودیت ها را بر روی دستگاه را دارد. این نرم افزار کنترل والدین، برای تلفن های هوشمند اندروید و آیفون موجود می باشد.

Pumpic امکان مشاهده صفحات و اکانت های رسانه های اجتماعی و برنامه های چت، تماس ها، متون،
مخاطبین و رویدادها، فیلم ها و عکس های گرفته شده با دستگاه و هر تصویر ارسال شده یا دریافت شده از طریق پیام های متنی را میسر می سازد. ضمنا مکان فعلی تلفن همراه و تاریخچه GPS آن را می توان نظارت نمود. یکی از بهترین ویژگی های Pumpic اینست که امکان مشاهده محتویات حذف شده و کلیدها را فراهم می سازد. با Pumpic، می توان تعداد متون ارسالی فرزندان و نیز زمان استفاده آنها از برنامه های خاص را محدود نمود. ضمنا وب سایت هایی را که نمی خواهید فرزندان مشاهده کنند، مسدود نمود.

در صورت نیاز، می توان از راه دور، تلفن همراه فرزندان را راه اندازی مجدد یا قفل نمود.

نرم افزار XNSPY

نرم افزار XNSPY ، امکان نظارت استفاده از گوشی های هوشمند فرزندان را ممکن می سازد و گزارش های مفصلی به کمک داشبورد آنلاین برای مشاهده اطلاعات مربوط به برنامه ها، عکس ها، تاریخچه تماس ها، پیام های متنی، مخاطبین، مکان ها و نوشته های تقویم در دستگاه فرزند ارایه می کند. همچنین می تواند پیام های فرستاده شده از طریق برنامه های چت مانند Skype ،Tinder و Facebook Messenger را ردیابی کند و تماس های تلفنی را ضبط کند. ضمنا می توان از ردیاب مکانی GPS استفاده نمود، امکان کنترل از راه دور تلفن فرزندان را می دهد و می توان از راه دور گوشی را خاموش و تنظیمات را اعمال نمود.

زمانی که کودکان ازکلمات خاص در پیام های متنی، ایمیل های ارسال شده و دریافت شده و جستجو در
مرورگرها استفاده می کنند، می توان آنها را از سوء استفاده و محتوای نامناسب محافظت کرد. این برنامه در صورت تبادل سیم کارت تلفن نیز والدین را مطلع می سازد.

این برنامه کنترل تلفن همراه، با هر دو دستگاه Android و iOS سازگار است.

نرم افزار phonesheriff

PhoneSheriff یک ابزار قدرتمند و همه جانبه تلفن همراه است برای مشاهده فعالیت های دستگاه هوشمند کودکان است. می توان تماس های تلفنی، پیام های متنی و عکس ها؛ برنامه هایی که نصب کرده اند ، اطلاعات تاریخچه مرورگرها و مکان فعلی دستگاه، محتوای حذف شده در دستگاه مانند پیام های متنی و تاریخچه مرورگر اینترنت را مشاهده نمود.

PhoneSheriff با دستگاه های مختلف، از جمله اپل و اندروید و BlackBerry سازگار است.
اگر کودکان، سیم کارت تلفن را حذف یا جایگزین کنند یا از کلمات کلیدی نامناسب استفاده کنند یا به
برنامه ها و یا وب سایت های مسدود شده دسترسی پیدا کنند ، اطلاعیه های فوری اسال می شود. حتی می توان از راه دور، دستگاه را کنترل نموده و یا محدودیت هایی را تنظیم نمود.

نرم افزارESET® Parental Control for Android

نرم افزار کنترل والدین ESET برای اندروید امکان مدیریت آنلاین برنامه ها و وبسایت هایی را که کودکان از آن ها استفاده می کنند میسر می سازد. همچنین می توان موقعیت مکانی فرزندان را مشاهده کرد و پیام ها را به طور مستقیم به صفحه نمایش دستگاه آن ها ارسال نمود. ضمنا می توان دسترسی کودکان به برنامه ها، وب سایتها، مکان آن ها، محدودیت زمان بازی و نیز مدت زمان استفاده را اعمال نمود.

بهترین از همه برنامه نظارت بر خانواده – ردیابی کنترل گوشی تلفن همراه


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا