برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

نظارت بر لیست تماس کودک شما نرم افزار ردیابی جاسوسی

چه کسی فرزند شما در تماس است و چه نوع مکالمه او را با داشتن آنها را می توان برای پدر و مادر نگران کننده است. در این دنیای دیجیتال ، بسیاری از روابط و دوستی ها شروع به آنلاین می کنند که والدین را حتی آگاهانه تر می کنند. برای نگه داشتن چشم و ضبط دوستان فرزند خود ، برنامه ردیابی SPY24 شما را با ویژگی نظارت بر تماس برای نظارت بر فعالیت های خود به همراه مخاطبین خود به سرعت با استفاده از SPY24 فراهم می کند. برنامه ردیابی جاسوسی

چگونه ویژگی نظارت بر تماس برای شما مفید است ؟

ویژگی نظارت بر تماس شما ارائه می دهد

  • همه مخاطبین ذخیره شده در دستگاه
  • تاریخ کامل ارتباطات، یعنی مکالمات ، تماس ها ، و غیره.
  • حساب های رسانه های اجتماعی مرتبط با آن شماره تماس
  • آدرس های ایمیل مرتبط با این اعداد
  • برنامه ردیابی جاسوسی

به طور خلاصه ، شما می توانید به تمام نوع اطلاعات مربوط به مخاطبین هدف خود دسترسی پیدا کنید.

رنامه ردیابی جاسوسی برنامه SPY24

نظارت بر لیست تماس کودک شما نرم افزار ردیابی برنامه جاسوسی

این ویژگی چگونه کار می کند ؟

SPY24 تماس با ویژگی های مانیتورینگ مناسب برای استفاده است. هنگامی که برنامه را نصب می کنید ، از شما خواسته می شود تا با SPY24 ثبت نام کنید. هنگامی که شما به سیستم وارد شده, شما را با یک SPY24 آندروید جاسوسی حساب مدیریت برنامه ارائه شده. این حساب با یک رابط کاربری ساده و آسان برای استفاده ارائه می شود که در آن تمام ویژگی های برنامه جاسوسی موبایل را پیدا خواهید کرد. برای به دست آوردن یک حساب کاربری ، خرید یک فایل مجوز و پرواز با باد برای نظارت بر هدف خود را. SPY24 اجازه می دهد تا شما را به جاسوسی در تقریبا تمام انواع سیستم عامل ، می شود آن را آندروید یا iOS و یا ممکن است بفرستد بیش از حد. مخاطبین ذخیره شده بر روی هارد دیسک این دستگاه ها می توانند به راحتی ردیابی شوند و اطلاعات در سرور آنلاین SPY24 محافظت می شوند. این داده ها را می توان از طریق حساب مدیریت خود را هر زمان و هر کجا که می خواهید دسترسی داشته باشید. شما می توانید تمام اطلاعات در مورد هدف خود را حتی پس از او پاک کردن حافظه به دست آورد. آیا آن را سرد نیست!


چگونه این برای شما مفید است ؟

شما ممکن است در مورد ارتباطات کارکنان خود با رقبای کسب و کار خود نگران باشید. شما همیشه می توانید در فعالیت های خود را دزدکی حرکت کردن در حالی که آنها دور تنها از طریق ویژگی نظارت بر تماس با SPY24 . شما همچنین به آدرس ایمیل مخاطبین خود و افرادی که داده ها را با آنها به اشتراک می گذارید ، دسترسی پیدا خواهید کرد. نگران هویت خود نباشید ، SPY24 به طور کامل خفا است.

  • اگر شما در مورد اسرار کسب و کار شما و اطلاعات محرمانه نگران هستید و آن را در دست یک کارمند خاص ناامن در نظر بگیرید ، ویژگی نظارت بر تماس بهترین راه حل برای شماست. شما می توانید نه تنها چک کردن مخاطبین خود را ، اما همچنین می توانید به مکالمات و فایل های خود را به جوانه زدن.
  • یکی از دغدغه های اصلی ایمنی والدین و امنیت کودکان است. کودک شما ممکن است به دام افتاده در شبکه ای از شر. به عنوان مثال ، نوجوانان عمدتا توسط مافیایی مواد مخدر و دیگر فعالان ضد اجتماعی به دام افتاده است. افراط گرایی یکی از بدترین چیزهایی است که مسئولیت رسیدگی به آن را دارد. گروه های تروریستی و افراطی سعی کنید به جذبه و brainwash نوجوانان که مشتاق و عاطفی ترین است.
  • صرفه جویی در کودکان خود را از تمام خطرات بالقوه و دشمنان در همه آسان نیست زمانی که آنها تلفن همراه خود و یا سیستم های کامپیوتری.
  • همه این مشکلات از مردم آنها صرف وقت با آمده است. برای کنترل و آگاه ماندن از انگیزه های آنها ، تماس با برنامه نظارت بهترین انتخاب است.
  • برنامه ردیابی جاسوسی

هر یک از سناریوهای بالا داده شده را می توان با تنها زمانی که پدر و مادر و یا کارفرمایان اطلاعات کامل در مورد انجمن هدف خود را پرداخته است. که تنها زمانی امکان پذیر است که به SPY24 برنامه نظارت بر کارمند اعتماد کنید. حسابی که در SPY24 دریافت می کنید امن و کاملا قابل اعتماد است. این برنامه جاسوسی ارسال تمام داده ها بر روی سرور SPY24 است که به طور کامل رمزگذاری شده است.

چرا باید آن را ترجیح می دهید ؟

هنگامی که شما خرید یک مجوز از SPY24 ، شما می توانید دسترسی به تمام ویژگی های حق بیمه فوق العاده به دست آورید. مجوز SPY24 به یک دستگاه واحد محدود نمی شود ، همیشه می تواند به راحتی و راحتی شما تغییر کند. به طور مشابه ، SPY24 به شما آزادی بر انتخاب دستگاه مورد نظر می دهد. شما به راحتی می توانید بین دستگاه های مورد نظر خود را از برنامه مدیریت برنامه کنترل والدین تغییر دهید. داشبورد شما پس از ثبت نام با SPY24 را می توان تنها توسط شما قابل دسترسی است که اطلاعات خود را امن و امان از هر گونه تهدید بالقوه را حفظ کند. شخص هدف هرگز در مورد ردیابی بودن مشکوک نیست ، زیرا این ویژگی باتری را بیش از حد تخلیه نمی کند و نیازی به فضای ذخیره سازی اضافی ندارد. بدون اینکه گرفتار شود ، در سکوت کار می کند.

بنابراین ، اگر شما یک پدر یا مادر نگران هستید و یا یک کارفرما با مسائل اعتماد ، ویژگی نظارت بر تماس SPY24 می تواند بهترین شریک شما باشد. شما فقط باید اعتماد SPY24 ، خرید فایل مجوز و خودتان ثبت نام کنید. برنامه SPY24 هر بار که داده ها را آپلود می کند ، مجوزهای فوری را درخواست نمی کند. اما, شما قرار است به اعطای تمام مجوز به SPY24 در زمان نصب و راه اندازی در دستگاه مورد نظر. کرامت شما امن و مطمئن با SPY24 است. شما می توانید اعتماد SPY24 برای بهبود و حفاظت از کودک خود را. کارکنان شما نیز می توانند کنترل شوند و به راحتی ردیابی شوند!

  • برنامه ردیابی جاسوسی


برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور


keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا