اخبار هک و امنیت - آخرین و جدیدترین

نمایندگی گوشی لندرور Land Rover

نمایندگی گوشی لندرور لندروور و بولیت گوشی هوشمند می‌سازند گوشی‌های مقاومی مثل «کاترپیلار» ( Land Rover ) به خاطر کارایی و مقاومت بالا، طرفداران خودشان را دارند. البته برندهای زیادی تولیدکننده‌ی این گوشی‌ها نیستند.

نمایندگی گوشی لندرور  Land Rover
نمایندگی گوشی لندرور Land Rover 3

شرکت خودروسازی «لندروور» (Land Rover) که تا پیش از این چهار گوشی هوشمند ساخته است،

ثابت کرده که در صنعت خودروسازی بهتر از تکنولوژی گوشی‌های هوشمند عمل کرده است. شاید همکاری جدید این شرکت با گروه تکنولوژی «بولیت» (Bullitt) این شرایط را بهبود بخشد.

لندروور و شرکت انگلیسی بولیت که تولیدکننده‌ی لوازم الکترونیکی است، به گفته‌ی خودشان سعی دارند در راستای ساخت گوشی‌های موبایل و لوازم جانبی اقداماتی پیشگامانه در پیش بگیرند. تا کنون نمونه‌کارهای بولیت را در طراحی محصولات مشتریانی مثل گوشی‌های هوشند کاترپیلار و کوداک دیده‌ایم.

این شرکت گوشی‌ها و لوازم جانبی را به سبک سنتی طراحی می‌کند.

شرکت لندروور برای ساخت گوشی هوشمند پیش از این با شرکت فناوری «سونیم» (Sonim) همکاری می‌کرده. نتیجه‌ی این همکاری گوشی‌هایی مقاوم به سبک گوشی‌های کاترپیلار بوده.(نمایندگی گوشی لندرور) این تولیدکننده‌ی وسایل نقلیه و شرکت بولیت در همان مسیر به راه خود ادامه می‌دهند و گجت‌های آینده‌شان را به عنوان “سبک زندگی فعال، برای کسانی که دوست دارند چالش‌های جدیدی را آزمایش کنند” معرفی کرده‌اند. یک تیم طراحی و مهندسی از عملیات ویژه‌ی لندروور جگوار (Jaguar Land Rover Special Operations) برای این پروژه انتصاب می‌شود.

به نظر می‌رسد لندروور می‌خواهد این گوشی طوری طراحی شود که تمثالی از خودروهای این شرکت اعم از موتور را به نمایش بگذارد.

گوشی‌های قبلی این شرکت چیزی بیشتر از همان گوشی‌های سونیم با برند لندروور را ارائه نمی‌داد. طرفداران این گوشی‌ها امیدوارند گوشی جدید لندروور با همان استقامت اما اصلاح شده باشد.

منبع: Phone Arena

وقتی شرکتی مثل پپسی اقدام به ساخت گوشی‌های هوشمند کرده باشد، چرا شرکت‌های خودروسازی این کار را نکنند؟! شایعه شده شرکت خودروسازی Land Rover، که به ماشین‌های شاسی‌بلند و قدرتمندش شهرت دارد، قرار است یک گوشی هوشمند اندرویدی را تحت برند خود وارد بازار کند.

در این خبر آمده است که شرکت انگلیسی Bullitt کار ساخت گوشی را انجام می‌دهد و لندرور تنها نام خود را بر آن خواهد گذاشت. از آنجا که Bullitt پیش‌تر سابقه همکاری با شرکت‌هایی مثل کاترپیلار را داشته و لندرور نیز به داشتن ماشین‌های قدرتمند معروف است، می‌توان پیش‌بینی کرد که گوشی لندرور از دسته گوشی‌های مقاوم و سخت‌جان بازار باشد.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری این گوشی در دست نیست، اما گفته می‌شود که لندرور از گوشی هوشمند خود در سال ۲۰۱۷ رونمایی می‌کند.

  • اولین و معتبرترین نمایندگی گوشی لندرور در ایران
  • سایت ما

برنامه SPY24 :

که اولین مورد از قوانین سایت و مهمترین آن مقابله با هک میباشد و هر گونه سو استفاده و استفاده نادرست از آموزش ها و برنامه های وبسایت SPY24 بر عهده کاربر می باشد.

سامانه مراقبت از خانواده (SPY24) نام یک نرم افزار موبایل با نصب و فعال‌سازی بسیار ساده می باشد که به والدین امکان کنترل و مدیریت فعالیت فرزندان در شبکه های مجازی موبایلی را می دهد.

در زیر می توانید برخی از امکانات برنامه SPY24 را مشاهده نمایید:

  • نظارت بر تماس ها و پیامک ها به همراه تاریخ و زمان
  • گزارش پیام های تلگرام ، اینستاگرام ، واتس اپ و…
  • موقعیت لحظه مستمر و مسیر های پیموده شده
  • وب سایت های بازدید شده و برنامه های اجرا شده
  • با قابلیت پنهان سازی ۱۰۰ درصد برنامه و مدیرت راه دور
  • امکان مسدود سازی وب سایت ها، برنامه ها و مخاطبین از راه دور

keleis andre

برنامه ردیابی و کنترل نامحسوس گوشی موبایل و تبلت از راه دور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا